Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huisje van Milla

Ga naar beneden 
+2
Ella
Milla
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 02, 2010 5:47 pm

Ella hoorde haar naam en ze draaide zich woedend om. "Wat?" gromde ze. Ze voelde hoe hij zijn armen om haar heen sloeg en Ella tegen zich aandrukte. Ella deed niks , ze bleef levenloos staan met haar ogen wijd open. Deze waren nogsteeds vuurrood en Ella leek net een grommende wolf."Als je niet dood wilt , dan laat je me nu los." siste ze. Toen ze zijn kus op haar voorhoofd voelde werd ze al iets kalmer. Ze ademde nog steeds hevig en haar armen hingen slap naast haar lichaam. "Kalmeer.." hoorde Ella Yafuri zeggen en Ella sloot haar ogen. Voorzichtig legde ze haar armen rond Yafuri's middel en ze ademde al wat rustiger. Toen ze haar ogen weer opendeed waren haar rode ogen weer normaal. Pas toen haar ademhaling weer normaal was, liet ze Yafuri pas los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 02, 2010 5:57 pm

Yafuri hoorde haar woorden en hij glimlachtte even lichtjes. ''Als dat je kalmeert dan heb ik het er voor over..'' zei hij rustig. Toch merkte hij niet veel later dat Ella uiteindelijk weer kalmeerde en dat ze hem los liet. Yafuri liet haar ook los en hij bleef haar in haar ogen aankijken. ''Waarom was je kwaad?'' vroeg hij aan haar terwijl hij zijn blik voor kort op Milla richtte maar al snel weer naar Ella keek. Het moest wel iets heel ergs zijn geweest want hij had Ella eigenlijk nog nooit zo kwaad gezien. Teminste dat met die ogen had hij nog nooit gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 02, 2010 6:10 pm

"Ben je gek ? Ik zou jou nooit vermoorden." grinnikte ze terwijl ze haar muts op de grond smeet. Ze keek naar Milla en toen naar haar wonden. "Ik laat je even alleen, je hebt rust nodig." zei ze serieus. Als Ella met een serieuze stem praatte , dan had ze meer de stem van haar moeder. Ze hoorde de vraag van Yafuri wel maar ze reageerde er niet op, toch niet voor nu. Ze wou niet dat Milla die beelden opnieuw voor zich zag. Ze liep naar de deur en keek Yafuri kort aan als teken dat hij moest volgen. Ze liep naar zijn kamer en deed de deur open. Ella keek naar de koker met het zwaart erin en liep er naartoe. Ze wou het vastnemen , maar bedacht zich toen dat Yafuri het misschien niet graag had. Ze zuchtte even en bleef toen verder naar de koker kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 02, 2010 6:23 pm

Yafuri keek nog steeds vragend naar haar maar hoorde toen wat ze tegen haar zus zei. Hij keek om naar haar toen ze naar de deur toe liep en hij zag haar blik. Hij keek voor kort naar Milla en hij liep daarna de kamer uit. Hij volgde haar daarna naar zijn kamer toe en hij liep rustig zijn kamer binnen. Hij sloot de deur achter zich en hij bleef er even tegenaan staan. Hij had zijn blik voor kort naar de grond gericht maar hij keek daarna naar Ella. Hij zag haar blik naar zijn zwaard en hij glimlachtte even lichtjes. ''Bekijk het gerust..'' zei hij rustig en hij liep daarna naar zijn bed toe en ging erop zitten waarna hij door het raam naar buiten keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 02, 2010 6:27 pm

Milla zuchtte diep en stond op. Ze liep naar de kamer en keek even naar de twee. "Ella, je mag het heus bij mij vertellen" zei ze en liep naar binnen. "Ik moet echt even wandelen en iemand opzoeken, niet Zero wees gerust" zei ze en drukte een kus op Ella haar voorhoofd. Ze richtte haar dan op Yafuri. "Ze zal het je vertellen maar zorg voor haar" zei ze zachr. "Kijk uit voor iemand met wit haar" zei ze zacht en liep daarna naar beneden. Ze deed de deur open en liep weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 02, 2010 6:39 pm

Ella grijnsde toen een bekende stem zei dat ze het zwaard mocht bekijken. Ze pakte het ding uit de koker en haar ogen werden groot. "Dat is wat anders dan dat mesje wat ik heb." grinnikte ze terwijl ze er naar keek. Ze zag dat Yafuri op zijn bed ging zitten en Ella stak het zwaard weer in de koker. Ze sprong naast Yafuri op zijn bed en grijnsde. De plagerige Ella wou weer naar boven komen , maar Ella hield zich in , ze moest eerst nog vertellen wat er was gebeurd met Milla. Plots kwam Milla binnen en ze zei dat ze ging wandelen en dat ze moesten uitkijken voor iemand met wit haar. Zero dus. Ze knikte en richtte toen haar aandacht op Yafuri. "Nou , Zero , onze neef is hier in de stad, en Milla had hem gevraagd of hij bij ons wou wonen, en toen hij eenmaal hier was , werd hij gek en heeft hij Milla aangevallen en toen is hij zomaar weggegaan. Milla had een nachtmerrie en ze zei dat het Zero's taak was om mij en Milla te vermoorden." zuchtte ze. Ella wist niet wanneer Zero zou terug komen om haar aan te vallen en daar maakte ze zich wel zorgen over. Alleen liet ze dat niet merken. "Maar ach, ik vermoord hem eerder dan dat hij tot drie kan tellen." grinnikte ze terwijl ze Yafuri aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 02, 2010 7:29 pm

Yafuri keek op bij haar reactie over zijn zwaard en hij grinnikte even. ''Dat zal best..'' zei hij met een licht grijnsje. Hij keek toen voor kort weer naar buiten en hij voelde ineens iets naast zich op het bed ploffen. Hij keek op en hij merkte dat het Ella was. Hij grinnikte even en merkte aan haar dat ze wel weer wou stoeien. Hij wou dat ook wel maar hij wou eigenlijk eerst antwoord krijgen op zijn vraag. Plots hoorde hij de deur open gaan en hij keek meteen om. Hij zag dat het Milla was en hij luisterde naar wat ze zei. Toen ze weer weg zuchtte hij eens diep. ''Ik zal voor haar zorgen..'' mompelde hij en hij richtte zijn blik weer op Ella toen ze begon te vertellen. Hij luisterde rustig naar haar en hij zuchtte eens diep. ''Wees daar maar niet zo zeker van, je zag toch wat hij met je zus heeft gedaan'' zei Yafuri en hij keek haar even droog aan. Hij porde haar daarna even speels in haar zij. Hij had nu wel het verhaal gehoord dus hij had zin in wat lol en stoeien. Hij was al die problemen namelijk nu wel wat zat aan het woorden. In iets van twee dagen hadden ze al zoveel mee gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 02, 2010 7:43 pm

Ella haalde haar schouders op en zuchtte. Plots voelde ze een por in haar zij en ze keek op.
"Hé nou." grinnikte ze en ze sprong op Yafuri af, waarbij ze hem op zijn rug duwde. Ze lachte en porde toen in zijn zij. "Ik ben toch sterker dan jou." grapte ze terwijl ze hem aankeek. Haar haar hing half voor haar gezicht en half over haar schouder. Ze ging op zijn benen zitten , aangezien zijn buik verwond was en keek hem aan. Als hij wou 'vechten' dan was ze er klaar voor. Ze vond het best wel raar , ze kende hem nog maar twee dagen , en ze hadden al zoveel beleefd. Een paar momenten hield ze voor eeuwig in haar hoofd , zoals het perron-moment van een paar uur geleden. En de andere , zoals toen hij gewond raakte , verbande ze uit haar hoofd. Ze zuchtte , maar keek daarna weer met een grijns naar Yafuri.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 02, 2010 7:54 pm

Yafuri lachtte even om haar reactie maar het lachen stopte al snel toen Ella op hem af sprong en hem omver duwde. Hij lag nu op zijn rug en hij keek haar grijnsend aan. Hij voelde vervolgens de porren en die waren nu nog beter te voelen omdat hij zijn shirt ook niet meer aan had. Het kriebelde dan ook meer en hij lachtte even kort. ''Dat mocht je willen..'' zei Yafuri grijnsend en hij duwde haar voorzichtig van zich af en zorgde ervoor dat zij nu op haar rug lag en hij begon haar weer te kietelen terwijl hij een speelse blik in zijn ogen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 02, 2010 8:06 pm

Ella wou wat zeggen, maar lag plots op haar rug. Ze keek hem verbaasd aan en begon plots hard te lachen. Yafuri kietelde haar weer. "Gemeenerd , je weet dat ik niet tegen kietelen kan." zei ze tussen het lachen door. Ze probeerde zijn handen vast te pakken maar dat lukte niet zo goed. Ze kronkelde alle kanten uit en plots had ze zijn handen vast. Zo snel als ze kon kroop ze onder hem vandaan , en trok ze hem onderuit , zodat hij op zijn buik lag. Ze sprong van het bed af en rende naar de deur. "Bye." zei ze uitdagend en ze rende de trap af op weg naar de woonkamer. Ze kroop achter een van de banken en bleef daar zitten , wachtend tot Yafuri achter haar aan zou komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 02, 2010 8:48 pm

''Daarom deed ik het ook'' zei hij grinnikend en hij ontweek steeds met zijn handen als zij die probeerde vast te pakken. Toch had ze zijn handen uiteindelijk toch te pakken gekregen en kroop ze onder hem weg. Hij werd vervolgens onderuit getrokken en hij plofte neer. Hij lachtte even. Ineens hoorde hij wat ze zei en hij keek verbaasd op. ''hé wacht!'' riep hij en hij sprong van het bed af en hij rende ook naar beneden. Eenmaal beneden keek hij in het rond maar hij zag Ella niet. Ineens zag hij achter een bank een blond plukje en hij grijnsde lichtjes. Hij sprong ineens op de bank. ''boe!'' riep hij naar Ella en hij grijnsde lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 02, 2010 8:56 pm

Ella slaakte een gilletje toen Yafuri op de bank sprong. Ze gromde en sprong vanachter de bank uit. Ze ging naast hem op de bank zitten en gaf hem snel een kusje en kietelde hem. Een speelse grijns stond op haar gezicht en ze verdween weer. Ze rende de trap op en dook haar kamer in. Ze kroop onder haar bed en rolde zich op als een bolletje. Dit keer zorgde ze ervoor dat ze niet gezien zou worden. Ze grijnsde even en haar ogen flitsten rood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 02, 2010 9:32 pm

Yafuri keek even verbaasd door het gilletje en hij keek toen grijnsend naar Ella toen hij een kusje kreeg. Vervolgens werd hij gekieteld en hij lachtte even. Ineens ging ze er weer vandoor en Yafuri zuchtte eens vermoeid. Hij grinnikte daarna even en schudde zijn hoofd. Hij liep vervolgens weer naar boven. ''Ella?!'' riep hij vragend maar hij verwachtte eigenlijk geen antwoord. Hij liep maar weer naar zijn kamer en hij liet zich op zijn bed vallen. ''Ik geef me over!'' riep hij droog en hij grinnikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 02, 2010 9:38 pm

Toen Ella haar naam hoorde kroop ze verder onder het bed. Yafuri was dus al boven. Ella hoorde zijn voetstappen , maar ze gingen niet richting haar kamer. "Ik geef me over!" hoorde ze hem droog roepen en Ella giechelde. Ze kroop vanonder haar bed en ging rechtstaan. Met een grijns sloop ze naar zijn kamer en ze zag dat hij op zijn bed lag. Zo snel als ze kon sprong ze op hem en kietelde ze Yafuri. "Ik heb je!" riep ze lachend terwijl ze verder kietelde. "jij geeft ook snel op." grapte ze terwijl ze op 'm bleef zitten. Ze zou niet van hem afgaan totdat Yafuri haar er af duwde. Met een grijns bleef ze zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:54 pm

Yafuri bleef droog liggen en hij hoorde voetstappen in de hal. Ineens werd hij dan ook bepsrongen door Ella en werd hij gekieteld. Hij begon te lachen en hij hoorde toen haar woorden. Hij duwde haar van zich af en hij ging toen boven op haar liggen. ''Er bestaat ook nog zoiets als liegen..'' zei hij met een licht grijnsje en hij begon haar dan weer te kietelen bij haar zij en buik.

(Sorry voor korte post, Ik heb ff geen inspiratie >.<)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 02, 2010 11:15 pm

"Wat lach je nou?" vroeg ze verwonderd. Plots werd ze omgeduwd. Yafuri lag op haar en ze werd gekieteld. "jij gemeen monster." gilde ze tussen het lachen door. Ze probeerde zich te bevrijden van de kietelende handen maar het lukte niet. "Oke oke , ik geef me over." zei ze buiten adem van het lachen. Ze bleef liggen en keek hem aan. "Gemeenerd." zei ze droog en ze stak haar tong uit.

(Zelfde >< )
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 02, 2010 11:27 pm

Yafuri grijnsde lichtjes, hij hoorde haar dan de woorden zeggen dat ze zich over gaf en dat deed hem lichtjes grijnzen. ''I win..'' zei hij droog en hij bleef droog op haar liggen. Hij zag dan hoe ze haar tong naar hem uit stak en hij grinnikte even. ''Ik ben gewoon een gemenerd, maar wel een sexy gemenerd.. en jij bent een knappe verliezer..'' zei hij grappend en hij gaf haar een lange kus op de mond. Dit was weer zo'n moment waar hij wel uren van kon genieten. Hij legde dan ook een hand in haar hals gedurende hij haar zoende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimeza jan 02, 2010 11:37 pm

"De volgende keer win ik." reageerde ze droog terwijl ze hem in zijn zij porde.
''Ik ben gewoon een gemenerd, maar wel een sexy gemenerd.. en jij bent een knappe verliezer..'' hoorde ze hem zeggen en Ella lachte. "Knap ? ik ? nee." grinnikte ze. Ze voelde hoe zijn lippen de hare weer raakte en Ella werd weer rood.
Ze voelde hoe hij zijn hand op haar hals legde en Ella plaatste haar hand op zijn rug. Ze wou de tijd stilzetten , en voor altijd zo met Yafuri liggen. Een glimlach stond op haar gezicht en haar ogen waren dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimezo jan 03, 2010 12:37 pm

Yafuri haalde zijn lippen even van de hare af en hij voelde haar hand op zijn rug. Hij glimlachtte dan ook even lichtjes. ''Jij bent zeker wel knap, en ook heel sexy hoor..'' zei hij met een flauwe glimlach maar hij meende het opzich wel. Hij gaf haar vervolgens dan ook weer een zoen en hij bleef haar dan even door zoenen, hij moest alleen wel oppassen met wat hij deed want ze was nog jong en hij wist niet of ze het leuk zou vinden als ze een beetje gingen liggen zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimezo jan 03, 2010 2:33 pm

Ella grinnikte. "Yeah right." zei ze droog terwijl ze met haar ogen rolde. Ze voelde Yafu's lippen weer op de hare en Ella's ogen vielen dicht. Ze vond het best wel grappig. Plots brak er zonlicht door de wolken en de zonnestralen schenen recht in Ella's ogen. Ze duwde Yafuri een stukje weg en zuchtte."Hmpf. Nu dat weer." mompelde ze terwijl ze naar het raam knikte. De vermoeidheid begon naar boven te komen en Ella geeuwde. "Time to go to bed." mompelde ze terwijl ze kwaad naar het raam keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimezo jan 03, 2010 2:40 pm

Yafuri sloot zijn ogen ook even maar ineens voelde hij de warme stralen van de zon op zijn gezicht. Vervolgens werd hij een stukje weg geduwt door Ella en hij opende zijn ogen weer. Hij zuchtte diep en hij ging lichtjes geirriteerd van Ella af. Nou lag hij net zo mooi met haar kwam de zon het weer verstoren, volgensmij werd hem de rust gewoon niet gegunt. Hij ging dan op zijn rug liggen. Hij hoorde dan haar woorden en hij knikte even zuchtend. ''Kej'' zei hij kortaf en droog en hij keek even naar de lucht vanuit het raam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimezo jan 03, 2010 3:00 pm

Ella lachte om zijn reactie. Ze vond het ook niet leuk dat de zon nú moest komen. Ze ging recht zitten en zag hoe Yafuri op zijn rug ging liggen. Ze schudde met haar hoofd en grinnikte kort. Ella geeuwde en keek naar Yafuri die uit zijn raam aan het kijken was. Met een grijns ging ze naast hem liggen. Met haar hand ondersteunde ze haar hoofd , zodat ze voor Yafuri's gezicht zat. Ze gaf hem een kusje en ging toen tegen hem aanliggen. Ella was moe, ze had de voorbije dagen nog niet veel geslapen , en als ze dan sliep , dan kreeg ze een nachtmerrie. Met een zucht vielen haar ogen dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimezo jan 03, 2010 3:11 pm

Yafuri keek op toen Ella voor hem zat met haar gezicht en hij voelde het kusje. Hij glimlachtte even en hij merkte dat ze tegen hem aan kwam liggen. Hij legde zijn arm dan om haar heen en hij drukte haar voorzichtig wat dicher tegen zich aan. Hij legde zijn hoofd dan ook tegen die van haar en hij sloot zijn ogen even. Om eerlijk te zijn voelde hij zich ook bestwel moe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimezo jan 03, 2010 6:34 pm

Ella's ogen opende zich en ze geeuwde. Het was al donker buiten , dus ideaal voor een vampier. Ze legde Yafuri's arm voorzichtig van zich af en ging toen recht zitten. Zachtjes zette ze haar voeten op de grond en stond ze recht. Vandaag was Ella jarig , maar dat wist alleen haar zus. Met een zucht nam ze pen en papier , en schreef ze er wat op. Ik ben naar het kerkhof , mijn verjaardag vieren stond op het papiertje , en dat legde ze naast Yafuri. Ze keek naar de slapende Yafuri en glimlachte even. Ze sloop zo stil migelijk naar de deur , en glipte uit zijn kamer waarna ze naar Milla's kamer ging en haar muts en mes meenam. Haar mes stak ze in haar broekzak en haar muts had ze vast in haar hand. Ella liep naar de badkamer en kamde haar haar. Het leek nu nog langer te zijn , want alle klitten waren eruit. Ze zette haar muts op en liep toen weer in de hal. Met twee simpele sprongen sprong ze van de trap en ging ze naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitimezo jan 03, 2010 11:06 pm

Yafuri lag nog een tijdje te slapen maar uiteindelijk werd hij wakker. Hij herinnerde zich nog wel wat er overdag was gebeurd en het was nu al weer nacht. Hij keek verbaasd op toen hij niks meer tegen zich aanvoelde en hij merkte toen het briefje op. Hij pakte het vast en hij las het. Zijn ogen werden even groot. ''Is ze jarig? Waarom heeft ze niets gezegt..'' zei hij met een zucht. Hij stond dan ook op en hij stopte het papiertje in zijn zak. Vervolgens kleedde hij zich weer aan. Hij besloot dan ook om naar Ella te gaan, hij wou haar nog wel feliciteren natuurlijk. Hij liep dan ook naar buiten en verdween in de duisternis van de bomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huisje van Milla - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 7 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huisje van Milla
Terug naar boven 
Pagina 7 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Mensen Gebied :: Huizen-
Ga naar: