Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Rust..

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Milla

Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

BerichtOnderwerp: Rust..   wo dec 30, 2009 5:12 pm

Een meisje met rood haar en rode ogen liep langs de rivier. Ze had haar hand op haar buik waar verband zat. Ze dacht aan de zilveren kogels en snoof kort. Ze ging zitten en staarde naar het heldere water. Ze keek even naar haar been die nog wel wat pijn deed maar haar buik was het ergste. Ze zuchtte even en zou zeker geen mannen met geweren vertrouwen. Milla keek even rond toen ze wat hoorde maar negeerde het verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Dair

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 754 jaar in mensen jaren. Ziet eruit als 17.
Partner: I'll only hurt them

BerichtOnderwerp: Re: Rust..   wo dec 30, 2009 11:05 pm

Tegen de stam van een boom aan de rand van het meer zat Dair. De schaduw van de bladeren en de takken hielden het zonlicht boven hem op veilige afstand. Hij zat met èèn opgetrokken knie waar een tekenblok tegen steunde. Achter zijn oor had hij een potlood geklemd en nu was hij aan het gummen. Even later legde hij de gum naast zich naar en haalde met een vloeiende beweging het potlood achter zijn oor vandaan. Daarna begon zijn hand druk te schetsen over het papier. Af en toe schoten zijn ogen op naar de zwanen aan de overkant van het meer, maar dan snel weer terug naar het papier waar hij ze tot in de kleinste details natekende.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Rust..   do dec 31, 2009 12:33 am

Milla zuchtte eens en keek rond. Ze zag de jongen die wat aan het tekenen was maar negeerde het. Ze had geen zin in gepraat ofzo. Ze keek naar de wonden en snoof. Als ze Hakuren nog eens zou tegenkomen dan..Ze schudde de boze gedachte weg en voelde hoe het zilver nog brandde in haar been. Ze snoof en probeerde de pijn te negeren. Gelukkig was het in haar been en was het zilver al uit haar buik.
Profiel bekijken
Dair

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Rust..   do dec 31, 2009 12:41 pm

De brandende lucht van zilver bereikte Dair's neusgaten. Met een ruk keek hij op naar het meisje verderop. ''Zijn ogen waren niet langer blauw maar doorzichtig, alsof hij blind was. Hij had niet al te beste ervaringen met zilver. Zwijgend keek Dair weer voor zich uit maar het lukte hem niet meer zijn blik weer naar blauw te krijgen. De geur van het zilver zorgde ervoor dat hij even moest slikken en dat zijn irissen doorzichtig bleven.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Rust..   do dec 31, 2009 12:44 pm

Milla zuchtte kort en keek rond. Ze zag de jongen en zag de blik. Ze keek kort naar de wonden en stond op. Ze liep naar hem toe met nog steeds wat pijn in de wonden. "Hee" zei ze kort maar best vriendelijk. ze had het al meteen geroken dat het een vampier was. Gelukkig ook dat hij geen mens was. Die haatte ze nu helemaal. "Milla" stelde ze haar voor en ging zitten. "Niet op het zilver letten" zei ze en zuchtte even.
Profiel bekijken
Dair

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Rust..   do dec 31, 2009 12:54 pm

Dair keek het meisje nu aan. Ze stelde zich voor als Milla. ''Dair'' stelde hij zichzelf kort voor. Hij legde zijn tekenblok, potlood en gum naast zich neer. ''Dat zilver, dat moet eruit. Het kan je dood worden'' zei Dair kalm. Hij had het al vaker gezien. Als dat zilver nog in haar been zat kon dat knap gevaarlijk voor Milla worden.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Rust..   do dec 31, 2009 1:00 pm

Milla keek hem aan en knikte even. "Die sukkel van daarnet heeft het uit mijn buik gehaald maar dan liep hij weg" zei ze en rolde met haar ogen. Ze keek kort naar haar buik, het was en bleef haar zwakke plek. Ze keek dan naar haar been en zcuhtte kort. "Thuis heb ik dingen waarmee ik het kan verzorgen maar het is niet echt dichtbij" zei ze en keek even rond en dan naar hem.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Rust..   

Rust..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Buiten Gebied :: Rivier-
Ga naar: