Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dwalen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Dwalen   Dwalen I_icon_minitimema jan 11, 2010 8:12 pm

Een meisje met rood haar en rode ogen liep door wat steegjes. Haar ogen keken kil om haar heen. Ze had een iets dikkere buik en was razend, nog steeds. Ze was zwanger en wilde dat eigenlijk niet. Ze dacht even aan haar zusje maar de gedachte ging naar Zero. Ze had hem al een tijdje neit gezien en wie weet waar zat hij dit keer. Ze keek om haar heen en ging even tegen een muur staan. Ze werd sneller moe en dat was neit fijn. Ze keek kort naar haar buik en sloot kort haar ogen. Haar ogen schoten open toen ze wat hoorde..

[Ik & Zero]
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dwalen   Dwalen I_icon_minitimema jan 11, 2010 8:24 pm

Zero keek vanuit de daken neer op een roodharig meisje. Hij had een sippe houding op zijn gezicht staan en sprong dan ook naar beneden en zakte daar op zijn knieën en begon te wenen. Dit was allemaal deel van zijn meesterlijke plan om haar te vermoorden. Tranen rolde over zijn wangen zijn handen steunde op de vloer zodat hij niet zou gaan liggen blijten op de grond,het gesnik klonk niet over dreven,maar het klonk ook niet nep. Hij had spijt van wat hij had gedaan bij zijn nichtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dwalen   Dwalen I_icon_minitimema jan 11, 2010 8:27 pm

Milla draaide haar om en keek naar Zero. Ze zag de tranen en hoorde het gesnik. Ze twijfelde even en liep dan voorzichtig naar hem toe. "Zero?" vroeg ze voorzichtig en keek hem aan. "Is er iets?" vroeg ze en keek even rond. Ze snoof kort en keek dan weer naar hem. Ze stak haar hand uit om hem recht te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dwalen   Dwalen I_icon_minitimema jan 11, 2010 8:30 pm

Zero hoorde zijn naam maar huilde nog steeds. "Milla,ik heb spijt van wat ik gedaan heb,er was iets mis met me,iets wat ik nooit had kunnen voorzien"zei hij tegen haar en veegde even de tranen vanuit zijn ogen. Hij ademde niet rustig maar heel snel na elkaar. Als je in zijn ogen keek zag je dat hi de waarheid sprak,maar natuurlijk wist hij zelf wel beter. Deze avond zou de beste avond worden sinds een lange tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dwalen   Dwalen I_icon_minitimema jan 11, 2010 8:32 pm

Milla hoorde de woorden en trok hem recht. "Ik ben hersteld dus het is niet zo erg" zei ze en glimlachtte zwakjes. Ze had even een steek in haar buik maar negeerde het. Ze wilde niet dat iemand wist dat ze zwanger zou zijn. Ze keek Zero aan en zweeg even. "Gaat het weer?" vroeg ze voorzichtig en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dwalen   Dwalen I_icon_minitimema jan 11, 2010 8:37 pm

De woorden deden Zero toch zonder het acteren iets goed. Hij keek haar aan en glimlachte even zachtjes. Hij legde zijn hand op haar schouder en trok haar dan ook tegen zich aan. "Het spijt me echt Milla dit wou ik niet,laat me je toch enigzins een teken van mijn excuses aanbieden en je mee vragen naar mijn huis."vroeg hij aan haar en keek haar dan even aan. Haar buik was hem zeker niet ontgaan maar wat er echt mis was gegaan wist hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dwalen   Dwalen I_icon_minitimema jan 11, 2010 8:39 pm

Milla schrok even toen hij haar tegen zich aantrok. Ze keek hem aan en knikte maar. "Is goed" zei ze en glimlachtte zacht. Ze beet even op haar lip. Hij was wel haar neef maar als iemand haar tegen zich aantrok moest ze altijd blozen. Ze stapte snel achteruit en keek hem aan. Ze probeerde ook dat haar buik niet te hard opviel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dwalen   Dwalen I_icon_minitimema jan 11, 2010 8:45 pm

"Okeey,deze keer gebeurd er niets geloof me maar"zei hij grappend tegen haar. Hij keek even naar haar buik en fronste kort. "Wat is het met je buik,een dikkert naar binnen gewerkt ofzo"zei hij lachend tegen haar. Hij stak zijn handen in zijn zakken en keek haar even aan. Als ze klaar was dan konden ze vertrekken. "Er zit wel een vriend bij me thuis,ik hoop dat je het niet erg vind"vroeg hij aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dwalen   Dwalen I_icon_minitimema jan 11, 2010 8:47 pm

Milla hoorde de woorden en zweeg even. "Euh ja heel veel gegeten he" zei ze en glimlachtte vaag. Ze slikte even en keek hem aan. "Niet erg hoor" zei ze en glimlachtte lichtjes. Ze keek even rond en dan naar hem. "Jij weet waar het is" zei ze en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dwalen   Dwalen I_icon_minitimema jan 11, 2010 8:56 pm

"Wel volg me dan maar"zei hij tegen haar en stak zijn handen in zijn zakken. "Je moet op dieet,misschien moet je je voeden met kleine kindjes,heb gehoord dat het je slanker maakt"zei hij plagend tegen haar en keek haar eventjes aan. Dan liep hij ook maar rustig door richting zijn huis. Hij geeuwde even en was aan het nadenken over hoe hij dit zou moeten verklaren aan Kenshin,en wat die dan wel niet zou denken van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dwalen   Dwalen I_icon_minitimema jan 11, 2010 8:59 pm

Milla zweeg. "Euh oke dan" zei ze snel en volgde hem. Haar blik keek even rondom haar en ze keek dan voor haar. Ze keek af en toe naar haar buik en liep dan stil achter hem aan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dwalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dwalen   Dwalen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dwalen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Mensen Gebied :: Steegjes-
Ga naar: