Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

In de schemering

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zero

Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

BerichtOnderwerp: In de schemering   do dec 31, 2009 4:19 pm

Zero stond tegen een muur van een straat in de schemering van de zon,de schaduw viel over zijn ogen. Het enige wat echt zichtbaar was,was de tatoo in zijn nek. Hij keek rond laar zag niemand die hier niet hoorde,de enigste personen naar wie hij opzoek was waren Milla en haar zus. Hij hurkte neer en legde zijn hand in de groeven van de muur en streek daar even kort over en volgde die dan met zijn blik. De groeven liepen tot diep in de de straat door,alsof ze met de jaren groeide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Milla

Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: A leader is enough for me

BerichtOnderwerp: Re: In de schemering   do dec 31, 2009 4:21 pm

Milla liep door de straten en keek even om. Alweer zaten de agenten achter haar aan. Milla grijnsde en rende wat straten door tot ze hen kwijt was. Gelukkig maar. Verderop zag ze een jongen staan in de schemering. Ze stopte en keek eens goed. Was dat...? Ze beet op haar lip en liep erheen. Ze had nog niets gehoord over zijn taak. "Zero? Ben jij dat?" vroeg ze voorzichtig en keek hem aan. Ze stopte en wachtte af.
Profiel bekijken
Zero

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: In de schemering   do dec 31, 2009 4:26 pm

Toen Zero zijn naam hoorde stond hij op en keek even naar de zon. Dan draaide hij zich om en keek naar Milla. "Lange tijd niet gezien nichtje"zei hij tegen haar en grijnsde even. Zero zelf had nog niet onder ogen gezien dat hij zelf ook een vampier was,daardoor had hij ook deels altijd een dolk bij. Maar dan nog zijn taak moest hij komen vervullen en weldra was die ook geklaard. Dan kon hij hier ook weer weg gaan zonder enige wederkering van zijn daden.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: In de schemering   do dec 31, 2009 4:28 pm

Milla keek hem aan en grinnikte even. "Inderdaad" zei ze rustig. Over haar vader zou ze zeker neit praten. Ze had ook neit eens een idee wat Zero hier deed. "Wat doe je heir eigenlijk? Ook buitengegooit?" vroeg ze met een licht grijnsje en keek hem aan. Een rode lok haar viel voor haar gezicht en ze veegde die meteen weg.
Profiel bekijken
Zero

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: In de schemering   do dec 31, 2009 4:34 pm

Zero keek haar aan en luisterde naar de woorden die ze had gesproken. "Ik ben niet buitengegooit,ik ben zelf buiten gestapt"zei hij tegen haar en leunde weer tegen de muur aan. Hij legde zijn hand op zijn oor en streek over de twee ringetjes die er in zaten. "En ik ben hier op bezoek laten we stellen"zei hij tegen haar. Toen hij wat hoorde draaide hij zich om en keek voorbij de muur,enkele mannen kwamen aanlopen maar letten niet op haar.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: In de schemering   do dec 31, 2009 4:35 pm

Milla keek hem aan en grijnsde kort. "Ach ik ben zowat buiten gegooit" zei ze droog. "Dat wist je vast al wel" zei ze rustig. Ze keek even rond en dan weer naar hem. Ze zag ook de mannen en bleef rustig staan. "Leuk familiebezoek" zei ze grijnzend en keek even achterom en dan kort naar de mannen.
Profiel bekijken
Zero

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: In de schemering   do dec 31, 2009 4:42 pm

"Tuurlijk weet ik dat,ik heb er over gesproken met je ouders"zei hij tegen haar en grijnsde even. Toen ze zei dat het leuk was glimlachte hij. Hij wist natuurlijk wel beter. De mannen raasden hun voor bij terwijl hij gewoon naar haar keek. "Je bent gegroeit sinds het laatst dat ik je zag,en hoe is het met je zus"vroeg hij aan haar. Hij had hoor gezien toen ze heel heel klein was,bij de geboorte van haar zus was hij niet bij geweest. Hij was dan druk met het gezin,hun tante en oom welliswaar.

Laatst aangepast door Zero op do dec 31, 2009 5:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: In de schemering   do dec 31, 2009 4:43 pm

Milla keek hem aan en grijnsde kort. Ze keek de mannen kort na en keek dan weer naar hem. "Het gaat erg goed met haar, ze zit bij me thuis samen met een vriend" zei ze rustig en grijnsde even. Het was ook best lang geleden dat ze elkaar hadden gezien. Hij was nog niet echt erg veel verandert.
Profiel bekijken
Zero

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: In de schemering   vr jan 01, 2010 12:56 pm

"Een vriend?" Daar is me niets ver verteld dacht hij. "Hoe oud is je zusje nu"vroeg hij dan aan haar en liep naar haar toe. De dolk die hij moest gebruiken stak in zijn mouw,hij kon de daad nu ook uitvoeren,maar eerst zou hij nog wat spelen met zijn prooi. "En die vriend,hoe mag die wel niet heten"vroeg hij weer eens aan haar. Hij rekte zich uit en keek haar dan weer aan,zijn witte haar hong voor zijn ogen. Zijn blik zou niet gaan opvallen,hoewel hij maar een normale blik had.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: In de schemering   vr jan 01, 2010 1:00 pm

Milla keek hem aan en grijnsde even. "Ze is al 13" zei ze rustig en keek kort rond. Ze keek hem weer rustig aan en hoorde de vraag. "Wat interesseert het jou eigenlijk? Achja hij heet Yafuri" zei ze dan maar en leunde tegen de muur. Haar rode ogen keken haar neef rustig aan.
Profiel bekijken
Zero

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: In de schemering   vr jan 01, 2010 1:04 pm

"Gewoon ik heb jullie al zolang niet meer gezien,en ik denk dat ik hier wel een tijd ga zitten,dus ja"zei tegen haar. Toen ze de naam van de jongen zei knikte hij even. Als Ella 13 was dan moest zij 15 zijn. Een jaar jonger als hij zelf welliswaar. "En hoe verloopt je verblijf hier in dit kleine gebied"vroeg hij dan met een grijnsje aan haar.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: In de schemering   vr jan 01, 2010 1:07 pm

Milla keek hem rustig aan en grijnsde even. "Als je zin hebt mag je wel bij ons logeren" zei ze kalm en keek kort rond. Ze keek hem weer aan en zweeg even. "Het is hier wel leuk" zei ze rustig en dacht aan wat er al gebeurd was. Ze grijnsde even en keek hem kalm aan.
Profiel bekijken
Zero

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: In de schemering   vr jan 01, 2010 1:10 pm

"Dat zou ik leuk vinden"zei hij tegen haar en glimlachte heel kort. Dan had hij genoeg kansen om zijn daad te vervullen. Hij keek haar aan en rekte zich even uit. "Wel als jij het hier leuk vind,dan zal ik toch wel op nader onderzoek moeten uitgaan"zei hij droog tegen haar. Hij trok de kraag van zijn vest wat op zodat je de zwarte tatoo niet meer in zijn nek zag staan.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: In de schemering   vr jan 01, 2010 1:12 pm

Milla keek hem aan en glimlachtte. Ze hoorde zijn woorden en keek hem aan. "Onderzoek?" vroeg ze en keek hem aan. Ze keek kort hoe de tatoo verdween onder de kraag en keek kort rond. Ze wachtte rustig op antwoord en keek hem aan.
Profiel bekijken
Zero

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: In de schemering   vr jan 01, 2010 1:16 pm

"Ja,je weet toch,zien hoe de mensen hier leven en de andere vampiers"zei hij tegen haar en liet de dolk die zijn mouw verscholen zat geen enkel moment meer los. Tot hij vanachter hem iets hoorde. Hij keer ervanuit zijn ooghoeken naar en zag dat hij een wapen vast had. Meteen smeet hij de dolk naar het wapen,dat zich dan ook in twee splitste en recht in de man zijn keel vloog en zijn slagaders had verwoest. Hij liep naar de bloedende man en trok de dolk erui,het bloed veegde hij af aan zijn kleren zodat niemand kon wijzen op wie dit had gedaan.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: In de schemering   vr jan 01, 2010 1:21 pm

Milla keek hem aan en grijnsde even. Ze zag de man en zag wat er gebeurde. "Euh mooie actie" zei ze met een licht grijnsje. Waarom zou hij het in zijn mouw hebben? Milla scvhudde de gedachte weg en keek hem aan.
Profiel bekijken
Zero

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: In de schemering   vr jan 01, 2010 1:25 pm

Zero stak de dolk weer weg en trok de man in de schaduwen Dan kwam hij weer tevoorschijn. "Dankje"zei hij tegen haar en hij veegde het bloed dat aan zijn handen kleefde met een doek af,die hij vervolgens in brand stak met een stekje. Hij moest zijn sporen uitwissen,en aangezien hij dat al heel lang deed,was het een gewoonte van hem.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: In de schemering   vr jan 01, 2010 1:28 pm

Milla keek hem rustig aan en grijnsde. Ze keek even rond en dacht aan Ella. Ze schudde de gedachte weg en keek hem aan. "Als je wil kunnen we nu naar mijn huis gaan" zei ze rustig en wachtte af.
Profiel bekijken
Zero

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: In de schemering   vr jan 01, 2010 1:32 pm

"Is goed hoor"zei hij kalm tegen zijn nichtje. Hij stak zijn handen in zijn zakken en greep zijn sportzak en slingerde die op zijn schouder. Had ze nu echt niets door? Dan was ze toch wel een simpele geest. Maar hij zou moeten op passen voor die Yafuri en Ella. Maar daar kon hij later wel mee afhandelen. Hij keek even naar zijn sportzak waar een dubbele bodem in zat,zijn wapens staken onder die dubbele bodem,en zijn tas had hij altijd bij zich,dus daar kon hij niet mee gesnapt worden.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: In de schemering   vr jan 01, 2010 1:33 pm

Milla glimlachtte en nog steeds spookte de dolk door haar hoofd. Ze haalde haar schouders op en wenktte hem. "Het is niet ver" zei ze kalm en liep naar haar huis.

[Ik post wel eerst Razz]
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: In de schemering   

In de schemering
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Mensen Gebied :: Straten-
Ga naar: