Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

What's wrong little girl ?

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Ella

Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

BerichtOnderwerp: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 3:05 pm

Met een piepend geluid kwam de metro tot stilstand, de deuren gingen open en een klein meisje sprong eruit. Ze had een pilootsmuts op met daarboven op een pilootsbril. Haar kleren waren te groot , en een bandje van haar shirtje zakte helemaal tot aan haar elleboog. Haar wilde rood/blonde haar stak vanonder haar muts alle kanten uit , maar ze had geen zin om het weer goed te doen. Ella bleef stilstaan en keek naar de mensen om zich heen. Een paar passagiers keken het meisje vreemd aan, je zag ook niet elke dag een meisje met een pilootsmuts en te grote kleren aan , die op blote voeten liep. Ella keek ze met haar rode ogen aan , en de mensen wenden hun blik van haar af en ze vernselden hun pas. Ze genoot ervan om mensen bang te maken. Een lichte grijns stond op haar gezicht terwijl ze een stukje verderliep. Plots brak ze in huilen uit en de tranen stroomden over haar wangen. Een vrouw had haar gezien en kwam naar haar toegerend. "Wat is er , klein meisje?" vroeg ze in paniek , niet wetend wat te doen. "Ik ben bang." snikte Ella terwijl ze naar haar voeten keek. "Zullen we ergens heen gaan , waar er niet zoveel mensen zijn?" vroeg de vrouw zacht. Ella knikte en pakte de hand van de vrouw vast. Een valse grijns verscheen op haar gezicht , terwijl ze de vrouw naar een donker halletje leidde.
Toen ze in het midden van het halletje stond liet ze de hand los en draaide Ella zich om. "Gaat het al wat beter?" vroeg de vrouw. Ella stopte met snikken , en knikte. Op dat moment begon haar maag te knorren en de vrouw lachte. Ze haalde een chocoladereep uit haar tas en reikte deze naar Ella toe.
Ella sloeg het aanbod af en reikte haar armen naar de vrouw. De vrouw keek eerst verward meer glimlachte toen. Ze boog zich voorover en sloeg haar armen om Ella heen. Ella grijnsde vals en snoof even. De geur van vers bloed kroop in haar neus en Ella sloot haar ogen. Haar ogen lichten op en ze boorde haar tanden in de vrouw , die begon te gillen. Ze slurpte al het bloed op en liet de vrouw toen vallen. Een tevreden grijns stond op Ella's gezicht terwijl ze het bloed van haar gezicht veegde.
Ze leunde tegen de muur en staarde naar de weinige voorbijgangers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Yafuri Chao

Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 3:16 pm

Een jongen in een geel gewaad liep over het pad naast de rails van de metro. Hij keek dan ook voor kort naar de metro maar hij richtte zijn blik toen weer voor zich uit. Hij zag plots een meisje uit stappen dat wel heel erg opviel met het uiterlijk dat ze had. Yafuri had zijn capouchon op gedaan dus zijn ogen waren niet zichtbaar door de schaduw die erover heen viel. Yafuri kneep zijn ogen tot spleetjes en keek scherp naar het meisje dat ineens begon te huilen. Een vrouw liep naar haar toe en leek haar te willen helpen. Wat het meisje ook wel bleek te aan vaarden want ineens liepen de twee een donker hal in. Yafuri vond het maar een vreemd meisje en hij zou dan ook niet verbaasd op kijken als ze een vampier was. Hij besloot dan ook achter hun aan te gaan en hij bleef om de hoek staan. Hij keek vanachter de hoek toe hoe het meisje en de vrouw tegen elkaar deden. Er gebeurde nog even niets en Yafuri zuchtte dan ook diep. Had hij het dan toch mis gedacht? Hij keek dan ook voor kort omzich heen maar richtte zijn blik daarna maar weer op het meisje en de vrouw. Hij zag toen waar hij op gehoopt had dat zou gebeuren. Het meisje beet de vrouw en een gil was te horen. Sommige mensen keken verbaasd op en Yafuri snoof. Hij ging dan ook weer normaal staan en hij liep richting het meisje alsof hij van niets wist. Hij ging een meter van haar vandaan tegen de muur staan en grijnsde lichtjes. ''Niet slecht voor een klein meisje..'' zei hij opeens tegen haar en hij bekeek haar dan ook even vanuit zijn ooghoeken. Ookal was dat niet te zien omdat hij zijn capouchon nog steeds op had.
Profiel bekijken
Ella

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 3:28 pm

Ella had haar ogen ondertussen gesloten en genoot nog even na van het bloed dat haar lippen had geraakt. "Niet slecht voor een klein meisje.." hoorde ze plots een jongensstem zeggen en haar ogen schoten open. "Nah , ik hoopte dat ze ging tegenstribbelen zodat het nog ietwat een uitdaging werd." zuchtte ze. Ze vond het vervelend als mensen gewoon met haar meekwamen en haar toelieten , zonder dat ze het zelf wisten , om hun te bijten en leeg te zuigen. Ze hield er meer van als ze er moeite voor moest doen. Ze keek naar de jongen en trok toen het bandje van haar shirt weer naar boven, maar al snel zakte dat weer naar beneden. Ze rolde met haar ogen. Ze sloeg haar armen overelkaar en draaide zich naar de jongen toe waarna ze met haar zij tegen de muur aanleunde. De jongen was groter dan haar , dus ook ouder. Alleen kon ze niet schatten hoe oud , omdat ze zijn gezicht niet goed zag. Ze zuchtte en keek even langs de jongen door , naar een man , die op de gil was afgekomen. Zo snel als ze was ging ze voor het lichaam van de dode vrouw staan en begon gevaarlijk te sissen. "Wat moet je?" gromde ze naar de man. Hij keek raar op en draaide zich toen om om te verdwijnen. "Zo die is ook weg." grijnsde ze breed waarna ze terug tegen de muur , recht tegenover de jongen ging aanstaan.
Profiel bekijken
Yafuri Chao

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 3:39 pm

Yafuri keek nog steeds vanuit zijn ooghoeken naar haar en luisterde naar wat ze zei. ''Dat is meestal wel het leukste ja..'' zei hij op een emotieloze toon. Hij zag vanuit zijn ooghoeken hoe ze haar bandje van haar shirt omhoog trok maar die vervolgens weer naar beneden zakte. Yafuri begreep dan ook niet echt waarom ze gewoon niet andere kleren kocht die haar maat waren. Naja ze was nog jong dus misschien had ze er geen geld meer voor. Het leek er dan ook wel op dat het meisje niet meer bij haar ouders was, maar hij kon het natuurlijk mis hebben. Hij hoorde plots voetstappen en hij keek om. Hij zag een man aan komen en hij keek voor kort naar het lijk. Hij merkte toen hoe het meisje op de man reageerde en de man leek er als een bange kip weer van door te gaan. Yafuri grijnsde dan ook even breed en hij merkte dat het bloed van de vrouw bij zijn schoen was aangekomen. Yafuri hurkte neer bij het bloed en hij ging met een vinger er door heen. Hij stopte de vinger in zijn mond en proefte het bloed. Ineens spuugte hij het bloed weer uit en stak walgend zijn tong even uit zijn mond. ''gatver.. ik heb wel beter bloed geproefd..'' zei Yafuri walgend en hij veegde het bloed dan ook af aan de muur. Hij keek toen weer naar het meisje en hij knikte kort naar haar toen ze 'zo die is weg' had gezegt. Hij zuchtte dan ook eens diep. ''Ben jij gebeten door iemand, dat je zo bent geworden?'' vroeg Yafuri toen haar en hij ging weer tegen de muur staan en deed zijn handen in de zakken van zijn vest.
Profiel bekijken
Ella

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 3:52 pm

Ella lachte toen hij het bloed aan de muur afveegde. " Ik ook , maar wat verwacht je van zo'n oude vrouw." grinnikte ze terwijl ze met haar voet tegen de vrouw duwde. Het leek misschien wreed maar dat intereseerde Ella niet. Dood is dood , dan voel je niks meer.
"Ben jij gebeten door iemand, dat je zo bent geworden?" vroeg de jongen voor haar.
Ella zuchtte. "Zowat mijn halve familie is een vampier, en het gen werd generatie op generatie doorgegeven. Dus ik was eigenlijk al een vampier toen ik geboren werd. Alleen wist ik het niet tot ik 11 was. Tot die tijd heb ik op mensenbloed geleefd , zonder dat ik het wist. Mijn moeder zei dat het veenbessensap was. En ik geloofde haar. Tot op een nacht , toen ik weer eens wakker werd , zag ik mijn moeder in de kelder bloed aftappen in een flesje , dat op het veenbessensapflesje leek. Toen schoot het in mijn hoofd dat ik een dat dat sap bloed was en dat ik een vampier was en ik was ,tot moeders verbazing, superblij. Ik had bijna het hele dorp waar wij in woonden vermoord en mijn vader was woedend en stuurde me weg. En zo ben ik hier aangekomen." vertelde Ella op rustige toon. Ze had het hele verhaal lang , geprobeerd om in de ogen van de jongen te kijken , maar dat lukte niet zo goed door zijn capouchon. Ze zuchtte en stak haar handen in haar broekzak , waar het dure mes inzat dat ze had gestolen in een winkel. Ze grijnsde en ging met haar vinger langs het scherpe metaal.
Profiel bekijken
Yafuri Chao

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 4:10 pm

Yafuri had haar horen lachen en hij grinnikte dan ook even. Hij sloeg daarna zijn armen over elkaar heen en hij luisterde naar wat ze allemaal vertelde. Het verhaal deed hem eerlijk gezegt wel goed. Eindelijk.. eindelijk kwam hij eens een volbloed vampier tegen. ''Kijk dat doet m'n oren nou goed, naja het is sneu voor je dat je vader je heeft weg gestuurd.'' begon Yafuri al meende hij het niet echt. Hem interesseerde iemand anders zijn verleden niet maar hij belsoot maar aardig te zijn tegen het meisje. ''Maar je bent een volbloed vampier en die ben ik de laatste tijd niet meer tegen gekomen..'' zei Yafuri kil. ''De laatste tijd kom ik steeds meer gebeten mensen tegen, alsof de volbloed vampieren uit sterven ofzo..'' zei Yafuri verveeld en hij snoof dan ook even. Hij was het zat om steeds van die halfbloedjes tegen te komen. Vooral als het echt nog van die beginnenlingen waren. Je kon ze dan beter een dier in de strot drukken want een mens durfde ze niet te bijten. Wat inhield dat het grootste deel van de halfbloedjes nog wel eens mensen vrienden konden zijn. Yafuri had zijn blik dan ook weer voor kort op het lijk van de vrouw gericht maar hij keek daarna weer naar het meisje. ''En wat is je naam eigenlijk?'' vroeg Yafuri toen rustig aan haar. Hij wist niet of ze het zou zeggen aangezien hij nauwlijks nog wat van zijn eigen indentiteit had prijs gegeven.
Profiel bekijken
Ella

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 4:25 pm

"Ach, ouders , ik kan perfect zonder ze leven." grijnsde ze naar hem. Ze luisterde naar wat de jongen vertelde over halfbloedjes en lachte. "Ik vind ze om te gillen , en vooral de vampieren die nog maar een dag of twee geleden gebeten zijn. Ze durven echt geen vinger uitsteken naar mensen of ze beschermen die mensen en ze lopen rond tot de honger hen tot waanzin drijft en dan gaan ze achter de beesten , terwijl dat mensenbloed zo lekker smaakt." grinnikte ze terwijl ze met haar ogen rolden."Vooral het bloed van die jonge kereltjes van een jaar of zeventien." grijnsde ze terwijl een jongen voorbij het
halletje liep. Mensen die aan een volbloed of nog zo'n wannabe vroegen of ze hun wouden bijten in ruil voor geld of iets anders. Zolang ze maar konden leven waren ze gelukkig. Ella haatte ze. Ze werd uit haar gedachten gehaald door de jongen die haar naam vroeg. "Ella." zei ze wat droogjes , haar achternaam zei ze niet omdat ze niks meer met haar ouders te maken wou hebben. "En jij?" vroeg ze er snel achteraan. Ze wist helemaal niks van deze jongen , terwijl hij bijna haar hele leven kende.
Profiel bekijken
Yafuri Chao

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 4:42 pm

Yafuri luisterde naar wat ze allemaal zei en hij grijnsde even breed en vals. ''Halflboedjes zijn er om uit te lachen, ze zijn niets beter dan volbloed vampieren. Ik beschouw ze dan ook zeker niet als een hoger ras.'' zei Yafuri emotieloos. Hij hoorde toen haar woorden over jongens van zeventien jaar. Hij grinnikte dan ook even en hij ging wat rechter staan. Hij zag enkele mensen langs hun halletje lopen maar geen van hen sloeg dit halletje in. Het was in het halletje waar ze stonden ook vrij donker dus misschien was dit zo'n verboden terrein geval. Yafuri gaapte dan ook even en hij hoorde hoe ze zich voorstelde. Hij knikte dan ook even kort naar haar. 'En jij?' vroeg zij toen. Hij zweeg even voor een tijdje maar hij besloot zich dan toch wel voor te stellen. Hij had niks te wrezen en hij grijnsde dan ook weer even lichtjes. ''De naam is Yafuri Chao.'' stelde hij zich voor en zijn capouchon gleed dan plots van zijn hoofd af zonder dat hij ook maar iets deed. Zijn bruine haar verscheen evenals zijn zwarte ogen met de zwarte figuren onder zijn ogen. Twee bruine plukjes sprongen voor zijn gezicht en hij keek Ella met een rustig blik aan.
Profiel bekijken
Ella

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 4:57 pm

Ella knikte als teken dat ze hem gelijk gaf over de halfbloedjes. Het halletje waar ze instonden was redelijk smal , en Ella stond recht tegenover de jongen. Als ze haar arm nog maar een stukje omhoog deed kon ze hem al aanraken. Ze had eigenlijk nog nooit zo dicht bij een jongen gestaan. Ze wist nogsteeds zijn naam niet , maar daar kwam al snel verandering in. De jongen stelde zich voor als Yafuri Chao , waarvan Ella vond dat het een indrukwekkende naam was. Zijn capouchon gleed van zijn hoofd en eindelijk kon Ella zijn ogen zien. Zijn ogen waren zwart- en dat vond ze wel heel cool - en er zaten zwarte figuren onder, zijn haar was bruin en twee plukjes hingen voor zijn gezicht. Ella staarde naar de figuren en ging er met haar vinger overheen. "Cool." grijnsde ze naar hem en haalde haar vinger snel weg. Ze wist niet hoe hij zou reageren op haar "ik raak hem even onder zijn ogen aan"-actie. Ze glimlachte even verlegen en keek daarna naar een van de uitgangen van het halletje. Normaal mocht ze hier niet komen , want er stond een plaatje "verboden" aan beide uitgangen , maar dat boeide haar niet. Regels zijn er om overtreden te worden.
Profiel bekijken
Yafuri Chao

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 5:10 pm

Yafuri keek rustig naar haar en vervolgens keek hij even in het rond. Hij keek naar de duisternis verder in het halletje en hij vroeg zich dan ook af wat het einde van het halletje was. Hij vermoedde een oud spoor of iets in die richting. Hij ging daarna wat meer tegen de muur staan en hij zuchtte eens diep. Hij richtte zijn blik toen weer op Ella en ineens voelde hij iets bij zijn ogen. Hij merkte dat het een vinger van haar was en zijn ogen werden dan ook even groot. Zijn gezicht betrok een beetje want hij kon er soms heel slecht tegen als iemand aan hem zat. Hij balde zijn vuisten dan ook even ookal was dat niet te zien omdat die in zijn zakken van zijn vest zaten. Hij hoorde dan haar reactie over zijn ogen en hij zuchtte even opgelucht maar zo onopgemerkt mogelijk toen ze haar vinger weer van de figuurtjes op zijn ogen afhaalde. ''Dankje.'' zei hij kortaf en hij grijnsde dan ook even lichtjes. Hij merkte dan ook dat ze wat verlegen glimachtte en hij wende zijn blik dan ook maar even af. Hij keek weer naar de duisternis en stond recht. ''Zullen we is uitzoeken wat het einde van dit halletje naar toe leid?'' vroeg hij aan haar en hield zijn blik dan ook op de duisternis gericht terwijl hij even lichtjes grijnsde.
Profiel bekijken
Ella

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 5:24 pm

Ella haalde even opgelucht adem toen hij haar bedankte. Hij had haar dus niet afgesnauwd.
Haar handen stak ze weer in haar zak en plots voelde ze het handvat van haar mes. Ze grijnsde even en haalde het eruit. Ze kon zichzelf -ondaks het duister - er goed in zien. Ze grijnsde breed en haar scherpe hoektanden waren zichtbaar op het mes. Ze stak het weer weg toen Yafuri vroeg of ze samen met hem wou uitzoeken waar het halletje naar toe leidde. Een speelse grijns verscheen op haar gezicht en ze keek Yafuri aan. "Goed idee." grijnsde ze en ze volgde zijn blik naar de duisternis. Ze rukte zich los van de muur en zette een paar stappen in die richting. Haar voetstappen waren licht en geluidloos. Toen ze twee meter verder was , gehuld in het duister , draaide ze haar om."Tenminste , als je niet bang bent." zei ze met een uitdagende stem. Haar blik in haar ogen was ook uitdagend.
Het was lang geleden dat ze nog iets 'spannends' had gedaan en ze verheugde zich er al op.
Wie weet zat er daar een of ander zielig wezen, helemaal alleen. Dan zouden Yafuri en Ella er wel komaf mee maken. Ze grijnsde en wachte op de jongen achter haar.
Profiel bekijken
Yafuri Chao

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 5:41 pm

Yafuri keek vanuit zijn ooghoeken naar haar en zag dat ze ook recht ging staan en alvast een paar stappen er naar toe deed. Hij zag toen hoe ze zich omdraaide en hij hoorde toen haar woorden. 'Teminste als je niet bang bent.' had ze gezegt. Hij merkte dan ook haar uitdagende blik en hij grijnsde even breed. ''Ik bang? Nooit.'' zei hij tegen haar en hij haalde zijn handen uit zijn zakken en hij liep rustig langs haar meer de duisternis in. ''Of ben jij soms bang?'' vroeg Yafuri met een uitdagende toon in zijn stem en hij keek dan ook over zijn schouder even naar haar. Ineens hoorde hij geroep en hij keek meteen om. Hij pakte Ella eerst vast bij haar arm en trok haar mee de duisternis in zodat ze nauwlijks zichtbaar waren. Aangezien diegene die had lopen roepen in het licht stond was die wel goed te zien. Het was een man die het lijk van de vrouw had opgemerkt en blijkbaar had hij de tandafdrukken ook gezien. Yafuri keek scherp toe en zag toen dat de man hun kant op wees. Yafuri zag dan ook het spoor van bloed en omdat er ook wat aan zijn schoen zat had hij een spoor achtergelaten. ''Dat heb ik weer..'' zei hij droog. Hij tilde Ella dan ook ineens op zodat ze in zijn armen lag en hij draaide zich om. Hij rende verder het halletje in terwijl de politie op zijn hielen zat. Niet dat ze wisten dat ze eigenlijk achter iemand aan rende. Yafuri droeg Ella omdat hij niet wist of Ella al op volle snelheid kon rennen aangezien ze nog jong was. Hij bleef dan ook door rennen en snoof. ''Wat er ook aan het einde van dit halletje is, als we er zijn kunnen we wel iets bedenken om die agenten ook om het leven te helpen.'' zei Yafuri tegen haar terwijl hij nog steeds voor zich uit keek en door rende.
Profiel bekijken
Ella

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 5:58 pm

Ella lachte met zijn reactie. Ze volgde hem sloom en Yafuri vroeg met een uitdagende toon in zijn stem of zij bang was. "Gheghe, nee." grijnsde ze naar hem. Ze draaide zich om toen ze voetstappen hoorde en Yafuri deed hetzelfde. Plots voelde ze een hand op haar arm en werd ze weggetrokken. Ella knalde tegen Yafuri aan."He nou, je moet ook niet te close worden op een eerste date." grapte ze al fluisterend. Ze volgde Yafuri's blik en plots zag ze -en hoorde- ze dat de man het lijk van haar prooi had gevonden en hun kant op wees, hoe kon hij weten welke kant ze op waren gegaan? Ze keek naar de grond en zag een spoor van bloed-voetstappen.. "Whoops." grijnsde ze. Plots lag ze in Yafuri's armen. Ella wist , dat als hij haar niet zou dragen , ze ver achter hem zou rennen en dan zou ze toch gepakt worden omdat ze nog niet zo snel was. Ze vond het wel leuk, dat Yafuri haar droeg. Ze luisterde naar wat Yafuri zei en lachte. "Just rip their heads off and drink their blood." fluisterde ze en ze lachte zachtjes.
Profiel bekijken
Yafuri Chao

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 6:09 pm

Yafuri rende nog steeds door en hij zag verderop al een klein licht puntje. Hij hoorde dan de woorden van Ella en grijnsde breed en vals. ''Met alle plezier.'' zei Yafuri kil en nog steeds vals grijnsend. Hij hoorde dan ook geroep achter zich maar het zou nog wel even duren voordat de agenten echt bij hun waren. Ze konden vampier snelheid namelijk nooit bij houden zelfs al waren ze met een auto dan nog niet. Yafuri kwam dan ook na nog een tijdje rennen bij het einde van het halletje uit en precies zoals hij verwacht had waren ze uitgekomen bij een oud perron. Yafuri zette Ella rustig neer op de grond en draaide zich om. Hij keek naar de uitgang van het halletje en ging tegen een paal aan staan. Deze was van houd wat een teken was dat dit dus echt een heel erg oud perron was. Blijbkaar hadden ze dus nog niet overwogen om dit gebouw weg te halen. Niet dat hij het heel erg vond ofzo. Het was best een mooie schuilplaats voor een vampier. Hij zuchtte dan ook eens diep en wachtte rustig af. ''En gaan we het makkelijk houden of zullen we even met ze spelen?'' vroeg Yafuri met een licht grijnsje terwijl hij zijn ogen voor kort gesloten had.
Profiel bekijken
Ella

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 6:22 pm

Ella grijnsde breed toen hij reageerde op haar plannetje. Ze keek naar het lichtpuntje dat alsmaar groter werd en toen ze eindelijk aan het einde waren aangekomen grijnsde ze nog altijd. Ze sprong sierlijk uit zijn armen en keek hem aan. Hij ging tegen een paal aanstaan , en Ella ging naast de opening van het halletje staan. Ze hoorde de roepende stemmen van de agenten en ze verheugde zich er al op om haar hoektanden in hun tedere nek te planten.
Ze keek even rond en volgde met haar ogen het spoor , dat plots een bocht maakte en verdween achter de muur. Het gebouw zag er oud en vervallen uit maar daar hield ze wel van. Ze keek even terug in het halletje , maar zag nog niks. "Het zou nog wel een tijdje duren" dacht ze. ''En gaan we het makkelijk houden of zullen we even met ze spelen?'' vroeg Yafuri met een grijnsje. "Mama heeft me altijd geleerd om niet met mijn eten te spelen." zei ze plechtig. Maar al snel verscheen er een valse grijns op haar gezicht die meer zei dan duizend woorden. "Wat dacht je nou zelf? Lets play with them." lachte ze. Ze keek naar Yafuri. Ze was nog steeds gefascineerd door de figuurtjes onder zijn ogen en ze bleef er dus ook naar staren.
Profiel bekijken
Milla

Aantal berichten : 200

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: A leader is enough for me

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 6:34 pm

Een meisje met rode ogen en rood haar liep over het perron. Ze hoorde iets en zag de agenten. Ze grijnsde en had honger. Ze bleef tegen een muur en zag dat eentje stopte. Ze stapte achteruit en wenktte hem met haar vinger. Ze stapte het donker in en wachtte af. De agent grijnsde en volgde haar. Hij stopte en wilde haar kussen. Ze keek hem aan en deed alsof maar beet in zijn lip en liet haar tanden over zijn nek snijden. Ze proefde bloed en keek naar zijn nek. Ze zette haar tanden erin en de man gaf een gil maar ze had haar hand voor zijn mond. Ze dronk zijn bloed en liet hem dan vallen. Ze veegde haar mond af en grijnsde. Ze liep dan rustig verder en zag de agenten richting twee personen lopen. Ze bleef staan en wachtte af wat er nog verder zou gebeuren.
Profiel bekijken
Yafuri Chao

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 6:41 pm

Yafuri hoorde haar eerste antwoord en hij opende dan ook een oog. Hij keek droog naar haar maar hij hoorde toen wat ze daarna zei en hij grijnsde vals. ''lets play then..'' Zei hij vals en hij hoorde de echo van rennende passen luider worden. Ze naderde en Yafuri deed dan ook zijn capouchon op waardoor er weer een schaduw over zijn ogen viel. Hij merkte dan ook dat Ella de hele tijd naar hem keek, en hij had zo'n vermoeden dat het kwam door de figuurtjes onder zijn ogen. Hij zuchtte dan ook eens diep en als dit een tekenfilm was geweest dan was er nu een druppeltje bij zijn hoofd verschenen. Ineens merkte hij twee schimmen op en zijn concentratie was meteen op het groepje mannen gericht. De mannen zagen Ella dan ook niet meteen omdat ze bij de opening stond maar Yafuri zagen ze wel en zagen ook het bloed op zijn schoen. ''Blijf staan dan doen we je niks..'' zei een agent die zijn geweer op Yafuri had gericht en de rest volgde dan ook en richtte hun geweer ook op Yafuri. Het waren zes mannen en Yafuri grijnsde dan ook breed waardoor zijn scherpe hoektanden tevoorschijn kwamen. De mannen keken dan ook verbaasd en slikte. ''Jullie kunnen je beter zorgen maken over dat dit niet jullie laatste dag is..'' zei Yafuri kil en hij lachtte dan ook even vals. Een agent werd bang en haalde de trekker over. De kogel vloog in een vaard op Yafuri af maar nog voor dat kogel hem kon raken hield Yafuri het tegen met zijn zwaard. ''Hebben jullie niet meer in huis?'' vroeg Yafuri en hij grijnsde dan ook weer vals. Dit kon nog wel eens heel leuk worden.

(Ik ben even eten, zo terug.)
Profiel bekijken
Ella

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 6:58 pm

Ella staarde nogsteeds naar de figuurtjes onder zijn ogen , maar haar gestaar werd onderbroken door Yafuri die zijn capuchon weer opdeed. "Sorry dat ik zo de hele tijd staar , maar ik vind die figuurtjes gewoon tegek." verontschuldigde ze zichzelf. Plots werden de voetstappen luider en Ella stak haar hand in haar broekzak. Stevig klemde ze haar hand rond het lemmet. Plots liep een groepje mannen voorbij. Het leek net alsof ze Ella negeerde en zich recht op Yafuri concentreerde. Ze rolde met haar ogen en wachtte af. Zo kon ze nog eens als een verassing uit de hoek komen voor die blauwe ventjes. Ze grijnsde vals toen Yafuri grijnsde en de mannen slikten. Ze haalde stilletjes het lange mes uit haar lange broekzak en wachtte nogsteeds. ''Jullie kunnen je beter zorgen maken over dat dit niet jullie laatste dag is..'' klonk de kille stem van Yafuri en een van de mannen haalde de trekker af. Ella verroerde niet , als ze nu een verkeerde beweging zou maken dan zou ze worden gezien. Yafuri kaatste de kogel af met zijn mes en vroeg of ze niet meer in huis hadden. "Playtime." dacht Ella en liet haar mes langs de muur afschrapen zodat het een eng krijsend geluid maakte. De mannen draaiden zich voor de helft om , maar Ella stond al naast Yafuri. "Wel wel , zes tegen één is niet eerlijk he mannen." zei ze kil met een valse grijns erachteraan. Ze Liet haar mes kalm langs haar lichaam hangen. De mannen draaiden zich in een ruk om en keken Ella aan. "Wat , zo verbaasd dat je mij plots ziet?" vroeg ze lachend waarna ze naar de mannen knipoogde.

(Smakelijk Wink )
Profiel bekijken
Yafuri Chao

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 7:18 pm

Yafuri keek scherp richting de agenten en hij zag vanuit zijn ooghoeken dat er iets naast hem verscheen. Hij zag dat het Ella was en hij grijnsde lichtjes. Hij hoorde dan ook wat ze tegen de mannen zei en hij grijnsde even vals. ''Ze zijn vampiers piep versterking op!'' riep een agent en een andere volgde het commando en met zijn mobiel belde hij naar een andere groep van politie. Yafuri zijn gezicht betrok en werd kil. ''Dat was niet zo'n slimme zet..'' zei hij duister en hij rende ineens op de mannen af. ''Jullie schiet op de jongen, de anderen pak het meisje!'' riep de leider. Drie mannen gingen op Ella af en de andere twee inclusief de leider van de groep begon op Yafuri te schieten. Yafuri ketste de kogels pijlsnel af met zijn zwaard en hij sprong ineens omhoog. Hij landde achter de man met het mobieltje en hij sprong lichtjes omhoog en trapte het mobieltje uit de hand van de agent. De agent keek verbaasd op en wou weer op hem schieten maar Yafuri gaf hem een knietje in zijn gezicht. Hij moest alleen wel oppassen want de andere twee agenten begonnen weer op hem te schieten. Yafuri ontweek of ketste de kogels zoveel mogelijk af. Als dit zo door ging dan moest hij wel op passen met wat hij deed, en bovendien voelde hij zich ook nog bestwel verantwoordelijk voor Ella aangezien ze jonger was en ze nu eigenlijk wel vrienden waren. Teminste hij nam maar aan dat ze vrienden waren, en hij hoopte dat ook dat ze niet gewond raakte aangezien ze nog niet zo snel was als hij zelf. Toch kon hij nu even niet naar haar kijken omdat hij zijn concentratie op de kogels moest houden.
Profiel bekijken
Ella

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 7:33 pm

"Ach kijk nou toch Yafuri, ze kunnen het niet alleen af." siste ze naar de mannen die voor hun twee stonden. Yafuri rende op de mannen af en een van hen gaf het bevel aan drie mannen dat ze Ella moesten pakken. Ze grijnsde en bleef gewoon stokstijf staan. Toen een van de drie mannen het dichtst bij Ella was , kwam ze in actie. Al draaiend ging ze door haar knieën waarna ze haar been uitstak. De man viel en Ella sprong bovenop 'm. Met haar twee voeten op zijn rug hield ze haar mes hoog. "Prepare to die." siste ze, maar een andere man pakte haar hand vast. Ella gromde en trapte de man weg. Ze was klein, maar sterk. En al helemaal niet bang. Haar blik schoot even naar Yafuri , maar veel tijd om naar hem te kijken had ze niet want de laatste van de drie mannen richtte zijn geweer op haar. Ella trapte met haar voet op de nek van de man waar ze opstond , en deze brak. "One down , two to go." grinnikte terwijl ze haar mes tegen de loop van het geweer aanhield. "Jullie durven wel he , een klein meisje aanvallen." siste ze en ze keek de mannen , waarvan de tweede terug naast de laatste stond. De agenten keken elkaar aan en richtten daarna hun blik weer op Ella, maar ze was weg. Ze sprong op de rug van een van de mannen en legde haar hand op zijn voorhoofd waardoor ze deze naar achter duwde. 'See you in hell.' fluisterde ze. Niet veel later gleed haar mes door de nek van de man en het bloed spoot eruit. Ella lachte vals terwijl de man door zijn kniën zakte. Plots werden haar armen naar achter getrokken en werd ze vastgehouden. "Ik heb je." gromde een mannenstem in haar oor en Ella begon wild heen en weer te trappen. "Laat me los verd*mme." krijste ze terwijl ze tegen zijn benen schopte.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 7:39 pm

Het meisje hoorde het gekrijs en keek om. Ze keek toe en meteen herkende ze het meisje. Ella! Haar ogen flitsten even rood en ze rende erheen. Ze gaf de man een harde trap zodat hij losliet. "Laat mijn zusje los" siste ze kwaad en gaf nog een trap. Ze keek de man strak aan en keek dan even naar Ella. "Gaat het?" vroeg ze en glimlachtte. Ze zag dat de man rechtkwam en gromde. Ze gaf nog een trap en beet in zijn nek. Ze dronk wat bloed en gooide hem op de grond. "Dat smaakte" zei ze met een grijnsje en keek dan weer naar Ella.
Profiel bekijken
Yafuri Chao

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 7:58 pm

Yafuri bleef de kogels ontwijken en sprong alle kanten op. Hij begon uiteindelijk een beetje zat te worden en hij sprong ineens pijlsnel op een agent af en hij drukte zijn zwaard in het geweer. Daardoor kon het geen kogels meer afschieten en vervolgens trapte Yafuri tegen het hoofd van de agent. De agent viel naar achteren en Yafuri sprong hard op het gezicht van de man daardoor werd het bot van de neus van de agent naar achteren gedrukt en raakte het zijn hersenen. De man zijn ogen werden dan ook groot en ineens bewoog hij niet meer. Een agent rende kwaad op Yafuri af en schoot op hem. Yafuri zag de kogel niet aankomen en deze boorde in zijn schouder. Yafuri liet een korte schreeuw dan ook horen en hij greep met een hand naar zijn schouder. In de andere had hij zijn zwaard nog vast en hij keek naar de agent die weer op hem begon te schieten. Yafuri dook en gleed via de grond richting de agent. Vervolgens gooide hij zijn zwaard richting de agent en het zwaard boorde door de maag van de agent. De agent spuugte bloed en zakte op de grond. Yafuri stond op en trapte op het hoofd van de agent waarna hij zijn zwaard uit hem haalde. De leider zijn ogen werden groot en hij slikte even. Al zijn agenten waren nu dood en hij was als enige over. Maar ook hij zou niet lang meer leven. De ogen van Yafuri werden ineens helemaal zwart en hij keek kil naar de leider. Zijn capouchon gleed van zijn hoofd af en hij rende ineens snel op de leider af. Zo snel dat het niet bij te houden was. Nog voor dat de leider op hem kon schieten had Yafuri zijn zwaard in de maag van de leider gedrukt. Hij drukte diep door en hij haalde het er vervolgens weer uit, hij trapte de leider daarna weg en deze bleef levenloos liggen. Yafuri liet toen zijn zwaard vallen en hij zakte door zijn knieén. Hij legde zijn hand op de wond en slikte. Het brandde zo erg, het kon niet anders. De kogel moest van zilver zijn geweest. ''It's over..'' mompelde Yafuri zacht en hij keek vanuit zijn ooghoeken naar Ella en het meisje die er bij was gekomen en de zus van Ella bleek te zijn. Daarna sloot hij zijn ogen voor kort.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 8:04 pm

Milla keek op naar de jongen die erg hard en goed vocht. Ze zag dat hij gewond was en keek kort naar haar zusje. Ze liep naar hem toe en knielde bij hem neer. Voorzichtig deed ze zijn hand weg en bekeek de wonde. Het zag er heel erg slecht uit. "Je moet heir weg" zei ze zacht en keek hem aan. Ze keek kort naar haar zusje en dan naar hem. Ze stond op en zweeg even. "Ik kan het wel verzorgen, ik laat je niet sterven" zei ze zelfverzekerd. "Je hebt voor Ella gezorgd" zei ze zacht en keek daarna nog eens naar Ella. Ze stak haar hand uit en wachtte op hem.
Profiel bekijken
Ella

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 8:17 pm

Ella hoorde een bekende stem en haar ogen werden groot. Ze werd losgelaten door de man en Ella draaide zich om. Haar adem stokte. Dat rode lange haar. "Mi.. Milla?" fluisterde ze geschokt. Met grote ogen keek ze haar zus aan. Hoe had ze haar gevonden? Waar was ze al die tijd? "Hoe.. wat .." verder kwam Ella niet want een Ze greep haar mes steviger vast en wou op een agent van Yafuri afvliegen , maar hij liep al supersnel naar de laatste. Ze keek toe hoe hij zijn mes door de man boorde en deze levenloos op de grond lag. Niet veel later liet Yafuri zijn mes vallen en hij zakte door zijn knieën. "Nee." piepte Ella en ze stond al naast Yafuri en ze zakte door haar knieën. 'It's over." hoorde ze hem mompellen. "Nee dat is het niet." fluisterde Ella terwijl ze hem aankeek. Ze keek haar zus wanhopig aan. Wat moest ze doen? Ze wou niet , dat haar enige vriend, Yafuri zou sterven. "Je moet hier weg." zei haar zus en Ella knikte. Ella drukte voorzichtig haar hoofd in zijn nek, vechtend tegen de tranen. "Ik wil je nog niet kwijt." fluisterde ze, een traan rolde over haar wang. "Ik kan het wel verzorgen, ik laat je niet sterven" zei haar zus en Ella keek vanuit haar ooghoeken naar haar zus. "Echt?" vroeg ze een beetje hoopvol, waarna ze haar hoofd uit Yafuri's nek haalde.
Nog een traan rolde over haar wang terwijl ze opstond.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   di dec 29, 2009 8:20 pm

Milla omhelsde haar zus en knielde voor haar. "Ella ik ben zo blij dat ik je gevonden heb" zei ze zachtjes en drukte haar tegen zich aan. "Ik zorg ervoor dat hij het overleeft, dat beloof ik" zei ze zacht en liet haar los. "Mam heeft me veel geleerd voor ik vertrok" zei ze zacht en glimlachtte. Haar moeder...Ze zuchtte even en keek dan weer naar Yafuri. Ze stak haar hand terug uit en wachtte rustig af. Ze zou hem zeker en vast helpen, voor haar zusje zou ze alles doen. En hij had haar zusje vast ook wel eens met iets geholpen. Milla glimlachtte en keek kort naar haar zus en weer naar Yafuri.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   

What's wrong little girl ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Mensen Gebied :: Metrostation-
Ga naar: