Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gebroken vanbinnen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Melody

Melody


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 13 Jaar
Soort: Vampier
Partner: I was always conscience to love someone and only now I realize that

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimezo jan 10, 2010 6:46 pm

Een meisje van 13 liep langs de rivier. In haar ogen prikten vele tranen. Ze had haar handen in haar zakken en haar capuchon over haar hoofd. Ze keek even naar het spiegelbeeld in het water en zweeg. Een traan drupte in het water. Ze ging op een rots zitten en staarde voor haar uit terwijl tranen in het water vielen. Haar hart was gebroken. Vanaf ze klein was voelde ze wat voor Zelman, nu pas besefte ze dat echt. Maar hji had liever een oudere die hij pas kende. Melody snikte even en hoorde wat maar reageerde niet.

[Alleen ik & Sean ^^]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: -

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimezo jan 10, 2010 7:53 pm

Een paar rustige voetstappen liepen over een zandpad die uiteindelijk ophielt bij de rivier. Z`n ogen waren op de grond gericht en z`n voetstappen hielden op bij de rand van de rivier. Een jongen met een bodywarmer aan stond aan de water kant. Hij zuchte diep en keek om zich heen. In de eerst instantsie leek er niemand te zijn. Maar na een paar keer rond hebben gekeken zag hij een meisje zitten. Hij schatte haar wat jonger dan hem. Niet veel maar toch. Nu hij goed keek zag hij dat ze huilde. Daar had hij een zwak hart voor. Wie dan ook mens of vampier of minstens een ander wezen. Hij had een zwak hart voor verdriet. Langzaam zette hij z`n passen in naar haar.
Hij zag nu dat ze bruin/rood/orange haar had. De tranen vielen in het water en vormde een kring in het water. Hij liep dichterbij. Nu was hij bijna bij haar en hij kielde neer toen hij bij haar was. Hij slikte even en keek met ondschuldige ogen. ,,Gaat het?" Vroeg hij voorzichtig en wou een hand op haar schouder leggen. Hij deed het niet bang dat hij haar af zou schrikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 13 Jaar
Soort: Vampier
Partner: I was always conscience to love someone and only now I realize that

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimema jan 11, 2010 7:00 pm

Melody keek op en je zag de tranen in haar ogen. Ze zweeg even en snikte kort. "Het gaat" zei ze erg zacht maar je zag duidelijk datr het juist niet ging. Ze keek even naar hem en keek dan naar het water. Tranen drupten opnieuw erin. Ze dacht aan Zelman en kneep kort haar ogen dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: -

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimema jan 11, 2010 9:13 pm

Hij keek haar aan en zag de tranen in haar ogen. ,,Volgens mij gaat het niet." Hij ziet de tranen als waterdruppels in het water vallen. Hij zet z`n hand op de grond en gaat naast haar zitten en trekt z`n benen omhoog. ,,Wat is er?" Vraagt hij vriendelijk. Z`n ogen staan niet naar haar gericht maar strak voor zich uit. Hij knipperd even met z`n ogen en wacht op haar reactie. Zou ze het erg vinden of niet. Voor hem zou het makkelijker te zijn om het aan een onbekende te vertellen. Als hij met een probleem zat. Hij wou mensen/vampieren helpen. Hij was niet slecht maar had soms van die trekjes... Hij keek haar vanuit z`n ooghoeken aan wachtend op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 13 Jaar
Soort: Vampier
Partner: I was always conscience to love someone and only now I realize that

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimema jan 11, 2010 9:39 pm

Melody keek hem aan en zcuhtte even. "Nou ik kende iemand van toen ik klein was" begon ze zacht. "Ik vond hem al meteen leuk en nu besefte ik dat ik verliefd was. Maar hij heeft eens een vriendin meegebracht en hij vind haar leuker" zie ze zuchtend. Tranen gleden over haar wangen en ze keek stil naar het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: -

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimema jan 11, 2010 9:49 pm

Hij hoorde haar klanken aan. ,,Liefde heb je niet in de hand." Zei hij zachtjes. ,,Het is iets waar je lang overna moet denken. Alleen als de andere persoon je ook leuk vind komt het goed uit." Z`n stem klonk zachtjes wijs en ontzettend schor. ,,Maar zo niet is het een groot dilemma" Sloot hij z`n zin af. Hij dacht terug aan vroeger. Dat zelfde probleem had hij ook meegemaakt. Zwijgend staarde hij voorzich uit en probeerde de herineringen weg te vagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 13 Jaar
Soort: Vampier
Partner: I was always conscience to love someone and only now I realize that

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimema jan 11, 2010 9:53 pm

Melody luisterde stil naar de woorden en zweeg even. "Ik vond het geen fijn gevoel" zei ze en zuchtte diep. "Hij betekende zoveel voor me" zei ze stil en veegde de tranen weg. Ze snikte nog even en keek kort naar het spiegelbeeld. Kort richtte ze haar blik op hem maar keek dan weer naar het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: -

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimema jan 11, 2010 9:58 pm

,,Ik begrijp wat je bedoelt, maar het is iets om door te staan." Z`n ogen weken af naar de grond. Even ging hij met z`n hand langs z`n hoofd. ,,Opgegeven moment komt het wel goed, Geloof me. Ik beloof niet dat jij en iemand bij elkaar zullen komen. Maar je zal het doorstaan." Z`n ogen keken ook naar de weer spiegeling in het water. ,,Ik ben ook geen groot stuk depressie die meer rond loopt toch?" Probeerde hij haar weer wat op te vrolijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 13 Jaar
Soort: Vampier
Partner: I was always conscience to love someone and only now I realize that

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimewo jan 13, 2010 4:21 pm

Melody luisterde naar zijn woorden en zuchtte even. Ze veegde de tranen weg en keek hem even aan. "Ik wil hem nu toch niet meer zien" zei ze en zuchtte even. Ze keek kort naar het water en dan weer naar Sean. "Ik ben trouwens Melody" stelde ze haar maar voor en glimlachtte zwakjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: -

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimewo jan 13, 2010 4:28 pm

HIj zag haar bewegingen in het water. Deze volgde hij zorgvuldig. Nu hoorde hij haar woorden.
Ze stelde zich voor met een zwakke glimlach. Hij draaide z`n hoofd naar haar toe en zette even een glimlach op. ,,Ik heet Sean." Zei hij op een vriendelijke toon. Z`n ogen bleven even op haar hangen maar gingen weer naar het water. ,,Gaat het een beetje?" Vroeg hij zachtjes en bekeek haar weer in de weerscpiegeling van het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 13 Jaar
Soort: Vampier
Partner: I was always conscience to love someone and only now I realize that

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimewo jan 13, 2010 5:24 pm

Melody keek hem aan en knikte. "Het gaat" zei ze zacht en glimlachtte even. Ze keek even rond en dan naar hem. "Weetje jij bent zowat de enige waar ik al erg goed mee heb gepraat" zei ze stil. "Behalve Zelman dan" zei ze en zuchtte kort. Ze keek even naar het water en dan naar Sean.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: -

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimewo jan 13, 2010 5:31 pm

Hij glimlachte en ving het op als een compliment. ,,Het is goed op te praten." Zei hij kort. ,,Maar ik vind het wel leuk om met je te praten. Meestal ben ik stil en kijk naar de andere. Wat ze doen enzo."Zei hij zachtjes. Z`n ogen dreven weg in het water en wachte op het antwoord van Melody. Hij ging in een andere zithouding zitten en keek Melody weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 13 Jaar
Soort: Vampier
Partner: I was always conscience to love someone and only now I realize that

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimewo jan 13, 2010 5:35 pm

Melody glimlachtte. "Misschien is dat omdat ik jonger ben" zei ze en keek hem aan. Ze keek even naar het water en keek dan kort naar de verte. Ze zuchtte even en keek dan naar Sean. Ze kon beter met hem praten dan met Zelman. Het voelde vertrouwt om bij Sean te zijn of waren dat maar gedachten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: -

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimewo jan 13, 2010 5:40 pm

Hij knikte. ,,Dat kan..." Z`n blik was naar beneden geschoven en voelde zich nu zekerder dan ooit te voren. ,,Zit jij ook bij het internaat of niet?" Hij keek haar vragend aan en luisterde. Het was best gezellig met haar ondanks wat er met haar en Zelman is gebeurt. Z`n ogen gingen over het water heen en uiteindelijk kwamen ze bij een vis die niets vermoedend door het water zwom. Hij kwam dicht bij de kant en je kon hem nu goed zien. Hij keek van de vis naar Melody.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 13 Jaar
Soort: Vampier
Partner: I was always conscience to love someone and only now I realize that

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimewo jan 13, 2010 5:43 pm

Melody keek ook kort naar de vis en dan naar Sean. Hij was niet erg lelijk ofzo en ze voelde haar goed nu. "Nou niet echt, ik kwam toen ik klein was hierheen voor Zelman" zei ze en dacht aan vroeger. Ze was toen zo schattig maarja. Ze schudde de gedachte weg en keek snel weer naar Sean.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: -

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimewo jan 13, 2010 5:51 pm

,,Oke. Ik zit er wel." Zei hij zacht en dacht aan de rede waarom hij erzat. Hij wende z`n gezicht even af naar de zijkant maar draaide deze weer recht. Een zucht kwam tevoorschijn uit z`n keel. Ouders dood en meteen naar een internaat. Maar het kon ook niet anders hij heeft verder geen familie meer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 13 Jaar
Soort: Vampier
Partner: I was always conscience to love someone and only now I realize that

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimewo jan 13, 2010 5:52 pm

Melody keek hem aan. "Is het zo erg?" vroeg ze en keek hem aan. Ze wist neit hoe het er aan toe ging bij het internaat. Ze keek nog eens naar het water en keek dan kort om haar heen. Haar blik richtte ze dan weer op Sean.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: -

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimewo jan 13, 2010 5:59 pm

,,Mwoaah, het gaat wel. Je went er aan he?" Zei hij op een normale toon. ,,Als je een keer mee wilt mag het best." Zei hij vriendelijk. Hij dacht aan z`n kamer daar altijd een rotzooi. Hij dacht aan het plein en de gangen. Er was best veel te doen maar buiten het internaat was het veel leuker. Ook dacht hij aan de mensen afdeling. Daar kwam hij niet vaak bang dat hij ze aanvallen zou...
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 13 Jaar
Soort: Vampier
Partner: I was always conscience to love someone and only now I realize that

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimewo jan 13, 2010 6:04 pm

Melody keek hem aan. "Nee dankje" zei ze met een grijnsje. "Ik blijf liever hier" zei ze en dacht aan iets. Ze zuchtte diep en dacht na. Waar moest ze nu gaan slapen? Ze was weggegaan bij Zelman en daar woonde ze half. Ze zuchtte en keek om haar heen. Ze zou wel iets zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: -

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimewo jan 13, 2010 6:09 pm

Hij knikte. ,,Begrijp ik." Zei hij met een grijns. Hij keek omzich heen. ,,Slaap en woon je hier dan?" Vroeg hij wat ongelovig. Met z`n ogen zocht hij naar een plekje waar een slaapplek zou kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimewo jan 13, 2010 6:35 pm

Melody schudde haar hoofd. "Ik ben gewoon bij Zelman gaan wonen maar nu heb ik niets mer" zei ze stil en zuchtte diep. Nee ze had geen plek meer om te slapen. Ze keek even rond en dan naar Sean. "Achja ik vind wel wat" zei ze dan en glimlachtte kort.

(oh sorry verkeerde azccount xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: -

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimewo jan 13, 2010 7:06 pm

Hij keek stil vooruit. ,,Misschien hebben ze op het internaat een kamertje voor je?" Hij bleef zwijgend naar voren kijken met geen idee hoe ze erop zou reageren. Het was misschien niet de beste optie maar het was er teminste eentje. Hij duwde met z`n vinger een steentje in het water waardoor de vis wegzwom. Z`n blik viel weer op Melody. Ze was best wel knap. Dacht hij stiekem. Z`n ogen weken met een twinkeling af naar het water waar de vis net zwom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 13 Jaar
Soort: Vampier
Partner: I was always conscience to love someone and only now I realize that

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimewo jan 13, 2010 7:17 pm

Melody haalde haar schouders op. "Ik vind wel wat" zei ze en glimlachtte. Ze keek evzen rond en dan weer naar hem. Ze had ook niet echt iets door van wat hij zou denken ofzo. Ze keek weer naar het water en zuchtte even. Ze was misschien beter niet gekomen nar Zelman..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: -

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimewo jan 13, 2010 9:28 pm

Hij glimlachte. ,,Kom je mee? Dan kunnen we het vragen." Hij stond op en stak z`n hand uit naar haar. Z`n koude koele hand zou waarschijnelijk opvallen bij mensen maar op een of andere manier wist hij dat ze geen mens was. Z`n donkere ogen keken haar aan en leken te glimlachen. Hij dacht aan het internaat. Het was er best gezellig als je met een groepje of nog een paar andere mensen zaten. Tot nu toe kende hij maar 2 mensen daar...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lila

Lila


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 12-01-10

Vampire Character
Leeftijd: Pasgeboren
Soort: Vampier
Partner: -

Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitimedo jan 14, 2010 7:02 pm

[Melody]

Melody keek op en zweeg even. Ze twijfelde wel even maar pakte toch zijn hand. Ze stond op en keek hem aan. Nu wist ze wel zeker dat hij een vampier was. "Als er geen plek is vind ik zelf wel wat" zei ze en glimlachtte even. Ze keek even naar het water en dan weer naar Sean.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gebroken vanbinnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebroken vanbinnen   Gebroken vanbinnen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gebroken vanbinnen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Buiten Gebied :: Rivier-
Ga naar: