Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kwaad

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Kwaad Empty
BerichtOnderwerp: Kwaad   Kwaad I_icon_minitimezo jan 10, 2010 12:59 pm

Een meisje met rood haar en rode ogen liep door het bos. Haar ogen gloeiden van woede en haar buik was wat dikker. Ze ging tegen een boom aan staan en zuchtte eens diep. Ze dacht aan die ene dag dat al wat maanden geleden was. Waar Hakuren haar had geholpen. Het was beter niet gebeurd. Haar blik keek even naar haar buik. Ze was zwanger. Ze dacht even aan haar zus. Wat zou die ervan zeggen? Of Zelman? Ze beet op haar lip en ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Kwaad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad   Kwaad I_icon_minitimezo jan 10, 2010 2:35 pm

Ella liep al de hele tijd door het bos, terwijl Raiko haar op de voet volgde. Raiko was haar wolfhond die ze hier had gevonden. Nouja , afgepakt van haar prooi. Met luchtige pasjes liep ze door de sneeuw. Ella had geen schoenen aan, maar ze voelde er toch niks van. Haar tenen waren immers toch al bevroren. Ella had wel een lange zwarte mantel aan die ze van Milla had "geleend". Met de capouchon op haar hoofd liep ze verder. Plots zag ze het vertrouwde rode haar , dat ze al een tijdje niet meer had gezien. Ella versnelde haar pas en kwam aan bij Milla. "Hi Mil.." Ella's adem stokte toen ze Milla's dikke buik zag. "Jij bent nogal dik geworden , heb je een olifant leeggezogen ofzo?" vroeg ze met grote ogen terwijl ze naar haar buik wees.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Kwaad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad   Kwaad I_icon_minitimezo jan 10, 2010 3:13 pm

Milla keek op en schrok. "He wat?" vroeg ze en hoorde de vraag. "Ja ik euhm heb heel veel gejaagt" zei ze met een flauwe glimlach. Ze stond op en glimlachtte vaag. Ze durfde het niet zeggen. Wie weet wat zou ze zeggen? Milla keek even naar de wolfshond en dan naar Ella.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Kwaad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad   Kwaad I_icon_minitimezo jan 10, 2010 3:17 pm

"Dat merk ik ja." zei ze terwijl ze met grote ogen naar haar buik keek. Hoe kon iemand nu zoveel drinken dat zijn buik zó dik werd. Ella bleef naar haar buik staren en keek plots voor kort naar Milla. Ze zag dat haar blik naar Raiko ging en ze grinnikte even. "Dit is Raiko." zei ze kort waarna de hond op Milla afliep en een lik over haar hand gaf. "Je vind het toch niet erg dat hij mijn huisdier is he?" vroeg ze waarna ze dichterbij Milla kwam staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Kwaad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad   Kwaad I_icon_minitimezo jan 10, 2010 3:43 pm

Milla keek haar aan en zweeg erover. Ze hoorde de vraag dacht even na. "Nou hij mag blijven" zei ze en glimlachtte zacht. Ze keek even rond en dan kort naar de hond. Ze gaf hem een aai en keek dan naar Ella. Gelukkig had ze het niet opgemerkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kwaad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwaad   Kwaad I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kwaad
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Buiten Gebied :: Bossen-
Ga naar: