Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 prooien zoeken met Zelman..... xD

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimezo jan 03, 2010 6:29 pm

Temari liep richting het winkelcentrum in de grote stad en ze keek rustig rond. Ze keek soms achterom of Zelman haar nog volgde maar ze keek dan weer gewoon voor haar. Ze gooide haar haar naar achter en liep gewoon door en ze duwdde de deur open en hield hem open voor Zelman en ze waren uiteindelijk in het winkelcentrum. Ze keek nieuwsgierig rond en ze zag deze keek alleen maar mensen lopen en ze grijnsde breed. Rustig liep ze door en ze stoptte even en haar oog bleef even hangen op een winkel maar ze keek toen gewoon weer naar Zelman. "nou we zijn er, al een prooi uit gekozen" en ze grijnsde breed en keek even de lange gang in van het winkelcentrum.

(alleen ik & Zelman)
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimezo jan 03, 2010 7:17 pm

Zelman kwam naast Temari stil staan. Hij had zijn handen nog steeds in de zakken van zijn vest en hij bekeek de mensen. ''Ik zie niet echt uitdagende mensen, wat betekend dat ik ze allemaal in een keer levend kan verbranden als ik dat wil..'' zei Zelman met een zucht en lichtjes verveeld. Als hij vecht dan deed hij ook zowat alles met vuur, echt vechten deed hij nauwlijks aan behalve bij trainingen en als het gewoon niet anders kon. Hij kon dan ook echt wel gewoon vechten alleen soms had hij er ook gewoon geen zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimezo jan 03, 2010 7:30 pm

Temari keek rond en was wel teleurgesteld normaal liepen hier meestal mensjes die dachten dat ze alles waren en die leerde ze dan graag een lesje. Ze keek naar Zelman en hoordde wat hij zei "dan doe je dat toch" zei ze droog "ik hou wel van gebarbecued eten" en ze grinnikte even. En ze begon te lopen en ze liep naar een winkel en ze keek naar binnen en keek naar de kleding die er hing. Ze rolde met haar ogen en ze verveeld zich een beetje en ze draaide zich om en keek om naar Zelman. "weet jij een betere plek dan???" zei ze droog en ze frutte wat aan haar blonde haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimezo jan 03, 2010 8:05 pm

Zelman liep rustig met haar mee en hij keek even in het rond. ''Ik zou het kunnen doen..'' zei hij rustig. ''Maar dat verspild alleen maar energie..'' zei hij daarna droog en hij zag haar naar de kleren kijken. ''We zijn hier niet om te shoppen hoor..'' zei Zelman met een zucht, dat was nou weer typisch iets voor meiden. Naar kleren kijken. Hij keek dan ook even omzich heen en hij hoorde haar vraag. ''Nee..'' zei hij heel simpel en hij liep rustig verder terwijl hij ongezien enkele mensen bekeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimezo jan 03, 2010 8:43 pm

Temari keek naar hem en deed een pluk haar achter haar oor en ze hoordde wat ie zei en ze grinnikte. "ja zonde van je energie" zei ze rustig en ze ging weer recht staan. Ze hoordde toen zijn andere woorden en grinnikte en liep snel met hem mee. "ik mag dan wel een vampier zijn maar ik moet er wel goed uit zien" zei ze op sarcastische toon en ze keek even naar sommige mensen. "wat zijn ze toch saai" zei ze droog en ze liep verder en ze keek naar Zelman. "al iemand boeiends gezien" vroeg ze rustig en ze keek even naar haar pistoolkoker aan haar been ze had zin om hier iedereen neer te schieten behalve Zelman dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimezo jan 03, 2010 8:53 pm

''Je ziet er al goed uit dus waarom zou je er beter uit willen zien als dat niet meer mogelijk is?'' Zei Zelman rustig tegen haar terwijl hij gewoon voor zich uit keek. Hij hoorde dan haar vraag en achter hun vloog een rek met kleren dat buiten stond ineens in brand. ''Nee'' zei hij weer even simpel als de vorige keer. Hij bleef dan ook gewoon rustig voor zich uit kijken terwijl hij liep. Hij deed dan ook alsof hij niets had gedaan en hij hoorde achter zich mensen gillen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimezo jan 03, 2010 8:59 pm

Temari keek Zelman aan en grinnikte en liep door. "dat neem ik aan als een compliment" zei ze rustig en ze graaide in haar zak op zoek naar een elastiekje voor in haar haar. Ze hoordde zijn droge antwoord weer en rolde met haar ogen "kan je ook wat anders zeggen dan nee???". En ze hoordde mensen gillen en ze keek even om en zag het kledingrek in brand staan. Ze trok een wenkbrauw op "Zelman dat is mijn favoriete kledingwinkel" zei ze droog en ze vond eindelijk een elastiekje. Ze deed haar haar in een staart en ze keek weer rustig voor haar. Ze keek rond en zag een groepje jongens staan en ze keek er even naar. Ze waren niet interessant genoeg dus ze liep maar weer verder met Zelman.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimezo jan 03, 2010 9:10 pm

Zelman knikte even. ''Dat was het ook..'' zei hij rustig en hij hoorde toen haar vraag. Hij grijnsde even lichtjes en hij keek vanuit zijn ooghoeken naar. ''Nee..'' zei hij met een flauwe glimlach en hij merkte dat ze nu pas het vuur door had. Hij hoorde dan ook haar woorden en hij keek weer voor zich uit. ''Dat is pech voor zowel jou als die winkel.'' zei hij rustig met een lichtje glimlachje en hij merkte de groep jongens op. Hij stak een mooi van de jongen in de brand en de andere begonnen er op te slaan om het uit te krijgen. Zelman schudde eens zijn hoofd. Mensen kon hij maar niet begrijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimezo jan 03, 2010 9:16 pm

Temari hoordde wat ie zei en grinnikte en ze kreeg een kleine blos op haar gezicht en ze keek maar weer voor haar en ze dacht aan die winkel. "nee dat is niet pech daar kocht ik altijd mijn mooie kleding" zei ze heel erg overdreven en dramatisch. Daarna deed ze weer normaal en deed ze of er niks aan de hand was. Haar blik was weer emotieloos en ze keek weer even naar de jongens en zag er een in brand vliegen en ze kon haar lach niet inhouden. "dat zag er echt vaag uit weetje" zei ze grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimezo jan 03, 2010 9:26 pm

Zelman keek even naar haar vanuit zijn ooghoeken en hij had de lichtte blosjes gezien. Hij grijnsde even lichtjes en hij keek rustig weer voor zich uit. ''Dan is het dus wel pech want daar kocht je je mooie kleren, en ik had de hele winkel ook helemaal in de brand kunnen laten vliegen, als het nu al niet in de brand staat teminste..'' zei hij droog. Hij hoorde haar vervolgens lachen en hij keek even droog naar haar. ''Ach hij moest wat bruinen, hij zag er al zo bleek uit..'' zei hij droog en hij keek weer voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimezo jan 03, 2010 9:44 pm

Temari merktte dat ze bloosde en keek even de andere kant op want ze haatte het als ze rood werd en zeker door een jongen. Ze keek weer voor haar uit en hoordde wat Zelman zei en rolde met haar ogen. "als je dat doet sla ik je" zei ze droog en ze keek hem grijnsend aan. Ze liep rustig verder en ze kon nog net de jongen op de grond zien vallen "awh verspilde maaltijd" zei ze sarcastisch en ze begon wat te frutte aan haar staart. "misschien moet jij ook maar is wat bruinen" en ze keek hem plagend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimezo jan 03, 2010 10:01 pm

''Ik zou het graag doen, maar ik hoef geen klap..'' zei hij droog en hij luisterde naar haar volgende woorden. ''Misschien..'' zei hij droog en hij keek even naar haar bij haar laatste woorden. ''Dat moet jij nodig zeggen, jij bent hier ook niet de bruinste..'' zei hij droog en hij grijnsde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimezo jan 03, 2010 10:05 pm

Temari keek hem aan en grinnikte "brave jongen" en ze stak haar tong uit. En ze liep rustig verder en ze keek weer rustig voor haar. Ze keek naar de winkels waar ze langs kwamen en ze zag leuke dingen liggen en elke keer als ze die zag kwam er een brede grijns op haar gezicht. Maar ze liep wel gewoon door en ze hoordde zijn woorden en ze rolde even met haar ogen. "maar ik ga niet in de zon zitten omdat ik daar geen zin in heb" zei ze droog en ze keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimezo jan 03, 2010 10:26 pm

''Ik ben geen hond..'' zei Zelman droog en hij grinnikte even. Hij keek haar dan ook voor kort aan en hij keek daarna weer rustig voor zich uit. Hij zuchtte eens diep en hij hoorde daarna haar volgende woorden. ''Tja dan maar niet, ik ga ook niet in de zon liggen..'' zei hij droog en hij keek voor kort omzich heen. Er was nogal weinig te beleven. En dus verveelde hij zich ook lichtjes. Hij had teminste iemand om te praten en hij richtte zijn blik dan ook weer even op Temari.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimezo jan 03, 2010 10:38 pm

Temari keek hem aan en kon een grinnik niet onderdrukken. "wat jammer nou dan kon ik je vertroetelen" zei ze op een wat sarcastische toon. Ze keek maar weer voor haar en liep rustig door en ze keek om haar heen en haar maag knordde en ze keek naar Zelman en grijnsde flauwtjes. Ze hoordde wat hij zei en rolde nog een keer met haar ogen en ze begon weer te frutten aan haar staart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimezo jan 03, 2010 10:45 pm

Zelman keek even met een walgende blik richting haar. ''Nee bedankt, ik ben al genoeg vertroeteld..'' zei hij met een vermoeide zucht en hij dacht dan ook voor kort aan Melody. Hij keek daarna maar weer in het rond en hij hoorde de maag van Temari. ''Honger?'' vroeg hij droogjes en hij keek grijnsend om naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimezo jan 03, 2010 10:51 pm

Temari keek om naar hem en hoordde wat hij zei. "vertroeteld he??? door wie??? door je vriendinnetje???" en ze grinnikte even. En ze liep rustig door en ze begon buikpijn te krijgen en ze hoordde wat ie vroeg. "eu ..... ja" en ze grijnsde ongemakkelijk en haar maag knordde weer en ze kreeg nog meer buikpijn. "als ik niet snel iets eet ga ik dood" zei ze droog en ze keek hem even rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimezo jan 03, 2010 11:15 pm

''Ik heb geen vriendin, het was een meisje waar van ik dacht dat ze me nichtje was maar eigenlijk een kennis is, en ze vond het nogal leuk om me te zien..'' zei hij droog. Hij hoorde dan haar antwoord op zijn vraag en hij grijnsde even lichtjes. ''Nou er zijn hier genoeg prooien, dus ik zou zeggen; leef je uit..'' zei hij droog en hij grinnikte even. Hij richtte zijn blik dan ook even op de mensen om hen heen en hij snoof een keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimezo jan 03, 2010 11:20 pm

Temari luisterde onder de buikpijn door aandachtig naar Zelman en ze grinnikte even. "wat schattig" zei ze grinnikend en ze greep naar haar buik. "verrekte...." en ze hield haar mond maar en ze grijnsde flauwtjes en ze keek even rond. Ze hoordde wat hij zei en ze keek hem aan. "oke ben zo terug" ze grijnsde even. Ze keek om haar heen en zag een groepje jongens en ze rendde er heen. Ze stoptte bij een jongen en keek hem lief aan "zou je me misschien willen helpen???" vroeg ze rustig en de jongen kniktte meteen ja. Ze grijnsde en ze trok de jongen mee en de vrienden die achter bleven keken hem lachend na. Ze sleurde hem mee een steegje in en de jongen grijnsde. Ze draaide zich naar hem om en keek hem aan "kom is hier met je oor ik moet je iets vertellen" zei ze op een schattige toon. De jongen buktte en Temari kwam dichterbij en beet toen keihard in z'n nek en bleef bijten tot ie stiktte en toen zoog ze hem helemaal leeg. Ze liktte haar lippen af en grijnsde vals en ze liep droog om hem heen het steegje uit. Ze liep weer naar Zelman en stoptte bij hem en grinnikte en haar buikpijn was over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimema jan 04, 2010 8:57 am

Zelman hoorde haar antwoord op wat hij had gezegt en hij grinnikte even. Hij ging tegen een paal staan en hij staarde verveeld voor zich uit terwijl hij op Temari wachtte. Hij zag verderop drie meisjes staan die naar hem keken en duidelijk over hem aan het praten waren. Zelman snoof een keer en hij sloot voor kort zijn ogen. Hij hoorde toen voet stappen aankomen. ''Was het lekker?'' vroeg Zelman droog terwijl hij een oog opende en Temari daarmee aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimema jan 04, 2010 7:03 pm

Temari keek naar Zelman die tegen een paal stond en een ogen open had. Ze keek hem aan en glimlachtte lichtjes en ze hoordde zijn vraag. "ja het ging wel" en ze keek een andere kant op en ze zag het groepje meisje smoezen en ze roldde met haar ogen. Aan zulke mensen had ze echt een hekel en ze gooide haar haar naar achter. "wat zullen we nu gaan doen???" vroeg ze rustig en ze keek hem heel even aan en haar blik ging naar de winkel die achter de paal stond waar Zelman tegen stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimema jan 04, 2010 8:51 pm

Zelman grinnikte even kort om haar antwoord en hij sloot zijn ogen dan gewoon weer rustig. Hij hoorde dan ook haar vraag en hij haalde zijn schouders voor kort op. ''Als je wil mag je die meisjes leeg zuigen, ze irriteren me..'' zei Zelman met een vermoeide zucht. Hij had namelijk wel door dat de meisjes nog steeds over hem liepen te praten, en waarschijnlijk waren het alleen maar goeie dingen. Maar dan nog, liet ze dan naar hem toe komen en het te zeggen in plaats van dat ze daar als een stelletje bange kippen bleven staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimema jan 04, 2010 9:05 pm

Temari keek naar Zelman en legdde haar hand op haar heup en ze keek even rustig naar de meisjes. Ze roldde met haar ogen en begon zich er ook aan te irriteren alleen ze snaptte niet waarom ze hadden het toch niet over haar. Ze liep naar de meiden toe en ze keek ze vuil aan en snoof. "willen jullie dood???" en ze grijnsde breed en vals. De meiden keken haar arrogant aan en eentje ervan zei "rot op joh we zijn bezig". Temari werd een beetje pissig en geïrriteerd en ze greep haar pistool van haar been en richtte hem op een meisje en ze schoot gewoon. De andere 2 meiden begonnen te gillen en rendde weg en ze stoptte haar pistool weg en mensen die erom heen stonden keken haar verbaasd aan en rende toen ook schreeuwend weg. Ze snoof en roldde met haar ogen en ze liep terug naar Zelman en ging tegen de winkel aan leunen met haar armen over elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimema jan 04, 2010 9:17 pm

Zelman opende zijn ogen weer en hij keek met een licht vals grijnsje toe naar wat er allemaal gebeurde. Toen Temari weer terug kwam hoorde hij het geluid van een politie wagen of misschien wel meer. ''Blijkbaar heeft iemand hier geen geheimpje kunnen houden..'' zei Zelman droog en hij stond recht. ''Kom..'' zei hij kortaf en hij liep met rustige passen een donker steegje in dat naast de winkel was. Hij bleef dan ook in de schaduw van het steegje staan en hij kon het winkelcentrum nog een beetje zien. Hij zag dan ook politie lopen en hij grinnikte even. ''Wat ben je toch weer lekker slim geweest..'' zei Zelman droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitimema jan 04, 2010 9:20 pm

Temari keek naar het dode meisje en ze hoordde ook politie en ze roldde met haar ogen en ze hoordde Zelman's woorden "ja blijkbaar" zei ze rustig. En ze liep achter hem aan en ze ging ook in de schaduw staan en ze leunde tegen de muur aan. Ze snoof geïrriteerd en ze keek naar de andere muur tegenover haar en ze hoordde Zelman's laatste woorden. "Ze moesten gewoon niet naar jou kijken en ze moest helemaal hun grote mond tegen mij houden" zei ze rustig en ze keek de andere kant op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





prooien zoeken met Zelman..... xD Empty
BerichtOnderwerp: Re: prooien zoeken met Zelman..... xD   prooien zoeken met Zelman..... xD I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
prooien zoeken met Zelman..... xD
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Zelman
» The Red-eyed Zelman is arrived

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Mensen Gebied :: Winkelcentrum-
Ga naar: