Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Just reading a book..

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Soubi

Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 21
Soort: Mens
Partner: I don't believe in love, cuz nobody let me believe in it

BerichtOnderwerp: Just reading a book..   za jan 02, 2010 11:56 pm

Soubi liep met rustige passen de bieb in. Hij knikte kort naar de balie-vrouw als begroeting. Hij liep daarna naar een kast toe en hij bekeek de titels van de boeken. Rustig pakte hij een boek dat over mytische wezens ging en hij bleef tegen de kast aan staan. Hij begon rustig wat in het boek te lezen, hij hield namelijk van lezen. Vooral als het fantasie was, zoiets als romans vond hij zowiezo vreselijke boeken. Hij geloofde namelijk niet in de liefde en hij had daar zo zijn redenen voor. Toch is hij een erg vriendelijk en sociaal persoon tegenover anderen. Je kan hem dan ook niet vergelijken met het karakter van zijn ouders. Die juist vreselijke mensen waren. Soubi was dan ook blij dat hij nu 21 was want hij kon lekker zijn eigen gang gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Hakuren

Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar
Partner: I am in love....Serane is my girl....

BerichtOnderwerp: Re: Just reading a book..   zo jan 03, 2010 12:04 am

Hakuren zat achter de balie wat boeken op volgorde te leggen en zette ze in een karretje. Hij keek af en toe om en glimlachte vrolijk. Hij had uiteindelijk weer een aantal ingeleverde boeken gesorteerd en zou ze weer terug gaan zetten in de rekken. Hij liep eerst naar de romans. Hij zette alle boeken zorgvuldig neer waar ze hoorde te staan en hij liep toen verder naar de fantasie boeken. Hij ging tussen twee rekken door waar Soubi stond en zette een voor een de boeken neer waar ze hoorde te staan. Even keek hij welk boek Soubi vast had. Hij ging rustig verder. "Dat boek is een goede aanrader..." zei hij zonder de man aan te kijken. Hij glimlachte en keek even om.
Profiel bekijken
Soubi

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Just reading a book..   zo jan 03, 2010 12:12 am

Soubi las rustig door en hij zag vanuit zijn ooghoeken een jongen aankomen met een karretje. Hij ging dan ook aan de kant voor de jongen en hij had zijn blik voor kort op hem gericht daarna las hij weer rustig een stukje verder in het boek dat hij vast had. Ineens hoorde hij een stem van een jongen iets tegen hem zeggen. Soubi keek dan ook rustig op en merkte dat het weg kwam van de jongen met het karretje. ''Dat merk ik.'' Antwoorde Soubi met een rustige glimlach. ''Heb je misschien nog meer aanraders voor me?'' vroeg Soubi vervolgens rustig aan de jongen terwijl hij ondertussen zijn blik weer even op het boek richtte dat hij vast had.
Profiel bekijken
Tsunade

Aantal berichten : 93
Leeftijd : 23

Vampire Character
Partner: dacht het niet

BerichtOnderwerp: Re: Just reading a book..   zo jan 03, 2010 12:17 am

Tsunade liep rustig de bibliotheek binnen en ze zag geen een van beide jongens. Ze liep rustig door naar een kast en ging de rijtjes langs en ze liep verder tot dat ze bij de kast kwam waar de jongen aan het kijken was. Ze vond een boek over vampiers en ze had niks te doen dus ze haaldde het boek rustig uit de kast. Ze liep naar de lees plek en ging daar op een bank zitten. Ze sloeg haar benen over elkaar en klaptte het boek open en ze begon te lezen.
Profiel bekijken
Hakuren

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Just reading a book..   zo jan 03, 2010 12:35 am

Hakuren glimlachte en knikte. "Even denken..." zei hij en ging met zijn blik langs de rekken. "Deze misschien..." zei hij en haalde er een fantasie-boek uit over draken. Het was een mooi verhaal en hij had hem zelf ook al gelezen. Hij hield het voor Soubi. "Misschien spreekt deze je aan?" zei hij en keek hem aan. Hij glimlachte en keek naar hem.
Profiel bekijken
Soubi

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Just reading a book..   zo jan 03, 2010 11:27 am

Soubi zag vanuit zijn ooghoeken een meisje dat een boek haalde uit de kast waar hij tegen aan stond. Nog snel had hij de titel kunnen lezen en hij glimlachtte dan ook even lichtjes. Toch deed het hem ook ergens over nadenken, hij was hier namelijk nog maar net komen wonen maar hij had al veel geruchten gehoord over dat er vampieren zouden zijn hier. Natuurlijk geloofde hij dat niet helemaal al was hij er toch nieuwschierig naar, want het waren gewoon té veel mensen die hij erover had horen praten. Hij richtte daarna zijn blik weer op de jongen en hij wachtte rustig af. De jongen had dan ook een boek gevonden en hij hield het voor Soubi. Soubi pakte het boek rustig aan en sloeg het open. Hij glimlachtte dan ook weer even lichtjes. ''Ziet er goed uit.'' Antwoorde hij rustig. ''En werk jij hier al lang?'' vroeg Soubi ineens aan de jongen terwijl hij het boek rustig verder bekeek.
Profiel bekijken
Hakuren

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Just reading a book..   zo jan 03, 2010 7:15 pm

Hakuren keek hem aan en glimlachte. "Dank u..." zei hij en knikte. "Hmm even denken. Ik werk hier bijna 5 jaar..." zei hij en keek hem aan. Hij glimlachte en keek naar het meisje dat weer was gaan zitten in het leesgedeelte. Hij glimlachte en keek naar de man.
Profiel bekijken
Soubi

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Just reading a book..   zo jan 03, 2010 7:32 pm

Soubi glimlachtte even en knikte kort naar Hakuren. ''Geen dank.'' Antwoorde hij rustig. Hij richtte zijn blik daarna weer op het boek en hij liet zijn blik over enkele regels glijden. Zover hij kon zien was dit een goed boek voor hem en hij zou het dan ook zeker gaan lezen. Hij luisterde ondertussen naar het antwoord dat Hakuren gaf en Soubi keek hem dan weer even aan. ''Dat is al best lang, ik zal je dan ongetwijfeld vaker tegen komen hier. Teminste als je hier nog langer blijft werken.'' zei Soubi en hij deed het boek dicht. ''Ik zal me even voor stellen, Soubi Agatsuma'' Stelde hij zich voor en hij stak zijn hand naar Hakuren uit.
Profiel bekijken
Tsunade

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Just reading a book..   zo jan 03, 2010 7:41 pm

Tsunade las rustig verder en de bladzijdes vlogen voorbij. Ze stoptte even met lezen en ze legde het boek op haar schoot en ze rektte zich even uit en ze keek even rond. Haar blik stoptte bij de de 2 jongens en ze keek even naar hun. Daarna paktte ze haar boek weer en begon verder te lezen.
Profiel bekijken
Hakuren

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Just reading a book..   zo jan 03, 2010 8:09 pm

Hakuren keek naar de man en glimlachte. Hij knikte als bevestiging dat hij hier langer bleef werken. "Hakuren Oak.." stelde hij zich voor en nam de hand aan. Hij glimlachte en keek naar het meisje dat het boek had gepakt. Ineens kwam het in hem op dat hij haar eerder had gezien. In de kantine van de vampieren-etage. Hij glimlachte en zou zekern og een keer met haar gaan praten.
Profiel bekijken
Soubi

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Just reading a book..   zo jan 03, 2010 8:29 pm

Soubi schudde rustig de hand en hij liet deze vervolgens weer los. ''Leuk je te ontmoeten Hakuren'' Antwoorde Soubi rustig. Hij volgde zijn blik daarna even naar het meisje en hij glimlachtte lichtjes. ''Vind je haar leuk?'' Vroeg Soubi vervolgens aan Hakuren, hij had namelijk al een paar keer opgemerkt dat Hakuren naar het meisje had gekeken.
Profiel bekijken
Hakuren

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Just reading a book..   zo jan 03, 2010 8:54 pm

Hakuren keek de man aan en hoorde zijn woorden en knikte. De vraag die volgde deden hem grinniken. "Nee, dat niet. Ik moet haar alleen nog bedanken..." zei hij en zette de rest van de boeken in het rek. Toen het karretje leeg was keek hij naar Soubi. "Ik zet even dit rekje terug waar het hoort..." zei hij en glimlachte. Hij verdween even achter de balie en liep daarna weer terug naar Soubi. "Als u nog hulp nodig kunt u me hier vast wel vinden..." zei hij en glimlachte.
Profiel bekijken
Tsunade

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Just reading a book..   zo jan 03, 2010 9:54 pm

Tsunade las rustig verder en ze sloeg steeds een bladzijde om en na een tijdje was het uiteindelijk uit en ze sloeg het boek dicht. Ze keek op en ze zag ze een keer hier een kijken en ze kendde de ene jongen wel. Ze stond rustig op en liep langs hun richting de plek waar het boek stond en zette het terug. Ze keek verder langs de boeken rij en zocht weer een boek uit.
Profiel bekijken
Soubi

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Just reading a book..   zo jan 03, 2010 10:32 pm

Soubi keek hem rustig aan en hij glimlachtte dan ook even. ''Hm oke dan.'' Antwoorde hij rustig en hij knikte vervolgens kort naar Haruken toen hij zei dat hij het karretje even terug ging brengen. Soubi richtte zijn blik dan even op de kasten en de boeken. Er was genoeg te vinden en dat was maar goed ook, dan had hij een hoop om te lezen. Soubi richtte zijn blik weer op Haruken toen hij terug kwam. Hij luisterde dan ook rustig naar zijn woorden en hij grinnikte even. ''Kom noem gewoon jij, anders ga ik me oud voelen.'' Zei Soubi en hij grinnikte kort. Hij merkte toen het meisje op en zag dat ze weer opzoek was naar een boek. Soubi pakte het boek dat hij eerder had gelezen en hij liep naar het meisje toe. ''Misschien vind je dit boek leuk.'' Zei Soubi met een glimlach tegen het meisje en hij hield het boek over mytische wezens voor haar.
Profiel bekijken
Tsunade

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Just reading a book..   zo jan 03, 2010 10:44 pm

Tsunade vond een boek maar het lag nogal erg hoog op de plank dus ze moest op haar tenen staan. Ze zuchtte diep en ze probeerde het een paar keer te pakken en ze werd een beetje geïrriteerd. Ze probeerde het nog een keer en ze had het boek bijna tot dat ze een stem hoordde. Ze ging weer gewoon op haar voeten staan en ze keek om en zag dat het die jongen was. Ze keek naar hem en luisterde naar wat hij zei. "ooo bedankt" en ze glimlachtte lichtjes en ze paktte het boek aan. Ze opende het boek en begon een stukje te lezen en ze sloot het boek weer en las even de achterkant en ze keek naar de voorkant van het boek. "dankjewel zoiets zocht ik" en ze glimlachtte weer lichtjes en ze keek even naar de andere jongen. Daarna liep ze weer naar de leesplek en ging ze weer op dezelfde plek zitten. Ze sloeg haar benen over elkaar en opende het boek.
Profiel bekijken
Soubi

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Just reading a book..   zo jan 03, 2010 10:59 pm

Soubi glimlachtte even toen ze het boek aan nam en hij bleef afwachtend naar haar kijken. Blijkbaar viel het boek bij haar in de smaak en hij glimlachtte dan ook weer even. ''Graag gedaan.'' Antwoorde hij rustig. Hij richtte zijn blik daarna weer op de kast nadat het meisje terug naar de leesplek was gegaan. Hij bekeek de titels van de boeken en hij zag het boek er tussen staan die het meisje had gelezen. Hij pakte het boek uit de kast en hij bekeek het rustig eens. Het zag er goed uit en hij richtte zijn blik weer even op de jongen. ''Ik ga maar eens lezen.'' Zei hij glimlachend en hij hield het boek even op. Daarna liep hij rustig naar de leesplek toe. Hij kwam op de bank zitten naast het meisje en hij sloeg rustig het boek open over vampieren. Zijn ogen gleden over de regels heen gedurende hij aan het lezen was.
Profiel bekijken
Tsunade

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Just reading a book..   zo jan 03, 2010 11:02 pm

Temari was rustig aan het lezen toen ze merktte toen er ook nog iemand op de bank kwam zitten. Ze keek rustig op en ze keek naast haar het was de jongen waar ze het boek van had gekregen en ze keek rustig weer naar het boek. Alleen ze keek weer op en ze keek naar het boek wat hij aan het lezen was het was blijkbaar het boek wat zij ookal gelezen had en ze keek even op naar de jongen die ze eerder had ontmoet. Daarna ging haar blik weer naar het boek en ze las het boek verder door.
Profiel bekijken
Soubi

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Just reading a book..   zo jan 03, 2010 11:10 pm

Soubi las nog steeds rustig het boek. Het was zeker een interessant en leuk boek om te lezen. Hij keek even vanuit zijn ooghoeken naar het meisje en hij zag dat ze nog in het boek las dat hij had aangeboden. Hij glimlachtte even en hij richtte zijn blik weer op de regels van zijn boek. ''Bevalt het boek je?'' Vroeg Soubi ineens terwijl hij zijn blik nog op de regels van zijn boek gericht had. Hij was er namelijk wel nieuwschierig naar van wat zij van het boek vond aangezien hij het zelf ook had gelezen.
Profiel bekijken
Tsunade

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Just reading a book..   zo jan 03, 2010 11:15 pm

Tsunade sloeg een bladzijde om en las verder en ze deed een lok haar achter haar oor en haar ogen vlogen over de regels. Ze hoordde toen opeens een stem en ze hield haar vinger bij waar ze in het boek was. Ze keek op en keek naar de jongen en ze had ook zijn vraag gehoord. Ze glimlachtte lichtjes "ja het is erg leuk" zei ze rustig "en bevalt het vampierenboek???". Haar ogen gingen weer naar het boek en ze las rustig verder.
Profiel bekijken
Soubi

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Just reading a book..   ma jan 04, 2010 8:51 am

Soubi glimlachtte om haar antwoord. Dat was nou net wat hij wilde horen. ''Mooi dat je het leuk vind.'' Zei Soubi rustig tegen haar en hij keek even rustig naar haar en het boek. Hij richtte zijn blik daarna weer op de regels van het boek dat hij vast had. ''Ik vind het boek erg interessant.'' Antwoorde Soubi en hij glimlachtte dan weer even. ''Zou ik je misschien wat mogen vragen?'' Vroeg Soubi ineens aan haar en hij ging dan ook wat rechter zitten en hij richtte zijn blik weer op het meisje terwijl hij op haar toestemming wachtte.
Profiel bekijken
Hakuren

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Just reading a book..   ma jan 04, 2010 12:33 pm

Hakuren glimlachte toen hij zag wat er gebeurde. Hij vond het fijn om te zien dat klanten van de biblotheek elkaar helpte. Hij keek daarna weer naar de boekenkast en keek even langs de boeken. Hij zette af en toe een boek dat verkeerd stond weer terug waar het hoorde en glimlachte. Hij keek even hun richting in maar liep daarna naar de balie en verdween de personeelsruimte in.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Just reading a book..   

Just reading a book..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Overig Gebied :: Bibliotheek-
Ga naar: