Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 een nieuw meisje

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Noire

Noire


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 11-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Mens
Partner: nog niet

een nieuw meisje Empty
BerichtOnderwerp: een nieuw meisje   een nieuw meisje I_icon_minitimema jan 11, 2010 8:46 pm

Een nieuw meisje kwam de speelplaats op gelopen. Haar ogen stonden dof en het meisje zag er erg moe uit. Ze slenterde wat rond op zoek naar iets waar ze tot rust zou kunnen komen. Ze vond uiteindelijk en afgelegen bankje. Het was een gewoon alledaags meisje genaamd Noire. Die naam had ze gekregen toen ze geboren werd ze had zwart haar zo zwart als as. Ze hield al altijd van zwart haar kleren waren zwart haar haar haar schoenen. Noire keek rond over de speelplaats, ze had al veel verhalen gehoord over deze school. De meeste verhalen had ze niet geloofd. Wie geloofde er nu in vampieren. Maar ergens was ze er wel bang van, ze wilde nu niet echt tanden in haar nek. Ze zag overal duistere groepjes staan. Ze kon hen niet horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

een nieuw meisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuw meisje   een nieuw meisje I_icon_minitimema jan 11, 2010 8:51 pm

Een meisje met rood haar en rode ogen liep over het plein. Haar ogen keken kil om haar heen en ze was met haar groepje zoals altijd wat aan het rondlopen. Ze rook mensenbloed en snoof de heerlijke geur op. Ze leunde tegen een muur en keek rond. Ze zag een meisje met zwart haar en een grijns verscheen op haar gezicht. Haar rode ogen werden een gewone kleur en ze liep rustig naar het meisje. "Heey ik ben Milla, nieuw?" vroeg ze en keek haar rustig aan. De geur van mensenbloed drong haar neus binnen maar ze hield haar in, tot nu toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noire

Noire


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 11-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Mens
Partner: nog niet

een nieuw meisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuw meisje   een nieuw meisje I_icon_minitimema jan 11, 2010 9:05 pm

Een meisje kwam op haar toe lopen. Ze zag het rode golvende haar. Ze was erg mooi maar had precies wel veel piercings. Noire hiled daar niet zo van het leek haar altijd zo pijnlijk. Het meisje was zo ongeveer wel even oud. Ze snapte niet echt wat ze g°hier deed en ze snoof de hele tijd, precies of z eeen lekkere geur had ondekt. Noire wist niet goed of dit meisje wel te vertrouwen was. Een zachte bries kwam in haar haren. Toen het meisje haar naamzei wist ze niet goed wat ze moest doen, moest ze vriendelijk antwoorden of gewoon negeren. Ze wilde geen ruzie of geen b*tch zijn. Ze keek even diep in haar ogen.Ze had rode ogen en dat gaf haar een enge uitdruk."Noire", zei ze en wende haar hoofd af. Ze vertrouwde dit echt niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

een nieuw meisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuw meisje   een nieuw meisje I_icon_minitimema jan 11, 2010 9:07 pm

Milla keek haar aan en grijnsde even. Ze keek kort rond en keek dan weer naar het meisje. "Wat is er? Verlegen? Of bang?" vroeg ze rustig en liep even rond haar. Ze rook de geur die prikte in haar neus. Ze grijnsde even en keek het meisje rustig aan. "Ik doe je niets hoor" zei ze rustig en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

een nieuw meisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuw meisje   een nieuw meisje I_icon_minitimema jan 11, 2010 9:15 pm

Ella zat op het dak wat rond te kijken naar de levenden , dus niet de vampieren , en keek op toen ze het rode haar van Milla zag. Ella hield ervan om op de daken te zitten om mensen te bespieden. Met een licht zuchtje landde ze op de grond , waarna ze haar zus zo stil mogelijk achtervolgde. Milla liep recht naar een meisje met zwart haar en Ella verstopte zich achter een muurtje. Ze hoorde de twee praaten en ze zag dat Milla rond het meisje liep. Ella rolde met haar ogen , en toen Milla weer stilstond, kwam Ella achter haar muurtje vandaan. Zo snel als ze kon ging ze achter Milla staan. Ze leunde een beetje naar opzij en gebaarde naar het meisje dat ze niks mocht zeggen , waarna ze weer recht ging staan. Ella begon allerlei gekke bekken te trekken achter Milla's rug. Ze lichtte haar handen op in de lucht , en maakte allerlei klauwbewegingen naar Milla waarna ze gromde en zowat half op Milla's rug sprong. "Ik heb je rooie." grinnikte ze terwijl ze aan haar zus' nek bleef hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noire

Noire


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 11-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Mens
Partner: nog niet

een nieuw meisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuw meisje   een nieuw meisje I_icon_minitimema jan 11, 2010 9:17 pm

"zal wel", zei ze droog, ze liet zich niet zomaar doen. "wat doe je hier,ik ken je niet eens", ze keek haar even aan maar niet in de rode ogen daar had ze nog steeds schrik van dit meisje. Ze was niet iemand waar je een normaal gesprek mee kon voeren. Noire keek naar boven de zon scheen week over de speelplaats ze zag mensen of andere dingen in de schaduw roken, er stonden leerkrachten maar die deden niks tegen he roken. Noire hield echt niet van deze plek het was een nachtmerrie ze kneep oin haar arm zodat niemand het kon zien, ze droomde niet dat was nu zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

een nieuw meisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuw meisje   een nieuw meisje I_icon_minitimema jan 11, 2010 9:48 pm

Milla schrok even en keek om. "Ella" zei ze met een grjinsje en schudde haar van zich af. "Leer me dan kennen, of wil je eenzaam blijven in dit hol vol vampieren?" zei ze op kille toon en grijnsde. Ze keek even naar haar zus. "Dit is trouwens mijn zusje Ella, maar als het je niet interesseert moet je niets zeggen" zei ze droog en grijnsde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

een nieuw meisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuw meisje   een nieuw meisje I_icon_minitimema jan 11, 2010 9:53 pm

Ella lande perfect op haar voeten neer toen Milla haar van zich afschudde. Ze ging naast haar zus staan en bekeek haar van kop tot teen. "Nou , je bent nogsteeds zo dik." zei ze en ze keek haar aan met grote ogen waarna ze naar het meisje keek. Ze hoorde hoe Milla , Ella voorstelde en ze rolde met haar ogen. "Rooie, ik ben 14 hoor , ik kan mezelf ook wel voorstellen." zei ze met een zucht waarna ze weer naar het meisje keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noire

Noire


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 11-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Mens
Partner: nog niet

een nieuw meisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuw meisje   een nieuw meisje I_icon_minitimema jan 11, 2010 9:55 pm

" Zlang jullie niks doen oke, mar ik ben hier niet om gedronken te worden,", zei ze en ze keek hen even allebei serieus aan. Ze kon niks tegen hen doen maar ze zoude ook niks anhebben met haar te vermoorden. "Misschien lijk ik voor jullie wel dom maar wat drinken eten jullie, want ik heb namelijk niet veel ervaring met dat sort dingen, en zij jullie allemaal vampieers? Dat maakte haar wel een beetje bang. Ze knikte even naar Ella ze leken op elkaar ds het waren inderdaad zussen. HEt was wel spannend en eng om bij vampiers te zitten maar het gaf ook een kickom hier te zitten met vampiers rond je, dat kwam je niet elke dag tegen. Maar tot nu toe leken ze wel aardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

een nieuw meisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuw meisje   een nieuw meisje I_icon_minitimema jan 11, 2010 9:58 pm

Milla keek haar aan. "Wat zeg je nou, wij drinken normale dingen hoor" zei ze en grijnsde even. "Denk je nou dat wij vampieren zijn?" vroeg ze droog en lachtte. Ze legde haar arm rond haar schouders. "Ik en Ella zijn geen vampieren, wees niet bang Noire" zei ze rustig op een zo vriendelijk mogelijke toon. Ze keek even naar haar zusje zodat die het zeker mee zou spelen. Daarna keek ze weer naar het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noire

Noire


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 11-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Mens
Partner: nog niet

een nieuw meisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuw meisje   een nieuw meisje I_icon_minitimema jan 11, 2010 10:13 pm

"En jullie denken dat ik dat geloof, rode ogen je zus sprint van het dak en ik moet jullie geloven, ik ben niet dom hoor. Noire keek hen even boos aan. ZE werd niet graag voorbelogen. Ze stond op en staarde hen emotieloos aan, wat ze zouden doen wist ze niet maar Noire kon best hard lopen niet dat het zou helpen tegen de vampiers maar toch misschien zou Toch iemand haar horen enhelpen, dit was even een stress moment daar hield ze totaal niet van. Ze wist niet wat ze moest doen maar toch bleef ze aan de grondgenageld staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

een nieuw meisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuw meisje   een nieuw meisje I_icon_minitimedi jan 12, 2010 6:54 pm

aan en een valse grijns verscheen. "Nou dan heb je het best juist" zei ze en haar scherpe hoektanden kwamen tevoorschijn. Haar ogen flitsten kort rood op en ze keek even naar haar zus. Ze stapte dreigend op Noire af en grijnsde. Haar blik ging even naar haar nek en ze rook het bloed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noire

Noire


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 11-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 16
Soort: Mens
Partner: nog niet

een nieuw meisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuw meisje   een nieuw meisje I_icon_minitimema jan 18, 2010 9:05 am

"rot op!" gilde ze boos en begon wild om haar heen te slaan. "Neem iemand anders!", gilde ze, de gi kwam ovr heel de speelplaats maar het leek of niemand hem hoorde, was dat ookzo of was gewoon iedereen het aan het negeren. Ze keek boos uit haar ogen naar Milla en haar zus, haar ogen schoten precies vuur. Ze zag dat hun blik naar haar nek ging dus greep ze stevig haar nek vast om te voorkomen dat ze zouden bijten. Ze stond recht en boog een beetje door har knieen als ze naar haar kwamen kregen ze een harde trap. De omgeving deed nog steeds niets zelfs de leekrachten gingen door met babbelen soms keken ze wel is om maar meer niet. Sommige bleven kijken en keen haar minachtend an. Waar was ze in terecht gekomen???
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





een nieuw meisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: een nieuw meisje   een nieuw meisje I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
een nieuw meisje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Internaat :: Speelplaats-
Ga naar: