Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Relax..

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Relax.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 3 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 10:08 pm

Milla zag het vuur en schrok. Ze bleef tegen de boom staan en keek naar het vuur. Ze slikte even en keek dan naar hem. Ze herkende die rode ogen meteen. "Jij" zei ze zacht en keek hem aan. "The Red-Eyed Vampire" zei ze zacht en keek kort naar het vuur en dan weer naar hem. Was hij het echt? Ze had het er eens over gehad en nu stond hij voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Relax.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 3 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 10:28 pm

Zelman hoorde haar reactie en hij sloot voor kort zijn ogen. Hij grijnsde dan ook vals en het vuur spatte uit elkaar en verdween in het niets. ''Eigenlijk is het The Red-eyed Zelman, maar dat is ook goed..'' zei hij droog en hij opende zijn ogen weer en hij deed zijn handen in de zakken van zijn vest terwijl hij Milla met een vals grijnsje aan keek. Ze herkende hem dus. Maar goed ook, dan wist ze met wie ze te maken had. Hij grinnikte dan ook even en zuchtte daarna eens diep. ''Het is vast een seprise dat ik voor je sta zonder dat je het wist'' zei hij rustig tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Relax.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 3 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 10:30 pm

Milla snoof even en stapte naar hem. "Ik had geen idee jou ooit tegen te komen" zei ze en grijnsde kort. "We hadden het wel eens over je" zei ze rustig en keek even rond. Ze keek kort naar haar handen die weer bloedden maar het boeide haar niet. Het geneesde vast vanzelf wel en dat hoopte ze wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Relax.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 3 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 10:55 pm

Zelman keek rustig naar haar en hij hoorde haar woorden. Hij grijnsde dan ook even lichtjes. ''Ach het leven staat vol verassingen..'' zei hij rustig. Hij luisterde toen naar haar volgende woorden en hij trok een wenkbrauw droog omhoog. ''Werkelijk? Wat een verassing'' zei hij droogjes en hij grinnikte dan ook even kort. ''En wat ga je nu doen, nu je weet dat ik het ben? Je gaat dit geheimpje toch niet aan andere verklappen?'' vroeg hij met een licht grijnsje aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Relax.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 3 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 10:57 pm

Milla keek hem aan en grijnsde. "Tuurlijk niet" zei ze rustig. "Ons geheim" zei ze met een licht grijnsje. Ze ging even tegen de boom zitten en keek naar de twee snees in haar handen. Ze snoof even en keek dan weer rustig naar Zelman.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Relax.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 3 I_icon_minitimedo dec 31, 2009 12:07 am

Zelman keek rustig naar haar en grijnsde lichtjes. ''Mooi..'' zei hij rustig. Hij volgde haar bewegingen met zijn ogen en hij liep dan naar dezelfde boom toe als die van haar. Hij ging rustig tegen de boom staan en hij sloeg zijn armen over elkaar heen. Hij sloot voor kort zijn ogen en zuchtte eens diep. Hij opende toen een oog en hij keek vanuit zijn ooghoek naar haar handen waar twee sneeén op te zien waren. Hij sloot dan zijn oog weer en hij grijnsdje lichtjes. ''Je zou die wonden moeten laten behandelen..'' zei hij droog en lichtjes wat emotieloos. Ook begon hij zich nu lichtjes wat te vervelen en hij dacht er dan ook over na om er zo maar weer eens vandoor te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 16 Jaar
Soort: Mens
Partner: -

Relax.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 3 I_icon_minitimedo dec 31, 2009 12:10 am

{Milla Wink}

Milla keek hem aan en rolde met haar ogen. "Wat boeit het" zei ze droog en keek even naar de sneeën en dan weer voor haar. Ze snoof even en keek kort naar hem en dan weer voor haar. Ze keek nog even uit over het grasveld en begon haar ook zelf te vervelen. Maar nog steeds vond ze het raar. Raar dat ze hém ontmoet had..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vampirehome.vampire-legend.com
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Relax.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 3 I_icon_minitimedo dec 31, 2009 12:29 am

Zelman hoorde haar antwoord en hij snoof dan ook even. Haar koppigheid irriteerde hem soms af en toe wel maar het was haar eigen keuze. Hij opende zijn ogen daarna weer helemaal en hij keek even omzich heen. Het was er erg rustig om hen heen sinds de jongens weg waren gegaan. Blijkbaar waren er niet zoveel mensen die naar dit grasveld kwamen. Hij richtte zijn blik daarna weer op Milla en hij ging recht staan. ''Trouwens als je er behoefte aan hebt om rond me te blijven hangen in verband met dingen die je wilt leren of wat dan ook dan houd ik je niet tegen'' zei Zelman rustig tegen haar. Op vrienden zat hij niet te wachten maar een meisje dat hem op de hielen zat kon hij misschien wel gebruiken. Teminste als ze dan ook zo was dat ze naar hem zou luisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 16 Jaar
Soort: Mens
Partner: -

Relax.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 3 I_icon_minitimedo dec 31, 2009 12:31 am

Milla keek op en luisterde naar zijn woorden. "Hmm oke" zei ze maar en snapte wat hij bedoelde. Ze stond weer recht en bond maar snel weer wat rond haar handen. Ze keek even rond en snoof kort. Daarna keek ze weer naar Zelman. Het zou best wel leuk worden zo samen met hem wat rondhangen. Ze zou dan ook echt wel luisteren. Hij was nu voor haar de leider.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vampirehome.vampire-legend.com
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Relax.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 3 I_icon_minitimedo dec 31, 2009 12:55 am

Zelman hoorde haar antwoord en zuchtte eens diep. Het klonk niet echt overtuigend kwa blijdschap of wat dan ook maar hij kon het er mee doen. Hij liep dan ook een paar meter van de boom af en hij keek even in het rond. ''Ik denk dat ik er maar weer eens vandoor ga, ik zie je later'' zei hij droog maar rustig tegen Milla en vervolgens liep hij met zijn handen in zijn broekzakken rustig weg en verdween hij verderop langzaam uit het zicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Relax.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 3 I_icon_minitimedo dec 31, 2009 12:58 am

Milla knikte kort en grijnsde even. Nou hij vroeg erom dus ze zou hem ook gaan volgen. Ze keek nog even naar het veldje en liep dan achter hem aan. Ze wilde best wel wat leren en zeker van hem. Ze was een beetje benieuwd naar wat er nog zou gebeuren. Ze gaapte kort en liep achter hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Relax.. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Relax..
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Buiten Gebied :: Grasveld-
Ga naar: