Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Zero's huis

Ga naar beneden 
+2
Kenshin
Zero
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 6:26 pm

Zero kwam aanlopen bij ijn huis en hij hoopte dat Kenshin hem natuurlijk gevolgd was. Het huis toonde groot aan de buitenkant en was omringt met grote grasvlaktes,er lagen vier paden die elkaar in het midden bij de waterval kruiste. "Ik zei toch dat het veel te groot was voor mij aleen"zei hij tegen hem en haalde zijn schouders even op. Hij liep dan het middelste pad op om zo naar de voordeur te gaan die ook wel aardig groot was,een grote eikenhouten deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 6:59 pm

Kenshin was Zero uiteraard gevolgd en hij keek met grote ogen naar het huis. ''Wow gaaf..'' Zei hij op een bewonderende toon toen hij de grasvlaktes, de waterval en natuurlijk het huis zelf zag. ''En dat zei je inderdaad..'' Antwoorde Kenshin en hij grinnikte even. Hij merkte dan dat Zero naar de vordeur toe liep en Kenshin snelde er achteraan. Hij stopte dan achter Zero en hij keek met een verbaasde blik naar de deur. ''Is er ook iets 'niet' groot hier?'' Vroeg Kenshin aan Zero en hij grinnikte weer even kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 7:04 pm

"De twee die erin gaan"zei hij lachende en stopte de sleutel in de deur en duwde die dan ook open. Er stond een grote tv en ook een muziek instalatie. Dan had je ook nog de keuken en de kamer waar hij zijn wapens op had geborgen. Dan zag je ook een grote trap die dan boven uitkwam in een hal waar vier deuren waren. Als je door een van die vier deuren ging dan kwam je in je eigen vertrekken,waar een badkamer,een biljart of pool tafel,of een spelletjes kamer en natuurlijk ook een of zelfs twee slaapkamers waren. "Dus als je hier naar boven gaat kan je een kamer gaan uitkiezen"zei hij tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 7:12 pm

''Hm ja dat is waar.'' Antwoorde Kenshin en hij lachtte ook even. Hij liep daarna rustig achter Zero aan het huis binnen en hij keek met grote in het rond. ''Dit is echt niet normaal meer..'' Mompelde hij verbaasd en hij keek dan ook met nog steeds een bewonderende blik in het rond. Hij keek daarna om naar Zero toen hij weer begon te spreken en hij knikte dan ook kort. ''Oke.'' Antwoorde hij glimlachend en Kenshin liep de trap op naar boven. Hij keek de hal rond en hij liep droog een keer er door heen. ''Oke, en welke gaat het worden.?'' Mompelde Kenshin tegen zichzelf. ''Hij kijkt, hij zoekt en..'' Zei Kenshin terwijl hij onder tussen een deur open deed. Hij keek de kamer dan ook met grote ogen rond. ''En hij scoort..'' Zei Kenshin en grijnsde toen breed. ''Dit is echt té vet.'' Zei hij vervolgens en hij merkte dan ook een tv op die tegenover zijn bed hing. Kenshin ging dan ook even op zijn rug op het bed liggen en hij grijnsde weer even. Dit was nou nog eens luxe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 7:16 pm

Zero keek hem aan en grijnsde eventjes. Als je ouders je dit hadden nagelaten en je familie er had geinvesteert kon je er wel wat van maken. Hij liep naar de kamer waar hij zijn wapens had opgeborgen en opende die deur dan ook. Hij legde de dolken die hij van zijn armen had ontdaan in hun staanders en degene die hij van zijn benen haalde bergde hij op. Zijn zwaard hong hij op aan de muur,dan had hij nog een wapen en dat was zijn geweer. Hij legde dat dan op de tafel en liep de kamer weer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 7:20 pm

Kenshin sprong recht toen hij een deur van een andere kamer hoorde open gaan en hij ging dan ook in de deur opening staan van de kamer die hij had gekozen. Hij zag dan dat Zero net uit een kamer kwam en hij glimlachtte even lichtjes. Eigenlijk kon hij wel uren naar hem kijken maar dat deed hij maar niet. ''Ik zou deze kamer wel willen, als dat geen probleem is teminste?'' Vroeg Kenshin rustig aan Zero. Hij wist namelijk niet of deze kamer vrij was, straks was dit nog de kamer van Zero.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 7:25 pm

Zero kwam even voor de trap staan en keek naar de kamer die hij had uitgekozen. "Je mag die kamer wel,een probleem is het niet"zei hij tegen hem en liep dan ook de trap op naar hem. "Dus bevalt het je?"vroeg hij aan hem en keek even naar de rondom liggende kamers. De kamer tegen over die van Kenshin was de zijne,maar eigenlijk sliep hij zowat in elke kamer hier,dus een echte kamer had hij niet. Hij zette zich dan tegen de muur en keek hem afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 7:34 pm

''Oke dan.'' Antwoorde Kenshin glimlachend en hij merkte dat Zero naar boven kwam en vlakbij zijn kamer tegen de muur ging staan. Hij had zijn vraag dan ook gehoord en hij knikte één keer. ''Zeker wel, dit is nog beter dan mijn kamer thuis'' zei Kenshin en hij grinnikte even. Hij keek dan ook even om naar zijn kamer maar richtte zijn blik al snel genoeg weer op Zero. ''Eh.. Wat zullen we nu gaan doen?'' Vroeg Kenshin dan aan hem. Hij wist niet of Zero zin had om iets te gaan doen met hem en hij zuchtte dan ook een keer diep. Hij hoopte echt dat hij niet te lastig voor Zero was af en toe. Want hij was dan wel 18 maar kwa karakter leek hij soms wel jonger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 7:39 pm

Hij hoorde zijn woorden en glimlachte eventjes. "Wel dat vind ik wel leuk,ik hoop dat je je hier thuis gaat voelen"zei hij tegen hem en keek dan even naar een schilderij van zijn familie dat aan de muur hong. Allemaal droegen ze dezelfde tatoo in hun nek. Toen hij de vraag hoorde keek hij hem even aan. "Wel we kunnen hier zo veel doen,tenzij je naar buiten wilt gaan ofzo,kunnen we hier wat op het domein wandelen ofzo"zei hij en haalde zijn schouders op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 7:49 pm

''Ach vast wel, ik denk dat ik het hier nog beter ga hebben dan thuis.'' Zei hij glimlachend en hij luisterde dan naar wat hij voorstelde. Kenshin stapte uit de deuropening en hij sloot de deur dan ook achter zich. Hij dacht dan ook even na. ''Hm misschien is er ook wel iets van een leuke film op tv ofzo, maar ik weet niet of jij zin hebt om tv te gaan kijken?'' vroeg Kenshin aan hem en hij grinnikte dan ook even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 7:58 pm

"De tv lijkt me wel leuk. Waar wil je kijken daar beneden,in jou kamer,in mijn kamer of in een van de andere twee kamers"vroeg hij aan hem en keek hem even vragend aan. De blik in zijn ogen was niet meer zoekend,of onvertrouwt,nee de blik was warm en vriendelijk. Een blik die hij nog nooit aan iemand had getoond buiten aan zijn dierbare. Hij keek even rond en zelfs hij stond nog versteld van de groote van dit huis. Altijd had hij gedacht dat zijn ouders een klein huis aan hem na lieten,maar dit had hij nooit echt kunnen verwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 8:08 pm

''Wow niet zoveel voorstellen, nou weet ik niet meer wat ik moet kiezen..'' Zei Kenshin met een vermoeide zucht en hij lachtte daarna even. Hij keek dan ook in het rond alsof hij zocht naar de juiste plek van waar ze zouden kunnen gaan kijken. Hij was er dan ook wel blij om dat Zero er mee akkoord ging. Toch moest Kenshin zichzelf niet steeds teveel moed in spreken, ja er was grote kans dat hij Zero echt leuk begon te vinden. Maar hij verwachtte eigenlijk niet dat Zero op jongens viel. Toch schudde hij die gedachten weg, hij wou daar nog helemaal niet aan denken en hij keek Zero dan ook weer met een lichtte glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 8:12 pm

"Wel ik kan er niet aan doen aan de hoeveelheid van de kamers hier. Mij maakt het niet uit waat we gaan kijken"zei hij tegen hem en haalde zijn schouders even op. Elke kamer was even groot en goed ingericht,sommige kamers waren warmer als de meeste hier,om het feit dat daar de meeste beweging was. Hij keek hem even aan en wachte af. "Hangt er vanaf of je liever in een warme kamer wil zitten. Als je in een warme kamer wilt zitten is het of terwel jou kamer ofterwel de kamer over de jouwe,die zijn het warmst,de rest is nogal koud"zei hij tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 8:16 pm

''Hm ja dat is ook weer zo.'' Zei Kenshin droog en hij keek weer even in het rond. ''Ja ik zit het liefst wel in een warme kamer. Laten we dan maar gewoon in die van mij gaan.'' Zei hij rustig en hij draaide zich om en hij opende de deur. Hij liep dan de kamer binnen en hij keek in het rond. ''Euh.. Waar is eigenlijk de afstandsbediening?'' Vroeg hij toen droog. Hij zag het ding namelijk nergens liggen en hij keek dan even om naar Zero terwijl hij op het bed neer plofte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 8:21 pm

Zero knikte en liep de kamer dan ook in. Toen hij de vraag hoorde keek hij even naar hem en liep dan ook naar de tv en taste er achter. Daar haalde hij een dun iets vanachter. "Hier zoek maar een zender. Kan je me even excuseren Kenshin,ik moet even de stad in. Ik zal ongeveer een halfuurtje weg blijven"zei hij tegen hem. Hij liep kort naar hem toe en legde een hand op zijn schouder en gaf hem een kus op zijn wang. Dan liep hij naar beneden en liep naar de kamer en nam zijn wapens,dan verdween Zero ook maar naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 8:30 pm

Kenshin volgde hem met zijn blik en hij pakte het iets aan dat Zero hem gaf. Hij bekeek het dan ook terwijl Zero sprak. Kenshin zijn blik schoot dan gelijk naar Zero toen hij zei dat hij even de stad in ging. ''Oke dan.'' Zei hij met een zucht, hij hoopte dan ook dat Zero niet lang weg zou blijven. Hij richtte zijn blik dan op de tv en hij voelde plots een hand op zijn schouder en vervolgens de kus op zijn wang. Kenshin keek verbaasd op en hij werd knalrood. Maar voordat hij nog echt een blik op Zero kon richten was hij al weg. Kenshin zuchtte diep en hij deed zijn schoenen uit en hij legde zijn benen op het bed zodat hij half lag. Hij had dan ook een zender gevonden waar een horror film zich afspeelde maar echt kijken deed hij niet. Hij moest telkens aan de kus denken. Vond Zero hem dan misschien ook leuk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 8:59 pm

Zero kwam op het domein maar deze keer had hij Milla bij zich. Hij liep weer rustig langs het midden pad en keek even achterom. "Sorry voor de grote oppervlakte,is het niet vermoeiend om met zoveel gewicht te moeten lopen"zei hij kalm maar op een plagende toon tegen haar. Ze zou het wel kunnen hebben toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 9:01 pm

Milla hoorde de woorden en snoof. "Ik ben niet zwak hoor" siste ze naar hem en negeerde het. Ze wilde niet zeggen dat ze zwanger was, wat zou hji wel niet zeggen? Ze keek even rond en volgde hem maar. Geen idee wat haar nog te wachten stond. Ze snoof even en zuchtte kort. Ze stopte even en zweeg maar liep dan toch verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 9:06 pm

Kenshin lag nog steeds half op bed. Hij had nog een hele tijd over de kus na zitten denken maar nu had hij uiteindelijk toch zijn aandacht op de tv gericht. Kenshin zuchtte dan eens diep. Hij vroeg zich af waar Zero nu was en wat hij eigenlijk aan het doen was, hij had dan ook niet in de gaten dat Zero al weer bijna thuis zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 9:10 pm

"Komop ik weet dat je niet zwak bent hoor"zei hij tegen hem en duwde de deur open. Zijn ogen zagen nog steeds rood van het wenen. "Wel kom binnen,maar zou je even willen blijven zitten in de zitkamer,ik ga die vriend even zeggen dat je hier bent"zei hij tegen haar. Hij trok haar zachtjes naar binnen en liet haar dan los. Hij liep dan naar boven en opende de kamer van Kenshin. Hij liep naar hem toe. "Kenshin ik heb je niet alles verteld,maar ik ben hier heen gestuurt om twee vampieren te doden uit mijn familie,een ervan zit beneden. Ik begrijp het als je wilt weg gaan,je mag denken wat je wilt,maar dit ben ik nu eenmaal"zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 9:12 pm

Milla keek hem aan en snoof even. Ze werd binnengetrokken en ging maar zitten. Ze keek hem na en zcuhtte kort. Ze keek even rond en dan naar haar buik. Ze zuchtte diep en keek ernaar. "Was ik maar niet zwanger" mompelde ze zacht en onhoorbaar. Ze keek even naar boven waar Zero verdwenen was en keek dan naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 9:17 pm

Kenshin kwam gelijk recht toen Zero weer binnen kwam en hij keek hem glimlachend heen. Deze glimlach verdween alleen al snel weer toen hij Zero zijn woorden hoorde. Kenshin zijn ogen werden groot en hij trilde even lichtjes. ''Dat meen je toch niet serieus..?'' Zei Kenshin en hij slikte een keer. Waarom moest Zero twee vampieren uit zijn famillie doden. En zat diegene dan nu ook echt beneden? Kenshin haalde toen diep adem en hij probeerde rustig te blijven. Hij stond dan ook op en wendde zijn blik af. ''Ik vind het niet erg, je zult er wel een goeie reden voor hebben..'' Mompelde Kenshin toen maar het was wel hoorbaar voor hem. Hij wou Zero namelijk niet kwijt, ookal had hij hem dit net verteld. Hij kende die famillie immers toch niet, en Zero was zijn enige vriend nu. En hij wou dat door niets of niemand laten verpesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zero

Zero


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 31-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17
Soort: Vampier
Partner: There will never be someone in my heart

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 9:20 pm

Zero keek hem aan en zuchte even. "Ik hoor aan je woorden dat je dit wel erg vind. Ik leef zoals mijn ouders leefde ik vermoord vampiers,ik werd gevraagd voor deze zaak omdat ik in de familie bekend sta als de harteloze jongen. Ik werd door hun eigen vader aangesproken"zei hij tegen he. Hij zette zich naast hem op het bed en keek hem een lange tijd aan. "Er gaat wat gebeuren vanavond,en ik weet niet of je dit wel wil zien of horen"zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milla

Milla


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 29-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Vampier
Partner: A leader is enough for me

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 9:46 pm

Milla zuchtte eens. Duurde het altijd zo lang? Ze kreeg af en toe een pijnlijke steek in haar maag en snoof. Ze drukte haar handen er stevig op en kneep kort haar ogen dicht. Ze moest Zero in de gaten houden, hij mocht niets weten. Ze zuchtte eens en keek kort naar boven en dan weer voor haar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenshin

Kenshin


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 09-01-10

Vampire Character
Leeftijd: 18
Soort: Vampier
Partner: I know what real love is now, and i want to share it with just one person..

Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitimema jan 11, 2010 10:01 pm

Kenshin ging weer zitten en hij merkte vanuit zijn ooghoeken dat Zero ook ging zitten. Kenshin zuchtte dan eens diep. ''Ik neem aan dat je diegene die beneden zit vanacht wil vermoorden?'' Vroeg Kenshin en hij keek hem voor kort aan maar hij had zijn blik al snel genoeg weer afgewend. Hij wist eigenlijk niet wat hij er van moest denken. Hij vond het best erg dat hij een famillie lid ging vermoorden die ook nog eens een vampier was, maar aan de andere kant stond hij achter Zero omdat hij hem niet kwijt wilde als vriend. Kenshin zweeg dan ook verder en hij had zijn blik naar de grond gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zero's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zero's huis   Zero's huis I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zero's huis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw huis
» Damien's huis
» Het huis van Zelman
» Op weg naar huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Mensen Gebied :: Huizen-
Ga naar: