Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 What's wrong little girl ?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

What's wrong little girl ? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   What's wrong little girl ? - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 29, 2009 8:27 pm

Yafuri balde zijn vuiste even en hij hoorde de woorden van het onbekende meisje. Zijn ogen schoten dan ook open en hij keek scherp richting het meisje. Hij voelde toen plots wat in zijn nek en hij merkte dat het Ella was. ''Ella..'' zei hij zacht en hij grijnsde even lichtjes. ''Ik ga niet dood, Ella.. Ik zal altijd door blijven vechten, voor jou..'' zei hij en hij sloot zijn ogen toen voor kort weer. Hij haalde diep adem en stond toen moeizaam recht op het moment dat Ella haar hoofd weer uit zijn nek haalde. Hij legde zijn hand weer op de wond en hij keek scherp naar Milla. ''waarom zou ik iemand die mij niet kent, me laten helpen?'' vroeg hij kil aan haar. Ookal was ze de zus van Ella. Hij vertrouwde niet zomaar iedereen. Hij kneep dan weer even zijn ogen dicht. Hij voelde het brandende gevoel erger worden en hij dreigde bijna weer om te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

What's wrong little girl ? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   What's wrong little girl ? - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 29, 2009 8:32 pm

Milla keek hem aan en snoof even. "Je hebt hulp nodig of wil je dood?" vroeg ze kortaf en keek hem aan. Ze rolde met haar ogen en keek naar Ella. Ze zag hoe bang ze was dat hji zou sterven. Maar ze wist dat hji haar niet vertrouwde. Ze zag dat hij weer wilde vallen en hield hem tegen. Ze keek naar de wonde en beet op haar lip. Ze hield hem nog steeds tegen en was wel nieuwsgierig naar zijn reactie. Ze had al een klein idee hoe hij zou reageren, of had ze het fout?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

What's wrong little girl ? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   What's wrong little girl ? - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 29, 2009 8:41 pm

"Ik hoop het maar, want anders kom ik je achterna." grapte ze. Toen Yafuri opstond ondersteunde Ella hem. ''waarom zou ik iemand die mij niet kent, me laten helpen?'' vroeg hij kil aan zijn zus. Ella reageerde niet , daar was Milla ook oud genoeg voor. Yafuri had zijn hand weer op zijn wond gelegt en Ella liep naar de kant waar de wond zat. Voorzichtig pakte ze zijn hand vast. "Je hebt hulp nodig of wil je dood?" vroeg Milla kortaf. "Hij mag niet dood." siste ze. Ella voelde dat Yafuri dreigde om te vallen en hield hem tegen. Ook haar zus hield hem tegen en Ella glimlachte even. "Bedankt zus." zuchtte ze terwijl ze haar vriend ondersteunde. "Het komt wel goed." fluisterde ze tegen zichzelf. Zo had ze tenminste nog wat hoop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

What's wrong little girl ? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   What's wrong little girl ? - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 29, 2009 8:47 pm

Yafuri hoorde het antwoord van de zus van Ella en hij snoof even. Hij voelde dat hij tegen gehouden werd door haar en hij had dan ook de neiging om haar bij zich weg te duwen maar hij liet het maar zo. Want ook Ella kwam bij hem en ondersteunde hem. Yafuri sloeg een arm om Ella heen en bleef een beetje tegen haar aan staan zodat hij teminste nog wat recht stond. Hij keek daarna naar de zus van Ella en snoof. ''Goed dan help me maar..'' zei hij met tegen zin. Hij had namelijk geen andere keus. Hij hoefte nog lang niet dood en belangrijker was dat hij nu een goeie vriendin had en die was Ella. Hij wou haar echt nog niet achter laten. Hij kon het eigenlijk zelf haast niet geloven, ineens was hij beste vrienden geworden met een jonger meisje. Maar eigenlijk vond hij het niet erg ofzo, ze was tenslotte ook nog een volbloed vampier dus dat was dan ook wel weer fijn. Yafuri keek dan ook voor kort naar Ella maar hij sloot daarna zijn ogen en wachtte af van wat er verder zou gaan gebeuren. Hij hoopte alleen dat die kogel er snel uit werd gehaald want de brandende pijn leek elke minuut wel iets erger te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

What's wrong little girl ? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   What's wrong little girl ? - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 29, 2009 8:49 pm

Milla hoorde zijn woorden en keek kort naar haar zus. "Kom" zei ze rustig en hield hem mee vast. Ze keek af en toe naar Ella zodat ze toch nog kon volgen. Ze liep samen met de twee weg. Ze had ergens een huisje gevonden en daar had ze ook alle spullen liggen. Ze dacht even kort aan haar moeder en schudde die maar weg. Ze keek kort naar Ella en liep dan verder..

[Ik maak topic Wink]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

What's wrong little girl ? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   What's wrong little girl ? - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 29, 2009 9:00 pm

Ella glimlachte toen Yafuri zijn arm om haar heen sloeg. ''Goed dan help me maar..'' zei zijn stem met tegenzin. Ella lachte. "Koppigaard." grinnikte ze en ze stak haar tong uit. Ze vond het raar. Op een dag had ze al een beste vriend , die ze alweer bijna kwijt was. De wereld zat toch ook zo raar inelkaar. "Kom." zei haar zus rustig terwijl ze met Yafuri wegliep. Met snelle passen volgde ze de twee. Ze vroeg zich af hoe het met haar ouders ging. Ella raakte een beetje achterop en toen ze dat besefte , zette ze haar vampiersnelheid even in. Al snel liep ze langs Yafuri die veel pijn leek te hebben.


[ waggelt achter Milla aan naar haar huisje xD ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

What's wrong little girl ? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   What's wrong little girl ? - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 29, 2009 9:07 pm

Yafuri keek even vanuit zijn ooghoeken naar Ella toen die iets zei en hij keek haar even droog aan. ''Ik ben niet koppig..'' zei hij op een hele droge toon en hij hoorde toen dat de zus van Ella 'kom' zei. Hij volgde dan ook maar gewoon terwijl hij nu alleen op de zus steunde aangezien Ella los had gelaten. Hij zuchtte dan ook eens diep en sloot voor kort zijn ogen weer. Hoe had hij ooit in deze situatie terecht kunnen komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





What's wrong little girl ? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's wrong little girl ?   What's wrong little girl ? - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What's wrong little girl ?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Mensen Gebied :: Metrostation-
Ga naar: