Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een boswandeling

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Een boswandeling Empty
BerichtOnderwerp: Een boswandeling   Een boswandeling I_icon_minitimevr jan 08, 2010 6:27 pm

Damien dwaalde eens te meer door de bossen en keek waakzaam rond,zijn hand lag op de schede van zijn zwaard. Vanavond zou hij zijn leider eens te meer gaan zien,en ze zouden over Yafuri gaan praten. Opeens hoorde hij gekraak in de bossen en omklemde de schede. Hij trok zijn zwaard en draaide zich naar het geluid. Zijn wapen leek zijn gezicht wel in twee te splijten,het maanlicht viel op het lemmet en liet een weerkaatsing achter. Wie hield zich daar schuil? Een vriend of vijand? Ook hoorde hij achterzich meer gekraak al snel gevolgd door gepraat,het was de groep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Een boswandeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een boswandeling   Een boswandeling I_icon_minitimevr jan 08, 2010 6:37 pm

Niet alleen de groep was in de buurt maar ook Yafuri was in de buurt. Niet dat hij in de gaten had dat de groep en Damien er waren. Yafuri was diep in gedachten en hij staarde voor zich uit. Zijn rechter oog was nog steeds helemaal zwart. Zou dat oog dan nu voor eeuwig blind blijven? Ineens werd Yafuri vast gegrepen en hij liet een schreeuw horen door de schrik. ''Laat me los! Laat me los!'' riep hij geirriteerd. ''Yafuri je wil toch niet weg bij ons?'' vroeg een zwaardere stem ineens. Yafuri verstijfde, het was de stem van de leider van de groep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Een boswandeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een boswandeling   Een boswandeling I_icon_minitimevr jan 08, 2010 7:33 pm

Damien hoorde opeens geroep. Hij keek achterom naar de leider en knikte naar hem. "Omsingel ze,maar laat je niet zien,er gaan twee mannen mee met mij en Damien"zei de man tegen iedereen. Damien keek hem aan en knikte dan ook. Hij liep met de man en zijn trouwste mannen richting de plaats waar zijn broeder was. Nog steeds had hij zijn zwaard vast,en hij stak het niet weg. Uiteindelijk kwam de zwart harige jongen samen met drie witharige mannen bij het gebeure aan. "Laat hem gaan"siste Damien tussen zijn tanden door. De leider legde zijn hand op zijn schouder en kneep erin,om hem rustig te kunnen houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Een boswandeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een boswandeling   Een boswandeling I_icon_minitimevr jan 08, 2010 7:40 pm

Yafuri keek verbaasd op toen hij de stem hoorde van Damien. ''Damien..'' mompelde hij. Hij keek toen op naar de baas maar hij kon niet naar zijn zwaard grijpen aangezien de baas hem te stevig vast hield. ''Zorg dat hij de pillen krijgt..'' zei de baas terwijl deze zijn blik strak op damien en zijn groep had gericht. Een paar duistere en gespierde figuren van de groep pakten Yafuri stevig vast. Twee hielden hem goed vast en drukte hem met zijn rug tegen de boom. Een derde jongen haalde een doorzichtig kokertje tevoorschijn waar duidelijk pillen in zaten. Yafuri keek met een agressieve blik naar hen. ''Mooi niet dat ik die slik, jullie kunnen allemaal stikken in die pillen!'' riep Yafuri kwaad waarna hij zijn kiezen op elkaar drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Een boswandeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een boswandeling   Een boswandeling I_icon_minitimevr jan 08, 2010 7:49 pm

Damien hoorde wat hij zei en hij leek wel te ontploffen. Hij trok zich los van zijn leider's hand en sprong voor zijn broer. Hij stak de man die de koker vast had neer en trapte die dan ook kapot. Hij keek dan naar de andere mannen. Hij haalde er naar een uit met zijn zwaard en die deinsde achteruit. Toen kon Yafuri dan ook ontsnappen. Opeens stonden er een aantal mannen bij Yafuri van de kant van Damien en die hielde de andere man bezig. "Yafuri,maak dat je loskomt en loop naar die oudere man daar"zei hij tegen hem. Dan keek hij de baas aan en omklemde het heft nog steviger,hij haalde uit naar hem maar miste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Een boswandeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een boswandeling   Een boswandeling I_icon_minitimevr jan 08, 2010 8:17 pm

De jongen wou naar hem toe stappen om hem de pillen te geven maar ineens sprong Damien voor hem en doorboorde hem. Yafuri keek verbaasd naar Damien en grijnsde toen even lichtjes toen de andere twee jongens hem los liet. Yafuri keek naar Damien en snoof. ''Ik vecht mee.'' zei hij kortaf en hij richtte zijn blik dan ook op de baas van de groep waar hij in had gezeten. ''Wel wel, onze Yafuri verraad ons wat een verassing, en dat terwijl we je zoveel geleerd hebben en voor je gezorgd hebben nog wel.'' Zei de baas grijnsend. Yafuri kneep zijn ogen even dicht en snoof. Hij opende ze daarna weer en hij keek de baas kwaad aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Een boswandeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een boswandeling   Een boswandeling I_icon_minitimevr jan 08, 2010 8:27 pm

"Je mag alles zeggen wat je wil,maar mijn broer is geen verader. Hij vecht voor het gene wat goed is volgens hem. En dat maakt hem beter dan jullie allemaal."zei hij kalm tegen hun en keek de baas kwaad aan. Toen stonden er ook de andere groepsleden en ze hadden de gehele andere groep omsingelt. De middelbare man met het witte haar stapte naar voor,en voor het eerst was zijn gelaat zichtbaar. Zijn nek zat onder de snejen en bijtwonden zijn gezicht vol litekens,maar de vriendelijkheid straalde hij af. "Laat ze met rust,als jij wil vechten dan vecht je met mij. Dat is op zijn minst nog eerlijk"zei de man met een kille stem tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Een boswandeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een boswandeling   Een boswandeling I_icon_minitimevr jan 08, 2010 8:43 pm

Yafuri keek naar de jongens met wit haar en vervolgens kwam hun baas ook tevoorschijn. Yafuri bekeek hem met een scherpe blik en hij hoorde dan ook wat hij zei. Yafuri keek voor kort naar Damien maar keek dan weer naar de twee bazen. ''Nee! Hij is van mij, ik maak hem af!'' riep Yafuri kwaad en hij sprong dan ook voor de baas van de slechtte groep en Yafuri keek hem kwaad in. De baas grijnsde breed. ''Dat meen je toch niet serieus.'' zei hij met een spottende de grijns. Yafuri deed een paar stappen naar achteren en hij ging in een vecht houding staan. ''Mooi wel..'' gromde Yafuri en hij keek voor kort weer vanuit zijn ooghoeken naar Damien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Een boswandeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een boswandeling   Een boswandeling I_icon_minitimevr jan 08, 2010 8:53 pm

Damien keek hem aan en snoof even. Dit had hij kunnen verwachten. Hij schudde zijn hoofd lichtjes en keek zijn broer even aan. De man deed hetzelfde. En waarschijnlijk hadden ze de zelfde gedachten. "Yafuri,deze strijd is niet de jouwe maar die van onze groep tegen hem om jou een beter leven te kunnen geven. Doe het niet,en geloof me,jij vecht uit haat,wij vechten om eer,en om een rede. Jij vecht ook om een rede om wat ze jou hebben aangedaan en verteld,maar als je nu strijd geloof me jongen dit gevecht zal dan niet het einde betekennen van hem daar"zei hij tegen hem. Damien ging naast zijn broer staan en keek hem aan met een korte blik. "Laat ons samen vechten,we kunnen het"zei hij tegen zijn leider en grijnsde even. De leider knikte en deed enkele stappen achteruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Een boswandeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een boswandeling   Een boswandeling I_icon_minitimevr jan 08, 2010 9:03 pm

Yafuri luisterde naar de woorden van Damien en hij hoorde de baas toen vals lachen. ''Je broer heeft voor één keer gelijk, je bent te zwak om mij aan te kunnen Yafuri!'' riep de baas spottend en Yafuri keek weer kwaad naar hem. Yafuri raakte nu echt pist-off door hem en hij balde zijn vuisten dan ook. ''We zullen wel is zien wie hier ten onder gaat..'' gromde Yafuri en hij rende ineens op de baas af. Hij sloeg met een vuist richting de baas maar deze ontweek simpel. Vervolgens sprongen er een paar jongens op Yafuri af omdat ze hun baas wilde beschermen en ze sloegen tegelijk richting Yafuri. Yafuri ontweek zo snel mogelijk, toch dacht hij er niet aan om zijn zwaard te trekken. Hij zou dit met echt vechten afmaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Een boswandeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een boswandeling   Een boswandeling I_icon_minitimevr jan 08, 2010 9:10 pm

Damien keek de leider aan en zijn ogen zagen heel donker bruin,niet rood maar bijna zwart. Hij werd kwaad nu. Damien sprong de lucht in en lande vlak voor Yafuri zijn leider. Hij sloeg met zijn zwaard richting de leider zijn schouder maar raakte hem niet. Toch wist hij hem een harde klap te geven met het heft. Dan grepen enkele mannen naar hem toe maar hij dook weg. Andere mannen wouden hun helpen maar Damien's leider stak zijn hand op. "Laat ze maar doen,ze redden zich wel,maar zodra er iemand gewond raakt spring je bij"zei hij tegen al zijn mannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Een boswandeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een boswandeling   Een boswandeling I_icon_minitimevr jan 08, 2010 9:40 pm

Yafuri zag vanuit zijn linker ooghoek dat Damien zijn baas aanviel. Yafuri keek toen naar de jongens om hem heen, maar met zijn rechter oog kon hij nu niets zien aangezien die blind was en hij moest bij zijn rechter kant dan ook verhaal op zijn gehoor vertrouwen. Ineens kreeg hij dan ook een klap tegen zijn kaak maar hij sprong snel recht en hij trapte een jongen onderuit waarna hij omhoog sprong en een jongen tegen zijn hoofd trapte. Daarna sprong hij een boom in en landde op een tak. Een jong sprong hem achterna en Yafuri pakte een andere tak vast en boog de om zodat die gespannen stond. Op het moment dat de jongen bij Yafuri in de buurt kwam liet Yafuri de tak los en deze knalde tegen de jongen waardoor deze zijn evenwicht verloor en naar beneden viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Een boswandeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een boswandeling   Een boswandeling I_icon_minitimevr jan 08, 2010 10:32 pm

Damien keek naar zijn broer en besloot maar met zijn vuisten verder te gaan vechten. Hij gaf een jongen een harde slag in zijn maag tot hij een slag op zijn kop kreeg. Hij zwijmelde even en viel dan op zijn knieeën en greep naar zijn hoofd. Het bloede zachtjes. Hij nam zijn zwaard en hield die aan de keel van de leider en keek iedereen aan. "Kappe nu"schreeuwde hij uit naar iedereen en keek dan dodelijk naar de man die hier zou gaan sterven. "Oftewel,gaan jullie mooi mijn broer met rust laten,en lopen jullie nu weg,oftewel komt er nu een eind aan zijn leven"zei hij fel. Hij hield het lemmet dan nog steviger tegen de man zijn keel zodat hij begon te bloeden. Wat hij niet wist was dat er nog enkele jongens achter hem stonden met pillen en andere wapens en nog wel meer vast stonden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Een boswandeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een boswandeling   Een boswandeling I_icon_minitimevr jan 08, 2010 11:21 pm

Yafuri keek verbaasd op toen hij hoorde wat Damien zei. Hij sprong naar beneden en hij landde rustig op de grond. Hij merkte dan ook de jongens op achter Damien en hij snoof eens. Yafuri zag dat een jongen op Damien af wou stappen en Yafuri trok zijn zwaard en gooide deze op de jongen af. De jongen werd doorboort door het zwaard en de andere jongens keken geirriteerd richting Yafuri. ''Kom dan..'' zei Yafuri met een grijnsje, toch bleven de jongens staan aangezien Damien hun baas nog vast had. Yafuri ging recht staan maar schuin achter hem stond ook nog steeds een jongen van de groep en deze sloeg hem ineens tegen zijn slaap aan. Yafuri had het niet aan kunnen zien komen en hij keek even scheel waarna zijn ogen dicht vielen en hij op de grond klapte. De jongen keek grijnsend toe en de andere jongens lachtte even vals. Op de mond van de baas verscheen een licht vals grijnsje ookal zat hij nu in een vernauwde situatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Een boswandeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een boswandeling   Een boswandeling I_icon_minitimevr jan 08, 2010 11:24 pm

Damien keek naar Yafuri en wou naar hem toe gaan maar de leider van hem ging al naar hem toe. Hij keek even naar zijn mannen en die moedigde hem aan om hem te vermoorden. Hij wou het ook graag doen,maar het was tegen de code. Hij snoof even keek hem aan. Hij seed nog dieper met het zwaard in de man zijn keel zodat hij bijna zijn luchtpijp had door gesneden. "Wel rot op,of hij legt hier het loodje,en waag het mij of iemand anders aan te raken,een beweging met het zwaard en hij bloed dood"zei hij tegen iedereen. Damien was veranderd in de korte tijd dat hij hier was. Vroeger deed hij dit normaal niet,nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Een boswandeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een boswandeling   Een boswandeling I_icon_minitimevr jan 08, 2010 11:46 pm

Yafuri lag stil op de grond met zijn ogen gesloten. Hij hoorde of voelde dan ook niets meer en was voorlopig wel buiten westen. De baas voelde hoe het mes meer in zijn keel ging en hij snoof een keer. Ineens stompte hij Damien in zijn maag en trapte hij hem vervolgens bij hem weg zodat hij wel los moest laten. Hij legde dan een hand op zijn bloedende nek en hij keek scherp naar de leider van Damien die naar Yafuri toe liep. ''Laat hem liggen, jullie hebben toch niks aan hem. Hij is een mensenbloedzuiger dat kun je niet veranderen. Niet meer op de leeftijd die hij nu al is'' zei de baas met een valse grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Een boswandeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een boswandeling   Een boswandeling I_icon_minitimevr jan 08, 2010 11:50 pm

Damien viel hard neer en wou recht kruipen. De leider keek hem aan en schudde zijn hoofd. "Geloof me,als hij het wilt dan kan hij het. En zeker als Damien helpt,het zit in zijn bloed en door de jaren bij jou is het er niet uit geraakt"zei hij tegen hem en stond dan op. De mannen liepen naar Yafuri en tilde hem op. Ze legde hem neer bij Damien die nog bij bewustzijn was. En ze bleven dan ook zitten. "Wel wat denk je,een eerlijk gevecht één op één"zei de leider tegen de man die nu voor hem stond. Hij raapte het mes van Damien op en liep daarmee naar Damien toe. "De inzet,er is er geen,tenzij je Damien en Yafuri wilt,maar geloof me Damien krijg je niet zo snel bij je hoor"zei hij kalm tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een boswandeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een boswandeling   Een boswandeling I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een boswandeling
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Buiten Gebied :: Bossen-
Ga naar: