Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Telling them my feelings and about my twinsister Serane

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nuala

Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar maar is eigenlijk al 330 in vampierjaren
Soort: Vampier
Partner: I love you Damien. Haruken you'll allways be in my heart.

BerichtOnderwerp: Telling them my feelings and about my twinsister Serane   vr jan 01, 2010 12:26 am

Nuala keek even in het rond, en ze was naar het grasveld gegaan om het die twee te vertellen. Daarna zucht ze even diep, en ze ging zitten op een heuvel. Haar blik ging even naar de grond, en ze kon zo haar tweelingzus aanvoelen. Haar zou ze met haar leven beschermen, maar zij was dan ook degene die ze verborgen hield voor vampieren. Serane wist dat goed genoeg, en ze bleef dan maar wachten op die twee. Ze had namelijk beide dezelfde brief gestuurd, maar dan ging ze weer recht staan. Haar blik had ze op de hemel gericht, en ze schreeuwde het heel even uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Hakuren

Aantal berichten : 135

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar
Soort: Mens
Partner: I am in love....Serane is my girl....

BerichtOnderwerp: Re: Telling them my feelings and about my twinsister Serane   vr jan 01, 2010 12:28 am

Hakuren had een brief gekregen en had hem gelezen. Hij had een vreemd voorgevoel dat hem angstaanjagend bekroop. Hij zuchtte even en kwam het grasveld op lopen. Zijn ogen daalde even neer. Wie zou er nog meer komen. Een vampier? Dan zou hij geen kans meer maken. Hij zuchtte even en keek rond. Hij liep naar haar toe en keek haar aan. "Ik moest komen..." zei hij zacht met een angstige stem. Hij zuchtte even en keek weg. Daarna richtte hij zijn blik weer op haar en wachtte af.
Profiel bekijken
Damien

Aantal berichten : 197

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

BerichtOnderwerp: Re: Telling them my feelings and about my twinsister Serane   vr jan 01, 2010 12:35 am

Damien zelf had vernomen van een mens dat hij hierheen moest komen. Hij beet op zijn onderlip en twijfelde of hij moest komen. Wat hem hier zou te wachten staan kon hij niet weten. Hij besloot dan toch maar te komen en wist ergens dat dit een verloren strijd ging worden. Een strijd om haar,maar die had hij van het begin al verloren. Hij doemde uit de schaduwen op en keek naar Nuala en de mens. Hij zweeg maar.
Profiel bekijken
Hakuren

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Telling them my feelings and about my twinsister Serane   vr jan 01, 2010 12:41 am

Hakuren keek naar de man die tevoorschijn kwam. Zijn ergste nachtmerrie werd werkelijkheid. Geen schijn van kans zou hij hebben. Hij zuchtte even en keek neer. Hij wachtte op de reactie van Nuala en keek beide niet meer aan. Hij stak zijn hand in zijn zak en ging over een hard voorwerp. Hij keek op en naar Nuala en slikte even.
Profiel bekijken
Nuala

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Telling them my feelings and about my twinsister Serane   vr jan 01, 2010 12:42 am

Nuala stond naar de hemel te kijken, en ze hoorde dan ook de voetstappen van hen. Daarna keek ze beide aan, en ze begon alweer die hoofdpijn te krijgen. "Ik ben blij dat jullie zijn gekomen, want ik moet jullie beide twee dingen vertellen." Zei ze dan tegen beide, waarna ze dan even begon te zuchten. "Hakuren het spijt me maar ik weet niet of het een goed idee zou zijn om met jou iets te beginnen, ik bedoel ik ben vele ouder dan jou en als er iets met je zou gebeuren en je me zou vragen of ik wil bijten. Zal ik dat helaas moeten weigeren, aangezien ik vrienden niet bijt met redenen. Dan Damien ik ga voor jou omdat jij meer weet over mij dan ik zelf maar ook omdat je mijn hart voor grotendeels hebt gestolen. Hakuren ik heb wel iemand die jij graag zult mogen, namelijk mijn tweelingzus Serane ze komt naar hier en ik kan dat aanvoelen. Ik hoop dat je niet boos bent, maar ik wil gewoon geen verrader worden van de vampieren. Ik hoop echt dat je het begrijpt, ookal zou het mijn hart breken om jou niet gelukkig te zien. Je hebt altijd een plaats in mijn hart, en ik zal altijd er voor je zijn als je mij nodig hebt voor te praten." Zei ze dan tegen beide, en ze draaide haar rug dan naar hen toe. Ze zou niet gaan huilen in hun bijzijn, aangezien ze eerlijk gezegd de vriendschap niet kwijt wilt en het haar zou breken.
Profiel bekijken
Hakuren

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Telling them my feelings and about my twinsister Serane   vr jan 01, 2010 12:47 am

De ogen van hakuren werden groot en zijn pupillen wijd. "Nee..." mompelde hij. "NEE!!.." schreeuwde hij. Hij pakte zijn geweer uit zijn tas en richtte deze op haar. "ZEG ME DAT JE DAT NIET MEENT..." zei hij luid. Hij kreeg tranen in zijn ogen. Hij beet zijn kaken op elkaar. Hij hield beide handen op zijn geweer en keek stak naar de twee. "Dat meen je niet..' zei hij zacht en keek even naar de grond. Hij merkte dat de traan over zijn wang stroomde en keek daarna weer haar aan.
Profiel bekijken
Damien

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Telling them my feelings and about my twinsister Serane   vr jan 01, 2010 12:50 am

Damien luisterde naar al haar woorden. Hij keek naar Hakuren maar stond zelf genageld aan de grond. "Hakuren,ik wist niet,ik dacht"zei hij heel zacht hij wou meteen naar Nuala toe gaan om haar een knuffel te geven,maar dat kon hij de jongen niet aan doen. Hij stond er maar wat belabberd bij. Hoewel hij zich echt goed voelde,wou hij de jongen toch nog helpen maar hij wist niet hoe of wat. De woorden van Nuala waren in hem gegaan en er niet meer uit gegaan. Damien keek kort naar Hakuren en dan naar Nuala. Toen de jongen zijn wapen trok en op haar richte sprong hij voor haar neer en trok zijn zwaard. "Dit hoopte ik niet te doen,maar als je ook maar een kogel af vuurt ik meen het ik vermoord je"zei hij.
Profiel bekijken
Hakuren

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Telling them my feelings and about my twinsister Serane   vr jan 01, 2010 12:53 am

Hakuren keek naar de twee en merkte dat Damien er voor sprong. "Ik ga dat ook niet doen..." mompelde hij. "Dat kan ik niet...." mompelde hij. Hij richtte zijn geweer op een boom en schoot maar er kwam alleen een doffe klik uit. "Hij is niet eens geladen..." mompelde hij. Hij draaide zich om. "Ik dacht dat ik eindelijk iemand kon vertrouwen. En opnieuw..." mompelde hij. Hij keek naar de maan. "Zou er iemand zijn die om me geeft..." mompelde hij en hij veegde ruw zijn tranen weg. Hij snoof even en keek naar de grond. "Waarom.." mompelde hij opnieuw. Zijn bekendste vraag die hij het meeste had gesteld, en het meeste geen antwoord op had gekregen.
Profiel bekijken
Damien

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Telling them my feelings and about my twinsister Serane   vr jan 01, 2010 12:56 am

Damien keek hem aan en beet op zijn tanden zijn ogen waren even zwart geworden maar leurde dan weer rood. "Hakuren er is altijd iemand die in je leven komt,wie weet is die twelingzus van haar wel helemaal gek op jou. Ze zei toch jjij hebt een plek in haar hart"zei hij tegen hem en hield zijn zwaard stevig vast met twee handen. Zijn blik was zoals altijd heel kalm,maar dit maal was de drang naar zijn bloed groot heel groot.
Profiel bekijken
Nuala

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Telling them my feelings and about my twinsister Serane   vr jan 01, 2010 12:57 am

Nuala had die reactie al verwacht van hem, en ze keek dan om naar Hakuren. Ze zucht even diep, en ze ging dan een stap naar voren. "Damien laat je zwaard zakken." Zei ze enkel tegen hem, en ze keek Hakuren dan ook serieus aan. "Als je wilt schieten doe het dan, maar ik doe dit enkel om jou veiligheid. Je weet nooit wat er gebeurd als je gewond zou raken, dan kan de kans groot zijn dat ik je aanval en je leegdrink tot er geen leven meer in je is. Geloof me als ik een mens was geweest dan had dit geen kwaad gekunt, maar ik ben veel te gevaarlijk voor je." Zei ze dan zacht tegen hem, en ze deed steeds een stap dichterbij. Daarna liep ze naar hem toe, en ze omhelsde hem dan ook even. "Je moet weten dat mijn zus hetzelfde is als mij, maar dan is zij een meer geschikte persoon voor je. Je bent beter af met een mens dan met een vampier die leeg zou kunnen drinken." Zei ze zacht tegen hem, en ze hield hem dan ook stevig vast.
Profiel bekijken
Hakuren

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Telling them my feelings and about my twinsister Serane   vr jan 01, 2010 1:03 am

Hakuren zuchtte. "Vanaf mijn 3de toen mijn ouders overleden, had ik geen familie meer. Niemand zorgde voor me. Alleen een man van de bibliotheek had me een plek gegeven. Hij verzorgde me maar toch stond ik er zelf voor. Ik vertrouw hem nog steeds. Verder gaf niemand om me..." mompelde hij. Hij merkte dat ze hem omhelsde en maakte zich ruw los. "Ik ga..." mompelde hij en rende toen weg. Hij kreeg meer tranen en zuchtte. Waarom?
Profiel bekijken
Nuala

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Telling them my feelings and about my twinsister Serane   vr jan 01, 2010 1:08 am

Nuala keek naar hem, en ze keek dan naar de grond. Ze wist even niet meer wat doen, en ze zakte dan door haar benen. "Het spijt me." Zei ze hem nog vlug, en ze sloeg dan haar vuist in de grond. Ze haatte haar leven nu wel heel erg, waarna ze dan even begon te schreeuwen. Ze kon er niet meer tegen, en ze had al helemaal niet iemand willen kwetsen. Ze sloot haar ogen, en uiteindelijk stroomden er opeens tranen op de grond langs haar wangen. Ze wist dat dit zou gebeuren, maar ze wilde niet liegen. Dat kon ze niet doen, en ze hoopte dat hij haar nog wilde aanspreken. Ookal wist ze dat hij dat niet zou doen, en dus bleef ze op de grond zitten.
Profiel bekijken
Damien

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Telling them my feelings and about my twinsister Serane   vr jan 01, 2010 1:13 am

Damien volgde alles en zuchte eventjes. Hij ging dan naar Nuala en knielde bij haar neer. Hij sloeg zijn arm om haar heen en zuchte even. "Sorry,dit alles had niet mogen gebeuren,ik had je niet mogen ontmoeten"zei hij zacht tegen haar. Dan duwde hij haar recht en gaf haar een knuffel. "Het komt wel goed"zei hij tegen haar en hij drukte haar stevig tegen zichzelf aan. Hij streek zachtjes over haar rug,en hij wist dat hij vanaf nu met haar door het leven zou trekken. Hij zou op elk moment er voor haar zijn.
Profiel bekijken
Nuala

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Telling them my feelings and about my twinsister Serane   vr jan 01, 2010 1:17 am

Nuala hoorde zijn woorden, en ze kreeg de tranen maar niet weg. Ze merkte dat ij haar recht trok, en ze had zijn woorden dan ook gehoord. "Zeg dat niet, ik ben blij dat ik je ontmoet heb, en toch wilde ik niemand kwetsen. Ik had het je eerder moeten zeggen, maar ik kon het gewoon niet omdat het als verraad word gezien. Een mens en een vampier horen niet samen te zijn, maar toch deed ik dit voor zijn veiligheid. Jij hebt het ondervonden dat de drang naar bloed versterkte, en daar vreesde ik voor als ik dat bij hem moest doen." Zei ze dan tegen hem, en ze gaf hem dan een kus. Ze plaatste haar hoofd op zijn schouder, en ze bleef zo zitten met tranen die bleven komen.
Profiel bekijken
Damien

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Telling them my feelings and about my twinsister Serane   vr jan 01, 2010 1:25 am

Hij keek haar aan en voelde na al die woorden een kus op zijn lippen. Dan plaatste ze haar hoofd op zijn schouder. "Haruken draait wel bij,en er is altijd iemand die gekwetst word,ookal wil je het niet"zei hij tegen haar. "De drang naar bloed versterkte inderdaad,dat is voor het eerst dat ik dat had"zei hij tegen haar en keek naar voor. Hij streek haar zachtjes ovar de schouder maar voelde zich machteloos.
Profiel bekijken
Nuala

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Telling them my feelings and about my twinsister Serane   vr jan 01, 2010 1:46 am

Nuala keek naar hem, en ze bleef dicht tegen hem aan. "Je zal altijd de drang naar bloed krijgen als je in een mens zijn buurt komt, maar bij Serane had ik nooit die drang gehad. Niemand van de familie had dat bij haar, en dat was dan ook goed. Ookal is ze als mens geboren, ze is nog steeds familie van onze generatie." Zei ze dan zacht tegen hem, en ze keek hem verliefd aan. Het was ongewoon dat ze haar tranen aan iemand liet zien, maargoed ze had er niets tegen kunnen doen.
Profiel bekijken
Damien

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Telling them my feelings and about my twinsister Serane   vr jan 01, 2010 1:50 am

"Wij hebben geen mensen in de familie aleen maar vampieren die dierenbloed drinken,buiten Yafuri dan"zei hij tegen haar. Haar huilen had een gevoelige snaar geraakt bij hem. Een ding wist hij na vanavond zou dit veranderen. Weldra zou hij dit aan zijn broer zeggen,het enige levende familie lid dan ook nog van hem. Maar nu had hij een vriendin of lief hoe je het ook wou noemen. Hij gaf haar dan een kus op haar lippen en streek zachtjes over haar kaak.
Profiel bekijken
Nuala

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Telling them my feelings and about my twinsister Serane   vr jan 01, 2010 1:54 am

Nuala hoorde zijn woorden, en ze keek hem aan in de ogen. "Ik wil je broer wel eens ontmoeten." Zei ze zachtjes tegen hem, en ze glimlachte dan ook naar hem. Ze wist dat ze een goede keuze had gemaakt, en ze zou niet veranderen. Ookal had ze een offer moeten maken, maargoed ze zou voor eeuwig bij haar vampier blijven. Natuurlijk zal ze voor hem elke kogel opvangen, maar dat is dan omdat ze veel van hem houd. Ze gaf hem een kus terug, en ze keek even in de richting waar hij naartoe gelopen was.
Profiel bekijken
Damien

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Telling them my feelings and about my twinsister Serane   vr jan 01, 2010 1:57 am

"Wel dan ga je volgende keer samen met mij naar hem toe,dan kan je die kleine opdonder is ontmoeten"zei hij met een grijnsje. Hij keek haar even aan en sloot zijn ogen en dan voelde hij haar lippen op de zijne. Hij glunderde echt en in zijn ogen zat die speciale fonkeling die er nog nooit eerder had gestaan. "Je hebt me veranderd Nuala"zei hij tegen haar.

(oke nu ga ik)
Profiel bekijken
Nuala

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Telling them my feelings and about my twinsister Serane   vr jan 01, 2010 2:00 am

Nuala keek hem met een grijnsje aan, en ze sloot even haar ogen. Ze had de fonkeling in zijn ogen opgemerkt, en ze streelde hem dan op het hoofd. "Ohja?" Vroeg ze dan zachtjes aan hem, en ze ging dichter tegen hem aan staan. Vervolgens keek ze kort naar de hemel, maar algauw ging haar blik weer naar zijn ogen. Ze drukte haar vinger tegen zijn lippen aan, en ze gaf hem dan een plagerige lik in de nek. "Hmm je smaakt dus echt lekker hoor." Zei ze dan grijnzend tegen hem, en ze gaf hem nog een lik in de nek.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Telling them my feelings and about my twinsister Serane   

Telling them my feelings and about my twinsister Serane
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Buiten Gebied :: Grasveld-
Ga naar: