Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nadenken over alles....

Ga naar beneden 
+3
Milla
Zelman
Hakuren
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Tsunade

Tsunade


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-12-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar
Soort: Mens
Partner: dacht het niet

Nadenken over alles.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken over alles....   Nadenken over alles.... - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:02 pm

Tsunade keek naar Zelman en zag dat Hakuren 2 pistolen trok en ze rolde met haar ogen. Messen waren beter maar goed en ze keek ze nog steeds aan en ze zag opeens Nuala en ze trok een wenkbrauw op toen ze hem soort van redde. "Viel ze me daarom niet aan???" dacht ze en ze keek even naar Zelman en volgde hem met haar ogen. Hij had haar blijkbaar nog niet op gemerkt niet dat dat haar iets boeide en ze zag hoe de vuurkring kleiner werd. Ze ging niet paniekeren want ze wist toch wel dat Nuala eruit kon en zij had er toch niks mee te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hakuren

Hakuren


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar
Soort: Mens
Partner: I am in love....Serane is my girl....

Nadenken over alles.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken over alles....   Nadenken over alles.... - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:28 pm

Hakuren merkte dat hij op de rug van Nuala omhoog kwam en grijnsde. Hij zuchtte even en kon die Zelman niet uitstaan. Zijn ogen gingen naar Nuala. "Bedankt..." zei hij beschaamd. "Het spijt me dat dit nodig was. Maar ik kan niet tegen het vuur op..." zei hij en zuchtte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala

Nuala


Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar maar is eigenlijk al 330 in vampierjaren
Soort: Vampier
Partner: I love you Damien. Haruken you'll allways be in my heart.

Nadenken over alles.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken over alles....   Nadenken over alles.... - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:30 pm

Nuala belandde achter hen, en ze keek dan naar Hakuren. "Geen dank huisdiertje." Zei Nuala dan grinnikend tegen hem, waarna ze dan gewoon wegliep met hem op haar rug. "Vrienden helpen elkaar nu eenmaal uit de nood Hakuren, ookal is er soms ruzie tussen hen." Zei ze dan zachtjes, waarna ze op een veilige plek stil stond. "Volgende keer je niet in de nesten werken, aangezien Serane dat niet leuk zou vinden." Zei ze dan met een glimlach, en ze plaatste haar hand op zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hakuren

Hakuren


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar
Soort: Mens
Partner: I am in love....Serane is my girl....

Nadenken over alles.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken over alles....   Nadenken over alles.... - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:32 pm

Hakuren klom van haar rug af en keek naar de grond. "Dat geloof ik graag..." zei hij en glimlachte. Hij keek haar aan. "IK vind het ook niet leuk. Ik zou niet weten wat ik mezelf aan kan doen als ik Serane verdrietig maak..." zei hij en keek haar aan. Hij zuchtte even en keek naar Nuala.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hechtel

Vampire Character
Leeftijd: 19 (105 jaar vampier)
Soort: Vampier
Partner: I have nobodyn because nobody can get me!

Nadenken over alles.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken over alles....   Nadenken over alles.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo jan 03, 2010 3:06 pm

Alice kwam in een rustige pas aangewandelt. Ze klom omhoog aan een boom en keek naar het fenomeen. Ze had hier een visioen van gehad en ze wou weten of het echt zo zou aflopen. Haar korte haren schudde zachtjes toen ze haar blik even afwende. Integendeel tot andere vampiers dronk zij dierenbloed. Ze was ouder als deze vampieren, veel ouder. Ze was hier gebleven omdat ze het hier fijn vond. Ze kon boven het vuur uit kijken. Sommigen vampieren vonden het raar dat ze altijd kalm bleef in de buurt van mensen. Ze zag een visioen. Maar dat kon veranderen als Hakuren iets anders deed. Ze was razend nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 13 Jaar
Soort: Vampier
Partner: I was always conscience to love someone and only now I realize that

Nadenken over alles.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken over alles....   Nadenken over alles.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo jan 03, 2010 3:08 pm

Alice ik heb je een pb gestuurd voor je plaatje,

Het is anime dus wil je even je plaatje veranderen?
Het is je tweede waarschuwing Wink

MVG Admin
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nadenken over alles.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken over alles....   Nadenken over alles.... - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nadenken over alles....
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Buiten Gebied :: Rivier-
Ga naar: