Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Thinking about something..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimema jan 11, 2010 10:30 pm

(Alleen Kenshin & Zero)

Kenshin kwam weg van het huis van Zero. Hij was gewoon maar ergens heen gelopen. Het kon hem op dit moment niet zoveel schelen waar hij uit kwam. Hij was dan ook diep in gedachten en hij lette niet echt op waar hij heen liep. Ineens hoorde hij dan ook wat onder zijn schoenen ritselen en hij merkte dat het gras was. Hij was uitgekomen op een groot grasveld. Kenshin keek dan even in het rond en hij ging uiteindelijk maar onder een boom zitten die aan de rand van het grasveld stond. Hij staarde wat naar de lucht, het was dan ook avond dus de maan scheen fel. Hij moest steeds maar denken aan Zero. Aan de kus en aan het gedoe met het meisje. Hij slikte dan ook weer een keer en hij voelde zich toch wel lichtjes warm worden van binnen bij de gedachten aan die kus. Het was maar een simpel kusje op de wang geweest maar toch had het Kenshin veel gedaan. Het gebeurde namelijk niet vaak dat een jongen zomaar een kusje op de wang van een andere jongen gaf. Teminste Kenshin had dat nog nooit mee gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimema jan 11, 2010 10:34 pm

Zero kwam aanlopen,hij was naar hier gekomen voor Kenshin. Hij had zijn geur pad gevolgd naar hier. En nu stond hij enkele meters van hem af en hij sloot zijn ogen. Hij liet zijn wapens achter op de plaats waar hij stond buiten het geweer. Hij schaamde zich,er lag een kleine berg wapens achter hem nu. Dan liep hij door naar Kenshin en hij knielde voor hem neer. Hij keek een lange tijd naar de grond en zuchte eventjes. "Ik wist niet of ik je achterna moest gaan,maar ik kon je niet aleen laten,allesins niet nu"zei hij tegen hem en legde zijn hand op Kenshins schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimema jan 11, 2010 10:43 pm

Kenshin had zijn ogen voor even gesloten en hij zag Zero in gedachten voor zich. Dat deed hem dan ook even glimlachen en hij had dan ook niet door dat Zero in de buurt van hem was. Hij hoorden dan ook plots een stem en hij opende zijn ogen. Hij keek verbaasd op naar Zero. Hij had niet verwacht dat hij hem zou volgen. ''Waarom kon je me niet alleen laten?'' Vroeg Kenshin zacht aan hem. Gaf Zero dan toch meer om hem dan hij zelf had verwacht? Hij glimlachtte dan even lichtjes en hij voelde de hand op zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimema jan 11, 2010 10:48 pm

"Omdat ik je graag in mijn zicht heb,zodat ik zeker weet dat er je niets overkomt"zei hij tegen hem en liet zijn kop even hangen. Hij gaf om Kenshin dat was nu wel gebleken. Zero zuchte even diep en luisterde naar alles om hem heen. "Kenshin mijn beroep verandert niet de jongen die je hebt gezien voor dat ik naar de stad ging,misschien voor enkele momenten,maar die jongen blijft nog altijd. En ik kan het gewoon niet aan moest ik je verliezen,je bent veel meer waard voor me dan wie dan ook"zei hij tegen hem,ookal was het laatste minder hard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimema jan 11, 2010 10:54 pm

Kenshin zijn ogen werden groot toen hij al die woorden hoorde van Zero. Het raakte hem dan ook lichtjes. Zelfs zijn ouders hadden nooit tegen hem gezegt dat ze zoveel van hem hielden. Kenshin slikte dan een keer. ''Dat betekent echt heel erg veel voor me..'' Sprak Kenshin zacht tegen hem maar wel hoorbaar. Zonder dat hij het dan ook echt door had omhelsde hij Zero ineens. Hij had zich niet meer kunnen bedwingen en hij moest het gewoon kwijt. Hij hield zich dan ook dicht tegen Zero aan en hij begroef zijn gezicht in zijn shirt. Hij hoopte dan ook dat Zero het niet erg vond. Maar die woorden van Zero hadden hem gewoon echt geraakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimema jan 11, 2010 10:57 pm

Zero keek hem aan en glimlachte zachtjes. Toen hij hem omhelsde was hij verbaasd maar zonder er bij na te denken sloeg hij zijn armen om hem heen en sloot zijn ogen. Hij wreef zachtjes over zijn rug en voelde zijn hart razen. "Ik hou van je"zei hij zachtjes tegen hem. Deze woorden hadden veel inslag op zichzelf,maar waarschijnlijk veel meer op Kenshin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimema jan 11, 2010 11:04 pm

Kenshin sloot zijn ogen en hij glimlachtte lichtjes op het moment dat Zero zijn armen om hem heen sloeg en zachtjes over zijn rug wreef. Kenshin zijn hard leek dan ook wel een vreugde sprongentje te maken en hij voelde zich warm worden van binnen. Ineens schoten zijn ogen open toen hij die woorden hoorde, die woorden die hij nooit zomaar had verwacht. Hij ging dan ook wat rechter zitten en hij keek met een verbaasde blik naar Zero. Hij had bijna zo'n moment van om te zeggen: 'Meen je dat?' Maar dat besloot hij maar achter wegen te laten. Er verscheen dan een glimlach op zijn gezicht en hij drukte zich weer tegen Zero aan. ''Ik hou ook van jou Zero, eigenlijk vond ik je al een tijdje leuk..'' Sprak Kenshin zacht tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimedi jan 12, 2010 5:10 pm

Zero keek hem even aan en glimlachte. Met de woorden die Kenshin sprak kleurde zijn gezicht lichtjes rood. Hij keek hem een lange tijd in de ogen aan en die glimlach ruste een lange tijd op zijn lippen. Hij kende liefde weer,maar het was voor het eerst dat hij voor iemand van zijn eigen geslacht viel. Ach,dat moest dan ook maar is gebeuren in het leven zeker,ookal was het op dit moment wel in de foute omstandigheden aan het licht gebracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimedi jan 12, 2010 6:26 pm

Kenshin bleef nog een tijdje tegen Zero aan zitten. Het gaf hem zo'n fijn gevoel om te horen van Zero dat hij ook van hem hield dat hij bijna ging denken dat dit een droom was. Hij ging dan weer even recht zitten en hij had zijn handen tegen de borst van Zero gelegt. Kenshin keek hem rustig aan en hij glimlachtte even lichtjes. ''Eerlijk gezegt had ik echt niet verwacht dat jij op hetzelfde geslacht viel.'' Zei Kenshin zacht tegen hem en ook lichtjes wat voorzichtig. Hij richtte zijn blik dan ook even naar de grond en hij zuchtte diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimedi jan 12, 2010 6:32 pm

"Wel Kenshin het zit zo,tot jij er was wist ik het ook niet"zei hij tegen hem en haalde zijn schouders op. Zero legde zijn hand op een hand van hem en streek daar zachtjes over. "Wel ik weet een ding voor jouw en mij zal er nu wel wat gaan veranderen,in de positieve zin natuurlijk"zei hij tegen hem en glimlachte eventjes. Hij voelde zich eigenlijk heel gelukkig zoals hij zic vroeger toen zijn familie nog leefde ook had gevoeld. Maar dit voelde zelfs nog beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimedi jan 12, 2010 6:43 pm

Kenshin glimlachtte om zijn antwoord. ''Ik wist het al heel lang van mezelf, maar ik vertelde je eerst niet dat ik je leuk vond omdat ik bang was je kwijt te raken, en je bent de enige waar ik eens echt vrienden mee ben, en nu zelfs meer..'' Sprak Kenshin zacht tegen hem en hij keek hem dan ook weer aan in de ogen. Hij had zulke mooie ogen, ze waren bijna om bij weg te smelten. Kenshin voelde dan ook hoe Zero zijn hand legde op een van de zijne en hij sloot zijn ogen voor kort toen hij er zachtjes over streek. ''Dat is leuk om te horen.'' Zei Kenshin met een lichtte glimlach nadat hij Zero zijn andere woorden had gehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimedi jan 12, 2010 6:52 pm

"Je moest het ooit zeggen moesten deze gevoelens niet wederzijds zijn,ik beloof je een ding,je zal me nooit kwijt raken om welke reden dan ook"zei hij tegen hem. Hij liet zijn hand los en keek even naar de grond. Nu werd de jongen overspoelt door zo veel gevoelens dat hij niet wist wat hij moest doen. Hij drukte de arme van Kenshin omloog en zette zich tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimedi jan 12, 2010 7:28 pm

''Ik wil je ook nooit meer kwijt..'' Zei Kenshin op een zachtte toon tegen hem. Hij merkte dan dat Zero zijn hand van de zijne afhaalde en niet veel later zijn armen omhoog drukte en Zero tegen hem aan kwam zitten. Kenshin keek naar hem en hij voelde zich nog warmer worden, een vreemde gevoel drong zijn buik dan ook binnen en hij slikte een keer. Kenshin ging dan met een hand zachtjes strelend door het haar van Zero.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimedi jan 12, 2010 7:32 pm

Zero keek hem aan en glimlachte eventjes. Hij legde zijn andere arm op Kenshin zijn buik. Het zachte gestreel in zijn haar deed hem goed. Dan sloot hij zijn ogen en ademde eens diep in,zijn hartslag was langzaam maar zeker weer normaal aan het slaan. Hij legde zich even goed en keek dan even kort naar het gezicht van Kenshin. Hij gaf hem dan een zachte kus in zijn nek en streek zachtjes over zijn buik met zijn hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimedi jan 12, 2010 7:53 pm

Kenshin sloot zijn ogen op het moment dat Zero zijn arm op zijn buik legde. Hij zelf deed dan ook gewoon door met het zachtte gestreel in zijn haar en hij opende zijn ogen weer even. Hij zag dan dat Zero hem op dat moment ook aan keek en hij glimlachtte even lichtjes naar hem. Kenshin zijn ogen werden dan even groot toen hij zag dat Zero met zijn gezicht naar zijn hals ging en hij voelde vervolgens het zachtte kusje in zijn hals en daarna ook het gestreel over zijn buik. Kenshin werd dan ook knalrood en hij haalde een keer diep adem, het leek namelijk wel of zijn hart op hol sloeg. Hij was gewoon echt zo blij dat Zero ook hem verliefd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimedi jan 12, 2010 8:03 pm

Zero hoorde zijn hartslag en grijnsde eventjes. Hij streek nog steeds met zijn hand over Kenshin's buik. Dan haalde hij zijn hoofd van Kenshin's borst en keek hem een lange tijd in zijn ogen aan,zijn hart maakte even een sprongetje. Hij gaf hem dan een korte kus op zijn mond en keek hem daarna weer aan. Hij zette zich naast hem neer en sloeg zijn arm om hem heen. Een rilling liep over zijn rug toen hij zich naast hem had gezet waarschijnlijk kwam dat door de wind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimedi jan 12, 2010 8:15 pm

Kenshin genoot van het gestreel op zijn buik en hij had voor even zijn ogen dan ook weer gesloten. Hij keek dan weer op toen Zero zijn hoofd van zijn borst afhaalde en Kenshin bleef hem ook een tijdje aan kijken. Hij zag dan hoe Zero dichterbij kwam met zijn hoofd en hem vervolgens een kort kusje gaf. Keshin glimlachtte dan ook even vrolijk na het kusje. Hij hield zijn blik dan ook op Zero gericht toen hij naast hem kwam zitten en een arm om hem heen sloeg. Kenshin ging dicht tegen Zero aan zitten en hij drukte dan ook voorzichtig een kusje op de mond van Zero. Plots hoorde Kenshin gelach en hij keek verbaasd om. Een groep in het zwart gekleedde jongens stonden een paar meter van hen af. Ze keken met spottende en walgende blikken richting Zero en Kenshin en ze hadden dan ook messen en andere wapens vast. Ze hadden schijnbaar de wapens van Zero gevonden. ''Kunnen jullie niet ergens anders een walgelijk gaan doen? Dit is gewoon echt te smerig voor woorden.. Vieze gays..'' Zei een lange en gespierde jongen. Deze was blijkbaar de leider van de groep en hij keek met een geirriteerde maar ook nog steeds walgende blik richting Zero en Kenshin. Kenshin gromde dan ook lichtjes. ''Donder lekker zelf op.'' Snauwde Kenshin richting hun. Al leek dat niet zo'n goed idee geweest, de leider leek dan ook kwader te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimedi jan 12, 2010 8:20 pm

Zero keek hem aan en grijnsde eventjes. Toen hij de stemmen hoorde gromde hij even en keek naar de wapens die ze vasthadden. 'Die wapens kunnen ze toch niet gebruiken'dacht hij. Hij legde zijn arm weer gewoon en sprong dan recht. "Hoe laf is het wel niet om ons te confronteren met wapens,dan nog mijn eigen wapens"zei hij kil tegen hun. Hij stond in een aanvalshouding naar hun gekeerd,maar hij had nog een wapen,een dolk. Een valse grijns ruste er op zijn gezicht. Een jongen van de andere partij keek naar het wapen dat hij vast had en grijnsde even toen Zero op was gestaan. "Ach,ach,word het babytje boos omdat we zijn speeltjes hebben afgepakt"zei hij vald tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimedi jan 12, 2010 10:07 pm

Kenshin stond ook recht en hij voelde woede opkomen. Dit waren weer typisch van die hangjongeren die het haatte als ze twee jongens of twee meisjes met elkaar zagen. De woede werd dan ook erger toen hij hoorde wat een van de jongens tegen Zero zei. ''Die woorden neem je terug!'' Riep Kenshin kwaad tegen de jongen en hij balde zijn vuisten dan ook. Als Kenshin eenmaal goed kwaad werd dan was hij niet meer tegen te houden. Hij stapte dan ook op de jongen af en deze lachtte hem alleen maar uit. ''We zullen zien wie het laatst lacht..'' Gromde Kenshin naar hem en hij gaf plots een harde stoot met zijn vuist tegen de jongen zijn kaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimedi jan 12, 2010 10:11 pm

Zero keek naar Kenshin en wou hem tegen houden maar toen hij zag dat hij de jongen sloeg liet hij het zo. De jongen was verbaasd maar kermde het uit van de pijn,die gast had zijn kaak gebroken. Zero haalde de dolk tevoorschijn en aangezien alle ogen op Kenshin waren gericht smeet hij de dolk naar de breedste jongen van de groep,de leider dus. "Man dat deed zeer,gewoon omdat ik hem een baby noemde"zei hij driig tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimedi jan 12, 2010 10:24 pm

De leider wist nog opzij te springen en de dolk raakte een andere jongen. De jongen kreunde dan ook even en Kenshin keek om naar hem. Hij trapte de jongen dan ook tegen de grond. ''Ga jij maar eens extra lijden..'' Snoof Kenshin kil. Zijn ogen begonnen dan ook rood te gloeien en hij hoorde iets op zich af komen. Hij sprong omhoog en landde achter de jongen die op hem af was gekomen. Deze keek dan ook verbaasd om en Kenshin trapte hem tegen zijn neus. De jongen greep naar zijn nu bloedende neus en keek toen kwaad richting Kenshin. Kenshin hijgde dan ook even maar hij was nog niet klaar met ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimedi jan 12, 2010 10:30 pm

Zero liep naar de man en besloot het op te nemen tegen hem. Hij gaf hem een harde klap tegen zijn slapen waardoor de man er naar greep en zijn wapen liet vallen. Zero grijnsde en raapte het op. Dan knalde hij een jongen neer die Kenshin vanuit de schaduw wou bespringen. De leider gaf Zero een harde stamp waarbij hem een harde klop in zijn maag gaf. De leider was nogal een grote sterke man waar hij niet gauw tegen kon winnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimedi jan 12, 2010 10:44 pm

Kenshin keek even achter zich toen hij een schot hoorde en hij zag een jongen op de grond neer zakken. Kenshin keek dan ook even naar Zero die tegen de leider vocht en daardoor werd hij afgeleid. Plots voelde hij dan ook wat zijn maag in steken en Kenshin keek gelijk om. Een zilveren mes boorde zijn maag in, want op het moment dat Kenshin naar Zero had gekeken had een jongen zijn kans gegrepen en Kenshin aangevallen. Kenshin zijn ogen werden dan ook groot en hij trapte de jongen snel bij zich weg. Hij greep dan naar zijn maag en hij trok het mes eruit. Kenshin gooide deze dan ook snel weg en hij voelde hoe de wond begon te branden. De jongen lachtten dan ook even vals en eentje gaf Kenshin een klap tegen zijn kaak. Het was dan ook de jongen die Kenshin eerder een klap tegen zijn kaak had gegeven. ''Die had je nog tegoed..'' zei de jongen vals grijnsend. Kenshin spuugte dan ook wat bloed uit en hij was lichtjes wat ingezakt. Hij keek dan kwaad naar de jongens. ''Hier gaan jullie echt spijt van krijgen..'' Zei hij kil en vooral ook heel kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimedi jan 12, 2010 10:48 pm

Zero keek naar de man voor hem en gaf hem een harde trap. Toen keek hij naar Kenshin die een mes door zijn maag kreeg. Hij wou ernaar toe sprinten maar de leider had hem bij zijn kraag gevat en opgetild. Hij keek hem kwaad aan en richte het wapen op de man zijn hart. "Kappe iedereen,of hij sterft"zei hij luid. Zero's ogen kleurde bloedrood hij keek hem even aan en grijnsde kort. De man hield hem nog steeds vast maar had de kans niet meer om te bewegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitimedi jan 12, 2010 10:58 pm

Kenshin keek om naar Zero toen hij de woorden van hem hoorde en hij zag hoe hij de leider onder schot hield. Toch leek het de jongen die Kenshin eerder een klap had gegeven tegen zijn kaak niet veel te kunnen schelen. De jongen greep Kenshin dan ook ineens stevig vast van achteren en nog voor dat Kenshin zich los kon rukken drukte de jongen een ander mes in de borst van Kenshin. Kenshin snakte dan ook naar adem en zijn ogen flitste weer naar hun gewone kleur. ''Als ik jou was zou ik onze leider los laten, voordat je vriendje hier sterft.'' Zei de jongen scherp en deze duwde het mes dan ook wat dieper de borst in van Kenshin. Kenshin zijn ogen werden groot en hij wou dat hij zich los kon rukken maar het ging niet, het leek wel alsof hij bevroren was door de pijn in zijn maag en borst. ''Zero..'' Mompelde hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Thinking about something.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking about something..   Thinking about something.. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Thinking about something..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Buiten Gebied :: Grasveld-
Ga naar: