Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Leren

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Obaj

Obaj


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 03-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18 (2 maanden vampier)
Soort: Vampier
Partner: Ik ben niet iemand die achter je aan zal lopen...

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Leren   Leren I_icon_minitimezo jan 03, 2010 5:18 pm

Langzaam stapte hij de klas lokaal. Hier in het lokaal waren alleen maar vampieren. Hij bekeek er een paar en ging op op een plek van achter zitten. Hij zag een leraar die 33 leek te zijn. Hij was een vampier. Logis moest je een mens zijn aten ze je op. De leraar heet Srey. Obaj lette goed op omdat hij toch niets anders te doen heeft. De les ging best goed en iedereen was rustig. Strey leek te vreden bij de les en gaf iedereen een uurtje om eens lekker te babbelen. Bijna iedereen stond op en begon door een te babbelen. Hij zelf bleef bij zijn bank en keek verveeld. Waarom leren? Hij blijft voor altijd bestaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimezo jan 03, 2010 5:31 pm

Temari zat droog aan haar tafeltje en keek verveeld naar de boeken. Toen de leraar zei dat ze mochten kletsen zuchtte ze opgelucht. Les vond ze altijd zo saai en ze rolde een keer met haar ogen. Ze schoof de stoel naar achter en legde haar voeten op tafel. Sommige leerlingen keken haar vaag aan maar het boeide haar niks wat andere van haar dachten. Ze keek even naar haar pistool koker en haar voeten lagen gewoon op de boeken en ze bleef even naar het plafond staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Obaj

Obaj


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 03-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18 (2 maanden vampier)
Soort: Vampier
Partner: Ik ben niet iemand die achter je aan zal lopen...

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimezo jan 03, 2010 5:37 pm

Hij keek even naar de meid die zo wat haar zinnetje deed. Verder deed hij niets. Hij bekeek zijn boeken. Het liefst leerde hij over geschiedenis. Hij liet zijn hoofd rusten op zijn handpalm. Hij had toch niets te doen dus leerde hij maar. Hij slaakte verveeld een zucht. Hij zag dat de leraar naar hem grijnsde omdat hij leerde. Meteen keek hij naar zijn boeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimezo jan 03, 2010 5:45 pm

Temari's blik ging even de klas rond en ze keek naar de mensen. Haar blik bleef hangen op een jongen die aan het leren was terwijl de rest aan het kletsen was. En ze trok haar wenkbrauw op. Ze haalde haar voeten van de tafel af en ze stond rustig op van haar stoel. Ze keek even naar de leraar die het lokaal uit ging om iets te halen en ze liep rustig naar de jongen toe. Ze zette een hand op zijn tafel en ze keek hem droog aan. "waarom leer je als je ook kan kletsen???" vroeg ze emotieloos en ze bleef hem aan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Obaj

Obaj


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 03-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18 (2 maanden vampier)
Soort: Vampier
Partner: Ik ben niet iemand die achter je aan zal lopen...

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimezo jan 03, 2010 5:50 pm

Hij keek op zonder echt een emotie te schenken. "Als ik geen zin heb om te praten. Dan is dat toch mijn keus?" Hij sloeg zijn boek dicht en keek haar recht aan. "Ik verveel me dood dus kan ik beter me vermaken." Daarna staarde hij naar het bord. Hij is nou iemand die niet zo veel praat. Wat vreemd dat die dat erg vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimezo jan 03, 2010 6:03 pm

Temari keek naar de jongen en hoordde zijn antwoord en ze rolde met haar ogen. "dat snap ik ook wel maar ik ga niet met m'n neus in de boeken zitten als ik niks hoef te doen" zei ze rustig en ze keek hem nog steeds aan. Ze hoordde zijn woorden en ze zuchtte en dacht na "ik zou niet weten wat je zou kunnen doen" zei ze rustig en ze dacht na "ben jij volbloed of halfbloed???" vroeg ze daarna maar omdat ze toch niks anders te doen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Obaj

Obaj


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 03-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18 (2 maanden vampier)
Soort: Vampier
Partner: Ik ben niet iemand die achter je aan zal lopen...

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimezo jan 03, 2010 6:08 pm

Hij keek raar op. Hij is maar 2 maanden een vampier dus had hij geen idee waar ze het over had. "Wat?" Vroeg hij verbaast op. Zijn ogen waren strak. Maar hij was ook een beetje nieuwsgierig. Toen ze rustig antwoorde keek hij weer normaal. Hij keek op zei en zag meiden weer eens giegelen. Dat was al de hele tijd zo. Hij rolde met zijn ogen en zat weer normaal zodat hij ze niet meet kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimezo jan 03, 2010 6:16 pm

Temari's blik ging even naar de groep meiden en haar ogen stonden emotieloos en ze snoof. De meiden draaiden zich meteen op en begonnen te smoezen. Ze rolde verveeld met haar ogen en ze hoordde wat ie toen zei en ze keek raar op. "halfbloed dus???" ze grinnikte "een halfbloed is iemand die gebeten is en eerst een mens was en een volbloed is iemand die geboren is als vampier" zei ze rustig en ze keek even om haar heen. "ik ben een volbloed" zei ze rustig en ze deed een lok haar achter haar oor en ze keek even naar haar nagels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Obaj

Obaj


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 03-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18 (2 maanden vampier)
Soort: Vampier
Partner: Ik ben niet iemand die achter je aan zal lopen...

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimezo jan 03, 2010 6:21 pm

Hij keek op. "Ja dan ben ik dus een halfbloed." Zegt hij kort. nog enkele minuten en ze mochten bijna weg. Hij trok één wenkbrauw op. Om naar de meiden te kijken hoe die reageren. Hij grijnsde toen die niet meer zo stom doen. Hij schoof een beetje naar achteren. " Jij zit hier lang? Neem ik aan?" Hij keek naar haar om te zien hoe ze reageerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimezo jan 03, 2010 6:26 pm

Temari grinnikte op zijn antwoord en ze keek even om haar heen. Ze waren bijna uit en dat vond Temari altijd het leukste moment geen stomme saaie boeken meer en uit gaan op prooien. Ze grijnsde even bij de gedachte en ze zag dat de leraar weer binnen kwam en ze keek weer naar de jongen. "ja ik heb m'n ouders vermoord" zei ze droog en zonder enkele emotie en ze vroeg zich af hoe de jongen hierop zou reageren. "en heb je ook een naam???" zei ze droog en ze keek even de klas rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Obaj

Obaj


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 03-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18 (2 maanden vampier)
Soort: Vampier
Partner: Ik ben niet iemand die achter je aan zal lopen...

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimezo jan 03, 2010 6:32 pm

Hij keek even verbaast op. Ze lijkt dus een bloeddorstige vampier. "Euuu maar moest je nu van vampieren afstammen dan kun je ze toch niet doden?" Hij keek even bitter En hief zijn schouders op. "Nou ja ik ben Obaj." Zijn ogen gleden strak naar de klok. Toen zag hij de leraar op staan en riep dat iedereen mocht vertrekken. Hij stond op en bleef nog bij Temari staan om het antwoord nog te horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimezo jan 03, 2010 6:36 pm

Temari keek hem aan en zag hoe hij reageerde en ze rolde met haar ogen. "je weet niet hoe het is om mij te zijn en ze wouden nog een kind nemen dat tolereerde ik niet" zei ze emotieloos en ze keek hem aan en snoof. "ik ben Temari" zei ze rustig en ze hoordde wat de leraar zei. Ze liep naar haar tafeltje en gooide haar zooi in der tasje en hing de tas over haar schouder. En ze keek nog even naar de jongen en ze gooide haar haar naar achter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Obaj

Obaj


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 03-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18 (2 maanden vampier)
Soort: Vampier
Partner: Ik ben niet iemand die achter je aan zal lopen...

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimezo jan 03, 2010 6:43 pm

Hij keek op. Daarna slenterde hij als eerste naar de deur. De meeste waren maar aan het babbelen. Daarna liep hij in de gang. Recht naar zijn klusje en gooide zijn boeken in zijn kast. Even sorteerde hij zo wat. Hij zuchtte diep. Nu moet hij een mens doden. Hij is niet graag een moordenaar zoals de meeste die dat wel graag zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimezo jan 03, 2010 6:52 pm

Temari liep het lokaal uit en keek nog achterom en zag de mensen pratend weg lopen. Rustig liep ze naar haar kluisje en maakte ze hem open en ze smeet haar boeken erin en ze deed het ding weer op slot. Het sleuteltje douwde ze in haar tas en ze deed haar tas beter op haar schouder. Ze keek nog even naar de jongen en haar blik ging naar haar pistoolkoker en ze grijnsde breed. Ze was dorstig en had wel zin in een hapje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Obaj

Obaj


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 03-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18 (2 maanden vampier)
Soort: Vampier
Partner: Ik ben niet iemand die achter je aan zal lopen...

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimezo jan 03, 2010 6:58 pm

Hij keek nog even naar haar en liep toen tussen een groepje meiden. Hij grijnsde fel. Hij had best een knappe uitstraling en kon makelijk een meisje lokken. Even bekeek hij enkele meiden. daarna zuchtte hij diep. Hij hard zo'n zin in bloed. "Wie heef ter zin in een ommetje met me te maken?" Heel wat meisjes besprongen hem. Een stoere meid joeg de meiden en wilde graag mee. Nadat hij met haar alleen was gleed hij met zijn lippen langs haar hals en stak zijn tanden in haar vlees en dronk haar leeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimezo jan 03, 2010 7:25 pm

Temari keek naar Obaj en rolde met haar ogen toen ze zag wat ie deed. Ze grinnikte maar zij deed het liever op de gruwelijke manier maar ze kon ook goed jongens misleiden en dat was wel fijn als ze soms geen zin had. Rustig liep ze door de gang heen en sommige jongens floten en ze ging bij de meisjeswc staan waar de meeste mensen niet kwamen. Ze beweegde met haar vinger zodat ie naar haar kon komen en ze ging de wc in. Ze beet keihad in z'n nek zodat ie meteen dood was en ze zoog hem helemaal leeg. Ze maakte haar mond schoon en liet hem in de wc liggen en ze kwam naar buiten. Z'n vrienden stonden te wachten en keken haar na. Ze grijnsde breed en liep verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Obaj

Obaj


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 03-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18 (2 maanden vampier)
Soort: Vampier
Partner: Ik ben niet iemand die achter je aan zal lopen...

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimema jan 04, 2010 9:05 pm

Hij keek nog even naar de dode open ogen en sloot die met zijn vingers. Hij liet het meisje van zijn handen glijden en liep langzaam de kamer uit. Hij was niet zo'n gruwlijk persoon die het leuk vond om te moorden. Maar hij had het echt nodig. Hij zag dat de groep meiden al weg waren. Snel veegde hij het bloed af en keek om zich heen. Daarna dwaalde hij rond in de gang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hechtel

Vampire Character
Leeftijd: 19 (105 jaar vampier)
Soort: Vampier
Partner: I have nobodyn because nobody can get me!

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimezo jan 10, 2010 2:46 pm

Alice was wat later als de rest de klas uitgelopen. Ze keek emotieloos voor zich uit, ze zag hoe een andere vampier een meisje meenam. Ze rolde met haar rode ogen en ze wandelde naar haar kluisje en stopte haar boeken erin. Ze deed het sleuteltje in haar broekzak en leunde even tegen haar kluisje. Ze verveelde zich rot. Haar rode ogen waren op het plafond gericht en ze dacht diep na. Integendeel tot andere vampiers joeg zij op dieren. Soms was het ontzettend moeilijk om haar zelfbeheersing te houden, maar dat vond ze prettiger. Soms dronk ze mensenbloed maar niet vaak. Haar ogen bleven op het plafond gericht. Ze vond de methode van de jongen maar niks! Ze had geen zin in bloed op dit moment, en de les van daarnet was super saai geweest! Ze pakte een haar boeken terug uit de kluis en keek haar les eventjes na. Dat bracht wat afleiding maar dat was het dan ook weer. Ze legde haar schoolboek terug en pakte een leesboek, haar favoriet. Haar ogen flitste over de letters. Ze lette niet echt meer op haar omgeving. Ze merkte dat de vampier terug was. Ze besteede er geen aandacht aan en las gewoon verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Obaj

Obaj


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 03-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18 (2 maanden vampier)
Soort: Vampier
Partner: Ik ben niet iemand die achter je aan zal lopen...

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimezo jan 10, 2010 4:11 pm

Hij zelf lette niet zo op Alice. Er waren toch veel te veel andere waar hij even naar keek. Hij slikte. Hij had echt een hekel aan doden maar hij had geen keus. Hoe moest hij het anders overleven? Ach ja hij was ook een jong vampier. Hij zette zich snel weer recht toen hij die iritante jongensgroep voorbij zag lopen. Die vielen hem elke dag lastig. Hij had de leider een klap verkocht. Even maakte de groep oogcontact met hem. Hij stond stil en keek ze kil aan. Hij gromde als een tijger. Met een grijns zag hij ze wegstuiven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hechtel

Vampire Character
Leeftijd: 19 (105 jaar vampier)
Soort: Vampier
Partner: I have nobodyn because nobody can get me!

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimezo jan 10, 2010 7:38 pm

Alice keek op toen ze een grom hoorde. "Hallo ik ben Alice, en jij?" Opgewekt als altijd sprak ze tegen de andere vampier. Haar ogen keken hem strak aan. Ze klapte haar boek dicht en legde het terug in haar kluisje. "Hoelang ben je al vampier?" Ze wist dat het nog een jonge vampier was maar toch was ze erg nieuwsgierig naar de werkelijkheid. Ze leunde nog altijd tegen haar kluisje. "Wat ben jij bloeddrostig zeg! Waarom jaag je niet gewoon op dieren?" Haar humeur was meestal beter als dat van de andere, zo had ze het ook graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Obaj

Obaj


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 03-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18 (2 maanden vampier)
Soort: Vampier
Partner: Ik ben niet iemand die achter je aan zal lopen...

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimema jan 11, 2010 8:19 pm

Hij keek op toen het meisje heel wat vragen stelde. "Hallo.. Alice ik ben Obaj.." Even was hij stil en keek haar strak aan en antwoorde rustig op de andere vraag. " 2 maanden geloof ik." Weer vroeg ze een vraag en hij bleef stil toen hij haar hoorde over waarom hij geen dieren bloed dronk. Hij wist er niet op antwoorden. Hij trok een raar gezicht. Daar heeft hij nog nooit van gehoord. Hij keek op toen enkele mensen afluisterden. Hij gromde weer naar ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hechtel

Vampire Character
Leeftijd: 19 (105 jaar vampier)
Soort: Vampier
Partner: I have nobodyn because nobody can get me!

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimedi jan 12, 2010 6:41 pm

Alice pakte haar boek terug uit het kluisje. Samen met een ander boek. Ze pakte het tweede boe in een hand. De titel was : Bloedorst? Beheersen!. "Hier staat alles in." Ze gooide het boek naar hem toe. Toen pakte ze haar eigen boek. Ze sloeg het open. Haar ogen flitste weer over de letters maar ze hield haar concentratie voor een deel op Obaj. "Je hoeft niet zo te grommen hoor." Ze liep vriendelijk naar de groep en maakte een praatje. Toen ze klaar was vertrok de groep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Obaj

Obaj


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 03-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18 (2 maanden vampier)
Soort: Vampier
Partner: Ik ben niet iemand die achter je aan zal lopen...

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimedi jan 12, 2010 6:46 pm

Met een verbaaste blik keek hij op. Nog steeds keek hij zuur en haalde zijn schouders op. Langzaam pakte hij een boek en begon rustig te lezen. Het was best intersant. Na een lange stilte stapte hij langzaam naar haar toe en liet zijn arm naar haar gaan. Met de boek in zijn hand. "Nou eu.. hier. .nu weet ik meer." Hij zelf lette er niet zo op dat ze aan het babbelen was met een paar mensen dat moest zei maar wetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hechtel

Vampire Character
Leeftijd: 19 (105 jaar vampier)
Soort: Vampier
Partner: I have nobodyn because nobody can get me!

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimedi jan 12, 2010 7:06 pm

Alice pakte het boek aan. Soepel liep ze terug naar haar kluisje, ze leek eerder te dansen. "Nog zuurder en je verandert in een pruim!" Ze keek ontsteld naar zijn zure blik. Ze opende haar kluisje en legde het boek weg. Snel sloot ze het weer en deed het opslot. Ze wandelde (danste) terug naar de vampier. Haar haar schudde met haar mee. Felle rode ogen keken hem aan. Toen draaide ze zich om en liep (danste) weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Obaj

Obaj


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 03-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18 (2 maanden vampier)
Soort: Vampier
Partner: Ik ben niet iemand die achter je aan zal lopen...

Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitimewo jan 13, 2010 5:58 pm

Hij trok 1 wenkbrouw op en schudde zijn hoofd. Hij vond het zo wat vervelend gedrag. Hij bleef er bij om mensen leeg te zuigen. Het was nu toch te laat om aan dieren te beginnen. Zijn ogen keken bitter haar na. Zelfs haar woorden intreseerde hem niet. Arogant draaide hij zich om. Het was tijd om er 1 leeg te zuigen.


[topic uit]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Leren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leren   Leren I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Internaat :: Vampieren Etage :: Lokalen-
Ga naar: