Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huisje van Milla

Ga naar beneden 
+2
Ella
Milla
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 12:04 pm

Milla liet Ella maar kijken en liep de kamer uit. Ze klopte even aan bij Yafuri en liep naar binnen. "Nog eens bedankt dat je Ella gevonden en beschermt hebt" zei ze zacht en glimlachtte. "Ik wist niet dat zij er ook uitgezet was en als er iets met haar gebeurt was vergaf ik het me nooit." zei ze en zuchtte kort. Ze keek even naar de kamer van Ella en dan weer stil naar Yafuri.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 12:54 pm

Ella grijnsde naar Yafuri en werd toen plots meegesleurd door haar zus. Toen haar zus een deur opendeed werden Ella's ogen groot. Overal stonden spullen van toen ze nog bij haar ouders woonden."Hoe heb je die spullen allemaal hier gekregen?" vroeg ze verwonderd maar Milla was al weg. Al haar favoriete spulletjes stonden plots voor haar en een glimlach
stond op Ella's gezicht geplakt. Met haar vinger ging ze over een poppetje. Plots kwam ze bij de foto van haar moeder en haar zus. Ella stond er ook op , maar ze was nog een kleuter toen. "Ik mis je mam." zuchte ze en ze sloot kort haar ogen om de tranen weer te laten verdwijnen. Toen ze haar ogen weer opendeed, ging ze op het bed zitten. Een groot raam zat aan de linkerkant van haar bed. Ze sprong recht op haar bed en klom op het raamkozijn. Een been liet ze gewoon hangen en het andere trok ze op terwijl ze haar armen eromheen sloeg. Door haar adem besloeg het raam , en Ella tekende er allerlei figuurtjes in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 1:02 pm

Yafuri voelde iets in zijn rug prikken en hij merkte dat hij zijn koker met zwaard nog op zijn rug had. Hij stond zuchtend op en hij deed de koker af en legde die op een kastje die naast het bed stond. Hij hoorde plots geklop op de deur en hij keek op. Hij zag dat het Milla was en hij ging rustig terug op het bed zitten. Hij hoorde haar woorden en haalde zijn schouders even op alsof het niets was. ''Geen punt, ik kon haar daar moeilijk alleen laten. Ze is een leuke meid dus..'' zei hij rustig en hij stond dan ook weer even op en liep richting de deur. Hij liet zijn schoenen, vest en koker maar even liggen en hij liep langs Milla de kamer uit. Hij liep rustig naar de kamer van Ella toe en hij bleef tegen de deur post aan staan. Hij keek rustig naar haar en grijnsde lichtjes. ''Erg als ik in binnen kom?'' vroeg hij rustig aan Ella en hij zag hoe ze figuurtjes op het raam tekende en hij grinnikte dan ook even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 1:19 pm

Ella stopte met tekenen en drukte haar hand tegen het raam waarna ze haar hand naar beneden liet zakken. Ze draaide haar hoofd in de richting van Yafu en glimlachte even.
"Jij mag altijd binnenkomen." zei ze rustig, terwijl ze van het kozijn afsprong en weer op haar bed belandde. Het bed maakte protesterend een krakend geluid en Ella zuchte. Leuk.
Ze ging in zitten en trok haar knieën samen , waarna ze haar shirt eroverheen trok. Ella had al van in het perron het gevoel , dat ze iets kwijt was, alleen wist ze niet wat. Ze haalde haar schouders op en keek toen weer naar Yafuri. Ze zag hem nu pas voor het eerst zonder zijn vest en hij had een zwart shirt aan zonder mouwen. Haar ogen gleden langs zijn armen , die er best wel gespierd uit zagen voor een jongen van 15. Toen ze doorhad dat ze weer aan het staren was schudde ze met haar hoofd en grinnikte ze even kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 1:28 pm

Milla glimlachtte en liep ook naar buiten. Ze liet de twee maar en ging naar haar kamer. Ze pakte een foto van haar en haar moeder en keek ernaar. "Wat zou ik zonder je gemoet hebben" zei ze zuchtend en tranen prikten in haar ogen. Ze ging op het bed zitten en bleef stil naar de foto kijken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 1:31 pm

Yafuri glimlachtte door haar antwoord en hij stond recht en liep vervolgens rustig naar binnen. Hij keek in het rond en hoorde het krakende geluid van het bed. Hij keek naar haar en grinnikte even. Vanuit zijn ooghoeken merkte hij de foto op en hij liep er naar toe. Voorzichtig pakte hij het lijstje vast en hij keek naar de foto. Milla en Ella stonden erop, de vrouw moest haast wel hun moeder zijn. Yafuri zuchtte eens diep en hij merkte vanuit zijn ooghoeken dat Ella weer zo lang naar hem keek. Yafuri zette de foto weer neer en hij draaide zich toen om naar Ella. Hij sloeg zijn armen over elkaar heen en trok een wenkbrauw droog omhoog. ''Zit je nou weer naar me te staren?'' vroeg Yafuri met een ligt grijnsje. Hij keek dan weer voor kort om zich heen en hij liep naar het bed toe en ging rustig naast haar zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 1:42 pm

Ella volgde Yafuri met haar ogen, en toen hij de foto vasthad zuchtte ze kort. "Dat is mijn moeder." fluisterde ze. "Let vooral niet op hoe ik eruit zie." grinnikte ze als vervolg.
''Zit je nou weer naar me te staren?'' vroeg Yafuri en Ella lachte. "Sorry maar je bent gewoon leuk om naar te kijken." zei ze ietwat verlegen. Ella loog nooit , en zei altijd wat ze dacht. Ze meende dan ook wat ze net tegen haar beste vriend zei. Toen Yafu naast haar kwam zitten , schoof ze een beetje op om plaats te maken. Ze keek naar haar handen, haar nagels waren lang en daar irriteerde Ella zich aan. Ze zuchtte en beet haar nagels af.
Plots keek ze op naar Yafuri en ze grijnsde. "Nou , jij weet zowat mijn halve geschiedenis , en ik ken alleen jou naam." grinnikte ze. "Dat is niet eerlijk hoor." grijnsde ze daarna weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 1:57 pm

Yafuri keek haar droog aan en grinnikte even. ''Nou ik wist niet dat ik leuk was om naar te kijken..'' zei hij droog en hij keek dan ook even naar zichzelf en grinnikte kort. Hij merkte dat Ella het wat verlegen zei en hij vroeg zich dan ook af of Ella verliefd op hem begon te worden. Maar het kon ook zijn dat ze gewoon bang was dat ze misschien iets verkeerds zei ofzo. Yafuri zuchtte dan ook eens diep en hij staarde wat naar de grond. Hij merkte dan ook niet dat Ella haar nagels aan het afbijten was. Ineens hoorde hij haar weer wat zeggen en hij richtte zijn blik dan ook weer op haar. ''Dat is ook niet echt eerlijk..'' zei hij en hij grinnikte even. Maar zijn gezicht betrok daarna en hij keek even weg. ''Ik praat niet graag over mijn verleden..'' zei hij op een kille toon. Hij zag dan ook even voor zich wat er allemaal was gebeurd en hij slikt een keer. Nee daar wou hij het absoluut niet over hebben. Hij richtte zijn blik daarna weer op Ella en hij begon haar ineens te kietelen. Een lichtte grijns verscheen dan ook weer op zijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 2:10 pm

"Je bent héél leuk om naar te kijken." floepte er plots uit. Ella sloeg zichzelf tegen haar voorhoofd in gedachten en vloekte. Stommerd! ''Ik praat niet graag over mijn verleden..'' hoorde ze hem zeggen. "Als je niet wilt , moet je er ook niet over praten. Ik verplicht je niks." glimlachte ze hem toe. Ella zuchtte. Dat leek dus een gevoelige snaar te zijn bij Yafu. Ella sloot haar ogen en dacht even na.
Plots werd ze gekieteld en haar ogen schoten open. Ze viel al lachend op haar rug. Al snel rolde ze zichzelf weg van zijn handen en sprong ze recht. "Jij monster!" lachte ze , en ze storte zich boven op Yafuri. Overal waar ze kon , porde ze hem. "Ik ga je martellen." grijnsde ze naar hem toe, terwijl ze licht aan zijn haar trok. Het was lang geleden dat ze nog eens gestoeid had met iemand. Vechten was het enige wat ze deed, en dat was niet vriendschappelijk. Ze gromde en liet haar kleine scherpe hoektandjes zien.
"Ik beloof je dat ik je niet zal vermoorden." zei ze sluw


Laatst aangepast door Ella op za jan 09, 2010 7:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 2:22 pm

Yafuri bleef haar door kietelen maar al snel wist ze van zijn handen te ontsnappen. Hij lachtte dan ook even door haar woorden. ''Tja dat kan wel kloppen..'' zei hij droog en ineens werd hij besprongen. Hij viel lachend om op het bed, en het lachen bleef maar door gaan door dat ze hem steeds porde. Hij hoorde dan ook haar woorden en hij sloeg zijn armen even omzich heen. ''Nee doe me dat niet aan!'' riep hij grijnsend en alsof hij heel erg leed. Hij hoorde daarna haar laatste woorden en hij keek haar grinnikent aan. ''Jij mij niet vermoorden? Pas maar op dat ik jou niet vermoord'' zei Yafuri als grapje en hij liet zijn tanden dan ook even zien waarna hij haar ineens weer begon te kietelen bij haar buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 2:31 pm

Milla hoorde de twee en glimlachtte zacht. Ze ging rechtzitten en keek nog naar de foto. Ze veegde de tranen weg en stond op. Ze liep stil de kamer uit en naar beneden. Ze keek even rond en liep dan naar buiten. Natuurlijk zo stil mogelijk zodat ze dachten dat ze gewoon thuis en in haar kamer was. Ze wilde neit dat Ella ongerust ofzo zou zijn maarja Yafuri was er.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 2:43 pm

''Jij mij niet vermoorden? Pas maar op dat ik jou niet vermoord'' grapte Yafuri en hij liet zijn tanden zien. "Dat dúrf je niet." zei ze met een uitdagend stemmetje. Toen ze weer gekieteld werd liet ze zich al lachend van Yafu afvallen. ze zette haar handen voor zich uit en ze steunde op haar tenen zodat ze eruit zag als een kat die haar prooi ging aanvallen. Ze keek Yafuri uitdagend aan en gromde. Haar ogen flitsten even helder rood en werden toen weer normaal. "Je durft niet he." daagde ze hem weer uit terwijl ze haar tanden liet zien. Als Yafuri haar weer zou kietelen , dan was ze er klaar voor. Ze zette een stap -hand- naar voor en grijnsde vals naar hem. "and the fearless hunter slids closer to his unexpecting prey." grinnikte ze terwijl ze hem aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 8:40 pm

Yafuri bleef haar door kietelen en hij hoorde haar woorden dan die ze met een uitdagend stemmetje zei. Yafuri stopte met kietelen toen ze er bij lag als een kat die een prooi wou aanvallen en hij grijnsde even lichtjes. Hij zag haar ogen dan voor kort naar rood schieten en hij zuchtte even. Hij hoorde toen haar woorden en hij grijnsde even breed. Hij zag toen dat ze iets naar voor kwam en hij ging op zijn zij liggen en hij keek rustig naar haar. Hij hoorde toen haar laatste woorden. ''ik denk eerder dat ik hier de hunter ben lieve Ella..'' zei Yafuri vals grijnsend en hij liet dan ook even zijn tanden zien waarna hij naar haar toe schoot. Hij legde zijn hoofd in haar hals waardoor het bijna leek alsof hij haar ging bijten maar hij stopte nog net voor haar vel en hij wachtte af wat haar reactie zou zijn. Hij had dit gewoon als grap gedaan dus hij hoopte dat het niet verkeerd zou vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 8:53 pm

''ik denk eerder dat ik hier de hunter ben lieve Ella..'' grijnsde Yafuri vals. "Ik ben niet lief." grijnsde ze terug."En ik zal het bewijzen ook." zei ze zacht. Op het moment dat ze op hem wou springen , schoot Yafu naar haar toe. Ella viel op haar rug en lachte. "Je durft toch niet te bijten." fluisterde ze uitdagend in zijn oor. Het was raar dat Yafuri zo dichtbij haar was. Ze voelde zijn adem in haar nek en ze lachte vals waarna ze Yafuri omduwde zodat zij nu bovenop was. "En als je bijt , dan bijt ik terug." zei ze met een valse grijns. Ella gaf zich niet snel gewonnen. Haar haar hing over haar ene schouder, en een stukje hing voor haar gezicht. Een uitdagende blik stond in haar ogen en ze keek Yafuri recht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 9:07 pm

Yafuri hoorde haar woorden en hij wou haar droog aankijken maar dat lukte al niet meer omdat ze hem ineens om duwde. Hij lag weer op zijn rug en Ella zat op hem. Yafuri keek haar met een licht grijnsje aan. ''Jij durft mij niet te bijten dus ik heb niets te vrezen volgensmij..'' zei Yafuri rustig tegen haar met een brede grijns en hij bleef dan ook rustig liggen. Hij was echt nog nooit zo close met iemand geweest. Zijn leven had zo'n beetje uit het vermoorden van mensen bestaan, en geen enkele keer zat er echt lol bij omdat hij altijd het vuile werk van de groep moest op knappen. Hij keek dan ook even ergens anders naar maar hij richtte zijn blik al snel weer op Ella en hij merkte haar uitdagende blik op. ''Moet jij niet al naar je bedje toe?'' vroeg Yafuri met een plagerige blik en hij grijnsde dan ook weer even uitdagend naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 9:21 pm

"Hmm , ja , ik wil jou geen pijn doen." zei ze met haar kinderstemmetje. "Of misschien wel." zei ze met een vals stemmetje terwijl ze naar zijn nek schoot. Ze lachte en gaf hem een kus op zijn wang. Snel schoot ze naar achter en zat ze weer normaal op het bed. Ze wist dat jongens het niet leuk vonden als je ze een kus op hun wang gaf en Ella grinnikte.
Eingelijk was ze nooit zo close, en toch zeker niet bij jongens. Het liefst joeg Ella ze weg.
''Moet jij niet al naar je bedje toe?'' vroeg Yafuri met een plagerige blik in zijn ogen.
"Ik , naar bed? Nú al?" vroeg ze met grote ogen. Maar toen Ella zijn uitdagende grijns zag trok ze een wenkbrauw omhoog. "Nee." zei ze kort. "Ik heb meer zin om te jagen." zuchtte ze terwijl ze uit het raam keek. Het was donker , maar er zouden vast wel nog een paar hapjes rondlopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 9:48 pm

Yafuri keek droog naar haar en zijn ogen werden even groot toen ze naar hem schoot. Je wist soms maar nooit, misschien was ze toch niet te vertrouwens maar die gedachten werd al snel weg gewassen want ineens kreeg hij een kus op zijn wang. ''thank god..'' zei hij met grote ogen en hij grinnikte daarna even droogjes. Hij merkte dan ook dat Ella van hem was gegaan en hij ging weer droog op zijn zij liggen. Hij ondersteunde zijn hoofd met een hand en hij keek rustig naar haar. ''Ja nú al..'' zei hij droogjes en hij grijnsde even lichtjes. Hij hoorde daarna haar anderen woorden en zuchtte eens diep. ''Als het mensen met kogels zijn dan heb ik voor vandaag even geen zin meer..'' zei hij droog en hij zuchtte eens diep. Hij had zowiezo eigenlijk geen zin om nu buiten met verband om te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 10:02 pm

Ella's blik schoot van het raam naar Yafuri en grinnikte."Je ziet eruit als een fotomodel in die pose Yufa." grapte ze terwijl ze zelf op haar buik ging liggen en haar armen naar boven plooide zodat ze met haar kin op haar handen kon steunen. "Maar ik ben nog niet moe, pap." zei ze met een klagende stem , en een plagerige blik in haar ogen. Ze zuchtte en sloot haar ogen even. Plots geeuwde ze en snel sloeg ze haar hand voor haar mond. "V*rdomme" dacht ze. Net nu moest ze geeuwen. ''Als het mensen met kogels zijn dan heb ik voor vandaag even geen zin meer..'' zei Yafuri droog. Ella's ogen schoten weer open."Je hebt gelijk, we kunnen beter binnenblijven nu." zuchtte ze. Plots keek ze naar zijn gewonde schouder. "Ik hoop dat ik je geen pijn heb gedaan met mijn wildheid." zei ze plots met een vleugje paniek in haar stem Een geeuw dreigde naar boven te komen en Ella drukte haar hoofd in de lakens waarna ze geluidloos geeuwde. "Hmpf." zuchtte ze terwijl ze haar kin weer op haar handen plaatste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 10:17 pm

Yafuri grinnikte even om haar woorden over dat hij op een fotomodel leek. ''Maar ik ben toch ook een sexy fotomodel'' zei hij grijnsend en hij knipoogte een keer grijnsend naar haar. ''Toch moet je slapen, je bent nog jong en je hebt slaap nodig!'' zei hij als een bekakte vader. Hij zag toen dat ze geeuwde en ze vervolgens snel haar hand voor haar mond sloeg. Yafuri lachtte even kort. ''Nou dat is toch duidelijk een teken van dat je moe bent'' zei Yafuri weer grijnsend op een bekakte vaders stem. Hij richtte zijn blik daarna even op het plafond maar bleef wel rustig op zijn zij liggen. Hij hoorde toen haar woorden over zijn schouder en hij zuchtte diep. Hij ging voorzichtig wat dichter tegen haar aanliggen en hij sloeg een arm om haar heen. ''Tuurlijk niet, ik heb alleen maar lol gehad. En daar ben ik je dan ook heel erg dankbaar voor want ik heb nog nooit zoveel lol in mijn leven gehad..'' zei hij rustig tegen haar en hij sloot zijn ogen dan ook voor kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 10:33 pm

Ella lachte. "Dat ben je zeker." grinnikte ze terwijl ze hem in zijn buik porde. Ze sloot haar ogen even , maar als snel schoten deze weer open. Ze mocht niet toegeven aan de vermoeidheid. ''Toch moet je slapen, je bent nog jong en je hebt slaap nodig!'' hoorde ze Yafu zeggen als een vader. "Maar pap .." zei ze protesterend en ze geeuwde weer. ''Nou dat is toch duidelijk een teken van dat je moe bent'' grijnsde hij daarna. Ella negeerde het en keek naar de twee plukjes haar voor Yafuri's gezicht toen hij naar het plafond staarde. Hij deed wat met haar , Ella was normaal een klein stil kind met een grote mond en ze was niet bang om te vechten. Alleen bij Yafuri kon ze zo niet doen. Ella vond hem leuk. Ze ging op haar zij liggen , en lag nu recht tegenover Yafuri. Plots kwam hij dichter en legde hij zijn arm over haar heen. Ella's ogen werden groot , en haar wangen kleurden lichtjes rood. ''Tuurlijk niet, ik heb alleen maar lol gehad. En daar ben ik je dan ook heel erg dankbaar voor want ik heb nog nooit zoveel lol in mijn leven gehad..'' hoorde ze zijn rustige stem zeggen. Ella glimlachte. "Weetje.." aarzelde ze. "Jij doet iets speciaals met me ,ik weet niet wat , maar bij jou voel ik me goed." zei ze snel , op een fluistertoon. Toen hij zijn ogen sloot sloeg Ella haar ogen naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 10:47 pm

Yafuri bleef rustig tegen haar aan liggen en hield zijn arm nog steeds om haar heen. Hij had zijn ogen dan ook nog steeds gesloten en hij hoorde toen de woorden van Ella die ze op fluister toon zei. Een klein glimlachje verscheen op zijn mond en hij opende zijn ogen langzaam aan. Hij keek rustig naar haar en zuchtte eens diep. ''Met andere woorden..'' begon hij en hij keek dan ook even weg en haalde eens diep adem. ''Je vind me leuk..'' vervolgde hij rustig en hij keek onder tussen weer naar haar. Hij wist niet of het waar was maar als het wel zo was dan vond hij het niet erg. Vanaf het moment dat hij lol had gehad bij het oude perron, was hij Ella als een bizonder en leuk persoon gaan zien. En zij zou dan ook de enige zijn die zijn hart zou kunnen krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 10:57 pm

Ella had haar ogen kort gesloten en toen ze ze weer opendeed , keek ze recht in de ogen van Yafuri. ''Met andere woorden..'' begon hij en Yafuri keek even weg en haalde eens diep adem. ''Je vind me leuk..'' vervolgde hij rustig. Ella sloeg haar ogen neer en knikte. Ze snapte niet hoe dit kon gebeuren. Anders was ze zo afstandelijk tegen iedereen en nu plots , leek dat gedrag te verdwijnen bij hem. Ze had al een klein beetje gevoelens voor hem bij het perron en ze had het zo erg gevonden toen hij gewond raakte, ze wou hem nog niet kwijt. En bij het stoeien werden die gevoellens alleen maar groter. Ella's wangen waren rood gekleurd en ze drufde Yafuri niet meer aan te kijken. Ze zuchte. "Je zal me nu wel raar vinden." grinnikte ze kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 11:16 pm

Yafuri zag dat haar wangen rood kleurde en hij grijnsde even lichtjes. Hij hoorde toen haar woorden en hij zuchtte eens diep. Hij legde een hand voorzichting onder haar kin zodat ze hem aan keek. Hij keek haar dan ook rustig aan en grijnsde even lichtjes. ''Juist niet. Want ik voel hetzelfde voor jou..'' zei hij rustig tegen haar en lichtjes wat zacht. Hij voelde zich dan ook warm van binnen worden en hij slikte even. Hij keek dan ook even weg maar hij richtte zijn blik al snel weer op Ella en hij drukte ineens zijn lippen voorzichtig op die van haar. Toen hij in de gaten had wat hij deed, haalde hij snel zijn lippen van de hare af en hij schoot recht. Hij ging recht zitten en hij zuchtte even diep. ''Sorry..'' zei hij en hij was lichtjes wat rood geworden op zijn wangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ella

Ella


Aantal berichten : 161
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 14
Soort: Vampier
Partner: Forget about blood , Yafuri's my addiction now.

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 11:27 pm

Ella staarde naar het laken toen ze plots een hand onder haar kin voelde. Ze keek hem aan en zag hem lichtjes grijnzen. Ella glimlachte geforceerd naar hem en keek toen weer weg.
''Juist niet. Want ik voel hetzelfde voor jou..'' De woorden galmden nog een keer door haar hoofd en Ella keek hem aan. Ella kreeg het warm, en ze dacht dat ze ziek aan het worden was. Ze had die warmte nog nooit eerder gevoeld, ookal voelde het prettig aan.
Ella zuchtte. "verliefd." schoot er door haar kop en Ella's ogen werden groot.
Plots voelde ze Yafuri's lippen op de hare en Ella's ogen vielen dicht. Dat warme gevoel werd nu heviger en een kleine glimlach verscheen op haar gezicht. Plots waren zijn lippen verdwenen en Ella's ogen schoten open. "Sorry.." hoorde ze hem zeggen en Ella glimlachte.
"Ik vond het wel.. leuk." fluisterde ze en ze ging recht zitten. Ze zag de rode kleur op zijn wangen en ze lachte kort. Hij zag er schattig uit zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yafuri Chao

Yafuri Chao


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15
Soort: Vampier
Partner: Ella i never let you go, even if you want to...

Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2009 11:34 pm

Yafuri had zijn blik even afgewend en hij slikte een keer. Hij hoorde plots haar woorden en hij keek verbaasd richting haar. ''Echt? Ik bedoel.. eh oke..'' zei hij en hij keek snel weer weg. Hij was dan ook nog steeds lichtjes wat rood en hij haalde eens diep adem. Gelukkig was die kus niet slecht gevallen en hij hoorde haar ineens lachen. Hij keek weer naar haar en hij snoof een keer. ''Zit je me nou uit te lachen?!'' riep hij naar haar en hij duwde haar droog om. Hij grinnikte daarna even en hij keek rustig naar haar. Hij had niet verwacht dat hij ooit een meisje zou kussen, evenals hij het verliefd zijn nooit had verwacht. Maar hij vond het niet erg, nee nu had hij iemand gevonden die hij echt heel erg leuk vond en dat deed hem dan ook goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huisje van Milla - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huisje van Milla   Het huisje van Milla - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huisje van Milla
Terug naar boven 
Pagina 2 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Mensen Gebied :: Huizen-
Ga naar: