Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Werken...

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hakuren

Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar
Soort: Mens
Partner: I am in love....Serane is my girl....

BerichtOnderwerp: Werken...   wo dec 30, 2009 4:33 pm

Hakuren liep met zijn bril op door de bibliotheek. Hij had een karretje in zijn handen en duwde het voort richting een paar rekken. Hij stopte de boeken een voor een in de rekjes en glimlachte de hele tijd. Zijn baas kwam aanlopen en keek hem aan. Zozo...dit is het eerst dat ik een glimlach op je gezicht zie... zei hij en grinnikte. Hakuren grinnikte ook en ging verder waar hij mee bezig was. Even later was het rek leeg en liep hij met het karretje achter de balie en haalde nieuwe boeken. Hij liep verder en even kreeg hij een vraag. Deze beantwoorde hij en liep nu richting de liefdes romans. Hij liep met het karretje naar achteren. Hij keek even naar de boeken en haalde er een uit met een bekende titel. De liefde van de vampier stond lettelijk op het kaft. Hij glimlachte en dacht terug aan Nuala. Hij pakte het boek en opende het en las een stukje. Zonder dat hij door had dat het karretje recht op iemand af ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Ella

Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

BerichtOnderwerp: Re: Werken...   wo dec 30, 2009 4:39 pm

Ella zat rustig door de boeken te snuffelen. Toen ze een interesant boek uit het rek haalde , begon ze er rustig in te lezen. Plots knalde iets of iemand tegen haar aan.
Ze was nog klein dus viel ze om. "Hé nou v*rdomme, kan je niet uitkijken waar je loopt." siste ze terwijl ze pijnlijk over haar been wreef. Toen ze opkeek , zag ze dat het geen persoon was maar een karretje. Ze keek even voor zich uit, en zag toen een jongen met een bril op die een boek aan het lezen was. "Is dit rotding van jou? Als dat zo is , hou 'm dan bij jou." siste ze naar hem terwijl haar blik naar het karretje keek en het wegduwde.
Met een kwade blik in haar ogen raapte ze het boek weer op en stak ze het in haar tas.
Profiel bekijken
Hakuren

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Werken...   wo dec 30, 2009 4:45 pm

Hakuren keek op toen hij ineens een paar sissende woorden en keek op. Hij slikte toen hij besefte wat er gebeurd was. Hij liep naar haar toe en pakte het karretje. Hij had het boek nog vast en legde het er op. "Sorry. Het was niet mijn bedoeling..." zei hij kalm en met een vriendelijke stem. Hij wilde zichzelf wel slaan maar deed dat niet. Hij zette het karretje in de rem en keek haar aan. "Ik zal de volgende keer beter opletten..." zei hij met een serieuze stem en keek haar kort aan.
Profiel bekijken
Ella

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Werken...   wo dec 30, 2009 4:56 pm

Ella keek naar het boek, dat de jongen op het karretje legde. Met een beweging van haar hand had ze het al vast en ze keek naar de kaft. "Zo zo , de liefde van een vampier, he." glimlachte ze terwijl ze het boek opendeed. "Het is een mooi boek, met een heel mooi einde." zei ze rustig terwijl haar kille blik de jongen aankeek. "Sorry. Het was niet mijn bedoeling..." zei een vriendelijke stem. " 't is niet erg joh , Ik zou ook dingen laten weg rollen als ik in zo'n goed boek zou lezen." grijnsde ze terwijl ze het boek dichtklapte en terug op het karretje legde. Haar rode ogen waren niet meer fel rood , ze leken nu wel iets meer roze met grijs. Ze glimlachte even naar de jongen en keek toen terug naar het boekenrek. Ze zuchte. "Nou , meneer van de bieb , kan jij mij misschien nog een boek aanraden? Tenminste een die ik nog niet heb gelezen." Toen Ella nog bij haar ouders woonde , hadden ze een imens grote kamer met allemaal boeken. Ella had ze bijna allemaal gelezen tot op de dag dat haar vader haar buitensmeet.
Profiel bekijken
Hakuren

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Werken...   wo dec 30, 2009 5:02 pm

Hakuren keek haar aan en glimlachte. "Het is inderdaad een mooi boek.." zei hij. "Noem me maar gewoon Hakuren..." zei hij vriendelijk. "Een goed boek. Euhm..." zei hij. Hij liep even een hoekje om en pakte boven in het rek een boek. Hij liep de hoek weer om en hield het voor haar. "Hier. Dit vind ik ook een mooi boek." zei hij. Op de kaft stond de titel: De bloedsteen. Hakuren keek haar aan en glimlachte. "Het wordt ook vaak gelezen. Alleen weet ik niet of jij hem al gelezen hebt..." zei hij met vriendelijke stem en keek haar aan.
Profiel bekijken
Ella

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Werken...   wo dec 30, 2009 5:19 pm

Ella glimlachte terug toen hij dat deed. "Ella." stelde ze zich voor nadat hij zijn naam had gezegt. Toen hij het hoekje omliep gingen Ella's magere vingers over de kaften van de boeken. "Hmpf , allemaal al gelezen." fluisterde ze tegen de boeken. Plots kwam Hakuren terug en hij hield haar een boek voor. "De bloedsteen?" vroeg ze terwijl ze naar de kaft keek. "Nee, nog nooit gelezen." zei ze terwijl ze het aannam en naar hem glimlachte. Ella was dan wel dertien , ze gedroeg zich al een klein beetje volwassen. Het liefst deed ze de personages na uit een boek dat ze had gelezen. "Bedankt." zei ze met haar kinderstem.
Profiel bekijken
Hakuren

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Werken...   wo dec 30, 2009 5:23 pm

Hakuren glimlachte en knikte. "Dan hoop ik dat het je bevalt..." zei hij met vriendelijke stem en glimlachte. Hij keek naar de boeken die hij op het karretje had staan en deed er weer een paar op de juiste plek. "Als er nog iets is vermeld het maar.." zei hij vriendelijk en keek even naar de bovenste rek. Hij pakte een boek uit het rekje en deze stopte hij er tussen en glimlachte.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Werken...   

Werken...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Mensen Gebied :: Winkelcentrum-
Ga naar: