Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Relax..

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Milla

Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

BerichtOnderwerp: Relax..   di dec 29, 2009 7:57 pm

Een meisje met rood haar en rode ogen wandelde over het grasveld. Ze had een capuchon op en keek om haar heen. Ze snoof even en de zon scheen. Oh wat haatte ze dat. Ze gaapte even en zag in de verte wat jongens spelen met een bal. Ze grijnsde even en liep rustig verder. Af en toe keek ze eens naar hun maar verder was het niet interessant. Haar rode ogen keken rustig voor haar uit en ze ging in de schaduw zitten. Ze zag dat af en toe een jongen keek maar het interesseerde haar niet. Ze zuchtte even en keek rond toen ze een takje hoorde kraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Zelman

Aantal berichten : 182

Vampire Character
Leeftijd: 18
Partner: Temari can have my heart.

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 8:54 pm

''Toch niet van plan om iemand leeg te gaan zuigen he?'' vroeg een valse maar rustige stem ineens bij het oor van Milla. Achter haar stond Zelman die al snel en ongezien was recht gaan staan. Waarom hij die vraag aan haar gesteld had was heel simpel. Door haar rode ogen had hij al wel gezien dat ze een vampier was. Een normaal mens zou nooit zulke velle rode ogen hebben. Hij had zijn handen dan ook in zijn broek zakken en in zijn mond zat een sigaret waar lichtte rook vandaan kwam. Op zijn hoofd zat een zwarte muts die hij zoals gewoonlijk altijd op had. Zelman richtte zijn blik dan ook even op de spelende jongens maar keek al snel weer met een licht grijnsje naar het meisje. Zijn tanden waren dan ook zichtbaar zelfs al had hij zijn mond dicht dan staken kleine puntjes naar buiten maar het interesseerde hem niet zo als anderen dat zagen. Zeker niet als die andere vampieren waren.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 8:57 pm

Milla hoorde de woorden en keek op. Ze rolde met haar ogen en stond op. "Nee dit keer hou ik me in" zei ze met een grijns en bekeek hem even. Hij was duidelijk ook een vampier. Ze grijnsde even en keek nog even naar de jongens en dan weer naar hem. "En wat maakt het jou uit dat ik iemand leeg zuig?" vroeg ze droog en grijnsde. Ze leunde tegen de boom aan en keek hem rustig aan.
Profiel bekijken
Tsunade

Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-12-09
Leeftijd : 23

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar
Soort: Mens
Partner: dacht het niet

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 8:58 pm

Tsunade liep rustig over het grasveld en ze rektte zich uit. Het was een mooie zonnige dag en dat vond ze wel fijn. Haar blik ging even naar de spelende jongens met de bal. Ze rolde met haar ogen en liep rustig verder over het grasveld. Ze zuchtte diep en stoptte met lopen en ze keek naar de lucht. Ze gooide haar haar naar achter en zette haar zonnebril op aan gezien ze geen zin had in felle zon in haar ogen. Ze zaktte door haar knieën en ging lekker in het gras zitten.
Profiel bekijken
Zelman

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 9:25 pm

Zelman sloeg zijn armen over elkaar heen en hij keek met een vals grijnsje naar haar. ''Dat maakt mij heel veel uit, want als jij er een pakt en de rest rend er vandoor dan kom ik ze tegemoet en heb ik mijn lunch ook gelijk..'' zei Zelman op een kille toon en hij grinnikte dan ook even. Zijn ogen schoten ineens naar een ander meisje, en zijn ogen werden dan ook voor kort rood. Het was een mens en rook het bloed dan ook. Hij snoof dan even, hij moest zich inhouden en hij ging dan ook tegen de boom staan en hij keek weer naar het meisje waar hij bij stond. ''De naam is Zelman Clock'' stelde hij zich daarna rustig voor.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 9:28 pm

Milla keek hem aan en grijnsde. "Ik wil wel gaan jagen" zei ze met een licht grijnsje en keek even naar het meisje. Ze snoof en keek alweer naar Zelman. Bah mensenmeisjes dacht ze even en rolde met haar ogen. Buiten haar moeder & haar zus haatte ze meisjes. Die konden af en toe zo zielig doen. Ze keek dan weer naar Zelman. "Milla" stelde ze haar rustig voor en grijnsde even.
Profiel bekijken
Tsunade

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 9:30 pm

Tsunade had allang de aanwezigheid van 2 vampieren gevoeld. Geen enkel mens zou met dit weer in de schaduw zitten op enkele na maar ze wist het zeker. Ze schonk er ook geen aandacht aan want daar had ze totaal geen zin in. Ze keek even naar het spel wat de jongens speelde en ze keek er even een tijdje naar. Ze haalde het mes uit haar zak en begon ermee te spelen en ze grijnsde breed. Ze keek even vanuit haar ooghoeken naar de boom waar het meisje en de jongen onder stonden. Daarna keek ze weer gewoon rustig voor zich uit en ze speelde verder met haar mes.
Profiel bekijken
Zelman

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 10:25 pm

Zelman keek droog naar haar. ''Wel ga je gang, daar heb je zo 5 hapjes inclusief het meisje.'' zei Zelman emotieloos en hij grijnsde dan ook even lichtjes. Zelman had in de nacht al genoeg lopen jagen en hij had nu dan ook geen honger, wat betekende dat hij ook geen energie ging verspillen aan nutteloos jagen. Hij nam dan zijn sigaret vast en nam er een trekje van. Hij blies de rook rustig uit en hij richtte zijn blik weer even op het meisje. Zij was zeker geen vampier, al had ze bestwel het uiterlijk het ervoor, maar uiterlijk zij af en toe niets meer behalve als je met fel rode ogen aan kwam zetten
Profiel bekijken
Tsunade

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 10:29 pm

Tsunade verstond wat de jongen zei en ze rolde met haar ogen. "in nog geen miljoen jaar komt zij aan mij" zei ze rustig en verstaanbaar voor hun. Ze stond rustig op en deed haar haar goed en ze draaide zich om en keek naar de 2 met haar bordeau rode ogen. Ze snoof even en ze keek emotieloos naar het meisje. "die denken altijd dat ze alles zijn....." zei ze fel. Ze had geen zin om aardig te doen zeker niet tegen zo iemand als zij. Haar blik ging toen naar de jongen en haar ogen gleden over hem heen. Aan zijn tanden kon je al meteen zien dat het een vampier was. Haar blik ging weer voor haar en ze liep rustig door en negeerde ze maar gewoon.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 10:35 pm

Milla keek haar aan en snoof. "Hou je bek" zei ze vals en greep haar vast. Ze duwde haar tegen een boom. "Wat ga je doen he?" vroeg ze dreigend en haar rode ogen flitsten even rood. Oh wat haatte ze die mensen ook. "Kijk trouwens eens naar jezelf" zei ze dan en spuwde in haar gezicht. "Dit keer laat ik je leven maar als ik je nog 1 keer tegenkom" zei ze fel en snoof. Ze leunde weer tegen de boom en keek het meisje kwaad aan. Ze richtte haar weer op Zelman. "Mensen" zei ze droog en rolde met haar ogen.
Profiel bekijken
Tsunade

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 10:44 pm

Tsunade voeldde niks hoe hard ze ook tegen de boom kwam. Haar ogen bleven emotieloos staan en ze keek droog naar het meisje wat zogenaamd stoer deed. En voordat ze het spuug in haar gezicht kreeg ontweek ze het en ze keek nog steeds naar het meisje. "moet ik nou bang worden ofzo enne ik denk eerder dat ik dood ga van het lachen dan van jou" en haar blik bleef emotieloos. Ze liep rustig verder "oo ja volgens mij ben jij te snel op je teentjes getrapt" ze grijnsde breed en vals. Ze paktte haar mes en ging ermee spelen en ze keek even naar de jongen. Maar daarna gewoon weer voor haar en rustig ging ze weer in het gras zitten.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 10:46 pm

Milla keek haar strak aan. "Ik denk dat je eerder dood bent dan je denkt" snauwde ze naar haar. Ze rolde met haar ogen. "Denk maar niet dat je van mij afkomt" zei ze fel tegen haar en snoof. Ze keek even rond en keek nog even naar de twee dode lijken en dan weer naar Zelman. Ze negeerde het meisje verder. Ze had geen zin in een soort gevecht ofzo.
Profiel bekijken
Zelman

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 10:50 pm

Zelman keek met een lichtte grijns toe. ''Hier kan ik wel aan gaan wennen..'' mompelde hij onhoorbaar, maar hij genoot duidelijk van het gedoe tussen de twee meisje. Hij hoorde dan ook de laatste woorden van het meisje tegen Milla en grijnsde even breed. ''Ze heeft wel een beetje gelijk Milla..'' zei Zelman droog tegen Milla. ''En trouwens, als ik jou was had ik haar niet laten gaan, je bent een vampier. Dan pik je dat toch níet?'' vroeg Zelman met een flauwe grijns aan haar. Zelman kon hier nog wel eens plezier in gaan krijgen en hij nam dan ook nog rustig een trekje van zijn sigaret, niets was mooier dan een nutteloos gevecht bekijken tussen een mens en vampier.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 10:52 pm

Milla keek Zelman aan en grijnsde even. "Tja jij zou ook snel op je tenen getrapt zijn als je een verleden als mij hebt" zei ze en keek nog even dreigend naar het meisje. Ze snoof en keek weer naar Zelman. "Die denken ook vaak dat ze stoer en knap zijn" zei ze grijnzend en keek even rond. Ze keek dan weer naar hem en luisterde naar de woorden. "Je wil echt een gevecht zien hea?" vroeg ze met een grijns en keek hem aan.
Profiel bekijken
Tsunade

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 10:57 pm

Tsunade had nog steeds haar blik op emoteloos staan en ze draaide zich om en ze bleef zo zitten. "dan ken je mijn verleden nog niet" ze glimlachtte droog en keek haar aan. Ze keek even naar de jongen die er blijkbaar wel lol in had en ze rolde even met haar ogen. En ze hoordde de woorden die ze tegen de jongen zei en begon te lachen. "misschien ben ik wel stoer en knap" zei ze droog en ze keek haar met een grijns aan. Ze keek even naar haar vlijmscherpe mes die al veel harten had door boort ook vampieren. Ze grinnikte even vals en stond maar weer op. Ze had niet veel te doen en ze liep naar een andere boom. Ze hing er tegen aan en ze geeuwde even en speelde verder met haar mes.
Profiel bekijken
Zelman

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 11:05 pm

Zelman keek droog naar Milla. ''om eerlijk te zijn niet.'' antwoorde hij droog en hij richtte zijn blik even op het andere meisje. Hij hoorde daarna de andere woorden van Milla en hij keek haar met een brede grijns aan. ''Als je het echt wil weten, ja dat klopt'' zei hij rustig. Zelman zei gewoon wat hij dacht, hij was iemand die je niet kon vertrouwen ookal deed hij nog zo aardig tegen je, dat was gewoon allemaal een soort masker. Zelman richtte zijn blik daarna weer op het meisje en haar laatste woorden deden hem even breed grijnzen. ''Weet je ze is wel slim, nu heeft ze alweer gelijk.'' zei Zelman op een flauwe toon. Hij probeer Milla namelijk een beetje op te stoken.
Profiel bekijken
Tsunade

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 11:07 pm

Tsunade graaide wat in haar zakken op zoek naar iets. Ze haaldde een lolly tevoorschijn en ze stouwde hem in haar mond toen ze het papiertje er eindelijk had af gefrut. Ze stoptte haar mes weg en had eigenlijk niet zo'n zin om te vechten maar als het moest deed ze het graag. Ze stond nu in de schaduw dus je zag nu haar gezicht niet echt goed. Ze keek naar de jongen en kon de woorden opvangen en hoordde dus allemaal wat ze tegen elkaar zeiden. Ze rolde even met haar ogen en keek even op zij en ze zoog rustig op haar lolly.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 11:10 pm

Milla keek Zelman aan en snoof. "Alsjeblieft seg" zei ze droog en rolde met haar ogen. Ze keek naar het meisje. "Weetje je bent eigenlijk het omgekeerde van dat" zei ze en keek haar aan. Ze grijnsde even. Ze wist nog hoe ze die andere meisjes opgestookt had. Dat liep toch slecht af..

Een blond meisje liep in super korte kleren over straat. Milla stond tegen een muur geleunt en het meisje liep tegen haar. "Kan je niet uitkijken!" riep het meisje tegen haar. "Zo val ik en dan ben ik vuil!" riep ze en keek Milla aan. Milla snoof en liep op haar af. Het meisje schrok en viel. "Kijk nou! Mijn kleren en mijn haar!" riep ze kwaad en stond op. Ze gooide haar haar naar achter en trok haar topje recht. Milla snoof en wilde haar bijten. Een jongen kwam aangelopen en zag het. "hee jij! Blijf van mijn liefje af!" snauwde hij naar Milla en drukte een mes in haar buik...

Milla schrok wakker uit de gedachten en schudde haar hoofd. Ze keek even naar het litteken op haar buik en zuchtte kort. Ze richtte haar weer kort op Zelman en keek dan weer naar het meisje. "Rot gewoon op als je neit dood wil" zei ze droog en rolde met haar ogen.
Profiel bekijken
Tsunade

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 11:16 pm

Tsunade zoog op de lolly en haalde die uit haar mond en ze keek droog naar het meisje. "misschien ben jij wel het omgekeerde" ze grijnsde breed en ze stoptte de lolly weer in haar mond. Ze keek naar het meisje wat blijkbaar in gedachte was en ze rolde met haar ogen. Ze keek even kort naar de jongen en toen weer terug naar het meisje. Ze haalde rustig de lolly uit haar mond en ze keek even rond. Daarna keek ze naar het meisje "ooo ja enne ik bepaal zelf wel waar ik loop" ze grijnsde. "ooo en jou leven is niet zo erg als het mijne geloof me..... zeker als je een mens bent en opgevoed word door vampieren en overal waar je loopt een vampier ziet die misschien wel het leven uit je wil zuigen" zei ze met een droge brede grijns en ze stoptte de lolly terug in haar mond.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 11:19 pm

Milla keek het meisje scherp aan en snoof. "Mij boeit het niet eens, ik haat meisjes die alleen maar jongens willen versieren" zei ze en snoof. Ze balde haar vuisten even en keek haar razend aan. "Nu is het genoeg" zei ze iets zachter en liep op haar af. Ze duwde haar tegen de boom en keek haar aan. "Waag het nog eens zoiets te zeggen en ik zuig alles uit je" zei ze vals en keek haar aan.
Profiel bekijken
Tsunade

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 11:23 pm

Tsunade duwde haar keihard weg en ze keek haar nu heel vals aan. "je moet me met een poot aan raken" ze keek haar nog valser aan. "denk maar niet omdat ik een mens ben en een meisje dat ik alleen maar achter de jongens aan zit..... ik heb namelijk wel wat beters te doen!!!!" en ze gooide de lolly weg. "en ik ben geen watje als je dat denkt mij boeit het geen flikker al was je een draak" en ze snoof. Ze greep haar mes en stond klaar om aan te vallen. "en laat me met rust en ga een leven zoeken dankje" en ze keek haar emotieloos aan. Ze stond weer recht en ze keek fel naar het meisje. Ze snoof geïrriteerd en ze liep langs haar weg. "ik ga m'n tijd niet besteden aan jou als ik iets beters te doen heb" zei ze rustig en ze liep gewoon door. Ze paktte ook haar andere mes en als ze zou aanvallen kon ze 2 vlijmscherpe messen verwachten.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 11:26 pm

Milla begon te lachen. "Oh wat zielig" zei ze op nep-zielige toon. Haar ogen werden knalrood en een valse grijns verscheen op haar gezicht. "Ik heb allang een leven, mensen jagen" zei ze vals en gaf haar een duw. Ze keek even naar haar nek en moest haar inhouden. Ze liep dreigend naar haar toe en keek haar strak aan. "Denk je echt dat ik bang ben van een mes? Kom op wees eens slim" zei ze met een grijnsje. Wat was ze toch dom dacht ze en keek kort naar Zelman en weer kwaad naar het meisje.
Profiel bekijken
Zelman

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 11:30 pm

Zelman keek genietend naar de twee. Heerlijk was het om die twee te zien bekvechten, Milla was zeker een dom meisje als ze verwachtte dat Zelman aan haar kant stond. Zelman stond namelijk aan niemands kant. Hij zocht ook zeker niet naar vrienden, die vond hij nogal overbodig. Tenzij het iemand was waar hij wat aan had. Hij zag dan ook hoe Milla ineens uitviel tegen het meisje en Zelman klapte eens droog in zijn handen. ''Wat een mooie show toch..'' zei Zelman met een valse brede grijns en hij bleef genietend toe kijken naar deze, zoals hij het noemde 'show'.
Profiel bekijken
Tsunade

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 11:31 pm

Tsunade draaide zich om naar het meisje en ze keek naar haar 2 messen en ze liet ze weer zakken. "ooo is dat je nieuwe hobby??? cool eum... wat zijn mijn hobby's" zei ze droog en ze dacht na. "ooo wacht mijn hobby is om te zorgen dat ik niet gebeten word ik ben toch zooo geliefd" zei ze droog en ze keek haar emotieloos aan. Ze hoordde haar laatste woorden en schoot in de lach. "dat is ook niet de bedoeling hoor ik heb ze voor de sier namelijk....." ze tilde haar handen op met de messen die ze vast had. "mooi hé ??? passen ze niet goed bij mij kleding" en ze keek haar nog steeds emotieloos aan.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   di dec 29, 2009 11:36 pm

Milla keek haar aan en rolde met haar ogen. "Wauw erg mooi" zei ze droog en kuchtte even. Ze keek dan naar Zelman en snoof. "Alsjeblieft..." zei ze en rolde met haar ogen. Ze keek dan weer naar het meisje en liep weer naar Zelman. Toen ze voorbij haar kwam duwde ze haar ruw opzij en leunde tegen de boom. "Ik heb echt geen tijd in spelletjes nu" zei ze droog tegen het meisje. Ze keek even rond en kreeg opeens lichte hoofdpijn. Ze snoof en schudde haar hoofd even.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Relax..   

Relax..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Buiten Gebied :: Grasveld-
Ga naar: