Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Relax..

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Tsunade

Tsunade


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-12-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar
Soort: Mens
Partner: dacht het niet

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 29, 2009 11:40 pm

Tsunade keek naar het meisje en rolde met haar ogen. "ja vond ik ookal daarom heb ik ze gekocht" zei ze droog. En ze vond het echt lollig hoe zij hier op reageerde maar dat liet ze niet merken. Ze keek toen even rustig naar de jongen niet dat er veel te zien was. Haar blik ging snel weer naar het meisje en ze had natuurlijk gehoord wat ze zei. "oo ik vond het nou net zo gezellig worden" en ze kuchtte even droog. En ze zaktte door haar knieën en ging lang uit in het gras liggen en ze sloot voor een paar seconden haar ogen. Ze opende haar ogen weer en ging rechtop zitten. Ze keek naar de plek waar de jongens met de bal speelde maar die stonden nu allemaal verstijfd. Opeens rendde al de jongens weg en ze grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 29, 2009 11:46 pm

Zelman keek naar de twee en zuchtte diep toen ze stopte. ''Wat jammer dat de show al weer afgelopen is..'' zei hij met een licht grijnsje en hij keek dan ook voor kort naar Milla. ''Nou nou, jij bent zeker snel op je teentjes getrapt..'' zei Zelman en hij lachtte even kort. Hij keek daarna naar het meisje en zuchtte diep. ''Milla je zou een voorbeeld aan d'r moeten nemen. Ze wil een spelletje spelen en jij stopt er ineens mee, je wilt toch geen verliezer zijn?'' Vroeg Zelman aan Milla met een uitdagende blik. Hij was nog lang niet klaar, en hij zou net zolang door gaan tot dat hij zou zien wat hij wou zien. Tenzij het saai zou worden dan ging hij er gewoon weg of hij zou saai zwijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsunade

Tsunade


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-12-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar
Soort: Mens
Partner: dacht het niet

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 29, 2009 11:49 pm

Tsunade hoordde wat de jongen allemaal tegen het meisje zei. Ze grijnsde even breed en ze stond langzaam op en ze draaide zich om en ze liep richting de jongen en stoptte een paar meter voor hem. Ze legdde haar hand op haar heup en keek hem aan. "dan kom jij toch een spelletje spelen als je zo graag een show wilt" en ze keek hem emotieloos aan. Haar blik ging heel eventjes naar het meisje maar ze keek toen gewoon weer rustig naar de jongen. En er verscheen een valse grijns op haar gezicht.


Laatst aangepast door Tsunade op di dec 29, 2009 11:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 29, 2009 11:50 pm

Milla luisterde naar de woorden van Zelman en snoof. "Nou wat krijg ik als ik wat doe dat jij wil zien?" vroeg ze met een valse grijns. Ze deed zo'n weddenschapjes wel vaker. Ze zag dat de jongens wegwaren. "Fijn daar gaan de andere hapjes" zei ze droog en keek even naar het meisje en dan weer naar Zelman. Ze wilde zijn reactie wel eens weten en als hij wat stoms zei ofzo dan zou ze ook niets doen. Ze had eigenlijk wel wat beters te doen maarja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 29, 2009 11:54 pm

Zelman keek met een licht grijnsje naar het meisje en hij genoot wel van de manier waarop ze tegen hem deed. Zelman hoorde toen de woorden van Milla en hij keek om naar haar. ''Een avondje met me uit..'' zei hij op een sarcastische toon en hij grinnikte dan ook even. Het was dan ook maar gewoon een grapje geweest en hij richtte zijn blik vervolgens weer op het meisje. Hij liep naar haar toe met een hand in zijn zak. Toen hij voor haar stond legde hij zijn andere hand onder haar kin en hij keek haar diep in haar ogen aan. Zijn ogen gloeide dan ook even rood. ''Een spelletje met mij? Wat een vriendelijk aan bod.. maar hellaas moet ik die af slaan..'' zei hij rustig en hij liet haar kin weer los waarna zijn ogen ook weer normaal werden en hij liep rustig terug naar de boom toe waarna hij daar ook weer tegen aan ging staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 29, 2009 11:58 pm

Milla hoorde zijn woorden en grijnsde even. "Ik geloof je meteen" zei ze droog en keek hem grijnzend aan. "Zoiets hoef ik echt niet" zei ze grjinzend en keek dan naar het meisje. "Alsjeblieft, denk niet dat je tegen vampiers op kan" zei ze en rolde met haar ogen. Ze liep weer op haar af en snoof. Ze keek haar strak aan en greep haar keel vast. "Als je neit leeggezuigt wil worden kunnen we het ook op deze manier" zei ze met een valse grijns. Ze neep haar luchtpijp dicht en hield die messen in de gaten. Ze wist nu al dat zji die ging gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsunade

Tsunade


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-12-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar
Soort: Mens
Partner: dacht het niet

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 12:01 am

Tsunade had het gesprek tussen de jongen en het meisje gevolgd. "een avondje uit!!!!" dacht ze en ze kon nog net haar lach in houden en ze schudde even haar hoofd. Ze zag toen dat de jongen dichterbij kwam en uiteindelijk voor haar stond. Ze keek hem droog aan en voelde zijn hand aan haar kin en ze roldde met haar ogen. "wat een spelbreker ben jij zeg" zei ze droog en zag hoe die weer tegen de boom stond en ze keek heel even naar het meisje. Ze voeldde de hand om haar keel en ze grijnsde "gaan we dan nu eindelijk spelen" zei ze nog net toen ze geen lucht kreeg. Ze hield zich rustig en ze sloot haar ogen en aangezien het meisje op haar messen lette was ze een ding vergeten. Tsunade is heel lenig en met een soepele beweging trapte ze haar voor haar smoel zodat ze los liet. "ik vocht altijd met de vampiers die me opvoedde ik weet ondertussen wel wat iedereen kan" zei ze rustig en ze staptte achteruit en hield haar messen omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 12:06 am

[Je weet wat we op msn besproken hadden xD]

Milla schrok en voelde de trap op haar arm. Ze liet los en stapte achteruit. Ze snoof en keek haar aan. "Wacht maar" zei ze vals en liep op haar af. Ze sloeg de messen weg en al snel vormden er twee snees in haar handen. Ze negeerde het en trapte in haar maag. Ze gooide haar op de grond en keek haar strak aan terwijl ze haar voet op haar rug zette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsunade

Tsunade


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-12-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar
Soort: Mens
Partner: dacht het niet

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 12:10 am

Tsunade voeldde de trap in haar maag en kwam dus uiteindelijk op de grond terecht. "denk je dat zo'n voet mij tegen houd???" en ze draaide zich gemakkelijk om. Ze lag nu op haar rug en ze greep haar voet vast en ze smeet haar aan de kant. Ze sprong gemakkelijk op en ze greep haar messen en ze rendde op haar af en ze stak de 2 messen in haar onderarmen en trok ze er gauw weer uit en snoof geïrriteerd. "als je niks beters heb te doen ga een leven zoeken" zei ze droog. En ze keek haar nog een keer aan en keek toen even naar de jongen en ze zwaaide droog naar hem. Ze keek nog een keer achter naar het meisje en ze rendde het grasveld over. Na een tijdje was ze verdwenen en het scheelde haar niks of het meisje haar nou een loser zou vinden ze had wel wat beters te doen. En ze was totaal verdwenen.

(is het topic uit dus niet gaan doen dat je me nog neer haalt of iets in die richting want ik ben weg en daar heb ik een reden voor)
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 12:13 am

Milla viel op de grond en voelde hoe de messen door haar onder armen staken. Ze kneep haar ogen dicht en keek haar na. Ze stond op en keek naar de wonden. "Fijn" zei ze droog en keek dan weer naar Zelman. Ze snoof even en liep naar hem toe. Ze verbond haar beide armen en beet op haar tanden. "Stom kind ook" mompelde ze geirriteerd en keek hem dan aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 10:51 am

Zelman keek droog toe en hij grijnsde af en toe lichtjes. Alweer werd er hem een show gegeven, hij kon hier wel aan wennen. Nee wacht dat deed hij eigenlijk al. Hij had wel vaker dit soort dingen mee gemaakt. Zelman zag hoe het meisje weg ging en hij keek haar grijnsend na. Hij richtte zijn blik daarna emotieloos op Milla. ''Je hebt het haar veel te makkelijk gemaakt, jij denkt echt niet slim na van hoe je iemand moet aanpakken. Maar hé maak het je niet druk. Niet iedereen heeft de gave om een goeie vampier te zijn zelfs al ben je een volbloed..'' zei Zelman met een vals grijnsje. Hij vond dat het maar is tijd werd om niet meer zo aardig te zijn, zo kon beter nu erachter komen hoe Zelman was dan later.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 12:02 pm

Milla keek hem aan en snoof. "Doe het dan zelf" zei ze fel tegen hem en ging zitten. Ze keek naar de wonden en negeerde het bloed. Ze keek even naar het plein maar de jongens waren weg. Milla snoof even en negeerde Zelman ook. Ze had geen zin om nu met hem te praten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 12:07 pm

Zelman keek naar haar en grijnsde lichtjes. Die woorden klonken hem goed in de oren. Hij liep naar het midden van het veld toe en hij sloeg zijn armen over elkaar heen. Hij keek vals grijnsend naar het Milla. ''Goed dan, normaal zou ik zeggen dat ik er tijd aan verspil. Maar vecht dan met mij..'' zei Zelman tegen haar en hij keek vals richting haar. Is kijken of ze die uitdaging aan nam, en zo ja. Dan had hij nu teminste wel wat te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 12:13 pm

Milla keek hem aan en snoof. "Waarom zou ik met jou vechten" vroeg ze en rolde met har ogen. Ze wilde best wel wat uitdaging maar ze was nog maar 15 en vechten had ze bijna niet geleerd. Milla stond toch al wel recht en keek hem aan. Wachtend op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 12:22 pm

Zelman keek rustig naar haar en grinnikte even. ''Ben je bang?'' vroeg hij droog. ''Zie het gewoon als een training, wil je niet sterker en beter worden?'' vroeg hij met een lichtte uitdagende blik en hij bleef dan rustig staan. Hij had zo zijn trucje achter de hand, en ze zou er snel genoeg achter komen wie hij echt was. Teminste als ze de uitdaging aan zou nemen. Maar als ze dat deed, dan zou ze verbaasd op kijken tegenover wie ze werkelijk stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 1:25 pm

Milla keek hem aan en zuchtte kort. "Oke dan" zei ze droogjes en keek hem aan. Ze had echt geen idee hoe ze het zou moeten doen. Met een mens ging het beter want die kon je meteen bijten en leegzuigen. Maar een vampier? Milla zweeg even en keek hem fwachten aan. Ze ahd ook geen idee wie hij werkelijk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 8:49 pm

Zelman bleef rustig staan en hij keek haar rustig aan. Hij tilde daarna zijn arm op en hij gaf een teken dat ze naar hem toe kon komen. ''Kom maar als je durft..'' zei Zelman met een vals grijnsje en hij deed zijn hand dan ook weer in zijn zak en hij wachtte rustig af. Dit was de eerste keer dat hij een soort trainings gevechtje gaf aan iemand, maar het zou best leuk kunnen worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 8:56 pm

Milla keek hem aan en snoof even. Ze hoorde zijn woorden en grijnsde lichtjes. Woorden spookten door haar gedachten. Milla laat je neit verslaan door hem spookte er door haar heen. Milla snoof even en keek hem aan. Ze rende op hem af en zette af. Al snel haalde ze naar hem uit...
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 9:02 pm

Zelman keek rustig naar, zelfs toen ze op hem afsprong verzette hij geen enkele stap. Maar toen ze naar hem uithaalde sprong hij ineens pijlsnel opzij. Vervolgens sprong hij omhoog en kwam hij achter Milla terecht. Hij trapte haar daarna in haar rug richting de grond. Hij landde daarna rustig een paar meter van haar vandaan op de grond en hij wachtte haar reactie af. Zelman vroeg zich af of hij zijn kracht nog zou moeten gaan gebruiken, maar heel misschien deed hij het wel. Maar waarschijnlijk alleen als het echt nodig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 9:06 pm

Milla voelde de trap en viel op de grond. Ze hoestte even en keek kort naar hem. Ze snoof en stond op. Ze draaide haar naar hem en opnieuw spookten er gedachten in haar. Ze schudde ze snel weg en keek hem aan. Ze wachtte even af maar liep weer naar hem toe en opnieuw haalde ze uit..
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 9:35 pm

Zelman zag hoe ze op de grond viel en hij grijnsde lichtjes. Hij merkte dat ze even bleef staan maar uiteindelijk toch weer op hem af ging. Zelman bleef dan ook rustig weer staan en hij ontweek haar uithaling erg snel door over haar heen te springen hij landde vlak achter haar. ''Kom op Milla, laat eens wat meer zien..'' zei Zelman vals grijnsend. Hij vond het nu wel erg makkelijk gaan. Blijkbaar had ze nog veel training nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 9:37 pm

Milla draaide haar meteen om en snelde op hem af. In plaats van op hem te vliegen rende ze naast hem. Ze haalde diep adem en stak haar voet terwijl uit. Ze voelde hoe ze tegen zijn been ging en hoopte dat hij onderuit zou gaan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 9:41 pm

Zelman keek grijnsend naar haar en hij zag plots hoe ze haar been tegen het zijne sloeg. Hij viel opzij maar hij drukte zijn handen tegen de grond en sprong behendig recht. ''Beter..'' zei hij rustig. ''Probeer je aanvallen snel en afwisselend te houden, als je twee aanvallen achter elkaar blijft doen is het te voorspelbaar voor de tegenstander'' Zei Zelman rustig tegen haar en hij rende dan ook ineens op haar af. Hij sprong vlak voor haar omhoog en landde achter haar waarna hij haar tegen de grond beukte. Hij sloeg zijn armen daarna weer over elkaar heen en hij keek grijsend naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 9:44 pm

Milla schrok en knalde op de grond. Ze snoof en stond weer recht. Ze zag dat haar handen weer open lagen maar negeerde het. Ze beet even op haar lip en proefde wat bloed. Ze zweeg even en keek hem aan. Ze had er nu echt geen zin meer in. "Och ga iemand anders lastig vallen" zei ze fel tegen hem en ging weer tegen de boom aan staan. "Sukkel" mompelde ze zacht maar had niet door dat hij het kon horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 10:05 pm

Zelman keek vals naar haar maar hij hoorde ineens haar velle woorden. Hij zag vanuit zijn ooghoeken dat ze tegen een boom ging staan. Gaf ze dan zomaar op? Ineens hoorde hij hoe ze hem noemde en hij snoof. Ineens schoot er voor Milla vuur uit de grond en het vuur raakte haar dan ook nog net niet. ''Kijk uit tegen wie je het hebt..'' zei Zelman kil en hij draaide zich dan ook om en hij keek haar toen met een brede valse grijns aan. Eens kijken hoe ze daar op zou gaan reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Relax.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Relax..   Relax.. - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Relax..
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Buiten Gebied :: Grasveld-
Ga naar: