Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Pff verveel XD

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Obaj

Obaj


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 03-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18 (2 maanden vampier)
Soort: Vampier
Partner: Ik ben niet iemand die achter je aan zal lopen...

Pff verveel XD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pff verveel XD   Pff verveel XD - Pagina 2 I_icon_minitimema jan 11, 2010 8:29 pm

Hij grijnsde fel. Hij hief zijn schouders op. " Nou ik wil er dan ook een deel van." Hij stond op en keek strak rond. Hij hield er niet van als iemand hem zo bleef aan kijken. Hij snoof daarna. Veel vampieren waren er niet. Hij zag er nog 2. Maar zo veel intres had hij niet. Hij richtte zijn blik fel op Temari. Hij mag haar wel. Niet als liefjes of zo. Maar echt haar karakter. Hij is niet snel onder de indruk. Zijn ogen stonden weer vriendelijk. Hij was die kleuters al vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

Pff verveel XD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pff verveel XD   Pff verveel XD - Pagina 2 I_icon_minitimema jan 11, 2010 9:05 pm

Temari keek naar Obaj en hoordde wat ie zei en ze grijnsde even breed en deed een pluk haar achter haar oor. "dames gaan voor" zei ze toen droog en ze grinnikte even en keek even het plein rond. Ze zag sommige jongens kijken en snoof en ze keek ze fel aan en ze keek meteen de andere kant op en ze grijnsde. Ze keek even naar de andere 2 vampieren maar die waren ook niet echt interessant. Ze richtte haar blik weer op Obaj en glimlachtte lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: -

Pff verveel XD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pff verveel XD   Pff verveel XD - Pagina 2 I_icon_minitimema jan 11, 2010 9:34 pm

(ben geen kleuter xd -.-)

Hij schudde z`n hoofd. ,,Nee niet meer." Hij ging naast haar op het bankje zitten en hij keek strak voor zich uit. ,,Maak je je ergens zorgen om dan?" Vroeg hij zachtjes en keek naar Obaj en Temari. Deze zaten in een gesprek. Verder bemoeide hij zich er niet mee. Z`n ogen gingen voorbij een paar andere kinderen. Hij zag een leiding op het plein komen. Zwijgend bleef hij luisteren naar het antwoord dat ze zou geven. ,,Als je met iets zit kan je het vragen hoor." Zei hij nu wat vriendelijker. Z`n ogen stonden even naar haar gericht maar hij besteede er niet veel aan. Oppeens voelde hij z`n broekzak trillen. Hij pakte het mobieltje tevoorschijn en zag dat hij een smsje had. Dit negeerde hij en deed het weer terug in z`n broekzak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lianna

Lianna


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 17 (2jr. vampier)
Soort: Vampier
Partner: ben ik niet goed genoeg voor

Pff verveel XD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pff verveel XD   Pff verveel XD - Pagina 2 I_icon_minitimema jan 11, 2010 11:18 pm

(volgens mij had hij het over dat groepje)

Terwijl de woorden van Sean tot haar doordrongen, probeerde ze een stukje mos uit een tegel weg te trappen.
"Nee, er is niks", begon Lianna geruststellend.
Ze keek naar de donkere lucht boven hun en twijfelde even of ze nog iets zou zeggen. Een diepe zucht volgde.
"Het is alleen", begon ze aarzelend. "Het is alleen dat ik het niet wil accepteren. Ik wil geen monster zijn"
Met een serieuze blik keek ze nu naar Sean. Hopend dat hij zou begrijpen wat ze bedoelde en wat haar werkelijk dwarszat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Obaj

Obaj


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 03-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18 (2 maanden vampier)
Soort: Vampier
Partner: Ik ben niet iemand die achter je aan zal lopen...

Pff verveel XD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pff verveel XD   Pff verveel XD - Pagina 2 I_icon_minitimedi jan 12, 2010 5:59 pm

Hij lachtte stiletjes. "Nou goed dan..." Antwoorde hij beleeft. Hij deed het meer voor te lachen. Hij snoof nog eens. Dat deed hij vaak paar keer na elkaar. Hij merkte dat Temari naar hem zat te grijzen. Snel keek hij voor zich uit. Zoals altijd werd hij er vaak nerveus van. Waarom weet hij niet. Hij zuchtte rustig. Hij vertoonde alleen en glimlac in zijn gezicht.


(Ja had het niet tegen jullie 8D )
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: -

Pff verveel XD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pff verveel XD   Pff verveel XD - Pagina 2 I_icon_minitimedi jan 12, 2010 10:50 pm

Hij keek naar Lianna. ,,Ik begrijp precies wat je bedoelt." HIj zuchte en bleef even stil. ,,Maar.. Er is een probleem, Je kunt het niet meer veranderen. Eenmaal een vampier altijd een vampier." Een diepe zucht verliet z`n neus. Hoe zij nu was was hij vroeger ook. Hij slikte even en keek naar het gebouw. Nu zag hij dat er een donkere gloed overheersde. Het was nu nacht. Het moment waarop hij zich het veiligst voelde...

(superinspiloos help me :") )
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

Pff verveel XD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pff verveel XD   Pff verveel XD - Pagina 2 I_icon_minitimedi jan 12, 2010 11:47 pm

Temari keek weer voor haar en keek even naar de andere 2 vampieren en ze ging op de tafel zitten en sloeg haar benen over elkaar. Ze had wel opgemerkt dat Obaj snel weg keek toen ze hem alleen maar glimlachend aan keek. Ze keek maar weer voor haar en geeuwde even. "goedzo" zei ze dan nog als antwoord op zijn woorden en ze grinnikte. Ze keek weer even naar Obaj maar keek daarna weer gewoon rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Obaj

Obaj


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 03-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18 (2 maanden vampier)
Soort: Vampier
Partner: Ik ben niet iemand die achter je aan zal lopen...

Pff verveel XD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pff verveel XD   Pff verveel XD - Pagina 2 I_icon_minitimewo jan 13, 2010 5:44 pm

Hij glimlachte droog. Ook zag hij dat Temari begreep dat hij niet van staren hield. Hij bleef rustig staan. Hij hoorde wat de 2 vampieren zeiden. Vampiers hoorden meestal heel erg goed. Maar het gesprek verveelde hem zo wat. Hij was een paar dagen ook zo geweest. Hij had ook medelijden. Maar sinds gisteren intreseerde het hem geen moer meer. Door te doden werd hij sterker en had amper gevoel. Hij werd steeds meer gemeen. Zijn ogen keken even kil. Af en toe keek hij naar de mensen die stil aan verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hechtel

Vampire Character
Leeftijd: 19 (105 jaar vampier)
Soort: Vampier
Partner: I have nobodyn because nobody can get me!

Pff verveel XD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pff verveel XD   Pff verveel XD - Pagina 2 I_icon_minitimewo jan 13, 2010 6:57 pm

Alice kwam aangelopen (Eerder gedanst.) Vrolijk als altijd begrtoette ze de groep. Ze was net gaan jagen! Op haar favoriete prooi : poema. Ze was een vegetarier. Er hing nog wat bloed aan haar tanden. "Hallo allemaal." Opgewekt als altijd sprak ze. Ze was vrolijker als de meeste vampiers omdat ze geen mensenbloed dronk. Enkel bij gelegenheden, maar soms dan nog niet. Haar haar danste in haar nek toen ze kwam aangewandeld. Ze had een kleine staf in haar riem zitten. "En hoe was jullie dag?" Dat zei ze met een onmogelijke vrolijke toon tegen de anderen. Vrolijk blij en super mega opgewekt, een mooie beschrijving datcht ze in zichzelf!
Terug naar boven Ga naar beneden
Obaj

Obaj


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 03-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18 (2 maanden vampier)
Soort: Vampier
Partner: Ik ben niet iemand die achter je aan zal lopen...

Pff verveel XD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pff verveel XD   Pff verveel XD - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 14, 2010 4:14 pm

Hij zag Alice weer. Even dook hij een beetje. Hij wist dat ze een vegetarier was omdat ze dierenbloed dronk. Hij is nu echt geen vegetarier. Het is al lang te laat voor hem. Hij leerde haar kennen in de gangen. Maar goed ze was zo vreemd. Hij keek naar Temari en hoopte dat ie niet te veel zag dat hij Alice probeerde te ontwijken. Die ten slote vriendjes is met iemand die hij erg hard hate.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

Pff verveel XD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pff verveel XD   Pff verveel XD - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 14, 2010 4:39 pm

Temari zat nog steeds op de tafel en geeuwde even en rektte zich even uit en opeens merktte ze een nogal over blij meisje open. Ze keek met haar donkerbruine en emotieloze ogen naar haar en ze zag hoe blij ze was. Ze trok een wenkbrauw op en ze legdde haar armen over elkaar en ze hoordde haar vraag. "goed" zei ze rustig en ze keek even naar Obaj die half weg dook en keek hem nogal verbaasd aan. Ze keek hem vaag aan en keek toen weer naar het meisje "zou hij daarvoor weg duiken" dacht ze en ze hield zich maar stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hechtel

Vampire Character
Leeftijd: 19 (105 jaar vampier)
Soort: Vampier
Partner: I have nobodyn because nobody can get me!

Pff verveel XD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pff verveel XD   Pff verveel XD - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 14, 2010 5:20 pm

Alice keek beledigt naar Obaj. "Wat zit jij wegteduiken?" Terwijl ze dat zei pakte ze de kleine staf uit haar riem. Het was raar donkerpaars stokje, dezelfde kleur als haar haar. Het had een heerlijke geur, daar lokte ze dieren mee als ze honger had, nu pakte ze het gewoon, ze gooide het wat omhoog en ving het handig terug op. Na een tijdje stopte ze het terug in haar riem. Er stond een boom naast de tafel, ze ging op een laaghangende sterke tak zitten. "Wat heb je dan gedaan?" Ze had geen behoefte aan namen omdat ze ze toch al wist, na de les was ze iets aan de meester gaan vragen wat ze niet snapte en had gelijk gevraagd hoe de vampier die haar voeten op de bank had gelegd noemde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

Pff verveel XD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pff verveel XD   Pff verveel XD - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 14, 2010 5:54 pm

Temari keek naar het meisje dat beledigt naar Obaj keek en ze roldde even met haar ogen en ze rektte zich even uit. Ze keek gewoon rustig voor haar en ze keek heel even naar Obaj "ze heeft je al gezien" zei ze droog tegen hem. Ze keek even de speelplaats rond en ze merktte dat het meisje op een tak ging zitten en ze keek vanuit haar ooghoeken naar haar en toen hoordde ze haar vraag. "m'n ouders vermoord" zei ze kil en emotieloos en ze ging helemaal op de tafel zitten. Ze keek het meisje even aan en deed een pluk haar achter haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hechtel

Vampire Character
Leeftijd: 19 (105 jaar vampier)
Soort: Vampier
Partner: I have nobodyn because nobody can get me!

Pff verveel XD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pff verveel XD   Pff verveel XD - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 14, 2010 6:14 pm

Alice leel emotieloos naar Temari. "Wat en toffe bezigheid!" Ze schudde even haar haar uit haar ogen, felle donkerrode ogen keken naar Obaj. "Enig idee waarom hij zo raar zit?" Haar lange slanke benen hingen boven de grond, toen gin ze op de tak staan en ging wat hoger zitten. Dat vond ze prettiger. Nu ze hoger zat had ze een beter overzicht over haar omgeving, zelf had ze geen idee meer van hoe het was om mens te zijn. Dat was raar! Ze scheurde haar blik van Obaj af en keek nu naar Termari. "Verder nog iets gedaan, behalve bloed drinken en het willen drinken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Obaj

Obaj


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 03-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18 (2 maanden vampier)
Soort: Vampier
Partner: Ik ben niet iemand die achter je aan zal lopen...

Pff verveel XD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pff verveel XD   Pff verveel XD - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 14, 2010 8:31 pm

Hij ging recht op zitten en keek naar Temari. "Je moet nou niet denken dat ik bang ben of zo... ik vind haar gewoon vreemd. Ze dringt dierenbloed of zo.." Hij merkte dat Alice naar hem staarden. Hij keek heel bitter naar haar. Hij snapt echt niet wat die wil. Hij snoof even en stond geiriteerd op en draaide zijn rug naar Alice en keek naar dan alleen maar naar Temari. "Ik weet echt niet wat die wil." Mompelde hij droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temari

Temari


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 02-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Vampire Character
Leeftijd: is 560 jaar in vampieren jaren en ziet eruit als 17
Soort: Vampier
Partner: maybe i think i've found it......

Pff verveel XD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pff verveel XD   Pff verveel XD - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 14, 2010 11:12 pm

Temari keek emotieloos naar het meisje en snoof en ze keek even naar Obaj en toen hoordde ze het meisje wat zeggen. "geloof me het was leuk om te doen" zei ze droog en ze keek naar Obaj en hoordde wat hij zei "zeg ik dan dat je bang bent.... oo leuk voor die dieren" zei ze sarcastisch en ze keek weer naar het meisje. "en wat is jou naam of mag ik dat niet weten en ik weet niet waarom hij zo zit" zei ze droog en ze keek haar zonder enige emotie aan en keek even naar Obaj en hoordde wat ie zei "oke...." zei ze rustig en ze hoordde toen het meisje haar woorden. Ze keek even naar de lucht "eum.... mensen op stang gejaagd andere vampieren ontmoet" zei ze rustig en ze keek weer even naar het meisje "ben je een halfbloed of volbloed???" vroeg ze toen droog. En ze keek haar aan en ze keek heel even kort naar Obaj.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hechtel

Vampire Character
Leeftijd: 19 (105 jaar vampier)
Soort: Vampier
Partner: I have nobodyn because nobody can get me!

Pff verveel XD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pff verveel XD   Pff verveel XD - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 15, 2010 4:39 pm

Alice richtte haar felrode ogen terug op Temari. "Je hoeft niet zo raar te doen hoor Obaj, ik hoor alles wat je zegt!" Alice haar ogen keken vernietigend naar Obaj, uiteindelijk richtte ze haar blik terug op Termai. Ze pakte haar staf terug en gooide hem wat in de lucht. Onmiddelijk kwam er een vogeltje op de staf zitten. Het vogeltje floot een liedje. Maar de staf maakte een elektrische schok, het vogeltje vloog al snel weer weg. "Ik ben Alice" Toen schudde ze haar haren uit haar ogen. "Ik ben nog halfbloed nog volbloed." Ze sprong soepel van de tak. Een tak lager nu, ze ging rustig zitten en wiebelde wat met haar benen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lianna

Lianna


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 17 (2jr. vampier)
Soort: Vampier
Partner: ben ik niet goed genoeg voor

Pff verveel XD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pff verveel XD   Pff verveel XD - Pagina 2 I_icon_minitimezo jan 17, 2010 11:33 am

Lianna had zuchttend geknikt toen ze hoorde wat Sean zei. Daarna had ze al haar aandacht op het groepje vampieren aan de andere kant van het plein gericht. Ineens dook er een vrolijk meisje op uit de duisternis. Zou zei ook een vampier zijn? Zo vrolijk kon je dan toch niet zijn?
Met gefronsde wenkbrauwen volgde Lianna het gesprek tussen de drie vampieren. Ineens ving ze het woord "dierenbloed" op. Zou die vampier dierenbloed drinken? Kon je dat eigenlijk wel?
Bedenkelijk richtte Lianna zich nu weer tot Sean.
"Heey weet jij hoe het zit met het drinken van dierenbloed?", vroeg ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Obaj

Obaj


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 03-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18 (2 maanden vampier)
Soort: Vampier
Partner: Ik ben niet iemand die achter je aan zal lopen...

Pff verveel XD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pff verveel XD   Pff verveel XD - Pagina 2 I_icon_minitimezo jan 17, 2010 2:57 pm

Hij hief zijn schouders gewoon op. En draaide zich om naar Alice. Hij leunde met zijn hand tegen de bank en keek wat voor zich uit. Hij had geen zin in dit gesprek en negeerde het. Hij wil liever mensenbloed dan dierenbloed. Hij heeft nooit anders geweten. Hij staarde even naar de grond. Hij luisterde wel rustig mee om te horen over wat ze gaan praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hechtel

Vampire Character
Leeftijd: 19 (105 jaar vampier)
Soort: Vampier
Partner: I have nobodyn because nobody can get me!

Pff verveel XD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pff verveel XD   Pff verveel XD - Pagina 2 I_icon_minitimezo jan 17, 2010 3:58 pm

Alice richtte haar wijn-rode ogen op Lianna. "Zoals jullie mensenbloed drinken, maar ik heb iets erg handigs." Het kleine stafje stak in haar riem. Ze stond behendig op en stond evenwichtig op de tak en leunde tegen de stam van de boom. "Het is algemeen bekend dat als je dierenbloed drinkt je een stuk opgewekter bent." Ze zette zonder te kijken haar armen op een tak hoger en duwde zich af en ging erop zitten. Haar slanke benen wiebelde wat. Haar kleine gestalte maakte niks uit, ze was razendsnel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sean

Sean


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: -

Pff verveel XD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pff verveel XD   Pff verveel XD - Pagina 2 I_icon_minitimema jan 18, 2010 4:45 pm

Hij draaide zich tot Lianna. Het word "dierenbloed" hoorde hij nu van meerdere kanten vallen. Hij knikte voorzichtig. ,,Jah, je kan mensen bloed drinken. Maar van dierenbloed..." Hij stopte even. ,,Als je dierenbloed drinkt voel je je zegmaar wat lekkerder in je vel." Zei hij met een lichte grijns. ,,Je voelt je opgewekter en tsja." Haalde hij z`n schouders op. Hij keek naar het groepje die hier ook stond. Hij boog z`n hoofd naar beneden en toen naar de uitgang van het internaat. ,,Ik zie je nog wel oke." Zei Sean op z`n normale schore toon. Hij liep richting de uitgang en was vanplan om even een klein ommetje te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pff verveel XD - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pff verveel XD   Pff verveel XD - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pff verveel XD
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Internaat :: Speelplaats-
Ga naar: