Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Trainen..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Melody

Melody


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 13 Jaar
Soort: Vampier
Partner: I was always conscience to love someone and only now I realize that

Trainen.. Empty
BerichtOnderwerp: Trainen..   Trainen.. I_icon_minitimezo jan 03, 2010 6:05 pm

Een meisje zat in het autopark. Het was in de morgend en nog maar 7 uur ofzo. Ze had wat spullen gevonden en die had ze opgestelt. Een wielschijf had ze ergens tegengezet en ze had ergens ook spullen gevonden om te kunnen boogschieten. Ze ging ver van de schijf staan en richtte. Ze keek ernaar en liet de pijl los. De pijl kwam net niet in het midden. Na nog een paar pijlen had ze het midden nog niet kunnen raken. Melody zuchtte even en keek rond. "Maar even wat anders" mompelde ze en sprong op een auto. Ze klom helemaal omhoog op een berg en keek rond. Opeens raakte de bovenste auto los. "Oh ow..." zei ze en slikte. De auto rolde naar beneden en Melody hield haar aan het dak vast. Ze keek hoe ze naar de grond reed in een hoge snelheid. Ze legde haar tegen het dak en voelde hoe het in haar handen sneed. Ze kneep haar ogen dicht en toen de auto op de grond botste vloog ze eraf. Ze knalde op de grond en begon hard te hoesten. Ze lag op haar rug en snakte even naar adem. Ze ademde daarna eindelijk weer normaal en stond op. "Auww" zei ze en zuchtte terwijl ze voelde hoeveel pijn haar rug deed. Ze keek rond en stamptte eens hard tegen de auto. "Stom ding" siste ze geirriteerd en keek naar haar handen die wat bloedden. Ze rolde met haar ogen en liet het maar zo. Ze pakte de spullen en begon wat te schieten op de ramen en banden van sommige auto's. Ze zag opeens hoe een berg met auto's beweging kreeg en zuchtte. "Nee he" zei ze en zag dat er wat auto's afrolden. Ze schrok en rende snel weg. Ze struikelde opeens en raakte met haar hoofd een auto. Ze stond op en snoof. "Rot park" zei ze geirriteerd en ging ergens zitten. Ze keek naar haar handen en legde eentje op haar hoofd. Ze hing al snel daar onder het bloed door haar hand. Ze zuchtte even. "Ik word nooit zo goed als Zelman" zie ze zuchtend en keek voor haar uit.

[Alleen ik & Zelman]
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Trainen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainen..   Trainen.. I_icon_minitimezo jan 03, 2010 6:14 pm

''Je moet niet over jezelf twijfelen Melody..'' zei Zelman ineens die achter haar was komen staan en hij had een hand op een van haar schouders gelegd. Hij had zo'n beetje alles gezien. Hij bekeek haar dan ook voor kort, ze was ouder en dus ook gegroeit. Dat betekende hopelijk dat ze wat rustiger zou zijn. Want van al dat geknuffel werd hij gek. Hij haalde dan zijn hand van haar schouder af en hij deed zijn beide handen in de zakken van zijn vest. ''Blijven oefenen, dat is het enige wat je kunt doen..'' zei hij rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 13 Jaar
Soort: Vampier
Partner: I was always conscience to love someone and only now I realize that

Trainen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainen..   Trainen.. I_icon_minitimezo jan 03, 2010 6:20 pm

Melody schrok en hoorde de woorden. Ze stond op en keek om. "Zelman" zei ze zacht en glimlachtte. Ze wilde hem een knuffel geven want ze had hem gemist. Maar dat deed ze maar niet. Ze luisterde verder naar zijn woorden en knikte maar. "Bedankt" zei ze zachtjes en keek kort naar haar handen maar negeerde het. Ze zuchtte even en keek kort rond en dan maar weer naar Zelman. "Was het eigenlijk goed?" vroeg ze dan want ze vermoedde toch dat hij veel gezien had en ze was nieuwsgierig..
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Trainen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainen..   Trainen.. I_icon_minitimezo jan 03, 2010 7:39 pm

Zelman grijnsde even lichtjes toen hij zag dat Melody schrok. Hij grinnikte dan ook even en hij hoorde haar reactie. ''Ja ik..'' zei hij droog en hij keek grijnsend aan. Hij zag dan ook haar blik en hij zuchtte eens. ''Ga me niet vertellen dat je me een knuffel wilt geven?'' vroeg hij droog. Plots merkte hij haar bebloedde handen en hij liep zuchtend naar haar. ''Dat is niet echt een goed teken..'' zei hij droogjes en hij knikte richting haar hand. ''Maar je was best goed, al kan het altijd beter..'' antwoorde hij rustig en hij pakte een hand van haar vast en hij keek naar het bloed. Hij pakte een doekje uit zijn broek zak en hij bond het om haar bebloedde hand heen. ''Ik heb geen idee waarom maar ik heb m'n ouders beloofd om voor je te blijven zorgen ookal ben je geen echtte famillie..'' zei hij droog maar rustig en hij liet haar hand vervolgens weer los en hij keek even in het rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 13 Jaar
Soort: Vampier
Partner: I was always conscience to love someone and only now I realize that

Trainen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainen..   Trainen.. I_icon_minitimezo jan 03, 2010 8:06 pm

Melody keek hem aan en grinnikte even. Ze hoorde de woorden en slikte even. "Ik wilde dat maar ik weet dat je dat neit graag hebt dus doe ik het niet" zei ze en beet kort op haar lip. Ze keek hoe hij haar verzorgde en glimlachtte. "Bedankt" zei ze zachtjes en keek rond. Ze zuchtte even en keek dan weer naar hem. "Ik weet nog hoe het was toen ik je voor het eerst kende" zei ze zacht en glimlachtte. Het waren mooie tijden geweest..
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Trainen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainen..   Trainen.. I_icon_minitimezo jan 03, 2010 8:25 pm

Zelman keek rustig naar en hij zuchtte eens diep bij haar antwoord. ''Leuk om te weten dat je me nog steeds wilt knuffelen..'' zei hij op een sarcastische toon. Hij keek dan ook even naar de auto's en hij luisterde naar wat Melody verder nog zei. ''Je sprong constant op me schoot als ik ging zitten, en je kroop bij me in bed. Het is dat je jong en bang was anders had ik het nooit toegelaten..'' zei Zelman emotieloos tegen haar. ''Bovendien moet ik voor je zorgen dus ik kon niet anders'' vervolgde hij en hij keek haar dan ook voor kort emotieloos aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 13 Jaar
Soort: Vampier
Partner: I was always conscience to love someone and only now I realize that

Trainen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainen..   Trainen.. I_icon_minitimezo jan 03, 2010 8:26 pm

Melody keek hem aan en grinnikte. "Niet altijd hoor maar gewoon omdat ik je ehm mistte" zei ze iets zachter en begon te lachen. "Hee wees blij dat ik dat nu niet meer doe, ben alleen wat koppiger" zei ze en stak haar tong uit. Ze keek even rond en dan weer rustig naar hem. Ja ze mistte hem vreselijk lmaar eindelijk was hij er.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Trainen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainen..   Trainen.. I_icon_minitimezo jan 03, 2010 8:47 pm

''Jij mistte mij? Het is een wonder..'' zei Zelman en hij keek dan ook wat omzich heen. Hij hoorde dan haar volgende woorden en hij keek haar droog aan. ''Ik weet niet of ik er blij om moet zijn dat jij koppiger bent geworden'' zei Zelman met een zucht. Hij wist niet wat Melody van hem dacht en hij eigenlijk wilde hij het ook niet weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 13 Jaar
Soort: Vampier
Partner: I was always conscience to love someone and only now I realize that

Trainen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainen..   Trainen.. I_icon_minitimezo jan 03, 2010 9:43 pm

Melody keek hem aan snoof even. "Nou als je er neit blij om bent ben ik maar weg" zei ze en keek hem aan. Ze zuchtte en stond op. Ze trok het verband eraf en gooide het op de grond. Ze was nu echt geirriteerd. Alsof ze niets maar dan ook niets voor hem betekende. Ze stak haar handen in haar zakken en wilde net weglopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Trainen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainen..   Trainen.. I_icon_minitimezo jan 03, 2010 9:52 pm

Zelman keek even verbaasd om haar reactie. ''Je moet niet zo snel boos worden, je mag blij zijn dat ik voor je zorg. Dat ik je in me bed liet slapen en dat je op me schoot zat, ik had dat allemaal ook niet kunnen toelaten en dan zat je nu weer thuis.'' zei Zelman lichtjes geirriteerd tegen haar. Nu ze ouder was was ze zeker ook eerder op haar tenen getrapt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 13 Jaar
Soort: Vampier
Partner: I was always conscience to love someone and only now I realize that

Trainen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainen..   Trainen.. I_icon_minitimezo jan 03, 2010 9:54 pm

Melody stopte en zweeg. Ze draaide haar om en keek hem aan. "Ik was klein hoor" siste ze naar hem en snoof even. Ze zuchtte diep en keek dan naar de grond. Een traan gleed over haar wang. "Sorry" zei ze zachtjes en bleef staan. "Het is zo anders bij jou dan bij mijn ouders" zei ze stil en keek naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Trainen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainen..   Trainen.. I_icon_minitimezo jan 03, 2010 10:06 pm

''Dat ben je nou nog steeds..'' antwoorde Zelman emotieloos op haar andere woorden. Ze moest op passen om met zo'n toon tegen hem te praten. Want hij kon haar zo z'n huis uit zetten als het moest, en dan zag ze maar waar ze ging slapen. Hij merkte toen dat ze naar de grond keek en hij zag een traan glinsteren. Hij zuchtte diep en hij liep naar haar toe. Hij ging wat door zijn knieén en hij veegde de traan weg. ''Je ouders zijn aardige mensen zover ik weet, waarom wil je niet terug naar hen? En waarom zou ik leuker zijn? Ik bedoel ik ben veel ouder dan jou en ik heb verder totaal geen gezelschap in huis waar je mee zou kunnen optrekken'' zei hij rustig tegen haar en hij stond weer gewoon recht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 13 Jaar
Soort: Vampier
Partner: I was always conscience to love someone and only now I realize that

Trainen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainen..   Trainen.. I_icon_minitimezo jan 03, 2010 10:09 pm

Melody keek op en zuchtte. "Ik vind het heir fijner, ik heb vrienden gevonden" zei ze zachtjes. Ze zuchtte nog eens en keek hem dan stil aan. "Bij mijn ouders ken ik nog niemand en jij bent leuker" zei ze weer stil. "Je bent gewoon super" zei ze zacht en wendde haar blik af. "En leeftijd maakt toch neit uit" zei ze zachtjes en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Trainen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainen..   Trainen.. I_icon_minitimezo jan 03, 2010 10:14 pm

Zelman keek naar haar en hij luisterde naar haar. Bij haar laatste woorden werden zijn ogen even groot. Dat was toch niet waar he? Hij begon het sterke gevoel te krijgen dat Melody op hem verliefd was. Begon de liefde dan al zo vroeg? Zelman zuchtte eens diep en hij richtte zijn blik maar ergens anders op terwijl hij weer gewoon keek. ''Zullen we maar weer terug naar m'n huis gaan?'' vroeg hij droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 13 Jaar
Soort: Vampier
Partner: I was always conscience to love someone and only now I realize that

Trainen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainen..   Trainen.. I_icon_minitimezo jan 03, 2010 10:16 pm

Melody zweeg erg lang en keek op. "Is goed" zei ze zachtjes en keek hem aan. Ze bond het doek maar weer om haar hand en keek hem aan. Nu ze 13 was moest ze zijn handje niet mer vasthouden. Ze keek even rond en zuchtte kort. Wat zou hij wel neit van haar denken? Misschien vond hij haar nu wel stom. Melody zuchtte en liep al verder..
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Trainen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainen..   Trainen.. I_icon_minitimezo jan 03, 2010 10:23 pm

Zelman hoorde haar antwoord en hij zag vanuit zijn ooghoeken dat ze het doekje weer op pakte. Er zal wel een reden voor zijn geweest dat hij er geaccepteerd had dat hij voor Melody zou zorgen. Hij draaide zich dan om en hij keek over zijn schouder even naar haar. Daarna liep hij rustig met haar naar zijn huis toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 02-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 13 Jaar
Soort: Vampier
Partner: I was always conscience to love someone and only now I realize that

Trainen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainen..   Trainen.. I_icon_minitimema jan 04, 2010 1:09 pm

Melody keek even achterom en dan naar hem. Ze zuchtte kort en stak haar handen in haar zakken. Ze liep stil achter hem aan zonder wat te zeggen. Nog steeds aan het twijfelen of hij haar nu stom ofzo zou vinden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Trainen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trainen..   Trainen.. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Trainen..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Overig Gebied :: Autopark-
Ga naar: