Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Red-Eyed Vampire

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

The Red-Eyed Vampire Empty
BerichtOnderwerp: The Red-Eyed Vampire   The Red-Eyed Vampire I_icon_minitimewo dec 30, 2009 8:46 pm

The Red-Eyed Vampire

Inleiding

Zelman is een nieuwe vampier. Hij loopt wat rond en komt vaak andere vampieren tegen en af en toe mensen. Hij is heel erg bekend bij de vampieren en bij sommige mensen. Zijn ogen zijn af en toe rood en hij alleen heeft vuurkrachten. Niemand weet het behalve als je natuurlijk vecht met hem. Hij is gevaarlijk en heeft ook niet echt vrienden. Hij is aardig maar nee dat doet hij maar alsof..

Nu

Zelman vecht natuurlijk met een paar vampieren en ook mensen. Ze komen erachter dat hij 'The Red-Eyed Vampire' is. Hij word ook vaak ontlopen wegens angst. Sommigen proberen vriendschap met hem te sluiten maar nee dat lukt niet echt. Milla is de eerste die in gevecht raakt met hem. Ze is al gewond door een klein gevecht maar zegt toch ja. Doordat Zelman zijn vuur gebruikt komt ze erachter dat hij het is. Ze vind het wel stoer maar vanbinnen vind ze het best eng. Ze heeft gehoord dat hij de gevaarlijkste vampier is. Ook zij raakt gewond door een ander gevecht en hij zou haar dan ook beschermen. Niet om vriendschap maar eerder omdat ze een vampier is, een volbloed vampier. Milla begint hem te respecteren zoals hij is en wil stilletjes een band met hem opbouwen. Maar zou hij het ook willen? En wat als Milla en haar zusje in gevaar zijn? Zou hij hun dan helpen of zou hij hun laten stikken?

Huidige stand

Milla heeft gevochten met een mens. Ze is gewond geraakt en Zelman wil tegen haar vechten om haar een beetje te trainen. Ze komt erachter dat hij 'The Red-Eyed Vampire' is.

Meespelenden

Zelman
Milla
Tsunade

Doe lekker mee en verzin en leuke rol
Pb me of stuur hier Wink


Laatst aangepast door Milla op wo dec 30, 2009 9:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsunade

Tsunade


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-12-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar
Soort: Mens
Partner: dacht het niet

The Red-Eyed Vampire Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Red-Eyed Vampire   The Red-Eyed Vampire I_icon_minitimewo dec 30, 2009 9:18 pm

ik wil me aanmelden alleen ik weet nog niet wat voor rol ik wil :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

The Red-Eyed Vampire Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Red-Eyed Vampire   The Red-Eyed Vampire I_icon_minitimewo dec 30, 2009 9:19 pm

Denk maar eens na Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Red-Eyed Vampire Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Red-Eyed Vampire   The Red-Eyed Vampire I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Red-Eyed Vampire
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Red-eyed Zelman is arrived

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Algemeen :: Prikbord-
Ga naar: