Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huisje van Milla

Ga naar beneden 
+2
Ella
Milla
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 8:53 pm

Milla had de jongen nog steeds vast en liep samen met hem en Ella naar het huis. Het was neit groot maar natuurlijk ook niet klein. Ze stopte en deed de deur open. Binnen was het een klein beetje donker maar je kon er net genoeg zien. Ze liep met Yafuri en Ella naar de bank en legde hem neer. Ze haalde wat spullen en knielde bji hem neer. "Het gaat pijn doen" zei ze en zweeg even. Ze wist dat het pijn deed en ze moest wel. Ze haalde voorzichtig de kogel eruit en legde die weg. Ze deed er een soort van zalf op dat de pijn deed verminderen en het zorgde ook dat de wonde erg snel zou dichtgaan. Ze verbond het en stond weer recht. Ze keek kort naar haar zusje en dan naar de twee. "Iemand wat bloed?" vroeg ze en wachtte rustig af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 9:10 pm

Ella liep achter haar zus en Yafuri aan. Toen ze eenmaal binnen was, liet ze zich op een van de banken vallen. Ongerust keek ze naar haar zus, die Yafuri zacht op de bank neerlegde.
"Nou , dat was me nogal een dag." zei Ella tegen niemand in het bijzonder. Haar zus ging weg en Ella keek naar Yafuri. Ze zei niks , ze keek alleen. Nee niet naar de figuren onder zijn ogen. Net toen ze wat wou zeggen, kwam haar zus terug en knielde ze bij hem neer. "Dit gaat pijn doen." zei ze en peuterde de kogel uit zijn lichaam. Ella keek even walgend naar het zilveren ding. Zo'n klein dingetje kan zo veel pijn veroorzaken. Ze keek aandachtig hoe haar zus haar vriend verzorgde. Misschien kon ze dit later ook wel toepassen als zij ooit eens gewond was , of als Yafuri zich weer in de nesten had gewerkt. ze lachte even bij die gedachten en keek toen weer serieus naar Yafuri. "Iemand wat bloed?" vroeg haar zus plots , maar Ella knikte nee. Ze had liever versgevangen bloed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 9:14 pm

Yafuri keek in het rond toen ze het huis binnen kwamen. Het zag er redelijk normaal uit en hij merkte dat hij naar een bank geleid werd. Hij ging op de bank zitten en hij keek weer even naar de wond die er niet bepaald fris uit zag. Hij sloot zijn ogen dan ook weer even en probeerde wat te ontspannen. Hij hoorde dan wat gerommel, blijkbaar was Milla spullen aan het pakken om zijn wond te verzorgen. Hij opende zijn ogen dan ook weer en hij keek voor even naar Ella. Daarna richtte hij zijn blik weer op Milla die wat zei en vervolgens werd de kogel uit zijn schouder gehaald. Nadat de kogel eruit was betrok zijn gezicht. Hij scheldde even door de pijn en hij beet daarna op zijn kiezen zodat hij niet meer zou lopen schelden. Hij voelde toen iets kouds op zijn huid en hij merkte dat het een of ander goedje was. Waarschijnlijk soort zalf, hoe dan ook het voelde wel fijn aan en de pijn verminderde. Hij zuchtte dan ook even opgelucht en hij merkte dat het verbonden werd. Hij keek even naar het verband en hoorde toen de vraag of hij misschien wat bloed wou. ''Nee dankje, en hoe heet je trouwens?'' vroeg Yafuri droog aan haar. Hij was nog steeds niet helemaal blij met het gezelschap van de zus in zijn buurt maar zijn wond zou nu iniedergeval genezen en hij richtte zijn blik dan ook weer even op Ella en grijnsde lichtjes maar vriendelijk naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 9:17 pm

Milla ging naast Ella zitten en keek Yafuri rustig aan. "Milla" stelde ze haar rustig voor. Ze drukte Ella dicht tegen haar aan. "Waarom ben je heir eigenlijk?" vroeg ze aan haar zusje en keek der aan. Ze had niet gedacht dat zij ook heir zou zitten. "Je kon toch bij mam blijven?" vreog ze dan en keek haar aan. Ze dacht weer even aan haar vader en bedacht een reden waarom Ella hier was. Ze wachtte op antwoord en keek kort naar Yafuri en dan weer naar haar zusje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 9:26 pm

Ella grijnsde vriendelijk terug naar Yafuri en plots kwam haar zus naast haar zitten. Nadat ze zich had voorgesteld , vroeg ze aan haar waarom ze niet bij hun moeder was gebleven.
Ella zuchtte. "Pap stuurde me weg omdat ik de helft van het dorp had uitgemoord." gromde ze terwijl ze met haar ogen rolde. Ze zag zijn woedende blik nog steeds voor haar

"Verdwijn, monster!" had haar vader haar toegesnauwd. Ella stond stokstijf. Ze keek woedend naar haar vader. Haar moeder stond zacht te huilen in de hoek van de kamer.
Ella gromde en liep naar haar kamer. Zo snel als ze kon raapte ze al haar belangrijke spullen bijeen. Haar muts zette ze op haar hoofd en ze grabbelde wat kleren mee van haar zus. De kleren die ze aanhad toen ze vertrok waren kapot gegaan, dus had ze de veel te grote kleren aangedaan.


Ella gromde bij die herinnering en keek haar zus aan. "Hij flikte me v*erd*mme het zelfde als wat hij bij jou heeft geflikt." siste ze. Ella was haar achternaam zelfs vergeten , omdat ze haar ouders haatte , vooral haar vader. Haar moeder wat minder , maar ze snapte niet waarom ze Ella had laten gaan. Ze hadde zo'n goede band samen. Ella schudde met haar hoofd en keek Yafuri aan. "Gaat het?" vroeg ze terwijl ze naar hem keek. Even daarna pakte ze haar pilootsmuts af en smeet deze ergens in een hoek van de kamer. Met haar hand kamde ze haar haren in de goede positie , het leek veel langer nu en nu zag ze er een stukje ouder uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 9:31 pm

Yafuri knikte kort naar haar toen ze zich voorstelde en hij hoorde toen haar vraag tegen Ella. Hij hoorde dan ook hoe Ella reageerde en hij zuchtte even diep. Blijkbaar was er meer gebeurd bij hun ouders dan hij wist. Hij wilde deze informatie dan ook eerlijk gezegt niet echt weten. straks zei hij wat verkeerds en hij had geen zin in problemen, zeker niet met Ella nu hij goeie vrienden met haar was. Hij staarde dan ook even in gedachten voor zich uit en hij hoorde nog nauwlijks wat Ella en Milla tegen elkaar zeiden. Plots hoorde hij de vraag van Ella en hij schrok op uit zijn gedachten. Hij keek haar vaagjes aan en knikte toen snel. ''Ja het gaat wel weer. Volgensmij kan ik jullie beter alleen laten of niet?'' vroeg hij aan hun en ging dan ook wat rechter zitten en stond op het punt om op te staan en weg te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 9:32 pm

Milla keek haar zus aan en zuchtte. "Meen je niet" zei ze zachtjes en keek haar zus aan. Ze schudde haar hoofd en dacht aan hoe hij tegen haar had geschreeuwt. Ze had een woede aanval gehad en hem bijna aangevallen. Gelukkig had haar moeder haar geholpen en was ze zelf vertrokken. Weg.. Ze schudde de gedachte zuchtend weg en veegde snel een traan weg. Ze keek naar Ella en zweeg. "Misschien had hji er een reden voor maar ik haat hem" zei ze zacht en keek dan kort naar Yafuri en dan naar Ella. "Is dat mijn topje?!" riep ze opeens en herkende het. "Jij!" riep ze en begon haar zusje te kietelen. "Achja ik heb genoeg" zei ze dan en gooide het haar van Ella plagend door elkaar. Ze keek dan weer naar Yafuri. "Je mag hier best blijven, ik heb nog wel wat kamers vrij" zei ze rustig en glimlachtte vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 9:45 pm

Ella glimlachte toen Yafuri zei dat het goed ging. Ze luisterde naar haar zus en zuchtte. "Is dat mijn topje?!" riep Milla het opeens uit ."Eh .. ja." grijnsde Ella naar haar zus. Plots werd ze gekietteld en Ella lachte het uit. 'Stop, alsjeblief." smeekte ze lachend. Toen haar zus stopte en Ella's haar door de war gooide siste ze waarna ze haar tong uitstak. Lachend sprong ze recht en ze verstopte zich achter Yafuri."Bescherm me tegen dat monster daar." grapte ze terwijl ze nog eens haar tong uitstak naar haar zus. Yafuri gaf haar een veilig gevoel. Toen Yafuri plots zei dat hij weg zou gaan verdween haar glimlach. Ze wou eigenlijk niet dat hij wegging , maar Yafuri had ook een eigen leven en wou niet constant een klein meisje op zijn dak hebben zitten. Toen Milla zei dat hij mocht blijven omdat ze toch kamers vrij had , grijnsde Ella haar hoektanden bloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 9:58 pm

Yafuri keek naar de twee terwijl ze stoeiden en hij grinnikte dan ook even. Hij merkte dat Ella achter hem kwam zitten en hij hoorde haar woorden. ''hé jij monster laat mijn 'kleine' Ella ff met rust'' zei hij droog tegen Milla en hij had extra nadruk gegeven op kleine en hij grinnikte dan ook even. Hij zei maar gewoon wat omdat hij de lol niet wou verpesten voor Ella. Hij hoorde dan het antwoord van Milla op zijn woorden en hij knikte dan ook even. ''Dat aanbod zal ik zeker niet afslaan'' zei hij rustig en hij keek dan ook even om naar Ella. Hij kreeg zo'n vermoeden dat zij het ook wel leuk zou vinden als hij hier een kamer had. Hij keek daarna weer naar Milla. ''Sorry voor dat ik eerst zo gemeen deed, ik vertrouw soms mensen niet zo snel als ik gewond ben.'' zei Yafuri, want nu hij wist hoe Milla was viel ze eigenlijk wel mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 10:01 pm

Milla grijnsde en keek naar de twee. Ze hoorde de woorden en grinnikte. "Ik begrijp het wel" zei ze rustig en keek even naar Ella. Ze stond op en begon Ella terug te kietelen. "Moet jij niet in bad?" vroeg ze plagend. Ze wist dat Ella dat niet zo graag deed. Maar ze zag er nu echt wel vuil uit. Milla grinnikte en had al een idee hoe haar zusje zou reageren. Een paar woorden spookten er steeds door haar hoofd. Ze zuchtte even en keek haar snel weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 10:08 pm

"Ja laat mij..." ze stopte even en keek verward. "Hé ik ben niet klein." gromde ze naar Yafuri terwijl ze aan zijn goede arm trok. "Pas maar op jij, of ik val je nog aan." lachte ze naar hem. Toen ze hoorde dat Yafuri bij haar bleef juichte ze even kort waarna ze hem een knuffel gaf. Al snel liet ze hem los en ging ze op een bank zitten. Ze luisterde hoe hij zich verontschuldigde en Ella keek naar Milla. Ze zei dat ze het wel begreep en Ella glimlachte.
"Zo, dat is ook opgelost." grijnsde ze. "moet jij niet in bad?" vroeg haar zus plots. Ella's ogen werden groot. "In .. bád?" vroeg ze en ze sprong weer van de bank. Dat haatte ze!
Ella zette het op een lopen en ze racete door het hele huis. Ze wist dat ze vies was en waarschijnlijk stonk , want het was al maanden geleden dat ze nog eens in bad was gegaan.
Ze rende de trap op en dook de kamer aan het eind van de gang in. Snel kroop ze op de kast en bleef daar liggen. "Jakkes , in bad." fluisterde ze tegen zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 10:15 pm

Yafuri luisterde naar Milla en knikte even toen ze zei dat ze het wel begreep. Hij hoorde toen haar woorden tegen Milla over dat ze in bad moest en hij keek even om naar Ella die juichtte en hem vervolgens een knuffel gaf. Hij keek dan ook even verbaasd naar haar en grinnikte even. Plots sprong Ella van de bank en Yafuri keek met opgetrokken wenkbrauw naar Ella. Blijkbaar waren de woorden van Milla over het in bad gaan niet zo goed bij haar gevallen. Hij zag dan ook dat ze weg rende en hij stond moeizaam. ''Je hebt je handen maar vol aan haar of niet soms?'' Vroeg Yafuri terwijl hij naar Milla keek en hij lachtte dan ook even. Zijn arm deed al minder pijn door de zalf dus kon hij gerust wat meer bewegen. Hij liep dan ook de trap op en toen hij eenmaal boven was hoorde hij aan het einde van de hal een deur dicht slaan. Yafuri liep rustig door de hal heen en kwam bij de laatste deur. Hij deed deze voorzichting open en hij stapte de kamer binnen. "Ella?'' vroeg hij op een fluistertoon.


Laatst aangepast door Yafuri Chao op di dec 29, 2009 10:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 10:35 pm

(Ik knuffel je :') niet Milla. Dat mag ze niet muhaha >;D xD )

Ella kneep haar ogen dicht toen ze iemand de trap op hoorde komen. "V*rdomme , ze weet dus toch waar ik zit." gromde ze in gedachte. Ze dacht even aan het bad en huiverde. Water , ze haatte het. Toen de deur verder openging , wou Ella zich klaarmaken om op Milla te springen, zoals een tijger op haar prooi. Plots kwam de bruine haardos van Yafuri binnen en hij fluisterde haar naam. De kast had een hoge rand waardoor je Ella niet goed zag. Ze bleef even stil maar reageerde toen toch. "Nee , de duivel." gromde ze terwijl ze boven de rand kwam kijken. "Straks vind ze me nog." gromde ze naar hem. Waarom moest hij nou haar volgen terwijl ze zich verstopte. Straks kwam Milla en dan moest ze in dat water gaan zitten. Brrr..
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 10:42 pm

Yafuri hoorde de stem van Ella en hij zag vanuit zijn ooghoeken iets bewegen. Hij sloot de deur zachtjes achter zich en hij ging er tegen aan staan terwijl hij zijn handen over elkaar heen sloeg. ''Maak je geen zorgen ik houd m'n mond, ik zit hier immers nu ook dus ik kan nogal weinig tegen haar zeggen..'' zei hij droogjes en hij grijnsde dan ook even lichtjes. Hij keek de kamer wat rond, er was niet veel bizonders en hij zuchtte dan ook eens diep. Hij liep toen naar de kast toe waar Ella in zat en hij legde zijn armen op de rand. Hij keek rustig naar Ella en grijnsde even lichtjes naar haar. ''Waarom wil je niet in bad?'' vroeg hij droog aan haar. Eigenlijk kon hij het ergens wel begrijpen, hij had zelf een gigantische hekel aan water en hij zou het nooi aanraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 11:02 pm

Ella ging rechter zitten en keek met haar rode ogen over de rand naar Yafuri. "Ik hoop het maar." knipoogde ze naar hem. Net als hem keek ze even de kamer rond en ze zuchtte op hetzelfde tijdstip als Yafuri. Ze moest lachen. Plots kwam Yafuri richting haar kast en kwam hij over de rand kijken. "Boe." zei ze droog waarna ze naar hem terug grijnsde. "Waarom wil je niet in bad?" vroeg hij droog.
"Ben je gek? Ik háát water." fluisterde ze hard terwijl ze uit de kast gesprongen kwam.
Toen ze neerkwam kraakte de vloer onder haar voeten. "V*rdomme." vloekte ze. Ella was dan klein , ze had een grote mond en kon vloeken als de beste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 11:05 pm

Milla hoorde zijn woorden en grjjnsde. "Inderdaad" zei ze en keek hem na. Na een tijdje hoorde ze de vloer kraken en sloop naar boven. Opeens gooide ze de deur open en liep naar Ella. Ze tilde haar op en grijnsde. "Hebbes!" riep ze en grijnsde. "Je moet er niet lang in, maar anders mag je niet in het bed slapen" zei ze met een grijnsde en liep naar de badkamer. Ze zette Ella neer en zette het bad open. Ze had haar moeder altijd belooft voor haar te zorgen en nu zou ze dat ook doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 11:13 pm

Yafuri keek grijnsend naar haar en hij hoorde wat ze zei over water. ''Welkom bij de club.'' zei hij droogjes en hij deed een stap van de kast weg toen Ella eruit sprong. Hij hoorde het gekraak en hij zuchtte eens diep. ''goeie zet..'' zei Yafuri droogjes en zoals hij al verwachtte kwam Milla de kamer binnen en pakte ze Ella vast om die vervolgens in een bad te doen. Yafuri liep de kamer ook uit maar bleef natuurlijk in hal staan. Hij hoefte niemand van hun naakt te zien. Hij zuchtte dan ook eens vermoeid en hij ging tegen een muur staan. Hij keek naar de vele deuren en dacht na. Moest hij van al die kamers er één kiezen? Hij vroeg zich dan ook af of er een paar leuke bij zaten. Natuurlijk waren er twee al bezet. Een voor Milla en de andere voor Ella. Tenzij die twee bij elkaar sliepen dat kwam ook nog wel is voor als twee zussen alleen staand. Hij zuchtte dan ook weer eens diep en wachtte tot Milla en Ella naar buiten zouden komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 11:18 pm

Ella zuchtte als reactie op Yafu's "goeie zet." Plots vloog de deur open en Ella werd opgetild.
"Laat me los , v*rdomme." schreeuwde ze en ze probeerde zich los te rukken."Milla , ik haat je." siste ze. "Dan slaap ik wel op de grond." snauwde ze terwijl ze nog steeds met haar benen alle kanten uitschopte. Toen ze uiteindelijk in de badkamer waren en Milla haar in bad probeerde te drukken , zette Ella haar voeten en handen op de rand. "Nee." gromde ze , maar het lukte Milla haar dan toch om Ella er in te krijgen. Toen ze de kraan opendeed kroop Ella helemaal tegen het bad aan. Ze had haar kleren nog aan. Het water naderde als een sluipende slang op haar prooi en Ella keek haar zus woedend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 11:22 pm

Milla grinnikte en trok de kleren uit. "Ja" zei ze rustig en keek haar zus aan. "Je gaat er heus niet dood van" zei ze met een grijnsje. Ze had de woorden genegeerd zoals ik haat je. Ze wist dat alleen op boze momenten Ella dat zei maar toch moest ze in bad. Ze grjinsde even en legde een shirt neer. Dat was groot genoeg voor haar als kleed dus mocht ze dat aandoen. Natuurlijk had ze ook wel ondergoed neergelegt voor moest ze nog gaan stoeien xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 11:31 pm

(Ieuw XD)

Ella zat met een boos gezicht voor zich uit te staren. Het water zat nu al tot boven haar midden en ze snoof. Ze wastte zich langzaam en mepte toen wat water naar haar zus. Ze wastte haar lange haar en zodra ze vond dat ze proper genoeg was sprong ze uit bad en zonder haar af te drogen trok ze het ondergoed en het shirt aan dat véél te groot was. Maar Ella vond het leuk. Ze rende haar zus voorbij , duwde de deur open en stond in de gang. Haar natte haar maakte een plek op het shirt dat ze aanhad en plakte tegen haar rug. Ella schudde zich als een hond uit en keek toen rond. Vanuit haar ooghoeken zag ze Yafu staan en ze grijnsde. "Heb je al een kamer?" vroeg ze terwijl ze glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 11:34 pm

(Bedoel gwn dat je dat niet kan zien als ze dat niet draagt xD)

Milla grinnikte en schrok toen ze water op haar kreeg. Ze liet het bad leeglopen en liep naar buiten. Ze glimlachtte even en keek naar Yafuri. "Neem maar eentje dat je leuk vind" zei ze met een grijnsje en ging bji hun staan. Ze keek kort naar haar zus en dan weer naar hem. Een logé hebben was best wel leuk. Dan zat ze niet altijd alleen ofzo. En haar zusje vond het ook leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 11:39 pm

Yafuri hoorde enkel geluiden achter de deur vandaan komen. Ella was er blijkbaar echt niet blij mee dat ze in bad moest. Yafuri grinnikte dan ook en hij staarde wat voor zich uit terwijl hij in gedachten verzonk. Ineens hoorde hij de deur open gaan en hij keek verbaasd op. 'Heb je al een kamer?' hoorde hij Ella vragen en hij schudde zijn hoofd even. ''Nee ik wachtte nog even tot dat jullie klaar waren'' zei hij rustig en hij grijnsde even lichtjes naar haar. Hij zuchtte daarna eens diep en stond recht. ''Nou dan moet ik maar eens een kamer gaan uitzoeken he?'' zei hij met een licht grijnsje. ''En mij beste mevrouw, welke kamers heeft u aan mij te bieden?'' vroeg Yafuri op een droge bekakte stem aan Ella alsof zij de baas was van dit huis en ze hem zijn kamer moest geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 11:45 pm

"Wel mijnheer." begon ze plechtig."Als u mij wilt volgen." vervolgde ze terwijl ze naar de eerste kamer liep. Ze trapte de deur open en keek even naar binnen. Stoel, kast , niks meer. Ella zuchtte en liep naar een andere kamer , daar trapte ze de deur ook van in en keek weer naar binnen. Kast, bed. "Beetje kaal." zuchtte ze terwijl ze naar de laatste deur ging. Weer herhaalde ze het deur in trappen en naar binnen kijken proces. Kast , bed , stoel. "Dit lijkt me een geschikte kamer." grijnsde ze en ze sprong naar binnen. "Mijnheer , als u het goed vind, kunt u hier slapen." grijnsde ze terwijl ze hem naar binnen trok.
"Milla , die andere kamer is voor jou , ik slaap wel op de bank.' Riep ze naar haar zus terwijl ze rondkeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimedi dec 29, 2009 11:47 pm

Milla grijnsde en keek naar Ella. "Nee ik heb wat voor jou" zei ze met een grijns en trok haar zus mee. Ze deed een deur open en daar was een kamer helemaal gemaakt voor Ella. Ze had er vroegere spulletjes geplaatst die wat voor hun alletwee betekenden. Ook was er een foto van hun en hun moeder. Ze glimlachte en wachtte op de reactie van haar zus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitimewo dec 30, 2009 12:03 am

Yafuri keek grijnsend naar Ella en hij liep haar dan ook achterna terwijl ze langs een paar kamers liepen. Uiteindelijk kwamen ze bij een met de spullen die hij wel nodig had in een slaapkamer. ''Ziet er goed uit..'' zei hij rustig en hij liep de kamer binnen. Hij hoorde wat Ella tegen Milla zei en hij grinnikte even. Hij vroeg zich af of hij dat wel moest geloven maar Ella werd dan ook ineens opgehaald door Milla en schijnbaar naar een andere kamer gebracht. Yafuri ging rustig op het bed, van de kamer, die nu zijn kamer was, Zitten. Hij deed zijn schoenen even uit en zijn vest ook. HIj zat nu in een zwart shirt zonder mouwen en hij ging rustig even liggen. Hij legde zijn handen onder zijn hoofd en hij keek voor kort naar het verband waarna hij daarna wat naar het plafond staarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huisje van Milla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huisje van Milla
Terug naar boven 
Pagina 1 van 11Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Mensen Gebied :: Huizen-
Ga naar: