Vampire Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire Home

Een internaat vol mensen en vampieren
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Damien's huis

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimeza jan 02, 2010 6:54 pm

Damien was naar zijn huis gerend dat was veel dichter bij dan het hare. Hij duwde de deur open en legde de slapende Nuala in een kamer op het bed. De hond legde hij er naast. Hij glimlachte eventjes en liep dan naar de kast en nam daar een deken uit. Hij legde het over Nuala heen en zette zichzelf op een stoel naast het bed. Een lange tijd keek hij naar de slapende Nuala,dit voelde goed aan. Als hij hier op dit moment zou verdwijnen dan wist hij dat ze veilig was. Een vampier kwam hier niet zo gauw binnen,aleen als je de speciale grendels kent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala

Nuala


Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar maar is eigenlijk al 330 in vampierjaren
Soort: Vampier
Partner: I love you Damien. Haruken you'll allways be in my heart.

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimeza jan 02, 2010 7:27 pm

Nuala lag nog steeds te slapen, en ze lag er dan ook erg vredig bij. Ze droomde over zowat vanalles, en vooral over hem. Kalm begon ze te woelen in het bed, en haar been lag dan ook half uit het bed samen met haar arm. Ze had haar mond half open, en haar hoektanden waren iets langer geworden door haar dromen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimeza jan 02, 2010 7:49 pm

Damien keek nog steeds naar de slapende Nuala. Yagari was wakker geworden en was van het bed gesprongen. Die liep dan naar Damien en sprong bij hem op de schoot en zette zijn poten tegen zijn borstkast. Hij grijnsde even en aaide hem over het hoofd. De hond blafte vrolijk en sprong dan weer van zijn schoot af en deed een toertje door het hele huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala

Nuala


Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar maar is eigenlijk al 330 in vampierjaren
Soort: Vampier
Partner: I love you Damien. Haruken you'll allways be in my heart.

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimeza jan 02, 2010 7:52 pm

Nuala sliep gewoon verder, en opeens donderde ze gewoon het bed uit. Alsof ze in haar droom uit het raam sprong, maar toch bleef ze door slapen zonder het echt door te hebben dat ze op de grond lag. Nog steeds lag ze er erg vredig bij, en ze sliep toch nog diep. Al enkele dagen had ze niet goed geslapen, maar nu sliep ze overduidelijk goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimeza jan 02, 2010 7:58 pm

Toen hij een bonk hoorde keek hij meteen naar Nuala. Ze was uit het bed gesukkelt. Hij greep het hoofdkussen en tilde zachtjes haar hoofd op en legde het erop. Hij streek zachtjes over haar gezicht en zette zich naast haar neer. Hij keek haar lang aan en legde zijn hoofd dan tegen het nachtkastje. En toen viel ook de jongen met de zwarte haren in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala

Nuala


Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar maar is eigenlijk al 330 in vampierjaren
Soort: Vampier
Partner: I love you Damien. Haruken you'll allways be in my heart.

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:19 pm

Toch bleef ze nog verder slapen, en ze voelde dan opeens hoe haar hoofd werd opgetild. Natuurlijk bleef ze nog slapen, maar de grond was wel veel te hard voor haar. Na een tijdje werd ze weer wakker, en ze keek dan even naast haar. Voorzichtig tilde ze hem op, en ze legde hem op het bed. Natuurlijk was ze nog moe, maar ze ging dan zelf ook neerliggen in het bed. Kalm kroop ze dicht tegen hem aan, en ze sloeg de dekens over hem en haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:30 pm

Damien werd opgetild maar daar had hij geen benul van. Toen hij werd neer gelegd en er iemand naast hem kwam liggen wou hij zijn ogen openen,maar het lukte niet. Hij draaide zich naar haar toe en sloeg zijn arm om maar heen en sliep dan ook verder. Yagari kwam ook weer terug,moe van het rondlopen in huis,eigenlijk was het veel te groot voor maar een iemand,normaal zou zijn broer hier mee moeten wonen. Yagari sprong uitgeput op het bed en legde zich tussen de twee slapende mensen in en viel dan ook in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala

Nuala


Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar maar is eigenlijk al 330 in vampierjaren
Soort: Vampier
Partner: I love you Damien. Haruken you'll allways be in my heart.

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimeza jan 02, 2010 10:52 pm

Nualla sliep weer gewoon verder, en ze droomde dan ook weer fijn. Haar armen had ze naast haar hoofd geplaatst, en ze merkte dan ook zijn arm op die om haar heen lag. Toch sliep ze gewoon weer verder, en ze kroop dan wat dichter tegen hem aan. Haar ademhaling was weer eens rustig, en ze lag er dan ook vredig bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimezo jan 03, 2010 2:33 pm

--------------------------------------------------------------------------------

Damien sliep nog steeds verder,zijn droom was een soort flashback naar enkele jaren geleden. Toch snapte hij niet waardoor de droom er nu was.

Hij liep door een kerkhof en bezocht hun ouder zijn graf. Hij streek met zijn hand over de letters van het graf en over het plaatje. Dan hoorde hij veel geluiden en sprong hij op een dak van het huisje waar de man in zat die de graven verzorgde. Allemaal jongens in het zwart gehuld kwamen naar het graf en tot zijn grote verbazing stond er een meisje tussen. Ze begonnen te vechten en het laatste wat hij zag is dat er een meisje op het graf lag ...

Damien opende zijn ogen en zag Nuala voor zich liggen en drukte haar tegen zich aan. Hij ademde diep in en sloot zijn ogen dan ook weer maar sliep niet,hij was nog wakker nadenken over wat guh gedroomde had. Wat het ook was,het klopte niet of hij kon zich er niets van herinneren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala

Nuala


Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar maar is eigenlijk al 330 in vampierjaren
Soort: Vampier
Partner: I love you Damien. Haruken you'll allways be in my heart.

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimezo jan 03, 2010 2:37 pm

Nuala sliep nog steeds, en ze had niet door wat er gebeurde. Haar ogen werden plots felrood, aangezien ze net dezelfde droom had die hij ook had gekregen. Ze schrok dan even wakker, en ze keek wat in het rond. Ze zucht even diep, maar alleen had ze weer op dezelfde plek gezeten zonder dat ze had gezien of er iemand toekeek. Alweer had ze tussen die lijken gezeten, en ze keek dan kort naar Damien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimezo jan 03, 2010 2:42 pm

Damien opende zijn ogen en keer haar aan. "Slechte droom gehad"zei hij tegen haar met een afwezige stem. Waarom kreeg hij deze droom net nu. Hij schudde zijn hoofd en kwam recht,waarom kon hij zich hier niets van herinneren. Hij wreef in zijn ogen en keek haar weer aan. Hij streek zachtjes over haar arm en drukte een kus op haar voohoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala

Nuala


Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar maar is eigenlijk al 330 in vampierjaren
Soort: Vampier
Partner: I love you Damien. Haruken you'll allways be in my heart.

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimezo jan 03, 2010 2:44 pm

Even keek ze naar hem, maar dan ging haar blik even naar de hond die tussen hen sliep. "Het gaat weer over hetzelfde van toen ik wakker was geworden." Zei ze dan zacht tegen hem, en ze streelde zijn wang zachtjes. Daarna gaf ze hem een lange kus op de lippen, waarna ze dan weer gewoon neer ging liggen. Om eerlijk te zijn was ze moe, maar ze kon niet echt slapen. Nuala hoopte maar dat het snel avond werd, en ze keek dan kort naar de hond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimezo jan 03, 2010 2:50 pm

Damien keek haar even aan en dacht even na. "We droomden over het zelfde,denk ik"zei hij tegen haar. Hij wachte even af en glimlachte even kort. Hij legde zich weer naast haar neer en streek zachtjes over haar wangen. "Ik hou van je"zei hij zacht tegen haar.

(sorry voor minipost maar ik ben door,ben vanavond pas terug)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala

Nuala


Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar maar is eigenlijk al 330 in vampierjaren
Soort: Vampier
Partner: I love you Damien. Haruken you'll allways be in my heart.

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimezo jan 03, 2010 2:58 pm

Kalm keek ze naar hem, en ze sloot dan heel even de ogen. Ze had zijn woorden gehoord, maar toch was het een raadsel dat hij er iets over wist. Dan voelde ze zijn handen op haar wangen, en ze keek hem in de ogen aan. "Ik hou ook van jou." Zei Nuala zachtjes tegen hem, en ze sloot dan weer gewoon haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimezo jan 03, 2010 8:56 pm

Damien keek haar een en drukte haar een kus op het voorhoofd. Dan legde hij zijn zwaard tegen een stoel en verdween door de kamer en liep hij naar beneden. Hij streek even over de sloten van de deur en sloot die dan helemaal af,hij checkte alle ramen en deed die goed toe. Hij had een raar voorgevoel dat er vanacht iets zou gaan gebeuren in dit huis. Daarom had hij het zwaard achtergelaten,zodat moest er iemand in de kamer zijn Nuala zich kon verweren. Hij zelf had nog enkele dolken bij zich dus dat was geen probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala

Nuala


Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar maar is eigenlijk al 330 in vampierjaren
Soort: Vampier
Partner: I love you Damien. Haruken you'll allways be in my heart.

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimezo jan 03, 2010 9:03 pm

Nuala keek naar hem, en ze wist even niet wat er aan de hand was met hem. Dan keek ze verbaasd naar het zwaard, en ze aaide Yagari dan maar even rustig. Haar ogen sloot ze heel even kort, waarna ze dan de kamer controleerde. Even keek ze naar de deur, maar dan richt ze haar blik even op het raam. Kalm stond ze op, en ze begon wat oefeningen te doen, hoewel ze ervoor zorgde dat hij niet kon merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimezo jan 03, 2010 9:15 pm

Damien dwaalde even een lange tijd door het veel te grote huis,en controleerde elke raam en elke deur. Hij hoorde wat gerommel van boven en bedacht zich dat het Nuala was. Dan liep hij naar de zetel en dropte zich daar in,dan zette hij de tv op en keek maar wat tv. Zijn gedachten dwaalde elke keer weer af naar Nuala of naar zijn droom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala

Nuala


Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar maar is eigenlijk al 330 in vampierjaren
Soort: Vampier
Partner: I love you Damien. Haruken you'll allways be in my heart.

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimezo jan 03, 2010 9:17 pm

Nuala bleef gewoon door oefenen, en ze sloot dan ook haar ogen voor enkele momenten. Daarna stopte ze gewoon, en ze liep kalm naar de badkamer toe. Daar liet ze haar kleren zakken op de grond, en ze stapte de ijskoude douche in. Kalm sloot ze gewoon haar ogen, en ze genoot van het koude water dat langs haar lichaam naar beneden gleed. Even keek ze naar het water, maar dan kreeg ze plots weer een herinnnering van vroeger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimezo jan 03, 2010 9:29 pm

Damien keek even naar de tv,maar dan zette hij die weer af. Hij liep weer naarboven en liep op de badkamer af,omdat hij zo diep verzonken was in gedachte hoorde hij het water niet stromen en duwde hij de deur open. Hij zag kleren op de grond liggen en kreeg een rood hoofd. "Euhm... sorry"zei hij tegen Nuala en keerde zich weer om naar de deur,hij had niets gezien buiten de kleren maar dat was al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala

Nuala


Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar maar is eigenlijk al 330 in vampierjaren
Soort: Vampier
Partner: I love you Damien. Haruken you'll allways be in my heart.

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimema jan 04, 2010 12:38 am

Nuala zat rustig in de douche, en ze had niet eens door dat Damien naar hier kwam. Kalm keek ze op bij het horen van de deur, en ze merkte dan een rood hoofd op. Kalm deed ze de kraan dicht, waarna ze een handdoek nam. Ze deed dat om haar lichaam, en ze volgde hem dan ook gewoon. Ze greep hem langs achter vast, en ze gaf hem een likje in de hals. "Je ziet zo rood." Zei Nuala dan plagerig in zijn oor, en ze grinnikte dan ook even zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimema jan 04, 2010 5:27 pm

Damien voelde als snel twee armen omzich heen en voelde dan ook het likje in zijn hals. "Ik wist niet dat je in de badkamer was"zei hij zachtjes tegen haar en legde zijn handen op de hare en keek voor zich uit. "Dus ik kan maar beter gaan"zei hij tegen haar en zette een stap naar de deur toe,maar door dat ze hem vast had kon hij niet veel meer doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala

Nuala


Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar maar is eigenlijk al 330 in vampierjaren
Soort: Vampier
Partner: I love you Damien. Haruken you'll allways be in my heart.

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimema jan 04, 2010 6:19 pm

Nuala keek naar hem, en ze glimlachte even kort. Ze had zijn woorden gehoord, maar ze vond het helemaal niet erg als hij de badkamer in kwam. Dit was tenslotte zijn huis, en dus had hij het recht om overal binnen te komen. "Je hoeft heus niet weg te gaan, ik heb er helemaal geen bezwaar tegen dat je in de badkamer komt. Daarbij is het jouw huis en niet het mijne." Zei Nuala dan tegen hem, en ze gaf hem een kusje in de nek. Toch hield ze hem nog steeds vast, en ze bleef zo een tijdje bij hem staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimema jan 04, 2010 6:47 pm

"Mijn huis is het huis van mij en al mijn bezoekers"zei hij tegen haar en hij glimlachte even bij het kusje in zijn nek. Hij streek zachtjes langs haar armen en sloot zijn ogen even. "Als jij geen bezwaar hebt,dan heb ik geen rede om rood te kleuren"zei hij tegen haar en glimlachte eventjes. Hij keek een lange tijd voor zich uit en wist zich dan om te draaien naar haar en streek met zijn hand over haar wang. Dan gaf hij haar een kus op haar lippen en keek haar lang aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nuala

Nuala


Aantal berichten : 238
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 jaar maar is eigenlijk al 330 in vampierjaren
Soort: Vampier
Partner: I love you Damien. Haruken you'll allways be in my heart.

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimema jan 04, 2010 9:12 pm

Nuala keek naar hem als hij dat zei, en ze sloot dan heel even de ogen. Hoewel de handdoek gezakt was kon het haar even niet schelen, en ze hoorde dan zijn woorden. Ze grinnikte dan ook even kort, aangezien ze hem duidelijk gezien had met een rood hoofd. Daarna merkte ze plots dat hij zich omgedraaid had, en kort daarna voelde ze zijn lippen op de hare. Ze gaf hem een kus terug, en ook zij keek hem diep in de ogen aan. "Je bent zo'n schattige jongen." Zei Nuala dan om hem te plagen, en ze stak dan even haar tong uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damien

Damien


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 28-12-09

Vampire Character
Leeftijd: 17 (vamp jaren 500)
Soort: Vampier
Partner: This i love is new for me,but it will last for ever Nuala

Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitimema jan 04, 2010 9:41 pm

"Ik ben niet schattig"zei hij tegen haar en kwam dicht met zijn hoofd bij het hare,zodat hun voorhoofden elkaar juist raakte. Hij drukte haar een kusje op haar lippen en keek een lange tijd heel diep in haar ogen. "Jij zelf bent eigenlijk ook nog wel schattig,en lief enzo"zei hij tegen haar en streek met zijn hand over haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Damien's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Damien's huis   Damien's huis I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Damien's huis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zero's huis
» Nieuw huis
» Het huis van Zelman
» Op weg naar huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire Home :: Mensen Gebied :: Huizen-
Ga naar: