Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Think..

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Milla

Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

BerichtOnderwerp: Think..   zo jan 03, 2010 1:09 am

Milla stond aan de brug en haar rode ogen staarden naar de auto's die onder de brug doorreden. Ze zuchtte even en dacht aan alles. Haar zus, haar ouders, haar neef, alles spookte door haar hoofd. Ze keek even rond en het was ook erg donker. Het was stil behalve beneden klonk het geluid van de auto's. Ze zuchtte even en hoorde wat. Ze keek op en opeens werd ze vastgegrepen door vampieren. "Heey" zei een jongen en keek haar aan. Milla snoof en keek hem aan. "Laat los" zei ze fel tegen hem. De jongen keek haar aan en beet opeens in haar nek. Milla schrok en stamptte hem. "Denk na! Ik ben ook een vampier" siste ze naar hem en snoof even. Ze voelde hoe de anderen haar vasthielden. Ze trok maar eentje hield een geweer vol met zilveren kogel tegen haar keel. "Pas maar op" zei hij zacht en vals in haar oor. Milla snoof en wilde bijten maar ze voelde dan de ene zijn lippen op de hare. Ze drukten haar ook opeens tegen de grond en hielden haar armen ook zo ertegen. Milla snoof en voelde hoe de jongen op haar kroop. "Ga van me af!" siste ze kwaad en snoof. De jongen kroop dan onder haar kleed dat ze droeg en ze kneep haar ogen dicht. Ze had veel pijn en de jongens lachtten vals. Milla gaf haar over en hoopte dan dat ze snel met rust gelaten werd.

[Ik & Hakuren xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Hakuren

Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar
Soort: Mens
Partner: I am in love....Serane is my girl....

BerichtOnderwerp: Re: Think..   zo jan 03, 2010 1:15 am

Hakuren liep over de brug en liep terug naar de stad om naar huis te gaan toen er ineens wat geschreeuw klonk. Hij keek op en zag Milla die door jongens misbruikt werd. Hij keek nijdig. Hij kon het niet hebben ookal was ze gemeen tegen hem. Hakuren rende er naar toen en de jongen die op haar zat rukte hij van haar af en schoot hij dood. Hij keek naar de rest en schoot één voor één de rest dood. Hij keek nu naar Milla en liep naar haar toe. "Gaat het?" zei hij en keek haar aan.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Think..   zo jan 03, 2010 1:17 am

Milla kroop recht en snoof even. "Ik denk het" zei ze zwakjes en zag bloed op de grond. "Fijn" zuchtte ze en had nog steeds pijn daar. Ze keek kort naar de dode jongens en dan naar Hakuren. "Bedankt" zei ze zachtjes en beet op haar lip. Haar lichaam trilde een beetje door kou en pijn maar verder ging het wel.
Profiel bekijken
Hakuren

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Think..   zo jan 03, 2010 1:20 am

Hakuren keek haar aan en zuchtte. Hij zag het bloed en slikte even. "Dat mensen of vampieren zo gemeen kunnen zijn.." zei hij. Hij keek haar aan en legde even een arm om haar heen. "Geen dank. Ik kan niet aanzien dat je mishandeld werd. Dat kan ik bij niemand niet..." zei hij.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Think..   zo jan 03, 2010 1:21 am

Milla keek hem aan en zuchtte. "Ze kunnen heel gemeen zijn en sommigen aardig" zei ze zacht en voelde de arm rond haar heen. Ze liet het maar zo en staarde naar de grond. Ze antwoordde verder neit op wat hij zei en zuchtte nog eens heel diep..
Profiel bekijken
Hakuren

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Think..   zo jan 03, 2010 1:27 am

Hakuren stond na een tijdje op en keek haar aan. "Kom dan breng ik je naar huis..." zei hij en keek haar aan. Hij pakte haar hand en hielp haar overeind. Hij zuchtte en keek voor zich uit. "Het spijt me van de schot in je buik..." zei hij en keek haar even schuldig aan. "Ik had dat nooit mogen doen..." zei hij en keek haar aan.
Profiel bekijken
Milla

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Think..   zo jan 03, 2010 11:01 am

Milla stond op en keek hem aan. "Ik vergeef het je" zei ze zacht en keek kort naar de dode jongens. Ze zuchtte en keek dan snel weer naar hem. "Pas maar op voor mijn zusje en haar vriend dat ze je niet opeten" zei ze en grinnikte heel zacht.
Profiel bekijken
Hakuren

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Think..   zo jan 03, 2010 6:38 pm

Hakuren keek haar aan en glimlachte. Hij hoorde haar woorden. "Hmmm...hoe heet jou zusje en haar vriend dan?" vroeg hij. Hij keek haar aan en glimlachte. Zijn ogen gingen de omgeving af en hij wachtte geduldig af op antwoord.
Profiel bekijken
Melody

Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 13 Jaar
Partner: I was always conscience to love someone and only now I realize that

BerichtOnderwerp: Re: Think..   zo jan 03, 2010 6:40 pm

Milla keek hem aan. "Ella & Yafuri" zei ze en trilde iets. Ze voelde haar niet lekker nu. Ze had pijn en voelde haar zelfs vies nu. Ze zuchtte diep en staarde verder naar de grond. Ze wist neit wat ze nu zou moeten doen.

[Milla;)]
Profiel bekijken
Hakuren

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Think..   zo jan 03, 2010 6:45 pm

Hakuren keek haar aan en dacht na. "Ik heb Ella al eens ontmoet..." zei hij en keek haar aan. In de bibliotheek..." zei hij en glimlachte. Hij keek haar aan. Hij trok zijn gewaad uit en bood het haar aan aangezien hij zag dat ze trilde. Hij had zelf nog een spijkerbroek en een shirt aan. Hij keek haar aan en zuchtte even.
Profiel bekijken
Melody

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Think..   zo jan 03, 2010 6:48 pm

Milla keek hem aan en knikte als bedankje. Ze trok het aan en keek even naar de auto's. Ze keek dan weer naar Hakuren. "Oh dat wist ik niet" zei ze stil. Ze wist ook niet dat haar zus naar de bibliotheek was geweest, maarja.
Profiel bekijken
Hakuren

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Think..   zo jan 03, 2010 7:18 pm

Hakuren keek naar Milla en zuchtte. "Maakt niet uit." zei hij en keek naar de stad. Hij geeuwde even en keek naar de auto's die voorbij raasde. Zijn ogen sloot hij half en hij keek nadenkend naar de auto's die onder de brug door reden.
Profiel bekijken
Melody

Vampire Character

BerichtOnderwerp: Re: Think..   zo jan 03, 2010 7:26 pm

Milla leunde op de brug en staarde voor haar uit. Ze zou het liefst nog van de brug springen maar nee. Ze had haar zus en haar trainer en nog wel vrienden en die wilde ze dan ook niet in de steek gaan laten.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Think..   

Think..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Overig Gebied :: Brug-
Ga naar: