Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Op visite in Shumi's kamer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Shumi

Shumi


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Noord Holland

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: Nog niet

Op visite in Shumi's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Op visite in Shumi's kamer   Op visite in Shumi's kamer I_icon_minitimeza jan 09, 2010 10:47 pm

Ik haal nogmaals diep adem, ik kan mezelf goed onder controle houden, daar ben ik blij om. Ik kijk even om mij heen. In de kamer staat een houten bed, een bureau, een kleerkast en er hangt een spiegel.
Ik doe een stapje achteruit, en zie hoe Delethe haar spullen uitpakt. "K-kom je zo naar mijn kamer? Mijn kamer is nummer 78, da's hier tegenover."
Ik wacht op haar reactie.


Laatst aangepast door Shumi op ma jan 11, 2010 3:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.AutumnDay.nl.tt
Delethe

Delethe


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 08-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Mens
Partner: ..-

Op visite in Shumi's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op visite in Shumi's kamer   Op visite in Shumi's kamer I_icon_minitimeza jan 09, 2010 10:56 pm

Ze knikte.
Al snel was ze in kamer 78 en keek rond. ,,Gaaf." Zei ze toen ze de velle kleuren op de muur zag. Haar ogen gingen langs alle hoeken om deze te bewonderen. Het bed was zwart en viel goed op tussen alle gekleurde muren. Ze wende zich weer tot Shumi. ,,Hoe lang zit jij hier al?" Ze keek weer de kamer rond. Ze had nu ook een schoudertas omgedaan en het boek van eerst erin zitten. Daarnaast nog een mobieltje en nog wat make-up spulletjes.
Delethe bekeek Shumi goed. ,,Je ziet er wel wat witjes uit, ziek?" vroeg ze bezorgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shumi

Shumi


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Noord Holland

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: Nog niet

Op visite in Shumi's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op visite in Shumi's kamer   Op visite in Shumi's kamer I_icon_minitimeza jan 09, 2010 11:04 pm

"Ik zit hier nu zo'n uh..." ze dacht even na, "Twee weken ofzo?"
Ze was tevreden met de vel-gekleurde muren, een nadeel was wel dat ze er nog bleker uit leek te zien.
"Ik heb altijd al een lichte huid gehad," zei ze snel. Ze knipperde met haar ogen. Het was vreselijk nutteloos, maar anders zag ze er zo opmerkelijk uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.AutumnDay.nl.tt
Delethe

Delethe


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 08-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Mens
Partner: ..-

Op visite in Shumi's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op visite in Shumi's kamer   Op visite in Shumi's kamer I_icon_minitimeza jan 09, 2010 11:08 pm

Ze glimlachte. ,,Ik weet wat je bedoelt. Vroeger was ik ook echt wel bleekjes. Tot m`n 14e ofzo. Een vriendin wees me op foundesion.(ofzo) Het werkt wel goed. " Zei ze met een glimlach. Haar ogen keken naar de vloer. Ze stond nog steeds en over haar schouder hing een elegante handtas. Haar ogen spitste de kamer weer rond en kwamen uiteindelijk bij Shumi terecht.

(sorry super inspiloos )
Terug naar boven Ga naar beneden
Shumi

Shumi


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Noord Holland

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: Nog niet

Op visite in Shumi's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op visite in Shumi's kamer   Op visite in Shumi's kamer I_icon_minitimeza jan 09, 2010 11:16 pm

"Ik wilde morgen naar de stad gaan hier," zei ze. "Dus dan kijk ik nog wel. Ik heb alles bij mijn vader gelaten toen hij wilde dat ik hierheen ging."
Het was nog altijd moeilijk, als vampier. Ze had haar vader, haar échte vader, ontmoet. Ze deed toen wel eens lenzen in, maar haar ogen waren nu goudbruin, dat viel minder op.
"Wil je cola?" vroeg ze opeens. Voor mensen was het normaal dat ze dronken. Ze pakte twee bekertjes en schonk in. Ze gaf er een aan haar, zonder haar handen te raken.
Shumi nam een paar nipjes en toen wat grotere slokken. Dit smaakte anders dan dierenbloed. Maar bloed was lekkerder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.AutumnDay.nl.tt
Delethe

Delethe


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 08-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Mens
Partner: ..-

Op visite in Shumi's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op visite in Shumi's kamer   Op visite in Shumi's kamer I_icon_minitimeza jan 09, 2010 11:23 pm

,,Graag." Zei ze. Ze zette haar tas op de grond en liep met Shumi mee. Ze pakte het glas aan en dronk er voorzichtig uit. Het cola prikte op haar tong en ze slikte het door. Haar ogen keken even naar de goudbruine van Shumi. Dat vond ze altijd al een gave oogkleur. Ze keek naar Shumi. ,,Zou ik morgen mee kunnen naar de stad?" Vroeg ze voorzichtig. De stad had ze lang niet gezien. Voordat ze naar het internaat ging had ze grote ruzie met haar ouders. Ze slikte even bij de gedachtes. Maar kwam toen weer bij het leven op aarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shumi

Shumi


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Noord Holland

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: Nog niet

Op visite in Shumi's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op visite in Shumi's kamer   Op visite in Shumi's kamer I_icon_minitimezo jan 10, 2010 11:38 am

Ik nam nog een slokje van mijn drinken. Ik keek terug naar haar, knipperde wat met mijn ogen. "Natuurlijk mag je mee," zei ik. Ik nam nog een slok. Ik merkte dat ik meer zuurstof nodig had als ik wilde praten.
Heel voorzichtig ademde ik wat. Delethe rook lekker. Opeens kreeg ik een stekende dorst. Ik kon me nog wel in bedwang houden. Ze nam nog een slokje, in de hoop de dorst weg te spoelen, maar het had geen effect.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.AutumnDay.nl.tt
Delethe

Delethe


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 08-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Mens
Partner: ..-

Op visite in Shumi's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op visite in Shumi's kamer   Op visite in Shumi's kamer I_icon_minitimezo jan 10, 2010 6:57 pm

Ze keek Shumi aan. ,,Dankje wat leuk." Zei ze vrolijk en keek de kamer weer rond. Ze nam de laatste paar slokjes van haar cola en keek naar haar glas. Deze was nu op. Ze keek naar haar tasje dat op de grond lag. Een vrolijke ringtone klonk eruit. ,,Een momentje." Zei ze en ging met een haase pasje naar haar tas toe. Ze graaide in haar tas en haalde er een witte Smasungstar (L) uit. Ze nam op en hoorde een bekende stem. Haar gezicht betrok. ,,Wat?" Vroeg ze kort en nors. Er kwam een onnozel antwoord uit de telefoon. ,,Pap, als je niets te vertellen heb hang ik nu op DOEI." Zei ze iets geirriteerd. Ze drukte op een knopje en verbrak de verbinding. ,,Ouders.. " Zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shumi

Shumi


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Noord Holland

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: Nog niet

Op visite in Shumi's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op visite in Shumi's kamer   Op visite in Shumi's kamer I_icon_minitimezo jan 10, 2010 7:51 pm

"Soms doen ze domme dingen," zei ik, "Ik weet het." Ik dacht over hoe míjn ouders mij toen bij pleegouders gebracht hadden, omdat ze vampieren waren en ik nog niet.
Ik snapte niet waarom ze dat deden.
Ik nam nog een slok. Het was echt vreselijk spul. Bloed was beter. Bloed...
Ik had dorst. Help, het steekte steeds meer. Ik had heel erg veel dorst.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.AutumnDay.nl.tt
Delethe

Delethe


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 08-01-10
Leeftijd : 28

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Mens
Partner: ..-

Op visite in Shumi's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op visite in Shumi's kamer   Op visite in Shumi's kamer I_icon_minitimezo jan 10, 2010 8:25 pm

Ze keek naar Shumi. ,,Ik.. Ik denk dat ik maar verder me spullen moet uitpakken. Ik kom vanavond nog wel langs oke." Zei ze vriendelijk en pakte haar tas en liep naar de deur. ,,Doeii" Zei ze vrolijk en draaide de deurknop om. Een paar passen en ze was bij haar kamer. Ze stopte het sleuteltje in het sleutelgat en draaide deze om. Ze liep langzaam naar binnen en sloot de deur achter zich. Ze pakt haar tas vol kleren en legt deze zorgvuldig in de kast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shumi

Shumi


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 09-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Noord Holland

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: Nog niet

Op visite in Shumi's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op visite in Shumi's kamer   Op visite in Shumi's kamer I_icon_minitimema jan 11, 2010 3:53 pm

Ik knikte, en zag hoe Delethe de deur achter zich dicht trok, hoorde hoe hij in het slot viel. Ik rilde even, en ging op mijn bed zitten. Ik keek naar buiten, ik klikte het slot open en duwde de kozijnen van me af. Ik sprong uit mijn raam en deed de kozijnen weer dicht.
Ik maakte me iets kleiner en sprong het bos in, weg hier.


(Laatste reactie van het topic)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.AutumnDay.nl.tt
Gesponsorde inhoud





Op visite in Shumi's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op visite in Shumi's kamer   Op visite in Shumi's kamer I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Op visite in Shumi's kamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rustig op een kamer....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Internaat :: Slaapzalen-
Ga naar: