Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Pakken wat ik pakken kan

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Shumi

Shumi


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Noord Holland

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: Nog niet

Pakken wat ik pakken kan Empty
BerichtOnderwerp: Pakken wat ik pakken kan   Pakken wat ik pakken kan I_icon_minitimema jan 11, 2010 4:06 pm

Ik rende door het bos, mijn ogen werden zwarter en zwarter en zwarter. Ik had een stekende pijn in mijn keel van de dorst. Bloed, bloed...
Ik wilde voorzichtig doen, en eventueel geen mens tegen het lijf lopen, anders zou ik het doden. Ik ging dieper en dieper het bos in lopen tot ik eindelijk een dier vond. Bloed, bloed.
Mijn ogen waren ondertussen koolzwart. De zilveren maan scheen in mijn ogen en ik zocht naar voldoening in een dier dat ik kon doden. Maar dat dier vond ik niet.
Ik kwam op een sterk bloedspoor. Het rook heerlijk, waarschijnlijk was het een vos. Of een hert. Enkele secondes later kwam ik een gewond hert tegen. Het was groot.
Ik beet het dood en begon elke druppel bloed te drinken wat zich nog maar in het lichaam van het hert bevond. Voldaan smeerde ik mijn mond af aan de mouw van mijn shirt. Pfieuw, dat luchtte op.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.AutumnDay.nl.tt
Sean

Sean


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: -

Pakken wat ik pakken kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pakken wat ik pakken kan   Pakken wat ik pakken kan I_icon_minitimema jan 11, 2010 4:18 pm

Hij leip voorzichtig over het grindpad heen. Het was geen lopen maar meer sloffen. Hij was nu redelijk kalm en hij keek strak voorzich uit. De halve maan scheen vrolijk op het meer. Z`n ogen weken er even naar af maar consentreerde zich toen weer op het zicht dat recht voor hem was. Met een aantal grote stappen liep hij door. Ineens stond hij stil en hoorde iemand rennen. Hij keek opzij. niets.. Nu de andere kan, ook niets..
Hij vond het maar eigennaardig en ging op onder zoke uit. Hij volgde het geluid voorzichtig op de voet. Z`n ogen gingen langs alle bomen. Plots zag hij een schim bewegen. Het ging redelijk snel. Hij ging er achter aan. Geruisloos maar toch snel.
Een zachte zucht verliet z`n keel.

Even later stond hij achter een boom. Een hert leek aardig veel pijn te hebben maar uit z`n leiden verlost te worden. Hij keek met z`n donker getinte ogen wat er gebeurde. Er zat een meisje aan een hert te zuigen. xD Of nee het was drinken. Hij deed een stap richting haar kant. Bang was hij zeker niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shumi

Shumi


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Noord Holland

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: Nog niet

Pakken wat ik pakken kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pakken wat ik pakken kan   Pakken wat ik pakken kan I_icon_minitimedi jan 12, 2010 8:35 am

Ik bleef maar door zuigen. Het was zó lekker. Dit had ik echt nodig. Ik hoorde iemand achter me een keek om, maar er was helemaal niemand. Dat vond ik raar.
Ik sprong verder en rende achter een ander hert aan. Mijn ogen bleven koolzwart. BLOED!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.AutumnDay.nl.tt
Sean

Sean


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: -

Pakken wat ik pakken kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pakken wat ik pakken kan   Pakken wat ik pakken kan I_icon_minitimedi jan 12, 2010 6:11 pm

Hij zuchte even en keek haar oogrollend aan. ,,Eei!" Zei hij hard. Met een sneltrein vaart stond hij naast haar en keek haar aan. ,,Niet alle beesten vermoorden hier he! Je slaat een beetje op hol." Z`n donkere ogen keken recht in die van haar. De maan scheen wazig door de bomen. Hij keek even de andere kant op maar toen weer naar Shumi. ,,Vind je ook niet." Z`n blik was waarschuwend. Hij zag het hert wegsprinten maar dat boeide hem niet zo..

( inspiloos sorry )
Terug naar boven Ga naar beneden
Shumi

Shumi


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Noord Holland

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: Nog niet

Pakken wat ik pakken kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pakken wat ik pakken kan   Pakken wat ik pakken kan I_icon_minitimedi jan 12, 2010 9:29 pm

Ik voel hoe hij me van het dier aftrekt. Ik draai me arrogant om en wijst met mijn vinger naar zijn ogen.
"Ík drink," zeg ik arrogant. Ik veeg een straaltje bloed weg bij mijn mond, en ik kijk hem vuil aan.
"Bloed." Ik glimlach arrogant, waarbij mijn wit-glimmende, puntige hoektanden glimmen in het maanlicht.
"En dat doe ik," ik bleef het sluw aankijken, en ondertussen maakte mijn mond de benodigde bewegingen. "Op mijn manier."
Ik knipper even met mijn ogen. "En wanneer ík dat wil."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.AutumnDay.nl.tt
Sean

Sean


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: -

Pakken wat ik pakken kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pakken wat ik pakken kan   Pakken wat ik pakken kan I_icon_minitimedi jan 12, 2010 10:11 pm

,,Arrogantje." Zei hij op een plagerige toon. ,,Je slaat door, maar goed." Hij zuchte en rolde even met z`n ogen. Hij keek haar aan en liep een grote glimlach zien. Hierdoor waren zijn witte hoektanden ook goed te zien. Hij draaide met z`n hoofd rechts. Je hoorde een beetje gekraak van de botten die op elkaar schoven. ,,Geloof me." Hij draaide zich om en zou dit onnozele gesprek verlaten. Zachten passen gingen richting het internaat. Zijn nieuwe thuis...
Hij zucht en schopt even tegen de blaadjes die voor hem liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shumi

Shumi


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Noord Holland

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: Nog niet

Pakken wat ik pakken kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pakken wat ik pakken kan   Pakken wat ik pakken kan I_icon_minitimewo jan 13, 2010 10:43 am

Ze bleef hem aankijken en haar tong gleed langs haar bovenlip waar nog een beetje bloed zat. Haar koolzwarte ogen kregen langzaam weer de oranje, gouden kleur terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.AutumnDay.nl.tt
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

Pakken wat ik pakken kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pakken wat ik pakken kan   Pakken wat ik pakken kan I_icon_minitimewo jan 13, 2010 1:55 pm

Temari liep over het bospad en er vloog opeens een hert langs haar en ze sprong op zij ze keek het dier raar na en ze keek weer voor haar. Ze liep door een paar struiken en ze kwam op een ander pad terecht en ze keek van links naar rechts en ze zag een jongen weg lopen en een meisje staan. Ze keek naar haar en ze zag het dode hert en ze roldde even met haar ogen en ze vond het nogal zinloos om dieren leeg te zuigen maar goed. Ze liep naar het meisje toe en keek haar emotieloos aan "had je trek" zei ze rustig en ze veegde een blonde pluk uit haar gezicht en haar blik ging even naar de jongen volgens mij had ze die bij de speelplaats gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shumi

Shumi


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Noord Holland

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: Nog niet

Pakken wat ik pakken kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pakken wat ik pakken kan   Pakken wat ik pakken kan I_icon_minitimewo jan 13, 2010 3:34 pm

Ze keek het meisje aan dat tegen haar begon te praten. "Inderdaad" zei ze "Anders had ik mijn vriendin leeg-gezopen."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.AutumnDay.nl.tt
Gesponsorde inhoud





Pakken wat ik pakken kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pakken wat ik pakken kan   Pakken wat ik pakken kan I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pakken wat ik pakken kan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Buiten Gebied :: Bossen-
Ga naar: