Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huisje van Milla

Ga naar beneden 
+2
Ella
Milla
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimevr jan 08, 2010 6:50 pm

''Het is niet jou schuld, ik was toch wel in geslapen aangezien ik moe was. Die nachtmerrie had niemand kunnen verkomen. Je hoeft je dus niet schuldig te voelen. De trance is iets wat ik zelf onder controle moet houden en blijkbaar ben ik de controle nu even kwijt geraakte zei Yafuri met een zucht. Hij duwde haar dan ook zachtjes naar achteren zodat ze uiteindelijk op bed zat, hij kwam daarna naast haar zitten en hij sloeg een arm om haar middel heen. Yafuri vond het maar erg irritant dat hij nu niks kon zien met z'n rechter oog. HIj hoopte dan ook stil dat het toch nog over zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimevr jan 08, 2010 7:07 pm

Ella zuchtte en knikte toen maar en werd plots op het bed geduwt. Ella sloot even haar ogen , en voelde toen dat Yafuri naast haar kwam zitten en een arm om haar middel heen sloeg. Ze legde haar hoofd op zijn schouders en zuchtte weer. "Ik hoop echt dat je oog weer normaal word." zei ze terwijl ze haar ogen opende.
Plots begon ze te geeuwen , en ze sloeg haar hand voor haar mond. Dit was niet echt het moment om te geeuwen , Ella dacht ze terwijl ze met haar hand over haar voorhoofd wreef. Ze was dan wel moe , toch wou ze niet slapen. Ze wou niet dat er wat met Yafuri zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimevr jan 08, 2010 7:44 pm

''So do i..'' zei hij met een zucht en hij hoorde dan de geeuw. Yafuri keek rustig naar haar. ''Ga maar slapen..'' zei hij zacht tegen haar en hij keek even de kamer rond. Hij zag toen het gat dat hij uit woede in de kast had geslagen. Yafuri zuchtte diep en hij richtte zijn blik weer op Ella. Hij ging met een hand door haar haar en hij glimlachtte even lichtjes naar haar.

(sorry voor kort bericht.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimeza jan 09, 2010 5:18 pm

Ella haalde haar schouders op en mompelde wat onverstaanbaars. "Oke dan." zuchtte ze daarna. Ze keek even naar het gat in de kast en keek toen weer naar Yafuri. Ze zag dat hij ook naar haar keek en ze glimlachte.
Ze voelde hoe hij met zijn hand door haar haar ging en ze gaf hem een knuffel waarna ze opstond , en naar zijn deur liep. "Ik hou van je." zei ze met een glimlach , en ze verdween uit zijn kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimeza jan 09, 2010 8:28 pm

Hij hoorde haar antwoord en hij kreeg even later een knuffel van haar. Hij volgde haar dan met zijn blik naar de deur en hij glimlachtte even lichtjes. ''Ik hou ook van jou..'' zei hij rustig tegen haar en hij keek daarna even om naar zijn bed. Misschien moest hij maar gaan slapen, nee toch niet. De kans dat hij die nachtmerrie weer kreeg was groot. Hij stond dan op deed zijn schoenen en vest weer aan en hij liep naar beneden. Hij keek even droog naar Milla en de onbekende jongen waarna hij naar buiten liep en buiten voor het huis bleef staan. Hij keek naar de lucht en zuchtte eens diep. Hij kon maar niet begrijpen dat z'n trance onbewust was gegaan. Maar het leek erop dat mensen hier voor zorgde. Want toen hij de gil had gehoord van iemand die de vrouwen had ontdekt was hij ook weer bijna onbewust in trance gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimeza jan 09, 2010 8:43 pm

Ella zat ondertussen al in haar kamer en had niet gemerkt dat Yafuri ervandoor was gegaan. Met een geeuw liet ze zichzelf op haar bed vallen. Ze ging languit in haar bed liggen, en haar arm hing slap naast het bed , waardoor haar hand de grond raakte. Met een zucht viel ze in slaap. Ze hooptte dat er deze keer géen nachtmerrie kwam. Ella's ademhaling was rustig, ookal leek het alsof ze helemaal niet ademde. Soms bewoog haar hand, of een van haar vingers. Ella's bed kraakte toen ze zich omdraaide in haar slaap. Haar hand die op de grond had gelegen , lag nu naast haar hoofd op haar kussen. Soms zuchtte ze in haar slaap.

Ella's ogen opende zich langzaam en het was donker in haar kamer. Perfecte tijd om op te staan. Slaapdronken liep ze door de hal en ze keek even kort Yafuri's kamer binnen. Niemand te zien. Ella haalde haar schouders op terwijl ze door haar ogen wreef en geeuwde.
Ze liep de badkamer in en keek naar zichzelf in de spiegel. Ella's haar stak alle kanten uit en ze zuchtte waarna ze een kam pakte en haar haar kamde. Toen haar haar er weer redelijk fatsoenlijk uitzag , zette ze haar helm op haar hoofd en ze liep ze naar Milla's kamer. Ze keek even door de hal , maar zag haar zus nergens. Ella dook Milla's kamer in en deed haar kast open , waar ze een shirt en een broek uithaalde. Zo snel mogelijk liep ze naar haar kamer , waar ze van kleding wisselde. De broek was veel te groot , maar dat boeide haar niet. Ella liep uit haar kamer en sprong de trap af waarna ze in de woonkamer ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jiro

Jiro


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 19 (uiterlijk) 666 (mensenjaren)
Soort: Vampier
Partner: My heart does not longer desire love.

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimeza jan 09, 2010 10:27 pm

Jiro was uiteindelijk toch maar op Milla's aanbod in gegaan en had de nacht bij haar mogen doorbrengen. Prettig vond hij dat in dit geval wel. Het stormde buiten verschrikkelijk en Jiro zag zichzelf niet zo snel terug keren naar het internaat waar ze hem voor honderd jaar als een soort beest gevangen hadden gezet. Hij zat nu aan de keuken tafel in de keuken. Ondanks alles was hij zeiknat waaraan je kon zien dat hij in zijn lange zwarte broek en zwarte shirt met korte mouwen toch naar buiten was gegaan. Jiro haalde zijn duim even langs zijn mondhoek en veegde het laatste restje bloed weg. Hij stond met een klap op toen zijn scherpe gehoor een geluid van boven oppikte. Misschien was het Milla, maar het kon ook makkelijk haar zus zijn. Toen Jiro de deur naar de woonkamer zachtjes opendeed zag hij ook Milla's zus zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimezo jan 10, 2010 2:02 pm

Yafuri had een hele tijd buiten gestaan maar toen het nacht was geworden ging hij weer naar binnen. Hij hoopte dan ook dat Ella weer wakker was. Hij liep de woonkamer binnen en hij zag Ella zitten. Hij grijnsde dan ook even lichtjes en hij sloop stilletjes naar haar toe. Ineens besprong hij haar. ''Boe!'' riep hij droog tegen haar en hij drukte een kus op een wang van haar. Ineens merkte hij vanuit zijn ooghoeken een blik op bij de deur die naar de woonkamer leidde en hij zag de jongen staan die met Milla was mee gekomen. ''Ben je ons lekker aant begluren?'' vroeg Yafuri kil terwijl hij hem met zijn nog goeie oog strak aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimezo jan 10, 2010 2:15 pm

Ella staarde verveeld voor zich uit terwijl ze met haar voeten op het salontafeltje lag. Ze vroeg zich af waar Yafuri was. Ze zuchtte even en sloot haar ogen voor kort. Haar voeten waren koud en Ella zuchtte. Ze had helemaal geen zin om sokken te gaan halen. Plots hoorde ze een droge 'boe' en Ella maakte een sprongetje en haar ogen schoten open. "Jij weer." grinnikte ze terwijl ze een kus op haar wang kreeg. Ze hoorde wat hij zei en volgde zijn blik naar de deur. De jongen die Milla had meegenomen stond daar en Ella rolde met haar ogen. Ze haalde haar voeten van het tafeltje af en ging nu in een lotus-houding op de bank zitten , zodat haar voeten wat warmer zouden worden. Het shirt dat ze aanhad was veel te groot en hing aan haar lichaam als een losse doek. Het boeide haar niet dat ze eruit zag als een sloddervos, Ella vond dat leuk en wie er problemen mee had moest maar oprotten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimezo jan 10, 2010 2:48 pm

''Nou wat een welkom zeg, is het goed dat ik het 'weer' ben..'' zei hij droogjes en hij grinnikte even. Hij lette dan ook niet meer op de jongen bij de deur. Alleen hij irriteerde zich er wel aan als hij het idee had dat hij begluurd werd. Hij zuchtte dan ook eens diep en zijn blik gleed even over Ella heen. ''Zo te zien heb je weer kleren van Milla aan'' zei Yafuri en hij grinnikte even. Hij ging toen met een hand door haar haar en maakte het dus helemaal door de war. Hij had weer wat zin in lol, ookal kon hij nu maar kijken met één oog, hij wilde er even niet meer zoveel over nadenken. Natuurlijk kon hij ook zoeken naar een oplossing of hij het oog weer beter kon maken of niet maar hij zou niet weten hoe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimezo jan 10, 2010 2:53 pm

Ella grijnsde even. "Oke, ik zal je een ander welkom geven." zei ze en ze grinnikte waarna ze opstond. "Oh ! Yafuri ! Wat ben ik blij om jou te zien ! Ik heb je zo gemist ! " riep ze met een bekakte stem waarna ze hem drie kussen op zijn wangen gaf. Ze glimlachte even overdreven en rolde toen met haar ogen. "Zo beter?" vroeg ze waarna ze weer ging zitten.
Ze hoorde wat hij zei en ze zuchtte. "Ja, maar ik heb ook helemaal geen geld om kleren voor mezelf te kopen , en ik haat 'shoppen'." zei ze droog, alleen het woord shoppen zei ze met een bekakt stemmetje. Ella was helemaal geen meisje-meisje, haar moeder noemde haar soms een halve jongen. Ze voelde hoe Yafuri haar haar door de war deed en ze gromde waarna ze rechtsprong op de bank en zich daarna op Yafuri stortte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimezo jan 10, 2010 3:04 pm

Yafuri keek met grote ogen naar Ella toen ze met een bekakte stem tegen hem begon te praten en hij deed alsof hij viel flauw en dus rolde hij van de bank af. Hij kon echt totaal niet tegen bekakte mensen. Hij opende toen zijn ogen weer en hij keek droog naar Ella. ''Doet dat NOOIT meer'' zei hij droog tegen haar en hij lachtte even. Hij sprong dan weer recht en hij plofte op de bank. Hij luisterde naar haar woorden over het 'shoppen' en hij grinnikte even. ''Ik merk 't..'' zei hij droog en ineens werd hij besprongen door haar. ''Waah! Help ik word door een monster aangevallen!'' riep hij alsof hij heel erg bang was en hij liep met wild met zijn armen te zwaaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimezo jan 10, 2010 3:14 pm

Ella's ogen werden groot toen hij van de bank afrolde en wat zei. "Hmm.. misschien, misschien ook niet."zei ze met een plagerige stem en ze maakte haar ogen groot , zodat ze eng leek. Toen hij zei dat hij het merkte dat ze niet van shoppen hield rolde ze met haar ogen. "Zie ik er niet goed uit misschien?" vroeg ze met een bekakte stem terwijl ze naar haar kleding keek. Ze porde hem in zijn zij en hoorde wat hij riep. Ze keek naar zijn armen en ze trok droog een wenkbrauw omhoog en keek hem aan. "Nou bedankt, ik wist niet dat ik een monster was." zei ze droevig en ze trok een pruillipje. Een gemene grijns stond op haar gezicht en ze begon hem te kietelen waarna ze met haar hoofd naar zijn hals schoot. Ze gaf hem daar een kusje en lachte vals. "Wat zou je doen als ik nu zou bijten?" vroeg ze waarna ze haar hoektanden tegen zijn huid plaatste , alleen beet ze niet door. Ze grinnikte even en wachtte op zijn reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimezo jan 10, 2010 3:50 pm

Yafuri keek haar lachend aan. ''Ja je bent echt een monster, maar wel mijn monster he'' zei hij grijnsend en hij knipoogde een keer naar haar. Hij hield zijn armen dan ook weer stil en hij begon te lachen toen ze hem kietelde. Hij probeerde dan ook naar haar handen te grijpen maar hij verstijfde even toen hij haar hoofd naar zijn hals zag schieten. Hij voelde toen het kusje en hij haalde opgelucht adem. ''Die was flauw..'' zei hij droog en hij hoorde toen haar woorden. Hij voelde toen de puntjes van haar tanden in zijn hals en zijn ogen werden weer groot. ''Ookal geef ik er antwoord op, dat lef heb je toch zowiezo niet..'' zei hij droog tegen haar. En hij zou het eigenlijk nog niet eens zo erg vinden als ze daar het lef niet voor had. Hij had namelijk geen zin om door zijn eigen vriendin gebeten te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimezo jan 10, 2010 4:06 pm

Ella grinnikte. "Tuurlijk ben ik van jou." zei ze en ze grinnikte kort. "Nou , ik kon ook evengoed gebeten hebben." zei ze waarna ze ging rechtzitten. Ze hoorde wat hij zei. Ella grinnikte kort en rolde met haar ogen. "Aslof ik jou ooit zou leegzuigen." zei ze droog. "Dan is er weer een lekkere jongen minder op de wereld." vervolgde ze daarna en ze grijnsde.
Ella sprong weer van hem af en stond op de grond. Ze keek naar Yafuri en een uitdagende blik stond in haar ogen. Ze had zin om wat te 'vechten' met hem en ze porde hem snel in zijn zij. Zo snel als ze kon , liep ze naar de hal , waarna ze de kelder indook. Het was er pikdonker en dat vond Ella wel leuk. Snel verstopte Ella zich achter een stapel hout met een groot zeil erover. Ella keek onder het zeil en zag dat er nog net een plekje vrij was. Al snel kroop ze eronder en ze wachtte af tot Yafuri kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimezo jan 10, 2010 4:12 pm

Yafuri keek droog naar haar bij het horen van al haar woorden. Hij ging daarna recht zitten toen ze van hem afsprong en hij merkte toen haar blik op. Hij grijnsde even lichtjes, die wou dus weer stoeien. Hij voelde dan ook de por in zijn zij en hij legde zijn hand er even op daarna sprong hij recht toen ze er vandoor ging. Hij rende er achter aan en hij zag dat ze de kelder in dook. Hij liep dan ook de kelder in maar het was pikke donker waardoor nauwlijks wat te zien was. ''O leuk dat heb ik weer..'' zei hij met een zucht en hij keek dan ook in het rond. ''Waar ben je Ella..'' mompelde hij zoekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimezo jan 10, 2010 4:19 pm

Ella hield haar hand voor haar mond , om niet in een lachbui uit te breken. Toen ze Yafuri hoorde binnenkomen, trok ze haar knieën omhoog en ze sloeg haar armen eromheen. Het plastic zeil waar ze onder zat kraakte een beetje , toen Ella wat rechter ging zitten. Ze gromde in gedachten en kroop zo stil mogelijk onder het zeil vandaan , waarna ze haar weg in het donker zocht. Ze kwam uit bij een klein kamertje en ze grijnsde. Ze sprong omhoog en plaatste haar handen en voeten tegen de muren , zodat ze zou blijven hangen. Ze keek door de uitgang , en even verderop zag ze een gedaante rondlopen. Ella hoorde wat hij zei , maar ze bleef muisstil hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimezo jan 10, 2010 4:53 pm

Yafuri hoorde gekraak en zijn blik schoot opzij. Hij zag het zel liggen en trok dat dan ook weg maar hij zag niets. Hij snoof een keer en hij stond weer recht. Hij liep dan verder en ineens struikelde hij over een kist heen. Hij viel om en kwam met een klap op de grond. Yafuri vloekte hard en geirriteerd en hij probeerde weer wat recht te komen. Hij had dan ook niet door dat Ella boven hem hing en hij stond moeizaam recht. Hij zuchtte diep en keek weer in het rond. ''Dit is echt niet leuk meer..'' zei hij geirriteerd en hij hield zich dan recht via een muur en hij keek weer zoekend in het rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimezo jan 10, 2010 5:01 pm

Ella hoorde dat het plastic zeil werd weggetrokken en ze lachte in gedachte. Ze was net op tijd weg kunnen komen en hing nu in een kamertje aan de muren. Ze probeerde Yafuri te kunnen zien , maar het was donker. Plots hoorde ze een klap, gevolgd door gevloek. Ella moest zich inhouden om niet te lachen en ze rolde met haar ogen. Plots hoorde ze een stem en haar ogen werden even groot. Yafuri stond dus recht onder haar. Een valse grijns stond op haar gezicht. Ze liet zich een stukje naar beneden zakken , maar raakte Yafuri net niet. Het leek net alsof ze éen milimeter boven zijn hoofd hing. Haar ogen flitsten even rood , terwijl ze de muren los liet en recht op Yafuri's rug belande. Snel sloeg ze haar armen om zijn nek en haar benen om zijn middel. Ella lachte hard. Ze hoopte dat hij was geschrokken van haar actie. "Ik vond het wel leuk." zei ze en ze grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimezo jan 10, 2010 5:17 pm

Yafuri zuchtte diep en zijn blik schoot omhoog toen hij iets had zien gloeien. ''Daar ben j..'' hij kon zijn zin al niet meer af maken want hij voelde ineens hoe Ella haar armen om zijn hals sloeg en haar benen om zijn middel. Hij viel dan ook om en hij keek droog om naar Ella. ''Ja dat was echt héél leuk..'' zei hij op een sarcastische toon en hij grinnikte toen even. Hij drukte een kus op haar lippen. Hij kon haar gezicht wel een beetje zien nu hij wat gewend was geraakt aan het donker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimezo jan 10, 2010 5:24 pm

Ella lachte hard toen Yafuri omviel , maar al snel lag zij op haar rug met Yafuri bovenop haar. "Yafu , ik stik." grapte ze. Toen ze hoorde wat hij zei rolde ze met haar ogen. "Droogerd." mompelde ze terwijl ze half onder hem vandaan kroop zodat ze recht kon zitten. Ze boog zich een beetje naar voren zodat haar mond bij zijn oor was, maar plots voelde ze de kus. Ze sloot haar ogen dan ook voor kort en keek daarna naar de duisternis. Ze ging weer recht zitten , en kroop nu helemaal vanonder Yafuri vandaan. Ze ging tegen de muur aanzitten en duwde met haar voet tegen Yafuri aan. Een speelse grijns stond op haar gezicht en ze had een uitdagende blik in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimezo jan 10, 2010 6:25 pm

''Nou dan ben ik toch lekker droog..'' zei hij nu op een nog drogere toon en hij grinnikte even. Hij merkte dan dat ze helemaal recht ging zitten tegen de muur en hij keek rustig naar haar. Hij voelde toen hoe ze met haar voet tegen hem aanduwde en hij kietelde dan ook even bij haar voet. Daarna ging hij rustig naast haar zitten en hij merkte haar uitdagende blik. ''Jij bent echt heel evil..'' zei hij met een grijnsje en hij drukte een kusje in haar hals. Hij vond het eigenlijk wel grappig om zo in het donker te zitten. Behalve het struikelen over de kist was dan een tegenvaller
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimezo jan 10, 2010 6:41 pm

"Kurkdroog." zei Ella even droog als hem en ze rolde met haar ogen. Toen ze het gekietel aan haar voet voelde , lachte ze kort en ze trok haar voet weg van Yafuri. "Gemeenerd , je weet dat ik daar niet tegen kan." zei ze en ze stak haar tong uit, niet dat je dat zo goed kon zien omdat het donker was. Toen Yafuri naast haar kwam zitten, schoof Ella een stukje op zodat ze net naast hem kwam te zitten. De uitdagende blik stond nog steeds in haar ogen , en ze moest lachen door wat Yafuri zei. "Dat weet ik." zei ze en ze grinnikte. Toen ze het kusje voelde lachte ze kort waarna ze op zijn schoot ging zitten. Ze glimlachte even en keek toen naar haar handen omdat ze een beetje pijn had. Deze waren geschaafd en een paar druppeltjes bloed kwamen uit de wonden. Ella zuchtte even en bleef naar haar handen kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimezo jan 10, 2010 7:56 pm

''Goed dat je dat weet..'' zei Yafuri droogjes en hij grinnikte even. HIj voelde dan hoe ze op zijn schoot kwam zitten en hij sloeg rustig een arm om haar heen. De geur van bloed drong plots in zijn neus en hij slikte een keer. ''Ella bloed je?'' vroeg hij dan met een zucht. Hij kon het namelijk niet zien omdat het donker was. Maar hij rook het wel overduidelijk en dat deed hem niet echt goed. Hij sloot dan ook voor kort zijn ogen en hij probeerde niet al te veel aan de bloedgeur te denken. Toch was het voor hem moeilijk, hij kon zo slecht tegen de geur van bloed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitimezo jan 10, 2010 8:03 pm

Ella glimlachte toen Yafuri zijn arm om haar heen sloeg en ze ging wat tegen hem aanhangen. Plots hoorde ze wat hij vroeg en Ella zuchtte. "Ja ik bloed." zei ze droog terwijl ze haar hand optilde en recht voor haar gezicht hield. Ze snoof even en de geur van haar eigen bloed drong haar neus binnen. Ze zuchtte even en likte toen het bloed van haar hand af. "Wil je ook wat?" vroeg ze al grinnikend terwijl ze haar andere hand voor zijn gezicht hield. Ze wist niet hoe Yafuri hierop zou reageren. Misschien zou hij haar helemaal leegzuigen , misschien ook niet. Ella wist het niet. Ze zuchtte even en wachtte op zijn reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huisje van Milla - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 9 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huisje van Milla
Terug naar boven 
Pagina 9 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Mensen Gebied :: Huizen-
Ga naar: