Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huisje van Milla

Ga naar beneden 
+2
Ella
Milla
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
AuteurBericht
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 11 I_icon_minitimevr jan 15, 2010 6:15 pm

''Dat je het nu pas op valt dat ik gek ben'' Antwoorde hij droog op haar eerste woorden en hij grinnikte dan ook even. Hij richtte dan zijn blik even op iets anders en hij voelde plots wat op zijn rug. Hij merkte dan ook snel genoeg dat het Ella was en hij liet zich expres op de bank neer vallen. ''Waaaah! Ik word aangevallen door de koe!'' riep hij droog en hij begon wild te zwaaien met zijn armen. Hij keek haar dan ook voor kort droog aan maar deed toen weer alsof hij heel bang was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 11 I_icon_minitimevr jan 15, 2010 8:37 pm

Ella viel op haar rug in de bank en ze lachte. Alweer lag Yafuri op haar en ze kon er niet onderuit. Toen ze zijn woorden hoorde , stopte ze meteen met lachen. "Ja, en de koe gaat jou nu van zich af duwen." zei ze droog en ze grinnikte. Maar Yafuri begon met zijn armen te zwaaien en Ella lachte weer voor kort waarna ze onder hem vandaan kroop. Ze ging naast hem zitten en keek hem toen aan. "Schattiger." zei ze droog en ze dook in elkaar. Wie weet was Yafuri weer van plan om haar te kietelen , dus was ze daar al op voorbereid. Haar armen sloeg ze rond haar knieën die ze had opgetrokken , en met een uitdagende blik keek ze hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 11 I_icon_minitimevr jan 15, 2010 10:18 pm

Yafuri grijnsde lichtjes. ''Dat gaat je toch niet lukken'' Zei hij droog tegen haar en hij voelde dat ze uiteindelijk wel onder hem vandaan kroop. Hij lag dan op de bank en hij keek omhoog naar Ella die naast hem zat. ''Ik ben niet schattig..'' Zei Yafuri op een hele domme en bekakte toon. Hij zag dan hoe ze in elkaar dook en hij schoot recht. Hij kwam dan rustig bij haar zitten en hij sloeg zijn armen om haar heen waarna hij een likje tegen haar neusje gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 11 I_icon_minitimema jan 18, 2010 9:32 pm

'Schat, ik ben al lang onder je uit.' grinnikte ze terwijl ze weer wat rechter ging zitten. Toen ze zijn armen om haar heen voelde, glimlachte ze al kort, maar deze verdween weer toen Yafuri haar een lik tegen haar neus gaf. 'Ik wist niet dat ik zó lekker was , dat je me al gaat likken." zei ze en ze lachte kort waarna ze naar hem hapte en uitdagend grijnsde. Haar hoektanden waren nogaltijd gevaarlijk lang, want Ella liet ze nooit meer op normale grote teruggroeien. Ze legde haar hoofd op zijn schouder en zuchtte tevreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 11 I_icon_minitimedo jan 21, 2010 7:21 pm

''Jij bent gewoon een lekkerding'' Antwoorde hij op haar woorden en hij grijnsde even flauwtjes naar haar. Hij ging dan met zijn hoofd iets naar achteren toen ze naar hem hapte en hij grinnikte even. Toen ze haar hoofd tegen zijn schouder legde, glimlachtte hij even. Hij legde zijn hoofd tegen de van haar en hij keek even droog naar het plafond. Er was daarnamelijk niets te zien maar naar veel anders kijken kon hij toch niets. Er was namelijk verder niets bizonders te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 11 I_icon_minitimema jan 25, 2010 8:21 pm

Ella rolde met haar ogen bij het horen van zijn woorden. 'Ben ik niet." zei ze droog waarna ze hem een por in zijn zij gaf. Ze voelde hoe hij zijn hoofd tegen die van haar legde en ze sloot even haar ogen. Plots voelde ze het koude kettinkje tegen haar huid aandrukken , en ze glimlachte. Ze vond het nog steeds leuk dat hij dat voor haar had gekocht voor haar verjaardag. Een liedje kwam in haar gedachte en ze fluisterde de tekst. 'I feel it's gonna rain for days, so let it rain down and wash everyting away. I hope that tomorrow the sun wil shine.' Ze zuchtte even en deed haar ogen weer open , waarna ze net zoals Yafuri naar het plafond staarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 11 I_icon_minitimewo jan 27, 2010 10:09 pm

Yafuri grijnsde even lichtjes om haar antwoord. ''Ben je wel.'' Antwoorde hij met een licht grijnsje. En hij grinnikte dan even toen ze hem weer porde. Na een korte stilte hoorde hij haar ineens zingen en haar woorden maakte hem wat nerveus. Ze kon mooi zingen dat was waar, maar die tekst hoorde hij nou niet al te graag. ''Weetje je kan mooi zingen, maare die tekst is niet iets wat ik graag hoor, ik hou niet van water en al helemaal niet van de zon.'' Zei hij met een flauwe grijns tegen haar en hij drukte dan een kusje op haar wang. ''Je bent mijn mooi zingende lekkerding..'' Fluisterde hij dan in haar oor met een licht grijnsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huisje van Milla - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 11 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huisje van Milla
Terug naar boven 
Pagina 11 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Mensen Gebied :: Huizen-
Ga naar: