Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Oneerlijk !!

Ga naar beneden 
+4
Tsunade
Zelman
Ella
Nuala
8 plaatsers
AuteurBericht
Nuala

Nuala


Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar maar is eigenlijk al 330 in vampierjaren
Soort: Vampier
Partner: I love you Damien. Haruken you'll allways be in my heart.

Oneerlijk !! Empty
BerichtOnderwerp: Oneerlijk !!   Oneerlijk !! I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:03 pm

Ik en waarschijnlijk ook nog anderen vinden het oneerlijk dat ENKEL Zelman krachten mag.
Als je het toch zoals Twilight wil laten lijken dan heb je het nadeel dat zij ook krachten hebben. Dus ikzelf vind dat elke vampier krachten mag hebben, want dit is echt oneerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Oneerlijk !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oneerlijk !!   Oneerlijk !! I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:05 pm

Hmm.. ik vind het ookwel een beetje oneerlijk , maar ik stoor me er niet zo echt aan. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Zelman

Zelman


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: Temari can have my heart.

Oneerlijk !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oneerlijk !!   Oneerlijk !! I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:08 pm

Het is wel oneerlijk ja dat ik alleen krachten heb. En het zou eigenlijk wel leuker zijn als andere vampieren ook krachten hebben, dat maakt gevechten misschien ook wel leuker en spannender.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsunade

Tsunade


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-12-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar
Soort: Mens
Partner: dacht het niet

Oneerlijk !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oneerlijk !!   Oneerlijk !! I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:13 pm

mag ik dan ook een ding zeggen..... als alle vampieren krachten hebben maken de mensen geen kans meer.... ja sorry hoor maar dan lijken wij net van die afdankertjes die maar heel de tijd moeten vluchten en ook nog is altijd "verliezen" omdat jullie krachten hebben of ligt dat aan mij.....???
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala

Nuala


Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar maar is eigenlijk al 330 in vampierjaren
Soort: Vampier
Partner: I love you Damien. Haruken you'll allways be in my heart.

Oneerlijk !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oneerlijk !!   Oneerlijk !! I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:15 pm

Mensen kunnen gebruik maken van zilveren wapens en kruisbeelden, wijwater, en knoflook en daar kunnen wij vampieren niet tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Oneerlijk !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oneerlijk !!   Oneerlijk !! I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:24 pm

We hebben dit ook een beetje toegelaten wegens een verhaallijn
En idd wat Chanel zegt
Dan kunnen ze de mensen ook meteen vermoorden en dat willen we ook neit echt
Dus ja..
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Oneerlijk !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oneerlijk !!   Oneerlijk !! I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:25 pm

Dan zou ik simpel zeggen of de vampiers krachten en de mensen maar 1 kracht ofzo.
Of helemaal niemand krachten verhaallijn of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Oneerlijk !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oneerlijk !!   Oneerlijk !! I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:27 pm

Mensen geen krachten
Ik wil het ook wel een beetje real houden hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala

Nuala


Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar maar is eigenlijk al 330 in vampierjaren
Soort: Vampier
Partner: I love you Damien. Haruken you'll allways be in my heart.

Oneerlijk !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oneerlijk !!   Oneerlijk !! I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:27 pm

Ik geef Damien in dit wel gelijk want het blijft nog steeds oneerlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Oneerlijk !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oneerlijk !!   Oneerlijk !! I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:31 pm

Dan zijn het geen krachten voor niemand. Een vampier is van zichzelf al sterker en sneller dan eender wie en ze hebben ook nog een super scherp gehoor. En echt real is het al niet meer aangezien vampiers in het echt ook niet bestaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Oneerlijk !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oneerlijk !!   Oneerlijk !! I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:33 pm

Ja oke >.<
Maar dan moet Sharon al haar posts veranderen en weet ik veel
En sommigen willen zelfs geen krachten en dan gaan die zeuren of als er 1 of 2 die dat persé willen wel hebben en de andere daarna ook beginnen zeuren weet ik veel
Leuk hoor ><
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Oneerlijk !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oneerlijk !!   Oneerlijk !! I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:35 pm

Ik doe dit niet om je te jennen hoor.
Maar misschien moet je gewoon in de character sheet krachten erin zetten maar daar een maximun opzetten van twee ofzo. Als je dan een verhaallijn met een persoon hebt kan die nog altijd overleggen met de admin of die eventueel een kracht meer heeft,maar daar later van ontnomen word ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Oneerlijk !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oneerlijk !!   Oneerlijk !! I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:35 pm

(kben ook Zelman)

Ik ben het wel eens met Damien, in deze RPG zitten al vampieren en is het dus al niet real meer. En anders zal ik gewoon mijn kracht weg doen, en waarschijnlijk dus gewoon over nieuw beginnen met Zelman.


Laatst aangepast door Yafuri Chao op za jan 02, 2010 10:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala

Nuala


Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar maar is eigenlijk al 330 in vampierjaren
Soort: Vampier
Partner: I love you Damien. Haruken you'll allways be in my heart.

Oneerlijk !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oneerlijk !!   Oneerlijk !! I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:36 pm

Sommige mensen die een vampier spelen kunnen dan zelf kiezen of ze krachten hebben of niet. Als ze dat niet hebben dan is dat zo maar daarom zouden die vampieren dan niet zwakker zijn dan vampieren met krachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline
Admin
Céline


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 16 Jaar
Soort: Mens
Partner: -

Oneerlijk !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oneerlijk !!   Oneerlijk !! I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:38 pm

Ik vind dit eerlijk gezegt tijdverspilling
Zelman heeft al zeker een week en zelfs langer die krachten
Begin dan niet NU te zeuren
Had dat dan in het begin gedaan =S
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vampirehome.vampire-legend.com
Tsunade

Tsunade


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-12-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar
Soort: Mens
Partner: dacht het niet

Oneerlijk !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oneerlijk !!   Oneerlijk !! I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:38 pm

ja miss is dat wel een idee want ik en céline zijn de enige 2 mensen hier dus.... en de rest is allemaal vampier.... dus.... en dat is ookal zoiets en vampieren hebben op zich geen krachten tenminste in de orginele verhalen niet maar mij maakt het niet uit of ze krachten hebben of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Oneerlijk !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oneerlijk !!   Oneerlijk !! I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:40 pm

Misschien doen sommige dat omdat ze nu maar met de krachten van Zelman in aanvaring komen. Ik blijf bij mij vorige post. En hierbij geef ik Tsunade dan weer gelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala

Nuala


Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar maar is eigenlijk al 330 in vampierjaren
Soort: Vampier
Partner: I love you Damien. Haruken you'll allways be in my heart.

Oneerlijk !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oneerlijk !!   Oneerlijk !! I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:47 pm

In verhalen hebben vampieren krachten zoals je dat niet wist, zij kunnen in vleermuizen veranderen, hun snelheid is anders dan een mens, en als er geen krachten mogen dan zijn ze het niet waard om een vampier te zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Oneerlijk !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oneerlijk !!   Oneerlijk !! I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:49 pm

Krachten :
"Een vampier beschikt over enkele bovennatuurlijke krachten zoals uitzonderlijke lichaamskracht (vooral als hij net gedronken heeft), enorm snelle reflexen (ze kunnen bijvoorbeeld onmenselijk snel een object ontwijken wanneer dit de bedoeling is), de mogelijkheid iemand te hypnotiseren of eventueel laten denken wat de vampier wil, gedaanteverandering (bij voorkeur in een vleermuis, maar ook bijvoorbeeld in een wolf of mist) en soms beheersen ze de kracht om het weer te manipuleren (hierbij moet je denken aan somber weer, vaak met regen en onweer). Verder bezit een vampier uitzonderlijke manipulatieve gaven en tevens grote schoonheid. Verder hebben ze de kracht om nachtdieren te commanderen. Deze krachten zijn er met de bedoeling om zijn prooi te verleiden en overmeesteren."

Zwakheden:
Een vampier heeft een weerzin tegen knoflook, alleen omdat zijn reukzin zo sterk is. Ze zijn bang voor het kruis of wijwater(dit komt voor in Dracula maar niet in alle verhalen).

Een vampier kan een huis enkel betreden als een van de bewoners hem daartoe uitnodigt. Eenmaal uitgenodigd kan hij een huis betreden wanneer hij dat wil en houdt vrijwel niets hem nog tegen.

Vampiers slapen overdag, omdat ze niet tegen daglicht kunnen. Blootstelling aan daglicht verzwakt hen en langdurige blootstelling is zelfs fataal. In de Twilight-reeks zijn vampiers echter wel bestand tegen zonlicht. In plaats van in rook op te gaan, krijgen de vampiers een huid die schittert zoals diamanten.

Om een vampier te doden zijn vaak drastische maatregelen nodig. De bekendste methode is een houten staak door zijn hart slaan. Andere manieren zijn hem onthoofden, zijn mond volstoppen met knoflook is niet nodig. Je kan de vampier ook verbranden. En dan gaat het vooral om de resten van het lichaam.



Bron Wikipedia.


Laatst aangepast door Ella op za jan 02, 2010 10:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala

Nuala


Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar maar is eigenlijk al 330 in vampierjaren
Soort: Vampier
Partner: I love you Damien. Haruken you'll allways be in my heart.

Oneerlijk !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oneerlijk !!   Oneerlijk !! I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:50 pm

Wat Ella zegt komt op hetzelfde neer als mijn post daarboven
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Oneerlijk !! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oneerlijk !!   Oneerlijk !! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oneerlijk !!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Algemeen :: Overleg :: Discussie-
Ga naar: